Te weinig ervaringquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Wat zouden jullie van Ron Jans vinden?
Een goeie. Maar geen toptrainer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Hmm, geen idee.quote:
Wat heeft hij bereikt als trainer zijnde?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef KirkLazarus het volgende:
M. Laudrup.
Niets, maar het moest toch een allochtoon zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
Wat heeft hij bereikt als trainer zijnde?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom willen jullie zo graag Rijkaard? Ik denk dat hij net als Marco ook te aardig is voor de spelers..
Waaromquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Niets, maar het moest toch een allochtoon zijn?
Dan krijgen we volgend jaar geen 110% anti Ajax maar 220% anti Ajax shirts te zien, en met een beetje pech branden ze dan het hele stadion platquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk niet dat Jans naar Ajax wil komen.
En dan gaat de hele F-Side/410 boycotten wehhequote:John van ’t Schip bereidt de spelersgroep nu voor op de laatste wedstrijd van het seizoen, tegen FC Twente. ,,We hopen dat het publiek zondag achter ons staat”, zegt Vermaelen. ,,Het is een belangrijke wedstrijd. Alle steun kunnen we nu gebruiken.”
Ja want dat is een succescoachquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Laudrup is net zo'n van Basten, traint alleen 2 jaar langer dan Marco, doe maar niet dus. Sven-Göran Eriksson?
Dat moet dan maar jammer genoeg, ze hadden Marco gewoon nooit mogen aanstellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme.. wat dom..
weer een bouwjaar
Belangrijke wedstrijd?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
En dan gaat de hele F-Side/410 boycotten wehhe
Rap ontslag bij Spartak.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
Wat heeft hij bereikt als trainer zijnde?
Ik denk altijd aan Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Jasza het volgende:
Gelukkig vanavond weer lekker Barça kijken, even niet aan Ajax denken.
Is wel iemand die rust uitstraalt en niet snel in paniek raakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Volgend seizoen krijgen ze onze steun weer, zondag lekker drinkdagje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
En dan gaat de hele F-Side/410 boycotten wehhe
Elke wedstrijd doet er toe, elke wedstrijd moet gewonnen worden. Deze ook, al was het alleen maar om PSV voor 1 keer onder ons te houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Sethje het volgende:
die wedstrijd doet er toch helemaal niet meer toe....
Delen van het publiek juichen een vertrek juist toe. Tijd voor verfrissing.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Dan krijgen we volgend jaar geen 110% anti Ajax maar 220% anti Ajax shirts te zien, en met een beetje pech branden ze dan het hele stadion plat
Er is een coach met twee geile dochters beschikbaar. Wat voor jullie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Delen van het publiek juichen een vertrek juist toe. Tijd voor verfrissing.
Stadion platbranden mag, kunnen we zonder zorgen dat 40k stadion neerzetten
Ten Cate of Adelaar bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is een coach met twee geile dochters beschikbaar. Wat voor jullie?
Hehe, regel dan ook even dat ze de Arena platbrandenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Delen van het publiek juichen een vertrek juist toe. Tijd voor verfrissing.
Stadion platbranden mag, kunnen we zonder zorgen dat 40k stadion neerzetten
Ik vind gezelligheid iets belangrijker zondag dan die wedstrijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Silenus het volgende:
Vermaelen: "Het is een belangrijke wedstrijd".
Dit is nota bene de enige wedstrijd in dit seizoen die helemaal nergens over gaat.
Beter een bouwjaar dan weer zo'n teringbende als dit seizoen. Ik vind Marco een sympathieke kerel, en jammer dat he zo gelopen is, maar hij bakte er verdomme weinig van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme.. wat dom..
weer een bouwjaar
Dat vind ik inderdaad ook gelul, een echte coach heeft geen bouw jaar nodig. McClaren heeft in dit jaar ook zo wat het maximale uit zijn groep kunnen halen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef Robinhoo het volgende:
Krijgen jullie nou volgend jaar weer een seizoen "om te bouwen" aan het team ?
Hem hoef ik geen eens in de basis te zien. Dat gekut over hem elke keer word ik ook gek an. Hij heeft een geweldige instelling maar is echt niet superieur ofzo hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Johnny Heitinga speler/manager
Had wel een betere basis staan dan er nu bij Ajax is hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook gelul, een echte coach heeft geen bouw jaar nodig. McClaren heeft in dit jaar ook zo wat het maximale uit zijn groep kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |