quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
Ik vind jouw verzonnen topics (ja, zoals deze) zo ongelofelijk stom
quote:''Het is 12 uur en de Chris staat te kloppen aan je crib, klaar voor een natte strakke poenie op m'n lip''
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Slickk het volgende:
Chriz2k, de man die het presteert om een climax in een anti-climax te stoppen.
Het heeft weinig zin om daar al dan niet in te geloven aangezien dat soort zaken buiten het menselijke denkpatroon liggen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:32 schreef 8. het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je de indruk hebt dat hij stiekem wanhopig is en diep van binnen enkel gewaardeerd wil worden als intellectueel persoon.
Maar die indruk heb ikzelf niet, moet ik zeggen. Ik vind het aardig indrukwekkend. Het is een ietwat overdreven poëtische schrijfstijl, duidelijk met een humoristische ondertoon. Daardoor is het tegelijkertijd toegankelijk. Vergeleken met het gemiddelde topic is dit briljant. De laatste alinea is een beetje een letterbrei, maar dat boeit me totaal niet. Leest wel lekker weg.
Tot zover deze bloedserieuze reactie op een bloedserieus verhaal.
GOH, dat MEEN je niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een BS allemaal. HIj heeft een foto gevonden en klaar....
Gezocht Unox-meisje in RTL Boulevard
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
je vergeet zelf verzonnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geachte TS,
lieve C2k
wederom mag ik U van harte feliciteren met een uitermate goed geslaagde OP.
Groetjes en kusjes,
JohnnyK.
Dit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef RickoKun het volgende:
Kankergeniaal topic, voornamelijk heerlijk dat ik dan eerst die güten OP mocht doorlezen om vervolgens die picca te zien en te denken: "
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuurlijk, chriz
"
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit.Plus dat wijf is lélijk, boh.
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
AHAHAHA WAT EEN GRAPPIG PLAATJE XD XDquote:
Waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef krioro het volgende:
De taalfouten worden gelukkig goedgemaakt door de spoiler.
Gewoon een mooi meisje hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
Is het je wel eens opgevallen dat ze daar een gemuteerde hand heeft?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
Ik zou haar met mijn 32 inch wattenstaafje het oorsmeer uit d'r punani halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
WTF !quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat ze daar een gemuteerde hand heeft?
Daar lijkt het behoorlijk op jaquote:
Heh bahquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Als zij aan je pielemuisje trekt is het gelijk een foot-job
O MIJN GOD DAT MEEN JE NIET!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Kanker, dat is wel heel matig als dat zo isquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een footjob gegeven?
Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een footjob gegeven?
Wat make-up en zo van haar kant, in de club is het donker, en wat alcohol in je eigen lijf en je zou haar zo geven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die kop.[ afbeelding ]
Helemaal niets.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel al eens gedaan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel al eens gedaan
Je snapt het niet, dit was het moment om spannende verhaaltjes te vertellenquote:
Die voet vorm is nog niet eens zo erg maar die pink is gewoon miniatuur terwijl haar wijsvinger (in vergelijking met haar ringvinger) weer giant is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar lijkt het behoorlijk op jaik snap niet waarom ze die hand zo in beeld hebben op die foto
leg dan wat extra nadruk op dr tieten ofzo.
Als ik er te lang naar kijk raak ik echt in de warmisschien heeft ze een voet-hand transplantatie gehad
Je bent onbevlekt zwanger geraakt?quote:
Zijn verhalen zijn helemaal doekoe!quote:
Nou mijn pink is ook heel klein hoor, in vergelijking met mijn ringvinger alquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die voet vorm is nog niet eens zo erg maar die pink is gewoon miniatuur terwijl haar wijsvinger (in vergelijking met haar ringvinger) weer giant is.
Uiteraardquote:
Ik doe niet aan verhaaltjes, als je iets spannends mee wil maken moet je maar gewoon eens langskomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je snapt het niet, dit was het moment om spannende verhaaltjes te vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik doe niet aan verhaaltjes, als je iets spannends mee wil maken moet je maar gewoon eens langskomen!
Tyf toch op met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tragisch hoe hoop in luttele seconden kan vervagen tot een hoopje lucht.
Ik deed het alleen om de rest van het publiek af te leiden van mijn daadwerkelijke boodschapquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tyf toch op met je spoiler!
Tragisch hoe hoop in luttele seconden kan vervagen tot een hoopje lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |