Hoe zat het overigens met Zlatan? Moest die weg van Koeman of van Van Gaal? Had ook een beetje mot met Sneijder. Maar ... die is nu ouder (en wijzer?).quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Komt nog een keer bij dat Koeman de laatste is die met Ajax fatsoenlijk voetbal voor elkaar kreeg. En nog een fatsoenlijk team onder de hoede had, en t.o.v de mensen na hem niet al te veel miskopen heeft gedaan.
quote:'Barça haalt nieuwe linksback uit Eredivisie'
FC Barcelona speurt de Nederlandse velden af in de zoektocht naar een opvolger van Sylvinho. Vier Eredivisie-spelers zijn in beeld bij de succesvolle Catalanen, weet Sport woensdag te melden.
Urby Emanuelson (Ajax), Niklas Moisander, Sebastién Pocognoli (beiden AZ) en Edson Braafheid (FC Twente) werden meerdere malen bekeken door scouts Barcelona.
Barcelona zal het aflopende contract van Sylvinho niet verlengen. De Braziliaan is op leeftijd en voldoet niet meer aan de hoge verwachtingen van de Blaugranas. Verder is men in Catalonië ook niet volledig overtuigd van Eric Abidal, die alweer zou mogen vertrekken.
Met Nederlandse verdedigers heeft Barcelona over het algemeen goede ervaringen. De afgelopen seizoenen maakten Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Michael Reiziger en Winston Bogarde hun opwachting in de laatste linie van Barça.
Ruil maar voor wat geld + Sylvinho hoor. Misschien dat Rijkaard dat wel mooi kan fixen als het duidelijk is dat ie komt.quote:
Hoeveel willen ze voor Emanuelson betalen?quote:
De kleine teen van zijn moeder.quote:
Voetbalprimeur geloof ikquote:
Hij heeft er wel gevoetbald natuurlijk, ook internationaal. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de bron.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Urby is namelijk helemaal geen linksback
http://www.voetbalprimeur(...)_uit_Eredivisie.htmlquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft er wel gevoetbald natuurlijk, ook internationaal. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de bron.
Je valt in de herhaling...quote:
quote:
Het is jorien.. zegt al meer dan genoegquote:
Hey Darko, leuk hoor ambities, moet je ook zeker hebben. Maar zullen we eerst eens topscoorder van Nederland en kampioen worden voordat je dit soort teksten gaat uitslaan zonder een hele wedstrijd in Ajax 1 te hebben gespeeld?quote:Bodul ziet zichzelf als potentiële topper
Darko Bodul heeft zeer hoge verwachtingen van zichzelf. Hij weet dat hij er nog lang niet is, maar ziet in zijn eigen kwaliteiten als voetballer genoeg potentie voor de Europese top.
De spits van Jong Ajax denkt dat hij op termijn een nieuwe Klaas-Jan Huntelaar kan worden. Dat antwoordt Bodul op de website van de Amsterdammers. Supporters konden per mail hun vraag aan de jonge Kroaat stellen. "Ik denk het wel, al ben ik er natuurlijk nog lang niet", geeft Bodul aan. "Ik ben nog jong. Ik hoop dat ik een kans krijg bij Ajax 1 en ik heb wel zoveel zelfvertrouwen dat ik denk dat ik dan een goede spits kan worden."
Bodul ziet zichzelf over een jaar of vijf wel in de Europese top spelen. Ook hoopt hij volgend seizoen een basisplaats in het eerste van Ajax af te kunnen dwingen. "Als ik geen zware blessures krijg, misschien zit dan over vijf jaar bij een Europese topclub als Internazionale of Manchester United. Natuurlijk moet ik eerst in Ajax 1 komen en daar een vaste plaats afdwingen. Ajax is altijd mijn droomclub geweest, dus het is heel mooi dat ik hier mag spelen."
Wie zou er eigenlijk willen?quote:
Idd, jezus zeg, met dat soort spelers zal je als Ajax nooit een steek verder komen. Zelfvertrouwen is goed maar zonder iets gepresteerd te hebben dit al roepenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hey Darko, leuk hoor ambities, moet je ook zeker hebben. Maar zullen we eerst eens topscoorder van Nederland en kampioen worden voordat je dit soort teksten gaat uitslaan zonder een hele wedstrijd in Ajax 1 te hebben gespeeld?
En 4 technische directzeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
11 trainers versleten in 12 jaar !![]()
Ajax is een club die chronisch ziek is
Daar nu pas achterkomen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Of een buitenlander met Rijkaard en R. Koeman.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doe maar een buitenlander met de Boer en Bergkamp ofzo.
Lijken ook mij de beste kandidaten. Met het oog op de toekomst en langdurige samenwerkingen zal Van den Boog wel Rijkaard kiezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef Chadi het volgende:
Adriaanse of RIjkaardAl vind ik die eerste toch een kwal soms
En toch blijft onze begroting op 65 miljoen staan en is de begroting van PSV 8 mil gezakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Dat werd in de winterstop geroepen dus ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Met plekje 3 of 4. Hoera!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Als je na zo'n seizoen geen genoegen neemt met plek 7 dan spoor je niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Had je niet gehoopt bedoel je? Zelfreflectie al uitgevonden in R'dam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Had niet verwacht dat v. basten al zo snel zou opgeven.
Jij hebt altijd van die geweldige plannen. Wie moet e rnu komen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Barca het volgende:
Financieel redelijk gezond (al zal men spelers wel als kapitaal rekenen, en eigenlijk is dat niet helemaal juist) maar qua beleid erg ziekelijk.
De waarde van spelers is de dagwaarde. Raakt een speler ernstig geblesseerd dan is hij ineens waardeloos. Je zou je balans dan ook moeten opstellen zonder de waarde maar wel met de salaris van de spelers.
[..]
Met plekje 3 of 4. Hoera!
PSV 5 trainers in 3 jaar! Vind ik ook een fraai gemiddelde. En #6 begint over een paar weken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Je kan toch lezen of niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Had je niet gehoopt bedoel je? Zelfreflectie al uitgevonden in R'dam?
Ja als Feyenoorder moet je dat echt in het Ajax topic postenquote:
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ja als Feyenoorder moet je dat echt in het Ajax topic posten!
Oh ironie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee, daar nemen we ook geen genoegen mee, dwaas. Dat was nou net het punt.
Prima, vond het alleen zo nutteloosquote:
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
MarcoWeer een held gesneuveld.
[ afbeelding ]
Tis niet anders, te snel begonnen aan de top. Hijhad rustig moeten beginnen, zoals Bergkamp nu doet bijv.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
MarcoWeer een held gesneuveld.
[ afbeelding ]
Marco is toch rustig begonnen bij Jong Ajax?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niet anders, te snel begonnen aan de top. Hijhad rustig moeten beginnen, zoals Bergkamp nu doet bijv.
Ja, dat zei Co Adriaanse honderd jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.
Ja wij zeggen hier altijd dat het zo mooi is als oudspelers trainer zijn bij Ajax maar sommige moeten gewoon een mythe blijven eigenlijk. Bergkamp misschien ook wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niet anders, te snel begonnen aan de top. Hijhad rustig moeten beginnen, zoals Bergkamp nu doet bijv.
Goed verzonnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.
Ik hoop ook echt dat dit nog gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef TheJanitor het volgende:
Nou, de weg is vrij voor Cruijff om wat van de jeugdopleiding te maken.
Cruijff heeft nooit duidelijk uitgeled wat zn plannen zijn. Enige dat ik heb gehoord is dat hij iedereen wilde ontslaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef TheJanitor het volgende:
Nou, de weg is vrij voor Cruijff om wat van de jeugdopleiding te maken.
Hij wilde iedereens contract ontbinden aan het eind van het seizoen, vervolgens zou hij met alle trainers functionerings gesprekken gaan hebben om te kijken wiens contract verlengd zou wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Cruijff heeft nooit duidelijk uitgeled wat zn plannen zijn. Enige dat ik heb gehoord is dat hij iedereen wilde ontslaan.
quote:"Van Basten heeft alles om een goede trainer van AC Milan te zijn", aldus Galliani tegenover Sky Italia. Een directe komst van San Marco is echter niet aan de orde: "Nu is Ancelotti hier de baas en volgens ons doet hij het meer dan uitstekend."
quote:Koeman: 'Bij Ajax weten ze waar ik woon'
Geschreven op woensdag, 6 mei om 20:59
Ronald Koeman zegt niet weg te lopen voor een mogelijke aanbieding uit Amsterdam. De clubloze coach is een mogelijkheid om bij Ajax als opvolger te fungeren voor de opgestapte Marco van Basten. De voormalig international stond al eens van 2002 tot en met 2005 aan roer van de club.
“Ajax is een topclub in Nederland. En ik heb eerder aangegeven dat ik niet te ver weg wil”, reageerde Koeman desgevraagd aan de NOS op zijn eventuele beschikbaarheid voor de vrijgekomen klus bij Ajax. “Voor iedere trainer is Ajax een uitdaging. Als ze vinden dat ik kandidaat ben, denk ik wel dat ze weten waar ik woon.”
Over de beslissing van Van Basten kon Koeman het respect opbrengen. “Je gaat toch met je volle verstand voor vier jaar in zee met de club. Als je dergelijke dingen dan na een jaar zegt, zijn dat harde woorden. Ik vind het te ver gaan dat hij zo het boetekleed aantrekt, want er zijn meerdere redenen voor het mindere presteren van Ajax”, stipt hij aan.
De 46-jarige veroverde als trainer van de Amsterdammers in 2002 en 2004 de landstitel. Ook de KNVB-beker (2002) en de Johan Cruijff-schaal prijken op zijn palmares. Ook kende de geboren Zaandammer in dienst van Benfica (Super Cup), PSV (landskampioenschap) en Valencia (eindzege bekertoernooi) diverse successen.
Zou zomaar kunnen dat hij ze daar wel aan het voetballen krijgt. Al zou ik als Milan de gok niet nemen.quote:
-troll-quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
En toch blijft onze begroting op 65 miljoen staan en is de begroting van PSV 8 mil gezakt.
Hoepel gewoon op met je kansloos getroll.
Vertonghen achterin. Al is Oleguer geschorst maar Van Basten had waarschijnlijk Alderweireld gekozen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:34 schreef Radegast het volgende:
Ik vraag me af welke elf Van 't Schip zondag de wei instuurt, of hij veel andere keuzes maakt dan Van Basten.
Rijkaard is voor ons.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rookgordijntje. Milan aast op Rijkaard.
Stel dat hij van alletwee de clubs een aanbieding krijgt, wat spreekt dan in 't voordeel van Ajax?quote:
Vertonghen komt dit seizoen niet meer in actie door een slepende buikspierblessure.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vertonghen achterin. Al is Oleguer geschorst maar Van Basten had waarschijnlijk Alderweireld gekozen.
Owja klopt. Dan zal er sowieso weinig veranderen. Misschien dat Lindgren weer een kans krijgt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vertonghen komt dit seizoen niet meer in actie door een slepende buikspierblessure.
kijk dat bedoel ik nou met nep supportersquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef GGMM het volgende:
Als Koeman komt ben ik voortaan supporter van een andere club.
nep supporter?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:55 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou met nep supporters
!
In dat opzicht hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Van Basten blijft een Ajax-legende en wordt binnen de korste keren weer vereerd als held.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja wij zeggen hier altijd dat het zo mooi is als oudspelers trainer zijn bij Ajax maar sommige moeten gewoon een mythe blijven eigenlijk. Bergkamp misschien ook wel.
Je doet ook niet erg je best het tegendeel te bewijzen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
nep supporter?Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
En dan HTC terug halen als assistent.. kan die mooi de trein in de gaten houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
Jack v. Gelder denkt ook dat het Rijkaard wordt. Net op 3FM.
Ik weet het niet met Rijkaard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
Jack v. Gelder denkt ook dat het Rijkaard wordt. Net op 3FM.
Barcelona moest hij van scratch op bouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
Rijkaard deed het natuurlijk keurig bij Barça, maar ja, die selectie is wel ietsjepietsje beter
Precies. Met zo'n selectie kan iedere coach wel iets presteren. Alhoewel het natuurlijk wel erg knap is wat hij gepresteerd heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
Rijkaard deed het natuurlijk keurig bij Barça, maar ja, die selectie is wel ietsjepietsje beter
Ach komop, dat waren geen flierefluiters die daar rondliepen. Het was meer peoplemanagement en de poppetjes op de juiste plek zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Barcelona moest hij van scratch op bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |