Slapen? Dat doet mijn baby niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef lcicle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel lief/mooi als het kindje zo groot/klein is dat het het hoofdje omhoog kan tillen wanneer het op de buik ligt. Als het goed zelf kan zitten is dat hele kleine fragiele 'babytje' er al een beetje af
En van slapende babytjes kun je ook héle mooie foto's laten maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles 86 t/m 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die taart wil ik ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Vergeet de taart van de hema niet![]()
[ afbeelding ]
En soep is zo klaar! (750 ml water en twee bouillonblokjes met een bosui aan de kook laten komen, zakje diepvrieserwten erbij , weer aan de kook tot de erwten zacht zijn, bosui eruit, bol mozzarella in stukken erin, pureren en klaar is uw soep. en lekker!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! nu ga ik failliet!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bovenste shirt!Mijn
nerd
is nu al verliefd.
En ik ook.
daar zitten toch ook leuke dingen tussen voor meisjes? zo'n zwart jekkie, sommige van die tshirtjes.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Okay komt ie he, very image-heavy daarom ff onder spoilers![]()
Alles voor jongens, maten en nummers staan erbij, de prijs is na aftrek van de korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo![]()
das wast, een greep...
dan ga k nu maar es leren![]()
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzetquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef innepin het volgende:
Qwea feli!
Huup, je bent echt de ambassadeur van de H&M hier hè
Oh, nou! dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzet![]()
Simmu jawel vind ik wel, maar ik bedoelde meer dat al deze plaatjes uit de jongenscollectie komenvandaar.
Buuf ik heb dat ook altijd hoor, terwijl ik normaal toch echt geen overdreven cupmaat heb (C), blousjes begin ik meestal maar niet meer aan en jassen gaan pas een beetje behoorlijk dicht bij maat 42/44. Terwijl ik verder maat 38/40 heb normaalgesproken.
dan zou het goed moeten komen! is het wel lekker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef E.T. het volgende:
yep, alles was goed koud..had t zelfs in de koelkast gezet...
zal straks nog een keer mixen, t staat nu ook in de koelkast
Die heb ik een paar weken geleden in Groningen gekocht, maar dan in het geel ipv gemêleerd grijs, want er was alleen maar geel. Tristan draagt 'm heel graag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat bovenste shirt!Mijn
nerd
is nu al verliefd.
En ik ook.
Jaaaa! Doen! Met een beetje handigheid maak je er een heel stoer jurkje vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Jarno het volgende:
Dat Galactus shirt..
Dat kan voor een meisje toch ook best?!
wat heb je gebruikt als bodem?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Als je ooit alleen 3 peren en pak vla in huis hebt: gewoon doen!
Als bodem heb ik zelf een makkelijk kruimeldeegje gemaakt van 175 gram bloem, iets van 7 eetlepels met vloeibare boter (kan ook met 75 gr harde boter, als je dat in huis hebt) een snufje zout en iets van 2 eetlepels water. Even 30 minuten opstijven in de fridge en klaar is je deegje. (Ik heb de taart/het toetje 30 minuten bij 200 graden in de oven gedaan. Wel even kijken of ie niet zwart wordt,)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
[..]
wat heb je gebruikt als bodem?
ziet er lekker uit! is het erg zoet?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Sugar het volgende:
Hihi, die TT: om Dakota nóg meer in verwarring te brengen!
Beetje dikker geworden, verder niks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Maar euh? Wat is er met die vla gebeurd dan? In de oven?
Mijn lief is helemaal wild van fall out 3, wel op de playstation, maar wellicht ook te krijgen voor de pc.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Hihi Koot
kun je geen 10 klonen aanmaken ofzo? Of valt dat dan weer op?![]()
Pff heeft iemand een nerd man thuis met voorliefde voor pc-games? Nog goeie tips voor een game? Mn lief is binnenkort jarig en ik wil een game voor hem kopen maar ik heb geen idee wat![]()
Hij houdt van first person shooters, van die strategy games vind ie ook leuk. En horror games zoals Fear, die vind ik dan eigk vooral leuk want hij zit tegen t plafond af en toe![]()
Anyone? Suggesties?
oh das wel een goeie jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef miss_sly het volgende:
huup, Call of Duty 5 misschien? roept schaap hier achter me, mij zegt het niet veel
en hij zegt nog Left 4 Death
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dies dus niet op tijd binnen... vandaar ook maar een spelletje dr bij.
KUSJESquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Popples het volgende:
dakota ik was het vergeten maar je hebt weer 3 erbij.
buh ik verveel me
Haha oke dan. Warme vla dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Beetje dikker geworden, verder niks.
Heeft ie al. Zeg maar zodra ie uitkwam gelijk gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Mijn lief is helemaal wild van fall out 3, wel op de playstation, maar wellicht ook te krijgen voor de pc.
Ik vind het zelfs wel leuk om mee te kijken
en in de cake zelf ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef Poezebeest het volgende:
Dat ziet er erg lekker uit E.T, zit de witte chocolade in het toefje?
oehh nicequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef E.T. het volgende:
Voor als je van (witte) chocolade houdt![]()
De bosbessen moet je er maar bij denken![]()
[ afbeelding ]
Welke ingrediënten zitent er in het toefje? Ik vind het namelijk altijd heel bijzonder dat dat zo mooi blijft staan.quote:
Google?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
een vraagje?
Kent hier iemand het "sprookje"/"verhaaltje" van Pandora en de tondeldoos?
Zo ja, weet iemand waar je dat online kunt vinden?
Ik wil van hieruit een kamp in elkaar zetten.
alvast bedankt
chocolade, slagroom en boterquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Welke ingrediënten zitent er in het toefje? Ik vind het namelijk altijd heel bijzonder dat dat zo mooi blijft staan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef E.T. het volgende:
Voor als je van (witte) chocolade houdt![]()
De bosbessen moet je er maar bij denken![]()
[ afbeelding ]
Ok, thnx!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
chocolade, slagroom en boter![]()
recept staat in het vorige bankje
al geprobeerd en kom een hoop tegen maar de meesten zijn volwassen sprookjes.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=205708&subject=Mijn%20top%203%20voor%20FOK!Idolsquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
dakoot geef me even een linkje, kijk ik of t lukt vanaf mijn foon!
Tobias eet overigens ook pindakaas op zijn pannekoeken
tof! coi is een vriend van me dus hij mag ook winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Saffier het volgende:
Heb 't letterlijk zo overgenomen van je (de kandidatenlijst dan)
23e? Niet de 9e? * naar pannenkoekentopic rentquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef bixister het volgende:
over pannekoeken gesproken... sugar ik vrees dat ik voor de 23e af moet zeggen...
Zo wordt stemmen wel heel makkelijk! Je hebt er in ieder gavel weer 3 punten bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=205708&subject=Mijn%20top%203%20voor%20FOK!Idols
dat is een directe link naar de PM
en dan dakota 3 punten omdat ze geen talent heeft
en 2 en 3 moet je maar verzinnen
coilive en coverboy ofzo
Toch niet dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
23e? Niet de 9e? * naar pannenkoekentopic rent
kom maar langs hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
F. zit nu hier naast me te zeuren dat ik moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |