quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef ranja het volgende:
Vanavond op De Parade een voorschot gekregen op het nieuwe album, een half uur lang alleen nieuwe nummers. 1 bekende, noemde ik ooit al 'niet uitmaken, is zonde'. Die heeft het album blijkbaar gehaald maar volgens mij wel in een andere versie dan ze 'm eerder speelde.
Maar verder weer. Had bij het 2e woord dat ze zong alweer kippevel
De single is via iTunes te koop. Staat een link op de site van Roosbeefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef Norrage het volgende:
Heel benieuwden waar hoor jij die nieuwe single?
Leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef Ludwig. het volgende:
http://soundcloud.com/excelsiorrecordings/roosbeef-twijfelaar-1
twitter:xlcr twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:05:36Dus: straks tussen 19:00 - 20:00 uur Roosbeef op Radio 1: Kunststof. Op Nederland 3 om 20:20 Tim Knol die in 36 uur tijd een liedje maakt. reageer retweet
Dank je wel voor de tip!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef Ludwig. het volgende:
twitter:xlcr twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:05:36Dus: straks tussen 19:00 - 20:00 uur Roosbeef op Radio 1: Kunststof. Op Nederland 3 om 20:20 Tim Knol die in 36 uur tijd een liedje maakt. reageer retweet
Ah, stoer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:11 schreef krapula het volgende:
Roosbeef - Omdat ik dat wil is momenteel te beluisteren op de luisterpaal van 3 voor 12.
Bij die optredens in die circustent (?) ziet ze er wel heel erg van de kaart uit zeg.quote:
Ja haha, nee dat ze het niet meer rood verft dusquote:Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef ranja het volgende:
Jij dacht dat dat rode haar eigen kleur was?
Hey handig ik wist niet dat je de luisterpaal kon scrobblen tegenwoordigquote:Op donderdag 1 september 2011 14:21 schreef Gehenna het volgende:
De nieuwe plaat ben ik nu aan het luisteren (luisterpaal.fm), was even een nummertje inkomen/wennen, maar toch wel weer erg tof
Mooi he? De muziek erbij ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef pfaf het volgende:
Ik hield m'n buik voor je in, want ik ken je pas net
Ik hield m'n buik voor je in en nu lig ik in je bed
Ik zit vol van verlangen, net als een bonbon
Soms barst ik open en smelt op je tong
Godskolere, wat een wonderkind is het ook.
Ik vind Schone Schijn, Sirene en Hersens ook heel mooi, samen met die jij noemt...maar dan hebben we ongeveer alle nummers al gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef ranja het volgende:
6 oktober, dan ga ik ook naar Tivoli... maar dan wel naar De Helling. Daar speelt Drive Like Maria.
Lekkere timing weer.
Ik vind qua tekst Sneeuw wel erg gaaf. Samen met Twijfelaar wel m'n favoriete nummer van het album.
Leukquote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Tokus het volgende:
onlangs live gezien in Gebouw T in Bergen Op Zoom en dat was best vermakelijk. M'n foto's staan hier:
http://www.gebouw-t.nl/flickr/
1 minuut lijkt me?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even anderhalve minuut muziek maken en weer oprotten?
beter dan niks toch? door die minuutjes heb ik best al veel gave bands ontdektquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even anderhalve minuut muziek maken en weer oprotten?
Ach als ik straks toch ga eten voor de TV, zet ik wel ff DWDD aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het staat voor mij gelijk aan niks, voor zo'n fragmentje van (soms leuke) muziek zet ik het programma niet aan, ik vind er namelijk verder ook niks aan.
Dat dwdd topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zei het in het dwdd topic ook al ik heb zelfs een beetje een zwak voor muzikanten die helemaal niet uit hun woorden kunnen komen maar wel de prachtigste muziek kunnen maken.
beetje het john frusciante effect, slaat compleet dicht voor een camera maar kan je hart eruit rukken met 10 noten op een gitaarhals.
Ja dat topic is eigenlijk de wereld zeurt door, door die reeks functie komt hij telkens weer omhoog misschien moet ik hem maar weer eens ontvolgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat dwdd topic.Roosbeef is gewoon alleen voor ons!
Die clip die ze lieten zien was toch helemaal niet Roosbeef in het begin trouwens? Ze had daar geen rood haar...of had ze voordat ze begon ook al blond haar??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef ranja het volgende:
Ja, ze probeert vaak een grap te maken maar die snapt de rest vaak niet.
Net als nu met dat ze met de band spelen leuker vond als alleen en dan een halve grap dat ze begint te twijfelen en Matthijs die daar serieus op ingaat...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die clip die ze lieten zien was toch helemaal niet Roosbeef in het begin trouwens? Ze had daar geen rood haar...of had ze voordat ze begon ook al blond haar??
Het meest erge is dat je op een gegeven moment zelf mee gaat doen als je het topic te lang volgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat topic is eigenlijk de wereld zeurt door, door die reeks functie komt hij telkens weer omhoog misschien moet ik hem maar weer eens ontvolgen.
Maar ze noemden dat als haar debuut ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Dat fragment? Zat qua tijd tussen de 2 albums in.
sorry daarvoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het meest erge is dat je op een gegeven moment zelf mee gaat doen als je het topic te lang volgt.
Nee, dat was van een paar weken geleden bij de DWDD Recordings live in de Melkweg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Norrage het volgende:
Die clip die ze lieten zien was toch helemaal niet Roosbeef in het begin trouwens? Ze had daar geen rood haar...of had ze voordat ze begon ook al blond haar??
Heb ik het verkeerd verstaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, dat was van een paar weken geleden bij de DWDD Recordings live in de Melkweg.
Als ik langs een rotonde rijd denk ik altijd "wie heeft dit gebouwd?"quote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat heb ik als ik langs een bushalte rijd en daar een meid zie staan. "Heb je soms een OV ofzo?"
oeh leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Gehenna het volgende:
jeej Roosbeef binnenkort (1 dec.) in het spliksplinternieuwe poppodium Apollo in Emmen
Ik vind "Sneeuw" en "Hersens" ook wel erg leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:17 schreef Daskaar het volgende:
ik heb r nieuwe album nu een aantal keer beluisterd en voor mij schieten een paar nummers er echt uit namelijk: Als je me zoekt, Sirene, Pulpo en Niet uitmaken
Ik ben d'r ook wel eens op Lowlands tegen gekomen, en en keer gewoon tijdens het uitgaan in Arnhem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Roos 'roosbeef' Rebergen was vorige week ook bij het concert van andré manuels 'dancing dollenkamp' grappig om haar in het publiek te zien!
ja en toe zei ik: "oh god ja, ik zie het, ze staat naast mequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zei nog tegen gehenna (ook fok user) oh roosbeef is er ook.
Heb je cynic (gitarist van de wounded) nog gesproken die ging ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef Gehenna het volgende:
het was wel te gek gisteren, wat hebben ze een vol en gevarieerd geluid live
Diegene die ook meeging naar Primus toen? nee niet gezien volgens mij...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je cynic (gitarist van de wounded) nog gesproken die ging ook.
idd diequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Diegene die ook meeging naar Primus toen? nee niet gezien volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |