Als ik langs een rotonde rijd denk ik altijd "wie heeft dit gebouwd?"quote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat heb ik als ik langs een bushalte rijd en daar een meid zie staan. "Heb je soms een OV ofzo?"
oeh leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Gehenna het volgende:
jeej Roosbeef binnenkort (1 dec.) in het spliksplinternieuwe poppodium Apollo in Emmen
Ik vind "Sneeuw" en "Hersens" ook wel erg leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:17 schreef Daskaar het volgende:
ik heb r nieuwe album nu een aantal keer beluisterd en voor mij schieten een paar nummers er echt uit namelijk: Als je me zoekt, Sirene, Pulpo en Niet uitmaken
Ik ben d'r ook wel eens op Lowlands tegen gekomen, en en keer gewoon tijdens het uitgaan in Arnhem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Roos 'roosbeef' Rebergen was vorige week ook bij het concert van andré manuels 'dancing dollenkamp' grappig om haar in het publiek te zien!
ja en toe zei ik: "oh god ja, ik zie het, ze staat naast mequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zei nog tegen gehenna (ook fok user) oh roosbeef is er ook.
Heb je cynic (gitarist van de wounded) nog gesproken die ging ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef Gehenna het volgende:
het was wel te gek gisteren, wat hebben ze een vol en gevarieerd geluid live
Diegene die ook meeging naar Primus toen? nee niet gezien volgens mij...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je cynic (gitarist van de wounded) nog gesproken die ging ook.
idd diequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Diegene die ook meeging naar Primus toen? nee niet gezien volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |