Buffettquote:Wells Fargo (WFC) heeft volgens de berichten $ 15 miljard nodig om nieuwe stress te doorstaan. Dit spreekt uitspraken van Warren Buffett van afgelopen weekend tegen. De superbelegger gaf aan dat Wells Fargo geen kapitaal meer nodig zou hebben. Ondanks de tegenstrijdige berichten kende WFC een koersstijging van 16% tot $ 26,84.
Buffet heeft toch een positie in wells fargo? Hij kan toch niet anders ?quote:
waarschijnlijk heeft ie die nu afgebouwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Buffet heeft toch een positie in wells fargo? Hij kan toch niet anders ?![]()
Is dat geen handel met voorkennis?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie die nu afgebouwd
Oei, oei.quote:ABN Amro-groen wordt RBS-blauw
Pieter Kort | 07 mei 09, 10:30
De Turbo- en certificatenfabriek van ABN Amro, marktleider op de Nederlandse markt, gaat per vrijdag definitief verder onder de naam RBS. De banden met het moederschip blijven warm: ABN Amro-adviseurs mogen de RBS-producten onder de eigen merknaam aanbieden en ABN Amro rekeninghouders mogen gratis handelen in Turbo's.
Dat is alleen handel met voorkennis als hij boven een bepaald percentage zou dumpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:13 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is dat geen handel met voorkennis?
iedereen mag toch roepen wat ie wil, Bernanke mag zelfs mensen onder druk zetten zonder daarvoor gestraft te worden, man man waar gaan we heenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:13 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is dat geen handel met voorkennis?
ABN rekeninghouders mogen gratis handelen in turbos ? Sinds wanneer is dat zo? Dat wist ik niet?quote:
We gaan naar boven!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef edwinh het volgende:
[..]
iedereen mag toch roepen wat ie wil, Bernanke mag zelfs mensen onder druk zetten zonder daarvoor gestraft te worden, man man waar gaan we heen
Klinkt inderdaad nogal interessant.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ABN rekeninghouders mogen gratis handelen in turbos ? Sinds wanneer is dat zo? Dat wist ik niet?![]()
Ik moet maar even een rekening openen daaro dus
zou handiger zijn als ik als ABN rekeninghouder ook gratis turbo's via Binck kan kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ABN rekeninghouders mogen gratis handelen in turbos ? Sinds wanneer is dat zo? Dat wist ik niet?![]()
Ik moet maar even een rekening openen daaro dus
ING en Binck werken samen, dus dat zal wel niet gebeuren. Opzich zijn die sprinters wel goed voor de concurrentie:quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
zou handiger zijn als ik als ABN rekeninghouder ook gratis turbo's via Binck kan kopen.
Bijna alles in het groen inmiddels.
Buffett heeft zelfs gezegd dat hij heel Wells Fargo zou willen kopen maar dat dat niet mag van de regulators.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie die nu afgebouwd
Dan mogen ze mij als ING-rekeninghouder wel gratis in sprinters laten handelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
ING en Binck werken samen, dus dat zal wel niet gebeuren. Opzich zijn die sprinters wel goed voor de concurrentie:
[ afbeelding ]
Sprinters zuigen imho atm, veel te grote spreads.
Dat betwijfel. Hier in de UK word er met name gehandeld in CFD's .. soortgelijke producten zoals sprinters / turbo's / speeders. Maar daar heeft het gewoon 1 naam. Niet die concurrentie die we hier hebben en het beeste gaat daar allemaal via www.cmcmarkets.comquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
ING en Binck werken samen, dus dat zal wel niet gebeuren. Opzich zijn die sprinters wel goed voor de concurrentie:
[ afbeelding ]
Sprinters zuigen imho atm, veel te grote spreads.
Ok niet dus, heb een AEX call mei 260 gekocht op 5,80quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik ga vandaag pas handelen bij de volgende dip...
ik zit sinds vanochtend in de onderstaande. Ook niet geheel onverdienstelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ok niet dus, heb een AX2 call mei 260 gekocht op 5,80
Ja dat vraag ik me ook af, wat Selang hier allemaal van denkt? Denk je dat dit echt herstel is Selang? Of gaan we nog de lows opzoeken over een tijdje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat ik me bij dit soort stijgingen wel afvraag zijn de puur waarde onderzoeken van SeLang, als het zo doorgaat als we nu gaan gaat die beste man voor tig jaar nooit meer in de aandelen
Holy Shit, dat zijn cijfers die niet slecht zijn... Zelfs buiten een recessie lijkt mij. (+3.3% m/m dan). Nog steeds -26.7 y/y, dat kan niet goed zijn...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef edwinh het volgende:
Duitse orders industriesector mrt +3,3% (maand); -26,7% (jaar) 12:00:00
Duitse orders industriesector mrt verwachting was -0,5% (maand) 12:00:00
Duitse orders industrie mrt: buitenlandse orders +5,6% (maand) 12:00:00
Duitse orders industrie mrt: binnenlandse orders +1,1% (maand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |