Ik denk dat je hier wel heel erg de plank misslaat ten aanzien van de motieven van RTL om de finale te verplaatsen. Het feit dat er vrijdagavond een herdenking wordt gehouden die live op TV zal worden uitgezonden ligt er nu eenmaal, daar kan (en wil) RTL niets aan veranderen. Waarschijnlijk zou de kritiek die RTL op zich zou laden door de finale wel zoals gepland vrijdag door te laten gaan stukken groter zijn dan door het nu genomen besluit. En verplaats je ook nog eens even in de kandidaten. Hoe denk je dat die zich zouden voelen als ze daar staan te zingen in de wetenschap dat er op datzelfde moment een landelijke herdenking aan de gang is? Dat zou net zoiets zijn als een finale op 4 mei om 20:05 uur, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook geen moeite mee gehad zou hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk wil maken is dat ik meeleef met de nabestaanden van de slachtoffers, dat ik het supererg vind wat er gebeurd is, maar dat RTL het echt niet uitstelt uit respect, maar puur voor de kijkcijfers en geld, net zoals SBS6, en dat als je iemand moet afkappen, het niet alleen SBS maar ook RTL moet zijn!
van 19.50 tot 21.30 meer dan een anderhalf uur volgens teletekstquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed zie duurt de herdenking op RTL 3.5 uur ?!!
Tering zeg, daar zit toch geen hond op te wachten nu je al een week lang doodgegooid bent met beelden over die ramp
ohja op TV gids staat tot 23:00 uur, maar het zal wel bestaan uit meerdere programma's over die herdenkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
van 19.50 tot 21.30 meer dan een anderhalf uur volgens teletekst
hmmm tv gids of teletekst liegtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ohja op TV gids staat tot 23:00 uur, maar het zal wel bestaan uit meerdere programma's over die herdenking
Welnee, gegevens zijn gewoon niet actueel. Sterker nog: op de TV-gids van RTL zelf notabene staat nog gewoon de finale van X Factor aangekondigd.quote:
Besef dat Nederland 1 er minder dan een uur aan besteedt en dat is de publieke omroep. Niet dat ik op XFactor zit te wachten of zo, maar wat een gejank altijd bij RTL. Drama tvquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed zie duurt de herdenking op RTL 3.5 uur ?!!
Tering zeg, daar zit toch geen hond op te wachten nu je al een week lang doodgegooid bent met beelden over die ramp
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef easy-going het volgende:
Dan passen ze de programmering aan .... wat zenden ze uit na de herdenking: Laat ze maar lachen
Inderdaad, maar waarschijnlijk is het gewoon een commerciele zet van RTL om de zeer slecht bekeken zaterdagavond te redden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Besef dat Nederland 1 er minder dan een uur aan besteedt en dat is de publieke omroep. Niet dat ik op XFactor zit te wachten of zo, maar wat een gejank altijd bij RTL. Drama tv
Dat vraag ik me ook al een week lang af!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een bullshit dat dit op 2 zenders live uitgezonden wordt.
Is het typisch Nederlands om een ernstig incident zo overdreven uit te melken op TV? Of gaat dat overal zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |