Da's waar, maar je hebt zo weinig aan dat netwerk man. Seedorf wordt iedere keer uitgefloten door de supporters. Denk niet dat hij nog komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat Seedorf weer terugkomt. Hij zal wel een flink netwerk hebben ook.
Maar wie wil jij dan? Weer Koeman? Of weer die bloedbak van een Co die max 2 jaar per club wil blijven hangen?
Doet het volgens mij al een tijdje aardig bij Getafe toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geen idee of dat wat is, heeft ie ervaring? Is het een goede trainer dus niet ala MvB?
Als Koeman komt dan ben ik weg iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoe halen jullie het in je hoofd om Koeman te noemen??? Je moet er toch niet aan denken dat dat onzekere mannetje zonder enige vorm van zelfkritiek straks weer voor de groep staat??? Denk je dat hij Ajax weer aan het spelen krijgt??
Rijkaad had bij Barcelona namelijk geen team gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef ericajax het volgende:
Adriaanse, kom d'r maar in.
Liever dan Rijkaard, want Co is een echte teamsmeder.
Helemaal geen slecht idee.quote:
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Dus moet je een trainer hebben die die gasten dat wel laat doen. En daar is een trainer voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met die instelling van deze spelers worden we toch nooit kampioen.
Inderdaad, oprotten met die Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.
En die heeft het sowieso flink verpest door met Winter en Witschge te gaan lopen fucken. Optyfen met die gast.
Nooit maar dan ook nooit meer een functie bij Ajax voor zo iemand.
Nogmaals, men vergeet snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zoveel mensen Adriaanse willen..
Onbegrijpelijk.
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zoveel mensen Adriaanse willen..
Onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |