abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:28:45 #52
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68739747
Leuke ook: Walt Disney +12%. Cijfers vallen mee.
Maarja, dat is voor mij geen verrassing, want recessiejaren zijn altijd goed geweest voor bioscopen. En mensen zullen ook eerder naar pretparken gaan dan naar de Bahama's of Antillen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:40:13 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68740156
Open ik net blij mijn Bicnk post;

Moet ik veriviëren dat de handtekening die ik nu gebruik en die op mijn IDkaart niet overeenkomen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68741019
hahahahahahaah, zo maybe kan je binck ook nog eens aanklagen!

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=a7_5LdaWYyig
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_68741153
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Open ik net blij mijn Bicnk post;

Moet ik veriviëren dat de handtekening die ik nu gebruik en die op mijn IDkaart niet overeenkomen
Ik heb niet eens een echte handtekening, ik zet elke keer wat anders neer . Meestal doe ik maar wat, hopen dat 't hetzelfde is.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:04:31 #57
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68741262
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef Lemans24 het volgende:
Leuke ook: Walt Disney +12%. Cijfers vallen mee.
Maarja, dat is voor mij geen verrassing, want recessiejaren zijn altijd goed geweest voor bioscopen. En mensen zullen ook eerder naar pretparken gaan dan naar de Bahama's of Antillen.
Zover ik weet maken de disney parken alleen maar enorme verliezen.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:05:13 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68741290
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een echte handtekening, ik zet elke keer wat anders neer . Meestal doe ik maar wat, hopen dat 't hetzelfde is.
Net mijn probleem, en dan gaan ze die dus vergelijken en daarbij sturen ze het 'formulier wijziging handtekening' op, met de tekst; 'Hierbij verklaar ik dat mijn handtekening veranderd is.' Dan daarna twee hokjes, 1 voor de oude zoals op id en 1 voor de nieuwe zoals op overeenkomst.

Bovendien sturen ze voor het gemak ook nog even kopietjes van de beide handtekeningen mee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68746734
Amerikaanse financials aan het skyrocketen.
quote:
Bank of America, Citigroup, Wells Fargo, GMAC Need More Capital

May 6 (Bloomberg) -- Bank of America Corp., Citigroup Inc., Wells Fargo & Co. and GMAC LLC are among the companies judged to need additional capital according to results of regulators’ stress tests on the 19 largest U.S. banks.

Bank of America has the biggest shortfall, at $34 billion, according to people familiar with the matter. Citigroup’s requirement for deeper reserves to offset potential losses over the coming two years is about $5 billion, people with knowledge of that bank’s results said. Wells Fargo requires about $15 billion, while GMAC’s need is $11.5 billion, one person said.

Goldman Sachs Group Inc., Morgan Stanley, MetLife Inc., JPMorgan Chase & Co., Bank of New York Mellon Corp. and American Express Co. were deemed not to need additional funds, the results show.

The regulators put an emphasis in their reviews on tangible common equity. Citigroup’s assessment reflects the New York- based bank’s previously announced plan to convert some of its preferred shares into common stock.

Spokespeople for all of the 10 banks declined to comment.

For banks judged to have additional capital needs, regulators have detailed options including conversions of preferred shares, asset sales and raising new funds from private investors.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_68748212
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef Mendeljev het volgende:
Amerikaanse financials aan het skyrocketen.
[..]
Bank zit in geldnood en de koers stijgt? Ik zie de logica niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door TeringHenkie op 06-05-2009 21:51:53 ]
pi_68749014
Wie zat er ook alweer short overnight?
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:58:12 #62
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68749349
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef TeringHenkie het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
pi_68749546
Ja hoor, hoogste punt van de dag weer gesloten. Ze blijven maar doorpompen lijkt het wel.
pi_68750279
Ach, morgen ga ik weer een beetje klooien met de mei optieserie, kijken of ik er 25% uit kan halen. Gaat toch wel lukken aangezien we voorlopig niet meer naar beneden gaan.
pi_68751138
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef pberends het volgende:
Ja hoor, hoogste punt van de dag weer gesloten. Ze blijven maar doorpompen lijkt het wel.
onvoorstelbaar! Je leest ook overal WSJ CNBC Bloomberg, e.d. Glimmers of Hope hier , herstel daar, bodem hier, geen kapitaal nodig daar. Je kan ook niet meer anders dan bullish worden van deze propaganda!
pi_68751270
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef edwinh het volgende:

[..]

onvoorstelbaar! Je leest ook overal WSJ CNBC Bloomberg, e.d. Glimmers of Hope hier , herstel daar, bodem hier, geen kapitaal nodig daar. Je kan ook niet meer anders dan bullish worden van deze propaganda!
Tja, dat is wel het teken dat de rally op zeer korte termijn op zijn einde loopt. Ben benieuwd of het bullish sentiment al 70% is morgenochtend.
pi_68752568
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, dat is wel het teken dat de rally op zeer korte termijn op zijn einde loopt. Ben benieuwd of het bullish sentiment al 70% is morgenochtend.
denk het haast wel. Als je de TA er biij houdt en je kijkt eens terug naar vergelijkbare periode dat het RSI enkele weken tegen de 70 aantikt en nu zelfs erover, dat was mei 2008 en we weten allemaal wat er toen gebeurde een stroomversnelling naar onder!
pi_68752595
S&P zit nog maar 2% van het 200 MA af :S
pi_68752650
Average schmaverage!
pi_68754226
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik, alleen een zeer kleine positie die ik zelfs met winst al in de portefeuille heb zitten. Heb dan ook gewoon goede hoop die met 0% winst of een schamel verlies de deur uit te werken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68760146
De green shoots zijn er nog steeds
pi_68760161
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik, alleen een zeer kleine positie die ik zelfs met winst al in de portefeuille heb zitten. Heb dan ook gewoon goede hoop die met 0% winst of een schamel verlies de deur uit te werken.
daar lijkt het nu nog niet op...eventjes aankijken maar denk ik
it's better to burn out than to fade away...
pi_68760171
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 08:29 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

daar lijkt het nu nog niet op...eventjes aankijken maar denk ik.
zit hier met SS264 a 1,66
pi_68760537
French Trade Balance Cijfer: -4.9B Verwacht: -3.9B Vorig cijfer: -4.1B

Ben benieuwd of en hoe men hier op gaat reageren... Misschien het begin van tegenvallende resultaten?

Ik blijf het echt wazig vinden hoe men keer op keer de negatieve zaken weet te minimaliseren. De stress-test is verwatert tot een farce doordat de banken mogen onderhandelen over het resultaat.

Zou wat zijn als dat in de "echte" wereld ook zou gebeuren. Feyenoord-Ajax, uitslag wordt pas bekend gemaakt na dat beide clubs hebben overlegd hierover met de KNVB.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_68760814
'Dit is een sucker-rally'

Stonden een foutje in:

"Dat moet gecorrigeerd worden, en dat duurt tot 2012-2014 voordat we een herstel zien,"

Stond 2024, maar moet dus 2014 zijn. Ik vond het ook al vreemd. Bearmarkt zal volgens Kamer pas in die periode eindigen (imho realistisch).

Verder is het integrale interview van 30 minuten ook online op RTL Video:
http://www.rtl.nl/compone(...)_kamer.avi_plain.xml
pi_68760832
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

Ben benieuwd of en hoe men hier op gaat reageren... Misschien het begin van tegenvallende resultaten?

Ik blijf het echt wazig vinden hoe men keer op keer de negatieve zaken weet te minimaliseren. De stress-test is verwatert tot een farce doordat de banken mogen onderhandelen over het resultaat.

Zou wat zijn als dat in de "echte" wereld ook zou gebeuren. Feyenoord-Ajax, uitslag wordt pas bekend gemaakt na dat beide clubs hebben overlegd hierover met de KNVB.
kan je zien dat de franse industrie ook plat ligt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:05:15 #77
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68760854
quote:
gelukkig staat "echte" tussen aanhalingstekens....

Laat de correctie maar beginnen!
pi_68760897
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef edwinh het volgende:

[..]

kan je zien dat de franse industrie ook plat ligt.
Of iig dat Frankrijk veel meer invoert dan uitvoert. Wat zijn de voornaamste exportproducten? Als dat, wat ik denk, wijn en auto's zijn, snap ik de tegenvallende cijfers.
pi_68760917
ach ze hebben het goed gespeeld bij de FED om de 5 min weer cijfers per ongeluk uitlekken en de stress is in eens veel minder
pi_68760922
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

gelukkig staat "echte" tussen aanhalingstekens....

Laat de correctie maar beginnen!
Je bent het hopelijk toch met me eens dat het een belachelijke praktijk is om de banken die onderzocht worden zeggenschap te geven over de uitkomst?
pi_68761019
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Of iig dat Frankrijk veel meer invoert dan uitvoert. Wat zijn de voornaamste exportproducten? Als dat, wat ik denk, wijn en auto's zijn, snap ik de tegenvallende cijfers.
Industrie,
pi_68761034
en wederom totale gekte op beursplein 5

kan je toch goed zien wat goverment spending doet met cijfers. Dit komt niet omdat de economie nou ineens beter is geworden al die overheidsuitgaven die komen nu naar boven. Ik ben zeer benieuwd of ze de bubble weer net als met de .com crisis opnieuw kunnen opblazen, maar dan zitten we met enekel jaren weer met de gebakken peren. Echter koopt nu vrijwel niemand meer dollars. Wat doen nog wel het geval was, Amerika is dus doomed vroeg of laat.
pi_68761095
quote:

Handelsbalansen zeggen niet zoveel over de wereldeconomie als geheel. Als Frankrijk een dik tekort heeft, hebben andere landen een dik overschot met Frankrijk. Een groter handelstekort van de VS kan er bijvoorbeeld op duiden dat de wereldeconomie juist aan't herstellen is. Handelstekorten geven alleen de imbalansen in de wereld aan.

Verder loopt het bullish sentiment als een raket naar de gevaarlijke 70%:

pi_68761144

Heerlijk hoor, zo'n pauperaandeel . Jammergenoeg wordt de winst totaal verdampt door m'n shorts die onder water staan .
pi_68761266
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Croissantjes.
pi_68761357
Ja hoor AEX stijgt en KPN daalt weer eens, wat is er toch mis met dat aandeel. Daalt bij geen nieuws en stijgt bij slecht nieuws .
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:45:25 #87
78918 SeLang
Black swans matter
pi_68761974
quote:
Porsche drops goal of dominating VW - sources

May 6, 2009 - Porsche Automobil Holding SE has abandoned its target of reaching a 75 percent majority holding in Volkswagen AG, sources familiar with the matter told Reuters on Wednesday.

Porsche said in early January it controls about 51 percent of Volkswagen's voting shares and has repeatedly said it wants to raise its stake to 75 percent this year should economic conditions allow.

"Porsche needs a different solution," said one person familiar with the discussions.
Porsche had no comment. Its controlling shareholders were meeting on Wednesday to discuss how to handle the 9 billion euros ($11.98 billion) in net debt it built up for the takeover.
Herinner je je die Volkswagen 'mother of all shortsqueezes" nog waarin hedgefunds werden gepwned?
Het was allemaal voor niets
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:47:44 #88
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68762056
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Je bent het hopelijk toch met me eens dat het een belachelijke praktijk is om de banken die onderzocht worden zeggenschap te geven over de uitkomst?
Ja, natuurlijk.
Maar dat "echte" bedoel ik m.b.t. tot Ajaz-Feyenoord. Dat is namelijk ook maar een spelletje.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:50:59 #89
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68762156
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef UncleSam het volgende:
Ja hoor AEX stijgt en KPN daalt weer eens, wat is er toch mis met dat aandeel. Daalt bij geen nieuws en stijgt bij slecht nieuws .
Het is idd bar en boos met KPN. Ik heb al een maand lang maar één aandeel en had geen slechtere (uit de AEX) kunnen kiezen
Toch maak ik me geen zorgen, in tegenstelling tot toen ik BAM, Mittal, Aegon had en hard zag zakken. Maarja, had beter gewoon Ahold kunnen houden.
pi_68762386
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef UncleSam het volgende:
Je kunt ook je verlies nemen (of niet) .

Ergens ligt de bodem voor KPN. Op 8,50 pik ik 'm ook op.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:00:49 #91
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68762493
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Je kunt ook je verlies nemen
waarom? Alleen als ze failliet dreigen te gaan, komt ie onder de 8 euro.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:05:00 #92
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_68762627
Fortis door de 2 euro grens

GElukkig heb ik ze niet in een opwelling verkocht. Het Verlies wordt steeds minder (maar is nog erg groot )
pi_68762655
AEX totaal overbought tegen de dalendetrend weerstand, nu wordt het echt de weg kiezen
pi_68763105
Maar Fortis wordt toch verkocht aan Paribas? Voor hoeveel euro per aandeel was dat?
pi_68763161
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Herinner je je die Volkswagen 'mother of all shortsqueezes" nog waarin hedgefunds werden gepwned?
Het was allemaal voor niets
"Don't follow the crowd"
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:23:51 #96
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68763248
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijk hoor, zo'n pauperaandeel . Jammergenoeg wordt de winst totaal verdampt door m'n shorts die onder water staan .
Nog steeds netjes

Ik heb vanochtend besloten om toch maar mijn randstad sprinters te verkopen zodat ik weer wat meer bestedingsruimte heb. Na verrekening van de transactiekosten toch nog 30 euro (66%) erbij.

Nu was ik van plan om alvast 150 euro erbij te storten maar ik kom er net achter dat ik mijn bank loginnaam niet uit mijn hoofd weet

Naja, ik moet me toch weer even in gaan lezen aangezien ik vorige week terug ben gekomen van dik 20 dagen vakantie

Heeft iemand nog tips/adviezen?
Haha Jap jonge trollgod
pi_68763260
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Tangible Capital Equity / Risk-weighted assets. Wat betekent dat nou eigenlijk?
TCE ratio:
De ratio van tangible common equity t.o.v. tangible assets.

Tangible common equity = common stock + retained earnings minus intangible assets.
Tangible asstes = total assets - intangible assets

Deze ratio meet dus in feite het vermogen van een bank om verliezen te kunnen behappen zonder preferente aandelen en disclosed tangibles..
pi_68763327
Fortis ook weer 11% erbij...ongelovelijk!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:44:30 #99
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_68763887
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef pberends het volgende:
Maar Fortis wordt toch verkocht aan Paribas? Voor hoeveel euro per aandeel was dat?

Fortis wordt gedeeltelijk verkocht. Vlg mij blijft het gewoon bestaan verder.
pi_68764499
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:29 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

daar lijkt het nu nog niet op...eventjes aankijken maar denk ik
Letterlijk bij opening ze er volledig doorgedrukt tegen een miniem verliesje van slechts 5%. Nu maar weer wachten op het volgende short moment.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')