abonnement Unibet Coolblue
pi_68731168
De directie van RTL heeft besloten de finale van X Factor te verplaatsen naar zaterdagavond. In plaats van de talentenshow zendt RTL live de herdenking van het drama in Apeldoorn uit.

Erland Galjaard, programmadirecteur RTL 4: "Wij vinden het niet gepast om op een avond dat Nederland herdenkt en rouwt een uitbundige liveshow te brengen. Om die reden passen we de programmering op vrijdagavond aan en besteedt RTL 4 ruimschoots aandacht aan de herdenkingsdienst."
pi_68731190
Komt mij eigenlijk wel goed uit.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:59:13 #3
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68731218
Gelijk

Ik ben er zowel vrijdag als zaterdag niet, dus moet toch terugkijken, maar goede beslissing!
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:59:31 #4
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:00:23 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68731275
Dat is mooi. Kan ik toch nog kijken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:02:35 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_68731371
Oh, ik ga het nu dus missen dan neem ik het maar op en kijk ik zondag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:05:03 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68731463
Oh, er was al een topic . Nou ja, beetje vreemd om zo'n herdenking te organiseren amper een week nadat het gebeurd is, maar ach wie ben ik om daar over te oordelen. Nu kan ik het zien in ieder geval.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68731522
Ik ben er wel blij mee, vrijdag kwam mij niet zo heel goed uit namelijk
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:26:15 #9
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68732188
Heb ik net alles gepland met een vriendin... Maar ik begrijp het ook wel
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_68732289
Wel sneu als je bv. kaartjes hebt kunnen bemachtigen voor de finale en zaterdag echt niet kan.
RTL ook weer blij met de inkomsten van 1 dag extra stemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rosalyne op 06-05-2009 15:35:25 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:29:56 #11
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68732333
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Rosalyne het volgende:
Wel sneu als je bv. kaartjes heb kunnen bemachtigen voor de finale en zaterdag echt niet kan.
RTL ook weer blij met de inkomsten van 1 dag extra stemmen.
Geld terug vragen
pi_68732564
Heel erg netjes van RTL. Ze moeten flink wat dingen omgooien om het op zaterdag te kunnen plaatsen, dit is niet vanuit commercieel oogpunt besloten, maar uit puur respect. Dit kost ze namelijk veel geld, denk aan de platenmaatschappijen die klaar staan om de single vrijdagavond uit te brengen, een Gordon die nu al helemaal niet kan komen ivm repetities van de Toppers en daarom via een dure sataliet verbinding mee doet. Respect voor RTL voor deze beslissing,
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_68732802
Heb er ook wel alle begrip voor. Maar nu moeten we wel nóg een dag langer wachten (en de kandidaten ook.... ). Nee hoor, echt respect inderdaad voor dit besluit. Ik kan beide avonden kijken, dus het maakt mij persoonlijk verder niet zo veel uit!
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:41:31 #14
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_68732842
Keurig. En maar goed dat ik zaterdagavond nog geen activiteiten had gepland .
Nulla verba sed acta
pi_68734445
De kandidaten zullen wel denken: " Mooi, hebben we nog een dagje extra om te oefenen! "
pi_68735090
heh kut! dan heb ik een 25jarige bruiloft nouja, wel netjes op zich dat ze het verplaatsen...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68737042
Het komt me echt enorm goed uit.
That's all folks!
pi_68737293
Oh
Noot noot.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:24:34 #19
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68737308
OOOO dat komt mij zoooo goed uit!!!!!! Nu kan ik het tenminste live zien.. herhaling had ook gekunt maar dat is toch minder....
pi_68737699
heel netjes van RTL4!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68738815
Mooi !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:07:17 #22
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68738977
het begint om 20:00 uur
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68739361
Goede beslissing en komt goed uit
pi_68739535
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Starlie het volgende:
OOOO dat komt mij zoooo goed uit!!!!!! Nu kan ik het tenminste live zien.. herhaling had ook gekunt maar dat is toch minder....
dat dus
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:32:51 #25
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_68739886
Kan toch allebei de avonden niet kijken. Vrijdagavond bruiloft & zaterdagavond naar Nick & Simon in Ahoy.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_68741710
Oke nice, komt mij een stuk beter uit!
pi_68743777
Maakt voor mij niets uit of het op vrijdag of zaterdag wordt uitgezonden. Ben op beide dagen lui genoeg om te kijken
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68745408
Mij komt het slecht uit. Had vrijdag het weekend wel willen beginnen met de show, ik kan de finale voor het eerst sinds 3 jaar ofzo eens live zien. En zaterdag kan ik het waarschijnlijk niet zien. Erg jammer .
pi_68747468
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:32 schreef J-net het volgende:
zaterdagavond naar Nick & Simon in Ahoy.
ook leuk
pi_68752670
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mij komt het slecht uit. Had vrijdag het weekend wel willen beginnen met de show, ik kan de finale voor het eerst sinds 3 jaar ofzo eens live zien. En zaterdag kan ik het waarschijnlijk niet zien. Erg jammer .
Ik kan het nu juist live zien, ook voor het eerst sinds drie jaar
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:02:11 #31
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68753331
Speciaal verplaatst zodat Gordon ook aanwezig kan zijn.
pi_68762308
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef KbenHetZat het volgende:
Speciaal verplaatst zodat Gordon ook aanwezig kan zijn.
nee verplaatst vanwege de herdenking in Apeldoorn op vrijdag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:09:04 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68766748
Ik wilde al komen mopperen en schelden, maar nu ik de reden zie kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Enige jammere is dat ik zaterdag iig niet om 20.00 precies thuis zal zijn... Opnemen maar dan. En niks lezen of kijken voor ik het teruggekeken heb...
***
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:02:12 #34
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68768572
Oh wacht dan moet ik mijn prono nog even aanpassen


garpje
heitieh
pi_68771594
SBS verplaatst nu juist Hollands Got Talent van zaterdag naar vrijdagavond

bron
pi_68771808
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
SBS verplaatst nu juist Hollands Got Talent van zaterdag naar vrijdagavond

bron
Ja, ik las dat net. Wat een sukkels zeg, zoiets doe je toch niet????????
pi_68774177
Ik ga is ff reageren voordat hier de hell losbreekt.

1: Ze weten dat er veel kijkers van Xfactor naar de herdenking op nederland 1 gaan kijken, dus zenden ze de herdenking uit zodat zij hier veel kijkers mee winnen.
2: Het slecht bekeken zeg 's aa en laat ze maar lachen vervangen ze met Xfactor, 1,5 miljoen+ in de pocket! (ook omdat er niet echt veel leuks is wat de hele famillie trekt op de zaterdagavond, zeker nu HGT verplaatst is naar de vrijdag)

Ze zijn alleen maar slim bezig.

En nog even op het feit dat SBS6 onrespectvol zou zijn; op Uri Geller na heb ik ook niks met de zender en vindt RTL ook veel beter, maar;

Er sterven dagelijks honderden mensen in Nederland, aan verkeersongelukken, mensen die te oud zijn ect. Wat dan? Elke avond alle vrolijke programma's laten vervallen?

Apeldoorn was erg, oke.. Maar t is nu wel klaar; het leven gaat door and the show most go on.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_68774832
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Apeldoorn was erg, oke.. Maar t is nu wel klaar; het leven gaat door and the show most go on.
Dit vind ik echt zwak van je..
Dus jij bent zo iemand die 4 mei ook niet 2 minuten z'n waffel houdt?
Het is een week geleden, agreed,
maar blijkbaar snap je niet wat voor impact het heeft gehad,
op de nabestaanden, de slachtoffers(die nog leven) en de rest van nederland.

Ik vind dit een kort door de bocht opmerking van je.
Sorry, erg respectloos..

Wat SBS betreft, zwakke keuze..
Erg respectvol is het niet..
Vond SBS nooit echt een geweldige zender,
maar dit is pure uitbuiting van de situatie.. beetje jammer.
I know, you gonna want me..
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:06:31 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68775747
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
SBS verplaatst nu juist Hollands Got Talent van zaterdag naar vrijdagavond

bron
Geniale actie .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68776110
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zwak van je..
Dus jij bent zo iemand die 4 mei ook niet 2 minuten z'n waffel houdt?
Het is een week geleden, agreed,
maar blijkbaar snap je niet wat voor impact het heeft gehad,
op de nabestaanden, de slachtoffers(die nog leven) en de rest van nederland.

Ik vind dit een kort door de bocht opmerking van je.
Sorry, erg respectloos..

Wat SBS betreft, zwakke keuze..
Erg respectvol is het niet..
Vond SBS nooit echt een geweldige zender,
maar dit is pure uitbuiting van de situatie.. beetje jammer.
Nogmaals; ik vindt het ontzettend erg wat er gebeurd is, maar wat ik duidelijk wil maken met dit bericht is dat het leven doorgaat, het is hard, maar zo is het leven!

Wat ik duidelijk wil maken is dat er nu heisa wordt gemaakt om die doden, en nogmaals voor de nabestaanden; succes met het verwerken, het is supererg en iedereen leeft met jullie mee! Maar er gaan meer mensen dood, dagelijks sterven er in Nederland al meer dan 100 mensen. Maar worden daarvoor alle activiteiten gestaakt? Natuurlijk niet! De dood ligt op de loer, het is erg! Maar zodra er een normaal verkeersongeluk gebeurd waar geen event aan gekoppeld is, waar de koninklijke famillie niet bij was, was het hoogstends een 5-minuut-durig filmpje geweest in Hart van Nederland.

Wat ik dus duidelijk wil maken is dat ik meeleef met de nabestaanden van de slachtoffers, dat ik het supererg vindt wat er gebeurd is, maar dat RTL het echt niet uitsteld uit respect, maar puur voor de kijkcijfers en geld, net zoals SBS6, en dat als je iemand moet afkappen, het niet alleen SBS maar ook RTL moet zijn!

Btw: Ik en mijn famillie zijn zelfs 5 minuten stil ipv 2!
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_68777261
Ik vind de herdenking sowieso erg vroeg, hallo is nog maar een week geleden!
pi_68777470
Wij waren niet eens stil op 4 mei. Foutje. Dus wie wil schelden en tieren om de respectloosheid: hier is de mogelijkheid. Wij herdenken vaak genoeg op andere momenten, dus ik ga me er niet schuldig over voelen dat we 't eens vergeten zijn.

Wat de verplaatsing van X-factor betreft; ze doen maar. Ik maak nergens een probleem van.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68777503
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 @ 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de herdenking sowieso erg vroeg, hallo is nog maar een week geleden!
Ach, mensen hebben dit nodig. Net als na die vuurwerkramp, en die tijd moeten ze krijgen. Het valt me nog alles mee dat er geen stille tocht is geweest.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:52:55 #44
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_68779536
Dus tóch een Kijkcijfer battle als vanouds met SBS?
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
pi_68780427
Net op RTL: "Vrijdag is DE grote finale blabla"

Mogen ze ook wel aanpassen
Noot noot.
pi_68780516
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Dus tóch een Kijkcijfer battle als vanouds met SBS?
Nee, sbs op vrijdag, rtl op zaterdag.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_68782590
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef StefanKollaart het volgende:

[..]

Nogmaals; ik vindt het ontzettend erg wat er gebeurd is, maar wat ik duidelijk wil maken met dit bericht is dat het leven doorgaat, het is hard, maar zo is het leven!

Wat ik duidelijk wil maken is dat er nu heisa wordt gemaakt om die doden, en nogmaals voor de nabestaanden; succes met het verwerken, het is supererg en iedereen leeft met jullie mee! Maar er gaan meer mensen dood, dagelijks sterven er in Nederland al meer dan 100 mensen. Maar worden daarvoor alle activiteiten gestaakt? Natuurlijk niet! De dood ligt op de loer, het is erg! Maar zodra er een normaal verkeersongeluk gebeurd waar geen event aan gekoppeld is, waar de koninklijke famillie niet bij was, was het hoogstends een 5-minuut-durig filmpje geweest in Hart van Nederland.

Wat ik dus duidelijk wil maken is dat ik meeleef met de nabestaanden van de slachtoffers, dat ik het supererg vindt wat er gebeurd is, maar dat RTL het echt niet uitsteld uit respect, maar puur voor de kijkcijfers en geld, net zoals SBS6, en dat als je iemand moet afkappen, het niet alleen SBS maar ook RTL moet zijn!

Btw: Ik en mijn famillie zijn zelfs 5 minuten stil ipv 2!
Ik kan me hier wel in vinden eigenlijk.

Ik vind 'herdenken' sowieso een beetje een vreemd begrip. Ik heb de afgelopen week erg vaak aan het ongeluk gedacht, dat moest ook wel trouwens, zo vaak als erover gepraat werd. Iedereen vindt het erg wat er gebeurd is; een groot deel van de mensen heeft blijk gegeven van respect en mensen zullen er nog jaren lang aan denken. Voegt een herdenking na zo'n week van onrust in Nederland dan nog iets toe?

Maar OT, ik vind het goed dat ze het verzet hebben, het contrast tussen zoiets treurigs en zo'n feestelijke avond zou ook wel groot zijn.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:41:29 #48
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68783061
He kut, dan kan ik het niet live zien.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_68786722
idd beter zo dan dat ze tussendoor overschakelen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:38:30 #50
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_68787813
Vrijdagavond ben ik pas om 10 uur thuis en zaterdag ''al'' om half 8
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_68811145
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef StefanKollaart het volgende:

[..]

Wat ik dus duidelijk wil maken is dat ik meeleef met de nabestaanden van de slachtoffers, dat ik het supererg vind wat er gebeurd is, maar dat RTL het echt niet uitstelt uit respect, maar puur voor de kijkcijfers en geld, net zoals SBS6, en dat als je iemand moet afkappen, het niet alleen SBS maar ook RTL moet zijn!
Ik denk dat je hier wel heel erg de plank misslaat ten aanzien van de motieven van RTL om de finale te verplaatsen. Het feit dat er vrijdagavond een herdenking wordt gehouden die live op TV zal worden uitgezonden ligt er nu eenmaal, daar kan (en wil) RTL niets aan veranderen. Waarschijnlijk zou de kritiek die RTL op zich zou laden door de finale wel zoals gepland vrijdag door te laten gaan stukken groter zijn dan door het nu genomen besluit. En verplaats je ook nog eens even in de kandidaten. Hoe denk je dat die zich zouden voelen als ze daar staan te zingen in de wetenschap dat er op datzelfde moment een landelijke herdenking aan de gang is? Dat zou net zoiets zijn als een finale op 4 mei om 20:05 uur, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook geen moeite mee gehad zou hebben.
pi_68817197
Dan passen ze de programmering aan .... wat zenden ze uit na de herdenking: Laat ze maar lachen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_68817977
Wat een bullshit dat dit op 2 zenders live uitgezonden wordt.

Is het typisch Nederlands om een ernstig incident zo overdreven uit te melken op TV? Of gaat dat overal zo?

Maar goed RTL zal idd wel hopen op meer kijkers op zaterdag, commercieel redelijk slimme zet
٩๏̯͡๏)۶
pi_68818029
Als ik het goed zie duurt de herdenking op RTL 3.5 uur ?!!

Tering zeg, daar zit toch geen hond op te wachten nu je al een week lang doodgegooid bent met beelden over die ramp
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:45:57 #55
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68818402
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed zie duurt de herdenking op RTL 3.5 uur ?!!

Tering zeg, daar zit toch geen hond op te wachten nu je al een week lang doodgegooid bent met beelden over die ramp
van 19.50 tot 21.30 meer dan een anderhalf uur volgens teletekst
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68818445
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

van 19.50 tot 21.30 meer dan een anderhalf uur volgens teletekst
ohja op TV gids staat tot 23:00 uur, maar het zal wel bestaan uit meerdere programma's over die herdenking
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:50:14 #57
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68818532
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

ohja op TV gids staat tot 23:00 uur, maar het zal wel bestaan uit meerdere programma's over die herdenking
hmmm tv gids of teletekst liegt
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68818640
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:50 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hmmm tv gids of teletekst liegt
Welnee, gegevens zijn gewoon niet actueel. Sterker nog: op de TV-gids van RTL zelf notabene staat nog gewoon de finale van X Factor aangekondigd.
pi_68818738
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed zie duurt de herdenking op RTL 3.5 uur ?!!

Tering zeg, daar zit toch geen hond op te wachten nu je al een week lang doodgegooid bent met beelden over die ramp
Besef dat Nederland 1 er minder dan een uur aan besteedt en dat is de publieke omroep. Niet dat ik op XFactor zit te wachten of zo, maar wat een gejank altijd bij RTL. Drama tv
pi_68818767
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef easy-going het volgende:
Dan passen ze de programmering aan .... wat zenden ze uit na de herdenking: Laat ze maar lachen
pi_68818790
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Besef dat Nederland 1 er minder dan een uur aan besteedt en dat is de publieke omroep. Niet dat ik op XFactor zit te wachten of zo, maar wat een gejank altijd bij RTL. Drama tv
Inderdaad, maar waarschijnlijk is het gewoon een commerciele zet van RTL om de zeer slecht bekeken zaterdagavond te redden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_68839008
1.8 miljoen kijkers; Plan van RTL gelukt
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_68845432
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een bullshit dat dit op 2 zenders live uitgezonden wordt.

Is het typisch Nederlands om een ernstig incident zo overdreven uit te melken op TV? Of gaat dat overal zo?
Dat vraag ik me ook al een week lang af!!!
pi_68845440
oh kut nu heb ik holland's got talent gemist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')