Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Kijk hier is Karina![]()
http://fokhelp.googlepages.com/home
Deze kan worden aangepast, want niet ALLES komt in doosquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Kijk hier is Karina![]()
http://fokhelp.googlepages.com/home
staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar je die link nou weer vandaan haalt... ik ben er zeker niet helemaal bij vandaag.
Ik zie het, maar ik kan natuurlijk niet weten welke vragen jullie niet meer willen horen... bij DX heb ik al vaak besteld, maar bij de rest nog nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef gers het volgende:
[..]
staat in de OP met 4 vragen die we niet meer willen horen
Ze zijn echt leuk! Ik heb al de sleutelhangers van DX, maar deze poppetjes zijn nog beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
Complete set bestaat uit 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario Galaxy:
[ afbeelding ]
Zelfs Animal Crossing:
[ afbeelding ]
Metroid schijnt ook serie van te zijn, maar nog niet gevonden.
Overigens kan je gewoon zoeken op yujin dan vind je een hele zooi van die poppetjes.
niet zo mooi?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef TheBright het volgende:
Ik vind de Tracy McGrady basketbalschoenen niet zo mooi. Vraag me ook ernstig af waarom hij deze inkoopt, er zijn ten slotte vele mooiere schoenen (lees: sneakers)![]()
Ik hoop dat die poloshirts wél een beetje hip zijn. En dat ze deze zomer goed combineren met een Rolax en een RaBan
Iedere gek heeft zo zijn gebrekquote:
Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!quote:
Denk niet dat je ze veel goedkoper zal vinden, je kan natuurlijk ook 1 set bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:00 schreef TheBright het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. Ik vind ze leuk, maar niet voor 40 dollar. Ik vind één setje voor 15 dollar een betere prijs. En dan zijn ze duur zat!
Hoezo paypal een slechte koers? Ze rekenen alleen commisiekosten en updaten de koers 1x per dag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik heb nu in Paypal mijn bankrekening ook toegevoegd naast mijn creditcard. Handig voor als mijn creditcard limiet is gevuld
Alleen wil Paypal nu standaard via mijn bankrekening gaan betalen. Dat wil ik niet omdat Paypal zo'n slechte koers geeft voor USD naar EUR. Iemand een idee hoe je Creditcard als standaard betaalmiddel instelt? Ik kan het niet vinden, misschien is het wel gewoon niet mogelijk.
Stenigen die lui!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, na 15 dagen staat bij al mn producten nog 'waiting for suppliers' en ze reageren niet![]()
dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Stenigen die lui!!
Kan toch gewoon zijn dat het net even niet te krijgen is? Ja, gebeurd wel vaker bij DX maar toch... geduld is een schone zaak toch?
Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moeten ze iig ff reageren. maar 2 weken wachten voor t verstuurd wordt is normaal?
dan mag ik er nog wel over zeikenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je kan toch lezen, ze hebben je spullen nog niet binnen en ja dat kan gebeuren.Dat ze niet reageren is ook niet nieuw en doen veel lokale webshops ook niet als ze iets binnenkort verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |