Echt jammer dat het niet waar is. Ik hoor Derksen alweer mompelen:"Ik kan hem niet serieus nemen."quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Als dat waar is........ Ik trek het hier niet meer.
Ik wist dat je niet bijster intelligent was, maar dit is wel heel erg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
te gek!!
Als dat waar is........ Ik trek het hier niet meer.
Kan je nagaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen komt tekort. Dat is notabene de beste verdediger die we hebben.
Je kunt beter zeggen wie komt niet tekort?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen komt tekort. Dat is notabene de beste verdediger die we hebben.
Vergeet Sulejmani niet, die dit seizoen niet heel veel ballen geraakt heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel knap dat je V/d Heijden wel goed genoeg vindt, terwijl hij een jaar geblesseerd is geweest.
Ja, maar zijn pa werkt bij een kaasfabriek in Schoonrewoerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel knap dat je V/d Heijden wel goed genoeg vindt, terwijl hij een jaar geblesseerd is geweest.
quote:Rijkaard voerde gesprek met Ajax
3FM wist enkele minuten geleden te melden dat Ajax en Rijkaard al een gesprek hebben gevoerd over de opvolging van de opgestapte Marco van Basten.
Tijdens een nieuswbulletin in de Coen en Sander show bracht men dit ten gehore. Later ongetwijfeld meer...
Wat is de verrassing?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een verrassingVanaf aankomend seizoen toch die derde ster!
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je weekend jongen? Biertjes gingen er zeker wel in ofniet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet denken, maar in zo'n gesprek kan net zo goed gezegd zijn dat Rijkaard niet geïnteresseerd is, dus het lijkt me vrij logisch dat hij een gesprek voert.quote:
Tsja we zien het wel.quote:
quote:
quote:Ajax-selectie rijdt Mercedes
Spelers en trainers van Ajax rijden de komende vijf jaar in een Mercedes. Dat is een onderdeel van het sponsorcontract dat de voetbalclub heeft afgesloten met de autofabrikant. Mercedes steunt Ajax financieel en voorziet spelers, trainers en directieleden van een auto.
De verbintenis gaat in op 1 juli en er is een optie opgenomen voor een zesde jaar. De afgelopen vier jaar was de Amsterdamse voetbalclub verbonden aan Audi. Mercedes-Benz komt nog dit jaar met twee speciale edities van de Mercedes CLC: de Ajax edition en de Ajax Sport edition.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |