Eindelijk gelukt met melee! Was op het randje, maar ik heb gewonnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef dontcare het volgende:
Belangrijkste is er voor te zorgen dat hij wel een shield kwijt raakt maar jij niet ^^ (indien wel , gewoon je shields refreshen en dich op hem blijven tot je weer al je shields hebt)
Daardoor doe jij altijd meer damage met normale attacks als je tegenstander en zul je dus winnen
Werkt hier gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard al geprobeerd
Zie je dan ook lvl 68?: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
Dat doet me er aan denken, eens kijken wanneer blizzard weer money van me rekening afhaaldquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dit is irritant, gametime expired, maar de manage account geeft een 404.
[Edit]Okay het lukte, maar nu halverwege de subscription weer een error. Nu blijft ie op "In Process" staan en kan ik geen nieuwe opzetten, omdat deze aan het processen is.
Nouja ik zit iig al wel op de vent, kan ik horen hoe m'n guild al bezig is met Ulduar.
Moet... chaingun... hebben...quote:
gebruik seal of blood doe je veel meer dps meequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moet... chaingun... hebben...
Edit:
[ afbeelding ]
Impossible to reach.
Reporten. Is tegen de TOU.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moet... chaingun... hebben...
Edit:
[ afbeelding ]
Impossible to reach.
naja wij hebben eigenlijk maar 12-15 man die genoeg to full naxx25 gear hebben dat ze naar ulduar kunnen .quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er wordt bij dat soort runs helemaal niet naar rank gekeken. Ik ben zelf nog "on trail"
En het maakt niemand wat uit dat ik mee rolde.
Eentje die mee was vroeg me wel of ik niet wou rollen op "armageddon" als die zou droppen want hij was al tijden aan het rollen op dat dingEn ik had net daarvoor al "The Jawbone"
Kreeg wel geinige reacties op: If I win the roll can it go to player X?
Dat is overduidelijk, cheatenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:28 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zat gisteren in een battleground met GI, mijn broertje en mijn vader. Nu is dat nu bijzonder opzich. Maar er liep ene mannetje van de alliance rond en ik heb nog NOOIT iemand zo snel zien rennen. Echt alsof hij blink had die niet eindige ofzo. Hop hop hop en weg was hij, hop hop hop en terug. Eerst dachten we dat het een glitch was, maar tegen de tijd dat we anderen vroegen of zij dat gezien hadden, was hij weer weg.
Is dat mogelijk? Dat iemand cheat of whatever, want ik heb echt veel GB'ed maar ik heb nog nooit iemand zo zien rondspurten als die gast deed. Was een DK volgens mij trouwens.
De guild waar ik in zit bestaat uit 168 members incl alts. Ze zijn op het moment aan het recruiten dus dan moet je wel met een systeem werken. Aangezien er iedere keer wel een paar nieuwe bij lopen in een raid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja wij hebben eigenlijk maar 12-15 man die genoeg to full naxx25 gear hebben dat ze naar ulduar kunnen .
er zijn dus nog zat mensen die naxx 25 gear nodig hebben dus ik ben al lang blij dat we daar niet moeilijk over doen met DKP enzo aangezien ik maar gewoon een member ben omdat ik vaak werk op raid times .
heb overigens wel een boog uit ulduar gekregen nice als offhand voor de stats maar veder kan je er niks mee
Dat is geheel afhankelijk op welke server je gaat spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand van een Nederlandse guild die ook low levels aanneemt? Ik wil weer beginnen met WoW maar wel op level 1
Onze guild doet dat wel, zijn alleen nog niet veel members, bijna alleen maar vrienden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand van een Nederlandse guild die ook low levels aanneemt? Ik wil weer beginnen met WoW maar wel op level 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |