We hebben toch centen zat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Seedorf heeft toch vorig jaar bijgetekent bij AC Milan? Die heeft vast geen ontsnappingsclausule 'voor als Ajax langs komt'.
opgezocht; tot medio 2011 dus.
Ik denk dat ze hem wel willen laten gaan, ook omdat ze volgens mij willen verjongen daar, anders betaalt Ajax toch een miljoentje of 2quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Seedorf heeft toch vorig jaar bijgetekent bij AC Milan? Die heeft vast geen ontsnappingsclausule 'voor als Ajax langs komt'.
Mwah, daar is vast wat mee te regelen. Milan wil nog wel eens meewerken met dit soort dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Dat is gelul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Biogarde het volgende:
Blijft een feit dat driekwart van het Ajax legioen/achterban stond te jubelen van blijdschap bij de aanstelling van Marco en ze het nu hij faalt allemaal zagen aankomen.
Hij kan aardig voetballen. Bijna geen balverlies. Overzicht.. etc etc.. ervaring. Noem maar op. En fysiek op het middenveld.quote:
Stam had ook nog een contract bij AC Milan toen ie kwam. Milan is wat dat betreft zeer netjes om de wat oudere spelers te laten vertrekken als ze dat willen. Seedorf gunnen ze het helemaal, waarschijnlijk komen ze hem zelf nog brengen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Liefst een paar dagen nadat het bericht is uitgekomen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een nieuwsbericht post dat al 4 keer in het topic voorbij is gekomen.
Milan is wel zo sympathiek om dat Seedorf wel te gunnen. Helemaal als ze er Rijkaard ook nog een plezier mee doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Eerst moet Seedorf zelf willen. Rijkaard kan een goede motivatie zijn, maar voorlopig is hij nog redelijk onomstreden bij Milan. Daarnaast zou zijn come back niet gelijk zijn aan die van Rijkaard destijds; die kwam in een al behoorlijk draaiend elftal terecht. Dus hij moet kiezen tussen opbouwen of een goede kans op (hoofd)prijzen. En Seedorf is behoorlijk eerzuchtig...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, daar is vast wat mee te regelen. Milan wil nog wel eens meewerken met dit soort dingen.
jah een hele hoop vonden het niks hoor. En haden liever een ervaren coach. Maar toen hij er stond , kon je niets anders doen dan je steun geven aan die man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik herinner me juist dat veel mensen kritisch waren bij de aanstelling van v. Basten aangezien hij weinig tot geen ervaring had als coach. Wel was er veel sympathie voor hem, want ja, het is toch van Basten.
Milan heeft aangegeven te vernieuwen. Plus er komt waarschijnlijk een andere trainer. Hij speelt steeds minder bij Milan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst moet Seedorf zelf willen. Rijkaard kan een goede motivatie zijn, maar voorlopig is hij nog redelijk onomstreden bij Milan. Daarnaast zou zijn come back niet gelijk zijn aan die van Rijkaard destijds; die kwam in een al behoorlijk draaiend elftal terecht. Dus hij moet kiezen tussen opbouwen of een goede kans op (hoofd)prijzen. En Seedorf is behoorlijk eerzuchtig...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Mensen die denken dat Rijkaard haalbaar is als nieuwe trainer
Jood... trein...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Een echte jood volgt zelfs in de trein Ajax
Waarom zou hij niet haalbaar zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Nog niet zo lang geleden had hij aangegeven alleen Ajax in Nederland nog te willen trainen, dus waarom niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Amsterdammer, carrière begonnen bij Ajax, carrière beëindigd bij Ajax, waarom niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
quote:Frank Rijkaard staat op het verlanglijstje van VfL Wolfsburg om in de zomer de waarschijnlijk vertrekkende Felix Magath op te volgen. Dat schrijft Der Kicker deze week.
Rijkaard werd afgelopen zomer op straat gezet bij FC Barcelona. De succescoach nam een sabbatical van één jaar en wil komende zomer terugkeren op het veld. Onder andere Chelsea, AC Milan en Bayern München zouden interesse hebben.
Daar komt nu dus de koploper van de Bundesliga, Wolfsburg, bij. Magath lijkt naar Schalke 04 te vertrekken, waardoor Die Wölfe een nieuwe coach zoeken. Rijkaards zaakwaarnemer Perry Overeem ontkent tegenover de Duitse krant enige gesprekken. "Frank heeft nog niet met VfL gesproken."
Dat zei men ook in '94 over de speler Rijkaard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Dat was allemaal voordat Marco wegging bij Ajax, dus de situatie kan nu heel anders zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat hij Wolfsburg verkiest boven Ajax![]()
[..]
Het huidige bestuur is hopelijk niet zo achterlijk om Koeman te halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had hij aangegeven alleen Ajax in Nederland nog te willen trainen, dus waarom niet.
Maar als Chelsea komt, lijkt de keuze mij idd vrij snel gemaakt.
Ik hoop op Rijkaard, ik denk Koeman.
Jammer dat hij niet had gebeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Milan is wel zo sympathiek om dat Seedorf wel te gunnen. Helemaal als ze er Rijkaard ook nog een plezier mee doen.
Berlusconi gaf al aan toen Marco kwam, dat ie maar hoefde te bellen als ie wat voor hem kon doen. Bij Rijkaard zal dat niet anders zijn lijkt me.
Rijkaard en Blind die Ajax sturen. Oh Vienna!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Amsterdammer, carrière begonnen bij Ajax, carrière beëindigd bij Ajax, waarom niet?
Heb je bij de heksenshop een glazen bol gehaald?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef Fortitudo het volgende:
het wordt koeman of adriaanse
Wie zegt dat hij niet haalbaar is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
4-4-2 met Vertonghen - Aissati - Seedorf - Gabriquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jood... trein...
Anyway, er vanuitgaande dat Rijkaard coach wordt, kunnen we Seedorf terughalen, heb je gelijk een leider op het middenveld in huis. Enigste probleem is: Seedorf of Aissati..
En dan nog De Boer in het bestuur en Seedorf als speler!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Rijkaard en Blind die Ajax sturen. Oh Vienna!
de belgen zijn imo geen twijfel, sulejmani kan het wel + is nog jong, blind is ook nog jong.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Al die twijfelspelers verkopen:
- Verthongen
- Vermaelen
- Sulejmani
- Blind
Begin eerst eens Quincy terug te halen. Probeer Quaresma binnen te halen. Dat zijn kwaliteitspelers.²
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
- Verthongen
- Vermaelen
- Sulejmani
- Blind
Begin eerst eens Quincy terug te halen. Probeer Quaresma binnen te halen. Dat zijn kwaliteitspelers.²
Wat doet Van der Sar eigenlijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Rejected het volgende:
[..]
En dan nog De Boer in het bestuur en Seedorf als speler!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
- Verthongen
- Vermaelen
- Sulejmani
- Blind
Die is aan het afbouwen bij een of ander vaag clubje, dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat doet Van der Sar eigenlijk tegenwoordig?
Oh niet zoveel, heeft over 20 dagen nog een wedstrijdje te spelen hoorde ik ergens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jij bent echt een clown hequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik.
En er nog serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.
Schitterend.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.
Nee joh, ik ben voor winnaars. Dit zijn net niet spelers. Ze hebben geen uitstraling.quote:
quote:Supportersvereniging Ajax: terug bij af
De Supportersvereniging Ajax vindt het plotselinge vertrek van Marco van Basten jammer. Hierdoor komt de gewenste continuïteit binnen Ajax in gevaar. Geheel in de geest van het commissierapport Coronel stelde Van Basten bij z’n aanstelling lang te willen aanblijven als hoofdcoach. We betreuren dat hij deze doelstelling niet heeft kunnen waarmaken. Hiermee zijn we weer terug bij af.
Van Basten heeft aangegeven dat hij niet het gevoel heeft in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen. Daniel Dekker, voorzitter van de 85.000 leden tellende supportersvereniging: “In dat kader is het beter dat de wegen van Van Basten en Ajax scheiden. Het gaat tenslotte om de resultaten. En die zijn er dit seizoen niet geweest.”
De Supportersvereniging Ajax hoopt dat de zoektocht naar de nieuwe trainer voorspoedig zal verlopen. Ervaring en een visie op de lange termijn zijn een vereiste bij de invulling van de vacature.
Dat hij zijn neus ophaalde voor PSV betekent niet dat hij niet naar Ajax wil.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Achja, hij werkt voor één van de honderdduizenden voetbalsites. Dan ben je al redelijk simpel.quote:
Inderdaad, snap dat vertrouwen over zijn komen niet zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Geweldig.quote:
Live in het 20.00 uur journaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
Lijkt wel alsof het een parodie op iets is, want echt serieus te nemen is het niet.
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij zijn neus ophaalde voor PSV betekent niet dat hij niet naar Ajax wil.
Ja, ik begreep zoiets. Maar is net alsof hij onder invloed van iets is of acteert, in elk geval niet serieus te nemen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Én een vent met verfijnd vlees aan zijn kuitbeen, goede texture.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |