In sommige plaatsen in Nederland mag dat nogquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:47 schreef Japsnars het volgende:
Maarvolgens mij was TS te druk met bazen dat hij niet doorhad dat hij eigenlijk zijn zusje aan het bazen was
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
Ik vind jouw verzonnen topics (ja, zoals deze) zo ongelofelijk stom
quote:''Het is 12 uur en de Chris staat te kloppen aan je crib, klaar voor een natte strakke poenie op m'n lip''
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Slickk het volgende:
Chriz2k, de man die het presteert om een climax in een anti-climax te stoppen.
Het heeft weinig zin om daar al dan niet in te geloven aangezien dat soort zaken buiten het menselijke denkpatroon liggen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:32 schreef 8. het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je de indruk hebt dat hij stiekem wanhopig is en diep van binnen enkel gewaardeerd wil worden als intellectueel persoon.
Maar die indruk heb ikzelf niet, moet ik zeggen. Ik vind het aardig indrukwekkend. Het is een ietwat overdreven poëtische schrijfstijl, duidelijk met een humoristische ondertoon. Daardoor is het tegelijkertijd toegankelijk. Vergeleken met het gemiddelde topic is dit briljant. De laatste alinea is een beetje een letterbrei, maar dat boeit me totaal niet. Leest wel lekker weg.
Tot zover deze bloedserieuze reactie op een bloedserieus verhaal.
GOH, dat MEEN je niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een BS allemaal. HIj heeft een foto gevonden en klaar....
Gezocht Unox-meisje in RTL Boulevard
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een BS allemaal. HIj heeft een foto gevonden en klaar....
Gezocht Unox-meisje in RTL Boulevard
je vergeet zelf verzonnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geachte TS,
lieve C2k
wederom mag ik U van harte feliciteren met een uitermate goed geslaagde OP.
Groetjes en kusjes,
JohnnyK.
Dit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef RickoKun het volgende:
Kankergeniaal topic, voornamelijk heerlijk dat ik dan eerst die güten OP mocht doorlezen om vervolgens die picca te zien en te denken: "
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuurlijk, chriz
"
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit.Plus dat wijf is lélijk, boh.
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
AHAHAHA WAT EEN GRAPPIG PLAATJE XD XDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|