McClaren borduurde (zeer verdienstelijk) ook deels voort op de basis van Rutten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook gelul, een echte coach heeft geen bouw jaar nodig. McClaren heeft in dit jaar ook zo wat het maximale uit zijn groep kunnen halen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Silenus het volgende:
Vermaelen: "Het is een belangrijke wedstrijd".
Dit is nota bene de enige wedstrijd in dit seizoen die helemaal nergens over gaat.
Die foto's in de VI waren uitstekend, zelfs zijn vrouw zou nog als cougar door het leven kunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Adelaar valt een beetje tegen, zie voetbalvrouwentopic
Hoezo is die wedstrijd belangrijk? Wat lul Vermaelen nou weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
En dan gaat de hele F-Side/410 boycotten wehhe
Nooit.quote:
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien moeten ze McLaren maar overkopen van Twente
Die kon uitbouwen, en hoefde niet OP te bouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook gelul, een echte coach heeft geen bouw jaar nodig. McClaren heeft in dit jaar ook zo wat het maximale uit zijn groep kunnen halen.
Als je een goede TT maakt, wordt die toch veranderd hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef TIM-846 het volgende:
Een goede TT zou zijn : "Wie ruimt de puinhopen op van van Basten?"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien moeten ze McLaren maar overkopen van Twente
Wat maakt iedereen zich toch druk over puinhopen??quote:
Dat valt wel mee vind ik. Van Geel liet een grotere puinhoop achter. Nu zitten we met jeugdspelers opgescheept.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Rumille het volgende:
Zucht. Wat blijft het toch een puinhoop.
Helemaal mee eens. Ik vind MvB een sympathieke man, en had hem gegund dat het een succes was geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks al mijn kritiek vind ik het wel sneu voor MvB, hij is vast oprecht aan de klus begonnen met het idee dat het hem zou lukken. En dat terwijl heel veel mensen het niet verstandig vonden.
Hij komt er vast wel weer bovenop, maar hij is wel flink beschadigd natuurlijk....
Anita het boegbeeld van onze jeugdquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee vind ik. Van Geel liet een grotere puinhoop achter. Nu zitten we met jeugdspelers opgescheept.
Wat een bullshit lul jij zeg, er is echt geen licht aan het einde van de tunnel, blijf kij dat maar lekker geloven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat maakt iedereen zich toch druk over puinhopen??
Tuurlijk het is en was dit jaar één grote bende, maar het kan dus komend jaar alleen maar beter
De resultaten waren kut,
Het voetbal was niet om aan te zien,
De spelers zijn alleen maar slechter geworden,
Van instelling en mentaliteit was niets te merken.
Kortom: Er is licht aan het einde van de tunnel. Ongeacht welke trainer er zal komen
Mensen die dat nog steeds durven roepen na al die jarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
Lekker waardeloos dit.
Doe maar een Italiaanse trainer, dan krijgen we een keer niet 40+ doelpunten tegen per seizoen en worden we fluitend kampioen.
Van Den Boog dacht ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Wie heeft er nu eindverantwoordelijkheid over de nieuwe trainer? vd Boog of Blind?
Die had sowieso nooit weggestuurd mogen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:
Is Danny Blind niets? Of roep ik nu iets geks?
Het laatste.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:
Noem het bullshit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een bullshit lul jij zeg, er is echt geen licht aan het einde van de tunnel, blijf kij dat maar lekker geloven.
Komen jullie er weer goed mee weg he... kutkneuzenquote:"Je weet dat er na die 4-0-nederlaag gespeculeerd wordt over de positie van de trainer," vervolgde Vermaelen.
Zoals J. Derksen al zei: zijn krediet die hij opgebouwd had als spits heeft hij in 1jaar als trainer verloren....quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks al mijn kritiek vind ik het wel sneu voor MvB, hij is vast oprecht aan de klus begonnen met het idee dat het hem zou lukken. En dat terwijl heel veel mensen het niet verstandig vonden.
Hij komt er vast wel weer bovenop, maar hij is wel flink beschadigd natuurlijk....
Tsja......ik zie het nog gebeuren dat ze Koetjeboe gaan terughalenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Nashje het volgende:
Maar wat zijn nou serieuze kandidaten? In Nederland en buitenland?
Die zit nu toch op een mooie positie? Dat doet hij goed. Als we nu alleen de trainer vervangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom? Blind deed het helemaal niet verkeerd.
Yep, en dat is toch een beetje zijn eigen schuld vind ik. Teveel hooi op zijn vork, eigenlijk bij Oranje al. iets teveel vertrouwen in eigen kunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zoals J. Derksen al zei: zijn krediet die hij opgebouwd had als spits heeft hij in 1jaar als trainer verloren....
Lijkt mij een goed planquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:
Want ik denk dat V Gaal, Rijkaard etc niet zo snel komen.
Ook omdat Ajax geen CL speelt.
Die zal vast wel geïnteresseerd zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja......ik zie het nog gebeuren dat ze Koetjeboe gaan terughalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |