abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:54:55 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69061726
SQ, welkom terug meisie!
Die derde tiet staat je trouwens erg goed!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_69062681
He Sjeen wat balen
Ik heb vandaag Evy les 7 gelopen, conditietechnisch gaat het super alleen mijn spieren... Het is heel raar maar ik had in het begin veel last van mijn kuiten maar als ik dan bewust slordig en losjes ga lopen gaat het wel weer beter. Zodra ik dan weer "netjes" probeer te lopen schieten mijn kuiten weer in de kramp

Succes Stormqueen!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_69063889
Evy 20 gelopen vandaag: 4 keer 8 minuten héérlijk. Totaal fit nog steeds, niet buiten adem geweest, gewoon tegen aan kunnen ouwehoeren (die wel dood was ) en helemaal zin in les 21
Ja doei.
pi_69073213
Om nog even terug te komen op die hartslag meter die ik gekocht heb.
Vandaag kwam hij binnen en kon ik hem meteen uitproberen.

Zie hier mijn grafiek van mijn training.

Mijn training bestaat uit:
7,5 min warming up
30 min krachttraining
45 min cardio training
5 min cooling-down.

Dat zie je echt heel mooi terug in de grafiek.
Met zo'n hartslagmeter kun je ook heel mooi binnen je bandbreedte blijven (zone 1) met trainen, zodat je optimaal met vetverbranding bezig bent.

Erg leuk om dit zo terug te zien.
Ow ja ik kwam ook nog een zeer vervelend stoplicht tegen dat minuten lang op rood bleef. Uiteindelijk ben ik maar door rood gereden, leek wel alsof de sensor kapot was.
pi_69118935
Marikenloop ging lekker Helemaal uitgelopen en geen last van astma
pi_69118986
Wat goed omearos!!!!!

Werkte het weer in dat opzicht ook mee?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69119236
Hoi
Ik ga over 2 weken beginnen
Uitstel is slecht, ik weet het. Maar ik ga met mijn moeder mee naar Weightwatchers, moet eerst uitleg krijgen.
pi_69120198
Heerljk omearos! Was je nog binnen de tijd of waren ze flexibel?

Ik heb net les 8 gelopen (8x2 minuten) en ging eigenlijk heerlijk! Alleen mijn kuiten..in het begin wat last gehad maar aan het einde vd les helemaal niet meer
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_69120844
Welkom RenRen-, en je hoeft niet te wachten tot over twee weken, je kan natuurlijk alvast beginnen met wat meer te letten op wat je eet, en de ongezondste dingen te schrappen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69121522
quote:
Op zondag 17 mei 2009 @ 16:19 schreef teigan het volgende:
Welkom RenRen-, en je hoeft niet te wachten tot over twee weken, je kan natuurlijk alvast beginnen met wat meer te letten op wat je eet, en de ongezondste dingen te schrappen...
Dankje
Dat probeer ik de aankomende twee weken zodat het niet helemaal hard aankomt
Ik wil ook niet heel veel afvallen, 5 kilo, maar. Ja. Moet het toch maar doen.
pi_69128399
Nou, ik heb lekker koekjes op vandaag. En ik compenseer met een kant-en-klaarmaaltijd uit blik uit de Franse supermarkt. Voor E2,95 een maaltijd van kip, groente en aardappels in een Normandische saus, bevat totaal 320 kcal, vijf minuutjes opwarmen en het is nog eetbaar ook.

Leek me een beter plan dan patat halen omdat ik boos ben op mijn stomme egocentrische vriendje.
Sanity is (not) statistical
pi_69129732
hoi jongens!

mag ik ook meedoen?
Ik heb een beetje veel sluipkilo's meegekregen van medicijngebruik. Ik slik corticosteroiden en "opeens" was ik na 1,5 jaar 15 kilo aangekomen. Toch wel ehm.. een beetje veel! Gelukkig zeggen mijn vriendjes allemaal braaf dat ze er nieeets van zien en het lijkt alsof ik nog steeds 65 kilo weeg!

ik heb heel braaf een crosstrainer gekocht en sta er nu elke dag een halfuurtje op met als resultaat dat ik na een week braaf een kilo ben aangekomen ( grmblgrrgrmblstew) !
Over een paar weekjes heb ik een afspraak met de dokter om van medicijnen te wisselen want nu ben ik toch wel erg propperig aan het worden.

Maarehm..ik kan natuurlijk niet alles alleen doen en het lijkt me dan ook heel fijn om af en toe een beetje steun te krijgen en geven van en aan jullie!
pi_69132247
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Carnivorous het volgende:
hoi jongens!

mag ik ook meedoen?
Ik heb een beetje veel sluipkilo's meegekregen van medicijngebruik. Ik slik corticosteroiden en "opeens" was ik na 1,5 jaar 15 kilo aangekomen. Toch wel ehm.. een beetje veel! Gelukkig zeggen mijn vriendjes allemaal braaf dat ze er nieeets van zien en het lijkt alsof ik nog steeds 65 kilo weeg!

ik heb heel braaf een crosstrainer gekocht en sta er nu elke dag een halfuurtje op met als resultaat dat ik na een week braaf een kilo ben aangekomen ( grmblgrrgrmblstew) !
Over een paar weekjes heb ik een afspraak met de dokter om van medicijnen te wisselen want nu ben ik toch wel erg propperig aan het worden.

Maarehm..ik kan natuurlijk niet alles alleen doen en het lijkt me dan ook heel fijn om af en toe een beetje steun te krijgen en geven van en aan jullie!
Tuurlijk mag je meedoen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69132537
Welkom RenRen en Carnivorous!

Ik heb niks gemerkt van mogelijke diskwalificaties vanwege de tijd, terwijl ik pas na 1:04 binnenkwam (ik ging pas ong. 20 minuten na de start zelf van start ) Het weer was heerlijk, het regende soms maar was verder niet benauwd.

Over een week ga ik weer met Evy1 beginnen, maar dan op een hoger tempo. Eens kijken of dat wil. Want nu 5km lukt wil ik natuurlijk sneller
pi_69133786
die evy

ik was daar ook mee begonnen maar ik heb allergisch astma en ik starte midden in hooikoorts seizoen. ik kwam echt niet vooruit en was om de tien seconden benauwd.

en ik ben nog wel zo'n belgofiel!
pi_69140705
Ik denk dat ik in het andere topic moet zijn alleen. Maar hier kan ik toch ook wel blijven met een BMI van 26?
pi_69141052
Tuurlijk
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 mei 2009 @ 09:20:18 #243
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69141501
Hallo allemaal,

Helaas moet ik bekennen: terug van weggeweest (en ook weer zwaarder dan ooit)... Maar ik ben vorige week donderdag (8 mei) begonnen met Sonja-en, en tot nu toe 3,3 kilo afgevallen (geen slechte score toch? ). Ik hoop dat ik binnenkort weer enigszins in mijn 'oude' kleding pas....

Weet iemand of er nog een speciaal "Sonja Bakker" topic is?

Liefs, Droeke...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar maandag 18 mei 2009 @ 09:34:12 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69141832
Dat was er wel, ooit... maar geen idee of dat nog actief is eigenlijk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69141852
Sonja
Ja doei.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:40:53 #246
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69141983
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Sonja
Wat is er mis met Sonja? Is dat misschien niet meer 'hip'? Ik begrijp dat sommigen het niet kunnen volhouden, maar, maar ik val er wel fijn mee af (zonder al te veel frustraties...). Iedereen doet het toch op zijn/haar eigen manier...?
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69142208
Sonja is het ultieme jojo-dieet: afvallen met veel te weinig calorieen, vervolgens weer keihard aankomen met een normaal eetpatroon.
Lees dit eens? Volgens mij ben je zelf een typisch voorbeeld.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:50:26 #248
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_69142215
Veel mensen vallen wel af met Sonja, maar komen daarna net zo hard weer aan.
Dus echt effectief is het niet op de lange termijn.

Je kunt beter je eigen eet en leefpatroon eens onder de loep nemen, kijken waar het mis gaat en daar wat aan verbeteren. Gaat misschien wel minder snel, maar werkt wel een stuk beter!
pi_69142217
Uiteraard val je er fijn van af maarrrr, hoe kan het dat je nu toch weer zwaarder dan ooit bent...?

Sonja is dan toch niet zo handig!
pi_69142223
wat CF zegt

het is een crashdieet dat jojo-en in de hand werkt.. stom mens
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')