Hoe zat het overigens met Zlatan? Moest die weg van Koeman of van Van Gaal? Had ook een beetje mot met Sneijder. Maar ... die is nu ouder (en wijzer?).quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Komt nog een keer bij dat Koeman de laatste is die met Ajax fatsoenlijk voetbal voor elkaar kreeg. En nog een fatsoenlijk team onder de hoede had, en t.o.v de mensen na hem niet al te veel miskopen heeft gedaan.
quote:'Barça haalt nieuwe linksback uit Eredivisie'
FC Barcelona speurt de Nederlandse velden af in de zoektocht naar een opvolger van Sylvinho. Vier Eredivisie-spelers zijn in beeld bij de succesvolle Catalanen, weet Sport woensdag te melden.
Urby Emanuelson (Ajax), Niklas Moisander, Sebastién Pocognoli (beiden AZ) en Edson Braafheid (FC Twente) werden meerdere malen bekeken door scouts Barcelona.
Barcelona zal het aflopende contract van Sylvinho niet verlengen. De Braziliaan is op leeftijd en voldoet niet meer aan de hoge verwachtingen van de Blaugranas. Verder is men in Catalonië ook niet volledig overtuigd van Eric Abidal, die alweer zou mogen vertrekken.
Met Nederlandse verdedigers heeft Barcelona over het algemeen goede ervaringen. De afgelopen seizoenen maakten Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Michael Reiziger en Winston Bogarde hun opwachting in de laatste linie van Barça.
Ruil maar voor wat geld + Sylvinho hoor. Misschien dat Rijkaard dat wel mooi kan fixen als het duidelijk is dat ie komt.quote:
Hoeveel willen ze voor Emanuelson betalen?quote:
De kleine teen van zijn moeder.quote:
Voetbalprimeur geloof ikquote:
Hij heeft er wel gevoetbald natuurlijk, ook internationaal. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de bron.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Urby is namelijk helemaal geen linksback
http://www.voetbalprimeur(...)_uit_Eredivisie.htmlquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft er wel gevoetbald natuurlijk, ook internationaal. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de bron.
Je valt in de herhaling...quote:
quote:
Het is jorien.. zegt al meer dan genoegquote:
Hey Darko, leuk hoor ambities, moet je ook zeker hebben. Maar zullen we eerst eens topscoorder van Nederland en kampioen worden voordat je dit soort teksten gaat uitslaan zonder een hele wedstrijd in Ajax 1 te hebben gespeeld?quote:Bodul ziet zichzelf als potentiële topper
Darko Bodul heeft zeer hoge verwachtingen van zichzelf. Hij weet dat hij er nog lang niet is, maar ziet in zijn eigen kwaliteiten als voetballer genoeg potentie voor de Europese top.
De spits van Jong Ajax denkt dat hij op termijn een nieuwe Klaas-Jan Huntelaar kan worden. Dat antwoordt Bodul op de website van de Amsterdammers. Supporters konden per mail hun vraag aan de jonge Kroaat stellen. "Ik denk het wel, al ben ik er natuurlijk nog lang niet", geeft Bodul aan. "Ik ben nog jong. Ik hoop dat ik een kans krijg bij Ajax 1 en ik heb wel zoveel zelfvertrouwen dat ik denk dat ik dan een goede spits kan worden."
Bodul ziet zichzelf over een jaar of vijf wel in de Europese top spelen. Ook hoopt hij volgend seizoen een basisplaats in het eerste van Ajax af te kunnen dwingen. "Als ik geen zware blessures krijg, misschien zit dan over vijf jaar bij een Europese topclub als Internazionale of Manchester United. Natuurlijk moet ik eerst in Ajax 1 komen en daar een vaste plaats afdwingen. Ajax is altijd mijn droomclub geweest, dus het is heel mooi dat ik hier mag spelen."
Wie zou er eigenlijk willen?quote:
Idd, jezus zeg, met dat soort spelers zal je als Ajax nooit een steek verder komen. Zelfvertrouwen is goed maar zonder iets gepresteerd te hebben dit al roepenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hey Darko, leuk hoor ambities, moet je ook zeker hebben. Maar zullen we eerst eens topscoorder van Nederland en kampioen worden voordat je dit soort teksten gaat uitslaan zonder een hele wedstrijd in Ajax 1 te hebben gespeeld?
En 4 technische directzeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
11 trainers versleten in 12 jaar !![]()
Ajax is een club die chronisch ziek is
Daar nu pas achterkomen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Of een buitenlander met Rijkaard en R. Koeman.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doe maar een buitenlander met de Boer en Bergkamp ofzo.
Lijken ook mij de beste kandidaten. Met het oog op de toekomst en langdurige samenwerkingen zal Van den Boog wel Rijkaard kiezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef Chadi het volgende:
Adriaanse of RIjkaardAl vind ik die eerste toch een kwal soms
En toch blijft onze begroting op 65 miljoen staan en is de begroting van PSV 8 mil gezakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Dat werd in de winterstop geroepen dus ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Met plekje 3 of 4. Hoera!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Als je na zo'n seizoen geen genoegen neemt met plek 7 dan spoor je niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Had je niet gehoopt bedoel je? Zelfreflectie al uitgevonden in R'dam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Had niet verwacht dat v. basten al zo snel zou opgeven.
Jij hebt altijd van die geweldige plannen. Wie moet e rnu komen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Barca het volgende:
Financieel redelijk gezond (al zal men spelers wel als kapitaal rekenen, en eigenlijk is dat niet helemaal juist) maar qua beleid erg ziekelijk.
De waarde van spelers is de dagwaarde. Raakt een speler ernstig geblesseerd dan is hij ineens waardeloos. Je zou je balans dan ook moeten opstellen zonder de waarde maar wel met de salaris van de spelers.
[..]
Met plekje 3 of 4. Hoera!
PSV 5 trainers in 3 jaar! Vind ik ook een fraai gemiddelde. En #6 begint over een paar weken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |