En je hebt je speciaal geregistreerd voor dat ene plaatje? Toffe bendequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef FinancialBubble het volgende:
How air goes out of a financial bubble - Part II
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef FinancialBubble het volgende:
How air goes out of a financial bubble - Part II
[ afbeelding ]
Ik snap het niet, was dat pas niet morgen dat stresstest gezeik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef edwinh het volgende:
totaal insane Wells Fargo moet 15 miljard extra hebben maar het aandeel gaat 10 % omhoog
Weerstand 257/258 is te sterk voor vandaag... Denk ook dat we nu naar 24x gaan zakken de komende dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die komt er niet...we gaan 258+ sluiten
er waren een aantal vergaderingen en cijfers bij amerikaanse lui vandaag. Die willen natuurlijk al graag vooruit lopen ..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap het niet, was dat pas niet morgen dat stresstest gezeik?
morgen nabeurs dus eigenlijk pas vrijdag, echter wordt er nu al positief het is maar wat je positief vind ingeprezen in de markt dus maybe licht short gaan is mogelijk .....quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef pberends het volgende:
[..]
BAC 35miljard (+7%ATM)quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef edwinh het volgende:
totaal insane Wells Fargo moet 15 miljard extra hebben maar het aandeel gaat 10 % omhoog
Same, de knoppen staan klaar, heb alleen nog niet op 'verstuur naar de beurs' gekliktquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Charizma het volgende:
Short voor morgen?
Ik weet niet of ik het wel aan durf
Goverment Motors wordt toch Lada ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
BAC 35miljard (+7%ATM)GM door het putje vanavond
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ha, ik zit wel short maar dat is deze keer ook meer stuivertje gooien dan wijsheid. Gewoon zorgen dat je morgen binnen no-time het er weer uit werkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
Wil ik short gaan voor morgen, gaat mijn internet raar doen waardoor mijn order gefiatteerd wordt op 17:31
Tangible Capital Equity / Risk-weighted assets. Wat betekent dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef veekeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alvast wat interessante info.
Koers WFC gaat vooral omhoog denk ik doordat er ein-de-lijk wat meer duidelijkheid komt over de positie van banken....
http://www.rtl.nl/(/finan(...)aling_15_procent.xmlquote:Mahendra: 15% daling in de komende 3 weken
Mahandra Sharma, een goeroe uit Afrika die bekend staat om zijn (goede) voorspellingen op basis van astrologie, verwacht dat markten de komende dagen/weken hard omlaag gaan.
Correctie
Mahendra: "er komt een grote correctie aan in commodities en in aandelen binnen 2 à 3 dagen. De koersdalingen zullen 'nasty' zijn, maar geven ook kansen om veel geld te verdienen."
"De komende 2 tot 3 weken zullen de indices in Azië en Europa dalen met 15%." "We adviseren sterk winst te nemen op uw bankaandelen, er komt een moment aan waarop u weer goedkoper kunt instappen."
"Neem ook gedeeltelijk winst op uw aandelen in zonne-energie, de nucleare industrie en in uruanium. Koop deze aandelen weer bij dalingen."
Graan en olie
"Verkoop ook uw belangen in graan, slechte tijden komen eraan voor graan. We verwachten een daling van 30%. De daling begint woensdag (vandaag)."
"Eerder voorspelden we een olieprijs van maximaal 54,80 dollar. Vanaf dat punt volgen correcties."
Melt-down
Handelstip: Verkoop de index, de melt-down begint woensdag of donderdag.
Bubbelverhaal , goedkoop krediet, nieuwsbrief faber? Of heb ik die nieuwsbrief nu verkeerd geinterpreteerd? Heb de fut niet meer om meer te typen, heb 4 uur naar een vrouw moeten luisteren die het over leiderschap hadquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De hele crisis is gebouwd op de fundamenten van bubbles... Dus waarom niet?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/finan(...)aling_15_procent.xml
LOL.
Hoog 56,75quote:"Eerder voorspelden we een olieprijs van maximaal 54,80 dollar. Vanaf dat punt volgen correcties."
Nou, nou, nou.quote:Accuracy Over 90 Percent
To date, many astrological predictions concerning different countries and people have been more than 80 percent accurate.
erg is dat he, op zulke momenten hoop je op sterke bezuinigingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef dramatiek het volgende:
, heb 4 uur naar een vrouw moeten luisteren die het over leiderschap had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |