2x2 burgers? Ik week er standaard teveelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
CF! Ik heb even een vraagje!
Morgen ga ik dus Falafel maken voor 't eerst van kikkerwerwten die ik moet weken (verse dus). Heb al zo'n zak gehaald bij de turk, en vraag me af hoeveel ik ongeveer nodig heb voor:
2 porties (morgenavond)
2 'falafelburgers' voor op de BBQ ?
Heb jij enig idee?
Is dat drama zondag?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
De persconferentie van de Toppers in Moskou
En let even op de speciale bigband uitvoering van Shine, ter plekke gezongen met een toys 'r us synthesizer.
Ik geloof dat ik deze versie leuker vind dan het origineelVanaf 1:50 het liedje.
Ik word er blij van, we zitten hier te hupsen op kantoor. Hihi.
Het Feyenoord drama bedoel je? Dan is het antwoord ja.quote:
Ja, goed is ie hè, die bigbanduitvoering. En wat kijk Gordon blijquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
De persconferentie van de Toppers in Moskou
En let even op de speciale bigband uitvoering van Shine, ter plekke gezongen met een toys 'r us synthesizer.
Ik geloof dat ik deze versie leuker vind dan het origineelVanaf 1:50 het liedje.
Ik word er blij van, we zitten hier te hupsen op kantoor. Hihi.
Nee dat valt wel mee eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blurred, je lijstjes doen me deugdHeb je nu het idee dat je op dieet bent, laat je veel staan?
Maar wel een verhaal waaruit blijkt dat je snapt hoe het werktquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Blurred86 het volgende:
edit: hehe het is een beetje een lang verhaal geworden![]()
Van mij mag de uitvoering zelfs nog meer over the top dan de bigband uitvoeringquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Tink, vind je de bigband versie van de persconferentie stiekem niet ook leuker dan de daadwerkelijke uitvoering?Ik heb al verschillende buitenlandse reacties gelezen op het nummer en het gaat van Camp as Christmas tot the most terrible thing ever entered the ESF
Gordon is echt helemaal in zijn element daar he. Echt leuk om te zien! En Jeroen en Froger krijgen daar nooit uitgelegd dat ze heus geen gay zijn. Whehehe.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar wel een verhaal waaruit blijkt dat je snapt hoe het werkt
Ik postte gister ook al in het ESF subforum dat ik het nog toffer had gevonden met roze verentooien en lampjes er in en dan mét Gerard!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van mij mag de uitvoering zelfs nog meer over the top dan de bigband uitvoeringEn dan met nog meer lichtjes, boa's, vuurwerk en diademen. Jammer dat Gerard Joling eruit is, het is me nu nog iets te hetero.
Bedenk wel, de inzending van de Oekraine van vorig jaar is een van mijn all time favorites. Niet het beste liedje, maar zo blij en zo aanstekelijk
Ja dat dat roodwitte drama zondag is weet ik, ken het uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Feyenoord drama bedoel je? Dan is het antwoord ja.
Als je het songfestival bedoelt, dat is dat dinsdag 12, donderdag 14 en zaterdag 16 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |