Dankjequote:Op zondag 17 mei 2009 @ 16:19 schreef teigan het volgende:
Welkom RenRen-, en je hoeft niet te wachten tot over twee weken, je kan natuurlijk alvast beginnen met wat meer te letten op wat je eet, en de ongezondste dingen te schrappen...
Tuurlijk mag je meedoenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Carnivorous het volgende:
hoi jongens!
mag ik ook meedoen?
Ik heb een beetje veel sluipkilo's meegekregen van medicijngebruik. Ik slik corticosteroiden en "opeens" was ik na 1,5 jaar 15 kilo aangekomen. Toch wel ehm.. een beetje veel! Gelukkig zeggen mijn vriendjes allemaal braaf dat ze er nieeets van zien en het lijkt alsof ik nog steeds 65 kilo weeg!
ik heb heel braaf een crosstrainer gekocht en sta er nu elke dag een halfuurtje op met als resultaat dat ik na een week braaf een kilo ben aangekomen ( grmblgrrgrmblstew) !
Over een paar weekjes heb ik een afspraak met de dokter om van medicijnen te wisselen want nu ben ik toch wel erg propperig aan het worden.
Maarehm..ik kan natuurlijk niet alles alleen doen en het lijkt me dan ook heel fijn om af en toe een beetje steun te krijgen en geven van en aan jullie!
Wat is er mis met Sonja? Is dat misschien niet meer 'hip'? Ik begrijp dat sommigen het niet kunnen volhouden, maar, maar ik val er wel fijn mee af (zonder al te veel frustraties...). Iedereen doet het toch op zijn/haar eigen manier...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |