Slapen? Dat doet mijn baby niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef lcicle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel lief/mooi als het kindje zo groot/klein is dat het het hoofdje omhoog kan tillen wanneer het op de buik ligt. Als het goed zelf kan zitten is dat hele kleine fragiele 'babytje' er al een beetje af
En van slapende babytjes kun je ook héle mooie foto's laten maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles 86 t/m 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die taart wil ik ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Vergeet de taart van de hema niet![]()
[ afbeelding ]
En soep is zo klaar! (750 ml water en twee bouillonblokjes met een bosui aan de kook laten komen, zakje diepvrieserwten erbij , weer aan de kook tot de erwten zacht zijn, bosui eruit, bol mozzarella in stukken erin, pureren en klaar is uw soep. en lekker!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! nu ga ik failliet!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bovenste shirt!Mijn
nerd
is nu al verliefd.
En ik ook.
daar zitten toch ook leuke dingen tussen voor meisjes? zo'n zwart jekkie, sommige van die tshirtjes.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Okay komt ie he, very image-heavy daarom ff onder spoilers![]()
Alles voor jongens, maten en nummers staan erbij, de prijs is na aftrek van de korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo![]()
das wast, een greep...
dan ga k nu maar es leren![]()
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzetquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef innepin het volgende:
Qwea feli!
Huup, je bent echt de ambassadeur van de H&M hier hè
Oh, nou! dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzet![]()
Simmu jawel vind ik wel, maar ik bedoelde meer dat al deze plaatjes uit de jongenscollectie komenvandaar.
Buuf ik heb dat ook altijd hoor, terwijl ik normaal toch echt geen overdreven cupmaat heb (C), blousjes begin ik meestal maar niet meer aan en jassen gaan pas een beetje behoorlijk dicht bij maat 42/44. Terwijl ik verder maat 38/40 heb normaalgesproken.
dan zou het goed moeten komen! is het wel lekker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef E.T. het volgende:
yep, alles was goed koud..had t zelfs in de koelkast gezet...
zal straks nog een keer mixen, t staat nu ook in de koelkast
Die heb ik een paar weken geleden in Groningen gekocht, maar dan in het geel ipv gemêleerd grijs, want er was alleen maar geel. Tristan draagt 'm heel graag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat bovenste shirt!Mijn
nerd
is nu al verliefd.
En ik ook.
Jaaaa! Doen! Met een beetje handigheid maak je er een heel stoer jurkje vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Jarno het volgende:
Dat Galactus shirt..
Dat kan voor een meisje toch ook best?!
wat heb je gebruikt als bodem?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Als je ooit alleen 3 peren en pak vla in huis hebt: gewoon doen!
Als bodem heb ik zelf een makkelijk kruimeldeegje gemaakt van 175 gram bloem, iets van 7 eetlepels met vloeibare boter (kan ook met 75 gr harde boter, als je dat in huis hebt) een snufje zout en iets van 2 eetlepels water. Even 30 minuten opstijven in de fridge en klaar is je deegje. (Ik heb de taart/het toetje 30 minuten bij 200 graden in de oven gedaan. Wel even kijken of ie niet zwart wordt,)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
[..]
wat heb je gebruikt als bodem?
ziet er lekker uit! is het erg zoet?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Sugar het volgende:
Hihi, die TT: om Dakota nóg meer in verwarring te brengen!
Beetje dikker geworden, verder niks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Maar euh? Wat is er met die vla gebeurd dan? In de oven?
Mijn lief is helemaal wild van fall out 3, wel op de playstation, maar wellicht ook te krijgen voor de pc.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Hihi Koot
kun je geen 10 klonen aanmaken ofzo? Of valt dat dan weer op?![]()
Pff heeft iemand een nerd man thuis met voorliefde voor pc-games? Nog goeie tips voor een game? Mn lief is binnenkort jarig en ik wil een game voor hem kopen maar ik heb geen idee wat![]()
Hij houdt van first person shooters, van die strategy games vind ie ook leuk. En horror games zoals Fear, die vind ik dan eigk vooral leuk want hij zit tegen t plafond af en toe![]()
Anyone? Suggesties?
oh das wel een goeie jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef miss_sly het volgende:
huup, Call of Duty 5 misschien? roept schaap hier achter me, mij zegt het niet veel
en hij zegt nog Left 4 Death
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dies dus niet op tijd binnen... vandaar ook maar een spelletje dr bij.
KUSJESquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Popples het volgende:
dakota ik was het vergeten maar je hebt weer 3 erbij.
buh ik verveel me
Haha oke dan. Warme vla dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Beetje dikker geworden, verder niks.
Heeft ie al. Zeg maar zodra ie uitkwam gelijk gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Mijn lief is helemaal wild van fall out 3, wel op de playstation, maar wellicht ook te krijgen voor de pc.
Ik vind het zelfs wel leuk om mee te kijken
en in de cake zelf ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef Poezebeest het volgende:
Dat ziet er erg lekker uit E.T, zit de witte chocolade in het toefje?
oehh nicequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef E.T. het volgende:
Voor als je van (witte) chocolade houdt![]()
De bosbessen moet je er maar bij denken![]()
[ afbeelding ]
Welke ingrediënten zitent er in het toefje? Ik vind het namelijk altijd heel bijzonder dat dat zo mooi blijft staan.quote:
Google?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
een vraagje?
Kent hier iemand het "sprookje"/"verhaaltje" van Pandora en de tondeldoos?
Zo ja, weet iemand waar je dat online kunt vinden?
Ik wil van hieruit een kamp in elkaar zetten.
alvast bedankt
chocolade, slagroom en boterquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Welke ingrediënten zitent er in het toefje? Ik vind het namelijk altijd heel bijzonder dat dat zo mooi blijft staan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef E.T. het volgende:
Voor als je van (witte) chocolade houdt![]()
De bosbessen moet je er maar bij denken![]()
[ afbeelding ]
Ok, thnx!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
chocolade, slagroom en boter![]()
recept staat in het vorige bankje
al geprobeerd en kom een hoop tegen maar de meesten zijn volwassen sprookjes.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=205708&subject=Mijn%20top%203%20voor%20FOK!Idolsquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
dakoot geef me even een linkje, kijk ik of t lukt vanaf mijn foon!
Tobias eet overigens ook pindakaas op zijn pannekoeken
tof! coi is een vriend van me dus hij mag ook winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Saffier het volgende:
Heb 't letterlijk zo overgenomen van je (de kandidatenlijst dan)
23e? Niet de 9e? * naar pannenkoekentopic rentquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef bixister het volgende:
over pannekoeken gesproken... sugar ik vrees dat ik voor de 23e af moet zeggen...
Zo wordt stemmen wel heel makkelijk! Je hebt er in ieder gavel weer 3 punten bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=205708&subject=Mijn%20top%203%20voor%20FOK!Idols
dat is een directe link naar de PM
en dan dakota 3 punten omdat ze geen talent heeft
en 2 en 3 moet je maar verzinnen
coilive en coverboy ofzo
Toch niet dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
23e? Niet de 9e? * naar pannenkoekentopic rent
kom maar langs hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
F. zit nu hier naast me te zeuren dat ik moet gaan.
de 9e kon ik toch al niet. ook heel boehoe.quote:
\quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Zo wordt stemmen wel heel makkelijk! Je hebt er in ieder gavel weer 3 punten bij
Ik zit inmiddels aan beschuitjes met chocopasta, beetje magertjes, maar het is een alternatief.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef innepin het volgende:
Nou Koot als je het zo kant en klaar neerzet kan ik ook niet weigeren, dus weer 3 punten erbij
Ik ook dan maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef innepin het volgende:
Nou Koot als je het zo kant en klaar neerzet kan ik ook niet weigeren, dus weer 3 punten erbij
Er gaan er een aantal de vriezer in.. dus ze zijn er nog wel ffquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan beschuitjes met chocopasta, beetje magertjes, maar het is een alternatief.![]()
Schenkel.. komt goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef bixister het volgende:
ah, kun je er morgenochtend niet even een bij metrostation capelsebrug brengen, ET?ik ben daar rond kwart voor negen
![]()
Ik heb wel eerlijk gekeken naar je filmpje en ik vond je echt heel erg goed entertainmentquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef Dakota het volgende:
omg..t valt vast niet op
haha, wel super dat jullie stemmen.
ik heb t 5 keer in de versnelling gesmetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb wel eerlijk gekeken naar je filmpje en ik vond je echt heel erg goed entertainment![]()
En zo te horen kán je wel zingen trouwens![]()
en ik ben niet onder de indruk van de rest moet ik zeggen..![]()
Grrr waar is huuphuup als je d'r nodig hebt?! Ik heb een kaartje voor d'r ontworpen en ik wil weten wat ze ervan vindt zodat ik 'm aan kan passen voordat m'n inspiratie weer weg is
Anders gooi je m hier en kijken wij even?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb wel eerlijk gekeken naar je filmpje en ik vond je echt heel erg goed entertainment![]()
En zo te horen kán je wel zingen trouwens![]()
en ik ben niet onder de indruk van de rest moet ik zeggen..![]()
Grrr waar is huuphuup als je d'r nodig hebt?! Ik heb een kaartje voor d'r ontworpen en ik wil weten wat ze ervan vindt zodat ik 'm aan kan passen voordat m'n inspiratie weer weg is
Laat je trouwe stemmers dan es een liedje horen dat je gewoon hebt gezongen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb t 5 keer in de versnelling gesmeten
Denk je om de drie betonnen betonnen betonnen paaltjes?quote:
* debuurvrouw Ook puppyogen doetquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Laat je trouwe stemmers dan es een liedje horen dat je gewoon hebt gezongen?Ah toe?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders gooi je m hier en kijken wij even?
nope, faalangstquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Laat je trouwe stemmers dan es een liedje horen dat je gewoon hebt gezongen?Ah toe?
Ah joh, daar lezen we overheen en anders zijn wij keigoed in geheimen bewarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:59 schreef innepin het volgende:
[..]De naam staat er op, sorry
![]()
En het is al versie 87 ofzo, dus ik zit ernstig te hopen dat ie nou wel es door de keuring komt
ja iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah joh, daar lezen we overheen en anders zijn wij keigoed in geheimen bewaren![]()
![]()
en we zijn vast een stuk minder kritisch
wij hebben het recht als stemmers om het te wetenquote:
Ja! en het is maar internet ten slotte. Wie leest dat nou helemaal...quote:
Oehhh dat is zeker spannend!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik krijg iets van BrentMet een groen papiertje er om heen... Spannend hoor!
En ik hoop nog steeds op een ijsmachine!!! (die mocht ik laatst niet kopenNiet dat k ooit luister maar toen bedacht ik me dat ik em wel voor meoderdag kon vragen. Krijg ik em dan niet dan koop ik em wel van het vakantiegeld!
)
Ow ook leuk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik krijg iets van BrentMet een groen papiertje er om heen... Spannend hoor!
En ik hoop nog steeds op een ijsmachine!!! (die mocht ik laatst niet kopenNiet dat k ooit luister maar toen bedacht ik me dat ik em wel voor meoderdag kon vragen. Krijg ik em dan niet dan koop ik em wel van het vakantiegeld!
)
Neequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oehhh dat is zeker spannend!
Ik heb zo het vermoeden dat Mila (en dus eigenlijk een beetje milanese) haar eerste moederdag overslaat
het wordt hoe dan ook die ijsmachine!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Popples het volgende:
rock dat word vast wel je ijsmachine![]()
wij gaan zondag weg als het mooi weer is naar overloon naar de dierentuin. mijn verzinsel. tja moederdag zal er nooit wat van verwachten heb gewoon geen crea/romantische vent.
normaal reageer ik hier nooit, het gaat mij te snel.. maar ik kan moederdag van jr. wel vergeten tot hij op school zitquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oehhh dat is zeker spannend!
Ik heb zo het vermoeden dat Mila (en dus eigenlijk een beetje milanese) haar eerste moederdag overslaat
afzeggen en naar de dierentuin gaan met de smoes dat je ook moeder bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
het wordt hoe dan ook die ijsmachine!
we hebben die dag 3 verjaardagen en 2 moederdagen. Hoe gaan we de tijd verdelen?
Ah nog effies zit ie op de peuterspeelzaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
normaal reageer ik hier nooit, het gaat mij te snel.. maar ik kan moederdag van jr. wel vergeten tot hij op school zitmanlief denkt er gewoon niet aan
van mijn dochter zal ik wel een foto of kaartje krijgen ....
Mijn lief weet wel dat het zondag moederdag is, hij is nu druk met de foto's uitzoeken die er gemaakt zijn voor de oma's (als moederdagcadeau) dus hij weet het wel... Of zal hij dit jaar gewoon heel goed zijn mond houden en me verrassen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
normaal reageer ik hier nooit, het gaat mij te snel.. maar ik kan moederdag van jr. wel vergeten tot hij op school zitmanlief denkt er gewoon niet aan
van mijn dochter zal ik wel een foto of kaartje krijgen ....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeMag niet van huup !
Plus, zal je zien dat dr vriend 'm eindelijk goed genoeg vindt, maar 'm afkeurt omdat ie hier heeft gestaan ofzo. Dat ga ik niet riskeren
Gips heb ik ook in de kast staan, gekregen in zo'n kraammandquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Op mijn eerste officiele moederdag kreeg ik een zakje gips. Kon ik B's handje af gieten.Dat gaat echt niet werken! Staat dus nog in de kast
En op mijn onofficiele 1e moederdag kreeg ik wel een heel groot cadeau. Ik voelde die dag voor het eerst plopjes
We zullen het zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Popples het volgende:
van de week vroeg meneer wat ik wilde hebben ik zei 1 woorduitslapen. maar dat zal er wel niet inzitten.
raissa ik gok dat hij zijn mond goed kan houden.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat risico zit erin geloof ik
maar troost je... hij heeft nog genoeg te zeverenhoewel dat vooral nu tegen mij is en niet tegen het ontwerp, ik geloof dat we er een soort van uit zijn
*afklopt*
De spanning zit 'm vooral in het afwachten waar haar vriend commentaar op gaat hebben bij elke nieuwe versiequote:
Is haar vriend ook al zo'n zeur?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
De spanning zit 'm vooral in het afwachten waar haar vriend commentaar op gaat hebben bij elke nieuwe versieNee hoor huup ik doe het met liefde natuurlijk, dat weet je!
Weltrusten popples! en de rest, ik ga ook!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
De spanning zit 'm vooral in het afwachten waar haar vriend commentaar op gaat hebben bij elke nieuwe versieNee hoor huup ik doe het met liefde natuurlijk, dat weet je!
hij moet wel kieskeurig voor zijn meisje zijn hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
dit gaat wel erg ver soms hoor... hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef Popples het volgende:
[..]
hij moet wel kieskeurig voor zijn meisje zijn he![]()
weltrusten allemaal
jij ging toch mooie gaatjes laten schieten samen met Jolie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan mijn eigen moederdagcadeautjes kopenmaar dat doe ik nooit
Das toch ook niet leuk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan mijn eigen moederdagcadeautjes kopenmaar dat doe ik nooit
Nee, maar ik heb hier op de bank naast me ook zo'n kleurenzeurpiet (o.a. over de foto's voor moederdagquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit gaat wel erg ver soms hoor... hahaha![]()
Raissa ook een Innepin kaartje?
hihi, doosjequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Nee daar is ook niks leuks aan Raissa. Daarom doe ik het ook nooit
En Huup, ik ben er echt te slonzig voor. Geloof me. Dat kan.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
@Raissa haha ja nouja zoiets dus. Ik wist niet dat die jongen zoveel kleuren roze in zn systeem had 0.o maar gelukkig zijn we het nu wel een soort van eens.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Estrys het volgende:
mijn moederdagcadeau staat hier al een week op de kast. En het is heeeel knap dat ik nog niet heb gekeken wat het is![]()
![]()
![]()
dit is het:
[ afbeelding ]
Wat jammer dat coverboy nu bovenaan staatquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=205708&subject=Mijn%20top%203%20voor%20FOK!Idols
dat is een directe link naar de PM
en dan dakota 3 punten omdat ze geen talent heeft
en 2 en 3 moet je maar verzinnen
coilive en coverboy ofzo
hartstikke leuk voor coverboy!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat jammer dat coverboy nu bovenaan staat
Waarom eigenlijk niet? Dat van het niet willen dan he? Mijn moeder wilde het ook nooit, ik mocht pas gaatjes toen ik 12 was ofzo (en toen ik 14 was had ik mijn hele oor volquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee. Ik heb besloten dat we het niet doen. Hoe graag ze ook wil. Ik wil het nog niet bij haar.
En voor mooie oorstekers ben ik echt veel te slonzig
Ze heeft nog zo'n schoon toetje. Dat is alles. Denk ik. Ik heb geen heftige bezwaren ofzo verder hoor. Ik vind haar gewoon nog zo mooi naturel. En daar gaat dan iets aan veranderen. Het is het idee gewoon.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Dat van het niet willen dan he? Mijn moeder wilde het ook nooit, ik mocht pas gaatjes toen ik 12 was ofzo (en toen ik 14 was had ik mijn hele oor vol. ) Maar ze kon nooit een goede reden verzinnen waarom eigenlijk niet
.
Check. Nu bedenk ik me trouwens ook dat het extra raar was omdat mijn moeder wel gaatjes in haar oren had al die tijd. En dat heb jij natuurlijk niet, dan is het toch ook weer andersquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft nog zo'n schoon toetje. Dat is alles. Denk ik. Ik heb geen heftige bezwaren ofzo verder hoor. Ik vind haar gewoon nog zo mooi naturel. En daar gaat dan iets aan veranderen. Het is het idee gewoon.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Check. Nu bedenk ik me trouwens ook dat het extra raar was omdat mijn moeder wel gaatjes in haar oren had al die tijd. En dat heb jij natuurlijk niet, dan is het toch ook weer anders.
Ik heb alles, weet je tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje maneek, heb je ook al een vuurwerkopslagloods?!
Oh, ik dacht door het oorsteker verhaal dat je ze niet hadquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]![]()
Die heb ik wel.En om het nog even erger te maken: ook tatoeages en een piercing.
Duuuuuuus
Ik ben een slonzige hypocrietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door het oorsteker verhaal dat je ze niet had. Nouja, gelukkig kan je als moeder tot hoge leeftijd vol blijven houden dat iets niet mag omdat jij dat vind
.
Mooi. Wanneer kan ik bij jullie intrekken?quote:
oooooh bedoel je echt sjiek-sjiek met oorstekers? ik bedoelde gewoon simpelequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben een slonzige hypocrietik heb gewoon kleine knopjes en soms ringetjes in. Maar niks bijzonders en zeker niets dat men 'oorstekers' kan noemen. Maar inderdaad dus omdat ik het vind en wil je net zo slonzig en hypocriet worden als je moeder? Nou dan moet je zeker al op vroege leeftijd beginnen met het doorboren van je oorlellen. Veel plezier! Dat werkt vast
Bij oorstekers denk ik als eerste aan knopjes, eigenlijk. Maar herkenbaar, ik heb ook altijd dezelfde knopjes in. Alhoewel ik laatst wel andere knopjes gekocht heb, om af te wisselenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben een slonzige hypocrietik heb gewoon kleine knopjes en soms ringetjes in. Maar niks bijzonders en zeker niets dat men 'oorstekers' kan noemen. Maar inderdaad dus omdat ik het vind en wil je net zo slonzig en hypocriet worden als je moeder? Nou dan moet je zeker al op vroege leeftijd beginnen met het doorboren van je oorlellen. Veel plezier! Dat werkt vast
Is goed. Er kan nog een zeecontainer op die er nu staat. Maken we er een flat vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer kan ik bij jullie intrekken?
p.s. Ter info: Mijn familietje komt ook mee. En Dakota en de hare ook!
Dat zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef k_i_m het volgende:
Maneek, kunnen we niet gezellig een Fok camping meeting bij je in de tuin houden?
Ja...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh da`s wel heel heftig dan! Pliesie al gebeld?
Kon de politie niet vertellen waar of wat het dan wel was?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja...Ik was nummer weetikhoeveel al die belde.
Ik had trouwens wel eerst het partycentrum gebeld. Was vandaag toch nog niet zo heel erg opgefokt, dus ik kon die mensen in alle redelijkheid te woord staan![]()
![]()
"nee, maar, ehhh, mevrouw, hallo, mevrouw? Het is niet bij ons hoor....het is hier in de buurt." "Uh? Oh...
"
Zal ik mijn electrische gitaar meenemen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja
Doen we ook een kampvuur makenNeemt Dakota haar gitaar mee?
Je zou toch verwachten dat ze ff flyeren zodat je er van op de hoogte bent! Zoiets verwacht je inderdaad niet zo doordeweeksquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Memmel het volgende:
Nee, het partycentrum kon mij vertellen dat ze bij de levende haven daar een vergunde demonstratie gaven (van een vuurwerkfabriek). Maar die knallen! Mijn ramen trilden ervan! Niet normaal toch op een woensdag om 22 uur beginnen tot 23.30 uur?
Dat snap ik héél goed Luchtbel. Ik zou het zelf eerlijk gezegd ook nooit doen zo vroeg, daarom. Al snap ik het leuke eraan ook wel. Zo lekker samen, en zo lekker meisjesachtig. Maar toch, nee, ik zou er op deze leeftijd nog niet voor kiezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft nog zo'n schoon toetje. Dat is alles. Denk ik. Ik heb geen heftige bezwaren ofzo verder hoor. Ik vind haar gewoon nog zo mooi naturel. En daar gaat dan iets aan veranderen. Het is het idee gewoon.
Ik haat vuurwerkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Memmel het volgende:
Nee, het partycentrum kon mij vertellen dat ze bij de levende haven daar een vergunde demonstratie gaven (van een vuurwerkfabriek). Maar die knallen! Mijn ramen trilden ervan! Niet normaal toch op een woensdag om 22 uur beginnen tot 23.30 uur?
Ik vind het zo sneuquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef renzell het volgende:
[..]
Dat snap ik héél goed Luchtbel. Ik zou het zelf eerlijk gezegd ook nooit doen zo vroeg, daarom. Al snap ik het leuke eraan ook wel. Zo lekker samen, en zo lekker meisjesachtig. Maar toch, nee, ik zou er op deze leeftijd nog niet voor kiezen.
ghehe tsjaquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:32 schreef Popples het volgende:
huup ik moet er wel bijzeggen dat het bij mijn familie normaal is he. ik weet toch al dat ze oorbellen willen.
mama heeft ze ook dus waarom zij niet. die vergelijking maakt ze nu terwijl ze 2 is.
jongetjes met oorbellen![]()
![]()
oooooooh te snel gelezen je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:34 schreef Sugar het volgende:
Hihi, met 5,5 maand, huup? Wonderbaby!
Ik heb net twee heel mooie tekeningen gekregen van mijn kinderen, een bos mooie rozen speciaal van Maria ("zelf bedacht, uitgekozen en betaald, mama!") en een flesje baileys en een postzaktas (de laatste nog te bestellen) van S.Leuk!
![]()
Iemand alvast een stukje taart bestellen voor als mijn moeder straks met de boodschappen komt?![]()
jawel van die blauwequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:18 schreef E.T. het volgende:
hebben ze geen stipjes gezet vooraf dan, huup?
Amber is veel te wild voor oorbellen. Ik zie mezelf al zitten bij de EHBO met een uitgescheurd oor..quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekem ben ik blij dat ik geen meisje heb wat dat betreft. Ik vind het nl. niks, kinderen met oorbelletjes. Dus ik hoef dan ook geen zeurend, lief kijkend meisje te weerstaan.![]()
Oh, en F. kreeg zijn oorbellen van een tante (alleen op onze eerste date had hij ze in, daarna heb ik ze eruit gesloopt) maar ik heb al heel erg duidelijk gemaakt aan F. zijn zusje dat ze het niet in haar hoofd moet halen om bij Sasha gaatjes te laten prikken want dat ik dan wel eventjes de staart van haar knol af ga knippen ofzo.
![]()
![]()
Ik kreeg ze trouwens toen ik 12 was.
Mijn zusje gaat geloof ik binnenkort met mijn nichtje (4,5). Idd omdat ze het zelf gewoon heel erg graag wil. En waarom ook niet eigenlijk. Maar ja... ik zit dan zo met mezelf he.
Bij een ex-vriendje van mij in de familie deden ze het een dag na de geboorte ofzo, kurk, naald en huppatee...![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Igraine het volgende:
Ik vind oorbellen bij een man juist wel sexy. Niet van die bling bling rocks, maar gewoon een klein ringetje. EN dan het liefst twee, in elk oor een. Mijn lief heeft er alleen een aan de linker (of rechter?)kant. Ik heb al gevraagd of hij er niet één bij wil, maar hij doet 't niet. Watje.
ik ook. Ik kan alleen maar echt zilver dragen.quote:
Valt best mee toch?quote:
Ik zou ook niet met Piet Piraat over straat gaan lopen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Valt best mee toch?![]()
Ik zat me al te bedenken dat ik echt zo'n heks ben die op dag 1 al gelijk begint te kneden en te duwen enzo.![]()
hehe.. ach, als het lekker isquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe dus 5 x met een pak bolletje brod in de melk. Er zit 350 gram in. En een portie (lees ik net omdat het pak lleeg is) is 35 gram...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe dus 5 x met een pak bolletje brod in de melk. Er zit 350 gram in. En een portie (lees ik net omdat het pak lleeg is) is 35 gram...
bij M. past het ook totaal niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
_Als mijn lief met een gaatje thuis zou komen zou ik er echt in blijven denk ik van het lachenhet past zo erg niet bij hem
![]()
gadverdamme.. en dat om half 10 's ochtends..quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, ik zit op kantoor Rocka. Hard aan het werk dus. *kuch*
Ieuw... wil ik mijn Brinta in de magnetron gooien, staat er iemand zijn broodje falafel incl. knoflooksaus op te warmen.![]()
Ik ben mijn honger wel weer even kwijt.
Haha, daar zou ik wrsch ook voor om gaan idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Oei Snoop, ben benieuwd!
Ik krijg in ieder geval geen droogmolen. "Mam? Wil je een droogmolen voor moederdag?" Ehm, ja best wel hoor... "Krijg je lekker niet!"
Be, gezellig, zo'n klussende moeder!
Ik moest net huilen Nouja, traanogen.om een opa die captain Iglo is geworden (look-alike) en zijn kleindochter die samen een liedje over vissticks zongen bij Giel op de radio....
![]()
![]()
sja je hebt ruig en je hebt ruigquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
BE, fijn zo'n moeder!
Leuk ook, al die moederdagvoorpret hier. Volgend jaar mag ik ookhihi.
Huup! Vertel! Jullie zijn er uit?
En verder vind ik jou helemaaaal geen type om te vallen voor een ruige man met oorbel![]()
mijn vriend heeft die van hem vorig jaar uitgedaan, was ik zo blij om
![]()
Ja, daar was ik wel bang voor, maar gelukkig is dat dus niet zo in dit geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Lishe![]()
nou kun je die afstrepen van je lijstje
BE daar zou ik niet-zwanger me ook bwurk van voelen.
Ben je niet bang dat je melk enzo dan naar knoflook gaat ruiken? Ik heb altijd het idee dat alles wat ik in de magnetron stop vlak achter elkaar het geurtje overneemt van hetgeen er ervoor heeft ingezeten. Maar volgens mij beeld ik me dat in en valt het wel mee
quote:
Check!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Lishe![]()
nou kun je die afstrepen van je lijstje
dat lekker Huup!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:![]()
volgens mij is mn belastinggeld gestort?![]()
![]()
![]()
en anders staat er ineens ruim 2400 euro teveel op mn rekening
shit, nu wil ik winkelen
ben benieuwd Huup. maar je hebt al wel een blauwe envelop gehad?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef huuphuup het volgende:
mja ik heb in de eerste week van januari mn formulieren opgestuurd Vicky, misschien daarom zo vroeg? Ik had gerekend op half juni ofzo.
Ik heb alleen zo'n saldo checker van abn op mn msn zeg maar dus ik zie alleen het saldo en niet alle mutaties
Ik dacht altijd dat ik op jongens viel met donker haar en groene ogen (3 stuks van versletenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef huuphuup het volgende:
sja je hebt ruig en je hebt ruigeen beetje ruig vind k best leuk
maar het hoeft niet.
Uiteindelijk ben ik erachter dat dezelfde jongens waar ik altijd op val een babyface hebben en donker zijn (qua haar en ogen), en dat terwijl mn eerste vriendje echt blond was met blauwe ogen
Mn ex was van het type skater/alternatief, bij hem had k een ringetje niet heel fout gevonden op zich, maar hij wilde het zelf niet.
Jaaaa feestje!quote:En ja we zijn eruit. Dat weet hij alleen nog nietmaar ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft, kunnen we nu gaan bekvechten over de binnenkant
jawel, een blauwe (mn eerste echte!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ben benieuwd Huup. maar je hebt al wel een blauwe envelop gehad?
Hier gaat het belastinggeld meteen naar de spaarrekening.. het balkon moet opgeknapt worden..
op een ander forum stond ook al dat de belastingdienst aan het utibetalen is, dus het zou best kunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel, een blauwe (mn eerste echte!) met het bedrag erin wat ik zou ontvangen.
Maar er stond geen datum bij ofzo en volgens familie en vrienden betaald de belasting altijd rond half juni ofzo uit.
Nouja ik vind het best!![]()
Reinhilde ja ik wil naar Primark!
maar ik kan niet nu, en ik kan ook niet winkelententamens
heb wel gister en vanmorgen al heel goed geleerd! *pimpt*
ik heb er inmiddels teveel van hetzelfde soort versleten om deze conclusie nu wel te kunnen trekkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik op jongens viel met donker haar en groene ogen (3 stuks van versleten) en nou ben ik uiteindelijk samen met een blonde man met blauwe ogen
Nooit verwacht
[..]
hou nou ooohhoooopquote:Jaaaa feestje!![]()
* innepin haalt opgelucht adem....
Heb ik eindelijk tijd om aan m'n eigen geboortekaartje te werken
Een chalet? Gaan we skiën?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef RockabeIIa het volgende:Dat zou gaaf zijn! Dan kan onze chalet gauw komen!
Die van ons staat sinds gisteren in losse planken in de tuin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat zou gaaf zijn! Dan kan onze chalet gauw komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |