Ik heb niet eens een echte handtekening, ik zet elke keer wat anders neerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Open ik net blij mijn Bicnk post;
Moet ik veriviëren dat de handtekening die ik nu gebruik en die op mijn IDkaart niet overeenkomen
Zover ik weet maken de disney parken alleen maar enorme verliezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef Lemans24 het volgende:
Leuke ook: Walt Disney +12%. Cijfers vallen mee.
Maarja, dat is voor mij geen verrassing, want recessiejaren zijn altijd goed geweest voor bioscopen. En mensen zullen ook eerder naar pretparken gaan dan naar de Bahama's of Antillen.
Net mijn probleem, en dan gaan ze die dus vergelijken en daarbij sturen ze het 'formulier wijziging handtekening' op, met de tekst; 'Hierbij verklaar ik dat mijn handtekening veranderd is.' Dan daarna twee hokjes, 1 voor de oude zoals op id en 1 voor de nieuwe zoals op overeenkomst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een echte handtekening, ik zet elke keer wat anders neer. Meestal doe ik maar wat, hopen dat 't hetzelfde is.
quote:Bank of America, Citigroup, Wells Fargo, GMAC Need More Capital
May 6 (Bloomberg) -- Bank of America Corp., Citigroup Inc., Wells Fargo & Co. and GMAC LLC are among the companies judged to need additional capital according to results of regulators’ stress tests on the 19 largest U.S. banks.
Bank of America has the biggest shortfall, at $34 billion, according to people familiar with the matter. Citigroup’s requirement for deeper reserves to offset potential losses over the coming two years is about $5 billion, people with knowledge of that bank’s results said. Wells Fargo requires about $15 billion, while GMAC’s need is $11.5 billion, one person said.
Goldman Sachs Group Inc., Morgan Stanley, MetLife Inc., JPMorgan Chase & Co., Bank of New York Mellon Corp. and American Express Co. were deemed not to need additional funds, the results show.
The regulators put an emphasis in their reviews on tangible common equity. Citigroup’s assessment reflects the New York- based bank’s previously announced plan to convert some of its preferred shares into common stock.
Spokespeople for all of the 10 banks declined to comment.
For banks judged to have additional capital needs, regulators have detailed options including conversions of preferred shares, asset sales and raising new funds from private investors.
Bank zit in geldnood en de koers stijgt? Ik zie de logica niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef Mendeljev het volgende:
Amerikaanse financials aan het skyrocketen.
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef TeringHenkie het volgende:
Wie zat er ook alweer short overnight?
onvoorstelbaar! Je leest ook overal WSJ CNBC Bloomberg, e.d. Glimmers of Hope hier , herstel daar, bodem hier, geen kapitaal nodig daar. Je kan ook niet meer anders dan bullish worden van deze propaganda!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef pberends het volgende:
Ja hoor, hoogste punt van de dag weer gesloten. Ze blijven maar doorpompen lijkt het wel.
Tja, dat is wel het teken dat de rally op zeer korte termijn op zijn einde loopt. Ben benieuwd of het bullish sentiment al 70% is morgenochtend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef edwinh het volgende:
[..]
onvoorstelbaar! Je leest ook overal WSJ CNBC Bloomberg, e.d. Glimmers of Hope hier , herstel daar, bodem hier, geen kapitaal nodig daar. Je kan ook niet meer anders dan bullish worden van deze propaganda!
denk het haast wel. Als je de TA er biij houdt en je kijkt eens terug naar vergelijkbare periode dat het RSI enkele weken tegen de 70 aantikt en nu zelfs erover, dat was mei 2008 en we weten allemaal wat er toen gebeurde een stroomversnelling naar onder!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat is wel het teken dat de rally op zeer korte termijn op zijn einde loopt. Ben benieuwd of het bullish sentiment al 70% is morgenochtend.
Ik, alleen een zeer kleine positie die ik zelfs met winst al in de portefeuille heb zitten. Heb dan ook gewoon goede hoop die met 0% winst of een schamel verlies de deur uit te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef TeringHenkie het volgende:
Wie zat er ook alweer short overnight?
daar lijkt het nu nog niet op...eventjes aankijken maar denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik, alleen een zeer kleine positie die ik zelfs met winst al in de portefeuille heb zitten. Heb dan ook gewoon goede hoop die met 0% winst of een schamel verlies de deur uit te werken.
kan je zien dat de franse industrie ook plat ligt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
French Trade Balance Cijfer: -4.9B Verwacht: -3.9B Vorig cijfer: -4.1B
Ben benieuwd of en hoe men hier op gaat reageren... Misschien het begin van tegenvallende resultaten?
Ik blijf het echt wazig vinden hoe men keer op keer de negatieve zaken weet te minimaliseren. De stress-test is verwatert tot een farce doordat de banken mogen onderhandelen over het resultaat.
Zou wat zijn als dat in de "echte" wereld ook zou gebeuren. Feyenoord-Ajax, uitslag wordt pas bekend gemaakt na dat beide clubs hebben overlegd hierover met de KNVB.
gelukkig staat "echte" tussen aanhalingstekens....quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Zou wat zijn als dat in de "echte" wereld ook zou gebeuren. Feyenoord-Ajax, uitslag wordt pas bekend gemaakt na dat beide clubs hebben overlegd hierover met de KNVB.
Of iig dat Frankrijk veel meer invoert dan uitvoert. Wat zijn de voornaamste exportproducten? Als dat, wat ik denk, wijn en auto's zijn, snap ik de tegenvallende cijfers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef edwinh het volgende:
[..]
kan je zien dat de franse industrie ook plat ligt.
Je bent het hopelijk toch met me eens dat het een belachelijke praktijk is om de banken die onderzocht worden zeggenschap te geven over de uitkomst?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
gelukkig staat "echte" tussen aanhalingstekens....
Laat de correctie maar beginnen!
Industrie,quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Of iig dat Frankrijk veel meer invoert dan uitvoert. Wat zijn de voornaamste exportproducten? Als dat, wat ik denk, wijn en auto's zijn, snap ik de tegenvallende cijfers.
Handelsbalansen zeggen niet zoveel over de wereldeconomie als geheel. Als Frankrijk een dik tekort heeft, hebben andere landen een dik overschot met Frankrijk. Een groter handelstekort van de VS kan er bijvoorbeeld op duiden dat de wereldeconomie juist aan't herstellen is. Handelstekorten geven alleen de imbalansen in de wereld aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
French Trade Balance Cijfer: -4.9B Verwacht: -3.9B Vorig cijfer: -4.1B
Ben benieuwd of en hoe men hier op gaat reageren... Misschien het begin van tegenvallende resultaten?
Ik blijf het echt wazig vinden hoe men keer op keer de negatieve zaken weet te minimaliseren. De stress-test is verwatert tot een farce doordat de banken mogen onderhandelen over het resultaat.
Croissantjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Of iig dat Frankrijk veel meer invoert dan uitvoert. Wat zijn de voornaamste exportproducten? Als dat, wat ik denk, wijn en auto's zijn, snap ik de tegenvallende cijfers.
Herinner je je die Volkswagen 'mother of all shortsqueezes" nog waarin hedgefunds werden gepwned?quote:Porsche drops goal of dominating VW - sources
May 6, 2009 - Porsche Automobil Holding SE has abandoned its target of reaching a 75 percent majority holding in Volkswagen AG, sources familiar with the matter told Reuters on Wednesday.
Porsche said in early January it controls about 51 percent of Volkswagen's voting shares and has repeatedly said it wants to raise its stake to 75 percent this year should economic conditions allow.
"Porsche needs a different solution," said one person familiar with the discussions.
Porsche had no comment. Its controlling shareholders were meeting on Wednesday to discuss how to handle the 9 billion euros ($11.98 billion) in net debt it built up for the takeover.
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Je bent het hopelijk toch met me eens dat het een belachelijke praktijk is om de banken die onderzocht worden zeggenschap te geven over de uitkomst?
Het is idd bar en boos met KPN. Ik heb al een maand lang maar één aandeel en had geen slechtere (uit de AEX) kunnen kiezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef UncleSam het volgende:
Ja hoor AEX stijgt en KPN daalt weer eens, wat is er toch mis met dat aandeel. Daalt bij geen nieuws en stijgt bij slecht nieuws.
Je kunt ook je verlies nemen (of niet)quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef UncleSam het volgende:
Ja hoor AEX stijgt en KPN daalt weer eens, wat is er toch mis met dat aandeel. Daalt bij geen nieuws en stijgt bij slecht nieuws.
"Don't follow the crowd"quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Herinner je je die Volkswagen 'mother of all shortsqueezes" nog waarin hedgefunds werden gepwned?
Het was allemaal voor niets
Nog steeds netjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk hoor, zo'n pauperaandeel. Jammergenoeg wordt de winst totaal verdampt door m'n shorts die onder water staan
.
TCE ratio:quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Tangible Capital Equity / Risk-weighted assets. Wat betekent dat nou eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef pberends het volgende:
Maar Fortis wordt toch verkocht aan Paribas? Voor hoeveel euro per aandeel was dat?
Letterlijk bij opening ze er volledig doorgedrukt tegen een miniem verliesje van slechts 5%. Nu maar weer wachten op het volgende short moment.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:29 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
daar lijkt het nu nog niet op...eventjes aankijken maar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |