Goed idee jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Hey Huub/Bram/Bart
Laat Brabant even door die speakers daar knallen
Maar wij zijn nog wakker, dus zij ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
Ze slapen weer net Manu.. lijkt mij niet echt een best plan
Slapen doen ze thuis maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
Ze slapen weer net Manu.. lijkt mij niet echt een best plan
"GAASSLAPENDAN"quote:
ik had het over : Ik heb haar tussen neus en lippen door 2 keer zien postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Renate was er iets meer dan 2 posts hoor...
Had even een soort trauma-flashbacks... Ze heeft het hart op de goede plek, vast en zeker, maar ik kon haar net als Amber echt 100% niet uitstaan. Zodra zij d'r mond opentrok, dan voelde ik m'n bloed koken.
Heb dat bij al haar posts hier op FOK! weer... Kan er niets aan doen...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wij zijn nog alweer wakker, dus zij ook
* BobbyRond wil ook die gavequote:Op woensdag 6 mei 2009 04:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had het over : Ik heb haar tussen neus en lippen door 2 keer zien posten![]()
ik denk dat enorm groot deel streamers jullie de hand kunnen schudden. Ze zal het best allemaal goed bedoelen.. maar bij grotendeel gewoon niet lekker liggen
bij mij persoonlijk gingen mijn nekharen omhoog staan. Overal zo op hakken wat er niet toe doet, aandacht trekkerij... kijk mij nou .. kijk mij nou.. pos of negatief.
Op een gegeven ogenblik ging ze gewoon op gehoor-ignore.
Zouden jullie zo ver gaan om een The Bunker reunie te houden zonder haar uit te nodigen? Hoewel, zo ver gaan is dat niet, ze wist zelf ook wel vanaf dag 1 dat ze niet in de groep paste.quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Had even een soort trauma-flashbacks... Ze heeft het hart op de goede plek, vast en zeker, maar ik kon haar net als Amber echt 100% niet uitstaan. Zodra zij d'r mond opentrok, dan voelde ik m'n bloed koken.
Zelfkennis bij sommige mensen zou heel praktisch zijn, zeker. Als ik aan zoiets mee zou doen en ik op een forum helemaal uitgekotst word, denk ik niet dat ik terug zou gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Als je dat wilt leren zal jij mijn mams moeten leren kennenquote:
"De rest van de gesprekken wel kunnen volgen met volume.. alleen renate niet? " -knop?quote:
Nee die nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
"De rest van de gesprekken wel kunnen volgen met volume.. alleen renate niet? " -knop?
die heb ik niet standaard op mijn player![]()
downloaden ergens dan
Zie alleen tekst en foto's, geen video... ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:25 schreef Dottey het volgende:
heb nog wel een stukje voor je liggen trouwens bobbyover je gepuzzel
![]()
zaterdag, 01:25 die tijd moet je effe scrollen..![]()
http://midpointkelder.hyv(...)ter_Nuninga_special/
dat vond ik echt een geweldige actie van je
Nee helaas.. ik heb geen tijd om videootjes op te nemen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zie alleen tekst en foto's, geen video... ?
Het zou kunnen dat ze niet naar de reünie komt... Dat is niet aan mij alleen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zouden jullie zo ver gaan om een The Bunker reunie te houden zonder haar uit te nodigen? Hoewel, zo ver gaan is dat niet, ze wist zelf ook wel vanaf dag 1 dat ze niet in de groep paste.
Heb je die escher puzzel al gekocht trouwens? Die kon je echt niet laten voor wat het was he
Ignorance is a blessing...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Zelfkennis bij sommige mensen zou heel praktisch zijn, zeker. Als ik aan zoiets mee zou doen en ik op een forum helemaal uitgekotst word, denk ik niet dat ik terug zou gaan, laat staan om er nog eens te reageren.
En waarschijnlijk vindt ze het zelf heel 'stoer', dat ze dan nog 'durft' te reageren![]()
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee helaas.. ik heb geen tijd om videootjes op te nemen..![]()
Laatste minuutjes (uurtjes) van je.. heb ik zo zitten lachen om je getut met die puzzel..
meer mauwen dan plaatjes zoeken..
en zo trots kijken naar je gevonden knoopje (in vier stukjes) die je prompt liet vallen
JAAAAAAAAAAAA.. en een van de dames.. meen amber zei : "thuiswerker?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?
Hahaha, can't recall...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA.. en een van de dames.. meen amber zei : "thuiswerker?"
Nine minutes till Wapner... I'm an excellent driver...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:44 schreef Dottey het volgende:
of dat je alles zo mooi in rijen had gelegd.... en iemand een stukje pakte.. jij echt effe keek van HEEEEEEEEEEEjjjjjj..
hallo ik leg ze hier weg met doel hoor! Afblijven! (alsof ze alleen maar gegroepeerd moesten worden)
Zoals Pim al zei, beetje een 'tik' van je... beetje OCDquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?
zolang het niet dwangmatig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals Pim al zei, beetje een 'tik' van je... beetje OCD
Die heeft alleen ff een 48u banquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:54 schreef peperklipje het volgende:
Bobby, als je iets terug wilt zien, pm hidiho even
Danny, hoe wil je nu ooit een goedlopende tent van Fok! maken. Zaken doe je overdag en vooral van te voren. Je spreekt dingen af en daar houden beide partijen zich aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.
zo'n laag nummer en dan nog niet kunnen editen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:32 schreef voyeur het volgende:
quote en edit knopjes zouden verder van elkaar moeten zitten...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
stem blijft amber hoor je had die andere wel weg kunnen laten
Dat zijn de lurkende familieledenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
drukker met stemmers dan met tikkers
ik heb het wel gedaan, maar ik ben geen cap-poster hier, dus mochten anderen het af laten weten dan kan ik 'm wel postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin ligt er wel erg sexy bij ... sorry ken geen fotootje maken anders had ik het gedaan
haha ik zeg niks jammer voor de slapende en hard werkende mannen hebben jullie mooi gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:25 schreef D. het volgende:
Je zou er bijna iets van gaan denken als je Marielin zo ziet liggen
ik zo hem en mn prive mappie doen niks delen meten ze maar vroeger opstaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb het wel gedaan, maar ik ben geen cap-poster hier, dus mochten anderen het af laten weten dan kan ik 'm wel posten
goeiemorgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:27 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen,
Ze zijn dus alweer wakker.
Jammer dat de men van "boven" vannacht weer de bunker in zijn gegaan om eten en melk van de Bunkerbewoners op te eten. Snapdaar de reden niet zo van.
Neuh, als ik er niet ben hoop ik ook dat men caps postquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik zo hem en mn prive mappie doen niks delen meten ze maar vroeger opstaan
Roelquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline als laatste eruit .. wie heeft er gewonnen ..
Ik vind het vooral jammer dat het Huub was. Die zou toch achter de schermen blijven? Die had zn momentjes voor de camera toch gehad?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:27 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen,
Ze zijn dus alweer wakker.
Jammer dat de men van "boven" vannacht weer de bunker in zijn gegaan om eten en melk van de Bunkerbewoners op te eten. Snapdaar de reden niet zo van.
ik denk dat je het over een andere Huub hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:37 schreef Marrije het volgende:
Die had zn momentjes voor de camera toch gehad?
Ook Bram heeft zijn roem moment al gehad, al was het nog geen maand.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat het Huub was. Die zou toch achter de schermen blijven? Die had zn momentjes voor de camera toch gehad?
Ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline als laatste eruit .. wie heeft er gewonnen ..
Waarom hoopte hij dan wel dat er caps van waren gemaakt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
als het huub omdat minuutje voor de camera ging had ie wel wat anders bedacht dan midden in de nacht met weinig streamers nog die gluren
gaat om het principequote:Op woensdag 6 mei 2009 08:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
als het huub omdat minuutje voor de camera ging had ie wel wat anders bedacht dan midden in de nacht met weinig streamers nog die gluren
dat tikte ik er ook nog achteraan maar heb ik weer weggehaald, onder het mom 'laat maar'quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Waarom hoopte hij dan wel dat er caps van waren gemaakt?
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Danny het volgende:
hidiho - 48 uur. hij weet waarom
om de reacties die nu komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Waarom hoopte hij dan wel dat er caps van waren gemaakt?
welke verkeerde link ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:55 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Hij poste de verkeerde link uit frustratie.
goeiemorgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:56 schreef Jimbo het volgende:
mogguh luitjes , heb zeker nix gemist behalve slapende mensen ?
neuh , ik bne gaan slapen toen hun gingen slapen , 12:15 oid was dat...quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
goeiemorgen
ligt eraan hoelaat je bent gaan slapen maar niks schokkends gemist denk ik
quote:
haha klinkt nog als een leuk avondje danquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
na die tijd hebben ze jeroen en peter met extra boeien aan het bed vast gemaakt .. is pim de slutel gaan zoeken en heeft ze er weer van verlost ... en is er melk en eten gepikt door de crew ... dat was het ... oh en D heeft leuke foto van toen ze wakker werden en op bed lagen
Volgens mij omdat hij vond dat de regie er met de pet naar gooit en de streams het geld niet waard zijnquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
... oh en D heeft leuke foto van toen ze wakker werden en op bed lagen
jeroen had smiddags een hap deeg genomen dus voor hem was de opdracht toen al mislukt en eline heeft het 48 uur volgehouden het liep tegen 9 uur gisteravond afquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha klinkt nog als een leuk avondje dan
grappig dat de crew alles weg loopt te halen , is nou trouwens de 48uur geen eten behalve bonen al over voor jeroen en eline ? ik zag jeroen toch echt gister aan het bier zitten
Daar kwam idd de frustratie vandaan. Maar niet dat ze het niet waard zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij vond dat de regie er met de pet naar gooit en de streams het geld niet waard zijn
Dat andere fora wel gratis kijken dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Daar kwam idd de frustratie vandaan. Maar niet dat ze het niet waard zijn
whow, knap van dr zeg !quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
jeroen had smiddags een hap deeg genomen dus voor hem was de opdracht toen al mislukt en eline heeft het 48 uur volgehouden het liep tegen 9 uur gisteravond af
in de mond stoppen was al genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
Ik begreep trouwens dat Jeroen die hap weer gelijk uitspuwde.
In dat geval heeft ie het toch niet gegeten?
hij nam dat hapje 8 uur voor het einde ... zijn bonen waren al op dus hij dacht gewoon ik geen bonen meer jullie ook de resterende 8 uur geen eten meer . dus nu weer gewoon eten het eten werd afgepakt tot het einde van de opdracht ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whow, knap van dr zeg !
en jeroen faalt dusdus iedereen heeft nu water en brood ?
![]()
lol'dquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij nam dat hapje 8 uur voor het einde ... zijn bonen waren al op dus hij dacht gewoon ik geen bonen meer jullie ook de resterende 8 uur geen eten meer . dus nu weer gewoon eten het eten werd afgepakt tot het einde van de opdracht ...
Laat maar. Back ontopic maar weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom moet ik gokken als jij het (kennelijk) denkt te weten
Ze ligt er lekker bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef D. het volgende:
Ik gok dat de vaste cappers er niet meer mee komen. dus..
[ afbeelding ]
Hoi blunder van de hoogste plank jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef rene90 het volgende:
Biw, wat een drama gister hoorde ik dat het werd stilgezet het feest
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef peperklipje het volgende:
Dus voor die 5 gebruikers die nu online zijn, moesten ze gaan slapen?
Was dat niet omdat de boodschappendieven graag naar bed wilden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef peperklipje het volgende:
Dus voor die 5 gebruikers die nu online zijn, moesten ze gaan slapen?
oehquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef D. het volgende:
Ik gok dat de vaste cappers er niet meer mee komen. dus..
[ afbeelding ]
Nee, die waren om 4 uur nog opquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Was dat niet omdat de boodschappendieven graag naar bed wilden?
Die hadden hun eigen feestje inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Die moesten eerst nog wat moed in drinken zeker.
echte handboeien zijn toch ook best veilig te noemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Het moet wel veilig blijven natuurlijk
Dit is echt weer allemaal geraniumwijven mail, beetje jammer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef D. het volgende:
Pim moet zijn excuses aanbieden, hij heeft het kapsel van Peter een chemokapsel genoemd
Het was van een vader die zijn 15-jarige dochter verloren is aan kankerquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit is echt weer allemaal geraniumwijven mail, beetje jammer.
Idd, dat kun je niet maken op bevrijdingsdag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef D. het volgende:
Pim moet zijn excuses aanbieden, hij heeft het kapsel van Peter een chemokapsel genoemd
Het is voorjaarsvakantie en het regent, je moet toch wat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef D. het volgende:
Veel fanmail van nowlive. Zijn dat allemaal nog kinderen?
ik denk dat Fokkers bescheiden zijn en er geen Fok bijzettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef NrTH het volgende:
Stuurt Fok! zo weinig of wordt dat eruit gefiltered?
Er mogen wel wat meer berichtjes komen dat Peter zich aanstelde als een klein kind, nu is het net alsof iedereen Jeroen een eikel vind, terwijl het op Fok toch vooral andersom is heb ik het idee.
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef D. het volgende:
Daarbij, de meeste Fokkers zijn de leeftijd voor fanmail sturen toch wel ontgroeid zou je zeggen
Goeiemorgen Piet. Ja, zelfs meerdere mails van Nowlive waar ze een gejatte stream gratis kijken. Ze durven wel daar.quote:
Dit moet inmiddels toch bekend zijn bij de redactie, dus als ze het nu nog niet dicht getimmerd hebben is dat hun eigen schuld.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeiemorgen Piet. Ja, zelfs meerdere mails van Nowlive waar ze een gejatte stream gratis kijken. Ze durven wel daar.
LOL okee, het is inderdaad een soort aangeleerde, geveinsde interesse in anderen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eline SPEELT verbaasd dat Amer naar huis wilt.
Ik las hier ergens dat dat 20.000 euro zou kosten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dit moet inmiddels toch bekend zijn bij de redactie, dus als ze het nu nog niet dicht getimmerd hebben is dat hun eigen schuld.
Kut KPNquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat dat 20,000 euro zou kosten.
ze moeten er toch het beste van makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef Disana het volgende:
Zie ik het verkeerd of kunnen Jeroen en Peter het nu best met elkaar vinden.
Ze moeten wel heb ik het idee. Ik denk dat ze hun meningen over elkaar even naast zich neer hebben gelegd, gedurende de tijd dat ze aan elkaar zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef Disana het volgende:
Ja, maar er lijkt geen spanning meer te zijn. Ben benieuwd of dat zo blijft als ze weer los zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ze moeten er toch het beste van maken
We wachten afquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ze moeten wel heb ik het idee. Ik denk dat ze hun meningen over elkaar even naast zich neer hebben gelegd, gedurende de tijd dat ze aan elkaar zitten.
Ik kan het ook mis hebben
het zal best nog wel botsen gaan vandaag zeker als er een discussie komtquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar er lijkt geen spanning meer te zijn. Ben benieuwd of dat zo blijft als ze weer los zijn.
Amateursquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:53 schreef blomst het volgende:
Krijgen ze een luchtschema, is die alweer drie keer aangepast, ze weten ook niet wat ze willen daarboven.
De ruzie ging vooral om gel en zonder haar geen gel nodig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef Disana het volgende:
Dat postte Dannyquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat dat 20.000 euro zou kosten.
Dat zegt ie ook alleen maar om ons te sussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef beequeen het volgende:
Gaat Calimero nu de hele dag lopen zeuren om pohoooost? Ik vind dat toch zo'n slecht idee, die fanmail.
Ze worden er veel te vrolijk van. Dementor kan wel zeggen dat ze daardoor heimwee krijgen, dus niet.
Nee, dat is helemaal geen leuke pol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef romico het volgende:
Leuke nieuwe pol![]()
Jeroen zijn haar erafben benieuwd of hij het doet als de meerderheid ja stemt
Dan onderschat hij de streamers behoorlijk. Alleen Amber lijkt last te hebben van heimwee, maar dat is sowieso een sjaggo en jankerd.quote:
Nog een beetje puberaal gedrag, die meiden op die leeftijd, sommige zijn zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan onderschat hij de streamers behoorlijk. Alleen Amber lijkt last te hebben van heimwee, maar dat is sowieso een sjaggo en jankerd.
I rest my case.quote:
Hmmm, bij Peter was het leuk want die is ijdel. Vind het spannender als ze het de dames laten doen. Jeroen kaal zal ie geen probleem vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef romico het volgende:
Leuke nieuwe poll![]()
Jeroen zijn haar erafben benieuwd of hij het doet als de meerderheid ja stemt
Ik krijg sterk de indruk dat de spoeling qua aanmeldingen erg dun was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:05 schreef hondjes het volgende:
Nog een beetje puberaal gedrag, die meiden op die leeftijd, sommige zijn zo.
Wisselende stemmingen, zo vrolijk, zo chaggi.
Eigenlijk moeten ze die meiden er nog niet inzetten, gewoon leeftijd wat opschroeven.
Hij had al aangegeven dat wel een probleem te vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hmmm, bij Peter was het leuk want die is ijdel. Vind het spannender als ze het de dames laten doen. Jeroen kaal zal ie geen probleem vinden.
Kun jij nog meelezen op NL?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat de spoeling qua aanmeldingen erg dun was.
BTW, waardeloze poll over het haar van Jeroen. Achterhaald.
Nope, heb daar een permban. Mis ik iets dan?quote:
Om vervolgens te kunnen onderhandelen. Natuurlijk zegt ie dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had al aangegeven dat wel een probleem te vinden
Volgens mij is het allemaal via via.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat de spoeling qua aanmeldingen erg dun was.
Denk niet daar Jeroen daar problemen mee zou hebben. Heb ook al een naaktfoto van Jeroen op hyves gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hmmm, bij Peter was het leuk want die is ijdel. Vind het spannender als ze het de dames laten doen. Jeroen kaal zal ie geen probleem vinden.
24 uur naakt lijkt me een betere uitdaging
Oh die is fraai... Ik keek even of ik er nog op kon, en krijg de melding 'gebruikersnaam bestaat niet'. Ze wissen dus gewoon mensen die er (bijna) nooit komen.quote:
Met of zonder haar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:11 schreef romico het volgende:
[..]
Denk niet daar Jeroen daar problemen mee zou hebben. Heb ook al een naaktfoto van Jeroen op hyves gezien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Ben weer terug in Londen! Waren de streams nog leuk vanochtend, maw was het het waard om de bewoners zo vroeg naar bed te sturen?
Niks gemist. Ze hebben schoongemaakt en fanmail voorgelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Ben weer terug in Londen! Waren de streams nog leuk vanochtend, maw was het het waard om de bewoners zo vroeg naar bed te sturen?
Geen idee, ik kan daar ook niet lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, heb daar een permban. Mis ik iets dan?
Dus je kunt wel meelezen??quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Disana het volgende:
Ooohhhhh... ze hebben 'daar' zelfs een topic getiteld 'aan de regie van de bunker'. Wat een lef voor mensen die illegaal kijken.
Sticky.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
morgen....ben ik op zoek naar de streamverslagen topic...is die dr nie
Dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks gemist. Ze hebben schoongemaakt en fanmail voorgelezen.![]()
Ze hadden mijn account gewist maar ik heb het gewoon opnieuw aangemaaktquote:
Doe mij maar tietenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht. Maargoed dan maar ff over tieten en bier praten?
Nee, was alleen benieuwd of Sly alweer druk aan het bannen is als de posters zijn mening niet delen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hadden mijn account gewist maar ik heb het gewoon opnieuw aangemaaktHad je speciale vragen over hoe het daar is?
doet me denken aan een bepaalde soutpark aflevering..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef Pek het volgende:
Peter heeft echt al 9 dagen niet gescheten? Er is geen pot groot genoeg voor die bolus, als hij komt
Ik lees alleen nog maar dat ze het saai vinden en gratis kijken. Echt oneerlijk, want er is veel geld in gestoken om ons een plezier te doen, en wat is zo'n klein bedrag nou helemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, was alleen benieuwd of Sly alweer druk aan het bannen is als de posters zijn mening niet delen.
Peter doet me denken aan Tweekquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doet me denken aan een bepaalde soutpark aflevering..
Bonoquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doet me denken aan een bepaalde soutpark aflevering..
Ik snap niet dat er niet meer moeite is gedaan om dit te beveiligen. Het duurt nou al 1,5 week!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog maar dat ze het saai vinden en gratis kijken. Echt oneerlijk, want er is veel geld in gestoken om ons een plezier te doen, en wat is zo'n klein bedrag nou helemaal.
Volgens Danny kost die beveiliging 20.000 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet meer moeite is gedaan om dit te beveiligen. Het duurt nou al 1,5 week!
Je laatste minnetje staat aan de verkeerde kant van de 9.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Danny kost die beveiliging 20.000 euro.
Jeroen geeft zichzelf een 8,5 als hij er netjes uitziet, en Eline zichzelf een 7. Jeroen geeft Eline een 9-.
Of dat al hun zooi gewoon niet meer geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet meer moeite is gedaan om dit te beveiligen. Het duurt nou al 1,5 week!
LOLquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je laatste minnetje staat aan de verkeerde kant van de 9.
Site werkt ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef akveor het volgende:
Weet iemand het e-mail adres van de redactie? Of kan je nog steeds de site gebruiken?
redactie@TBO(maar dan voluit geschreven).nlquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef akveor het volgende:
Weet iemand het e-mail adres van de redactie? Of kan je nog steeds de site gebruiken?
Preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Of dat al hun zooi gewoon niet meer geaccepteerd wordt.
Dat kan ze wel hopen, maar aan dat soort manipulatie werken wij niet mee. Omhoog met amber!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef blomst het volgende:
Amber wil naar huis, haar gevoel word steeds sterker. Dus ze hoopt dat ze de eerstvolgende is die er uit gaat.
whehequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kan ze wel hopen, maar aan dat soort manipulatie werken wij niet mee. Omhoog met amber!
25 voor, 9 tegen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef blomst het volgende:
En wat is de stand van Jeroen zijn haren? iemand die dat kan zien?
En hij gaat het echt niet doen als er niets tegenover staat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
25 voor, 9 tegen.
Zo flauw en achterhaald.
Als hij het niet doet breekt de pleuris uit. Vooral Peter zal pissed zijn. Da's dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef blomst het volgende:
En hij gaat het echt niet doen als er niets tegenover staat.
Dus een onzinpoll dus.
tipje.. de kale is peter die lang harige is jeroen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef NrTH het volgende:
Als Jeroen wint haalt hij 15 fans op zijn kosten naar Frankrijk voor een feestje
Met Huub en Bram als hoofdpersonen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Dottey het volgende:
hadden jullie mijn verhaal nog gelezen in cos 109over de handboeien actie?
![]()
lang verslagje met foto's![]()
heb ik een deuk gelegen
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij het niet doet breekt de pleuris uit. Vooral Peter zal pissed zijn. Da's dan wel weer leuk.
Maar de credits zijn weer binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarom?
Er staat niks tegenover, Peter had ook de keus, was geen verplichting.
Jeroen zei gister al dat hij het niet doet.
Hij gaat het niet doen en er gebeurd niks, dat voorspel ik ;x
die staan volgens mij door mij gezet op cos 108 iets van pag 11quote:
Zou kunnen, het is idd behoorlijk Kumbaya op dit moment.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef NrTH het volgende:
Waarom?
Er staat niks tegenover, Peter had ook de keus, was geen verplichting.
Jeroen zei gister al dat hij het niet doet.
Hij gaat het niet doen en er gebeurd niks, dat voorspel ik ;x
Helemaal mee eens, ik heb er gisteren ook al iets over gezegd (in de COS en in een ander topic).quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef akveor het volgende:
Thanks. Iedeetje ingestuurd.
Die polls zij echt de moeite bijna niet waard om op te stemmen. Ze staan er een eeuwigheid en de meeste stellen geen reet voor.
Moest meteen aan stichting Jaap denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef blomst het volgende:
Jeroen wil 15 mensen "fans' naar frankrijk halen om een feestje te houden, hij betaald het vliegticket, en de medebunkeraars mogen ook komen.
ws wilde plannen die niet tot uitvoer komen.
tegenwoordig staan de sluittijden in de nieuwsberichtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef akveor het volgende:
Thanks. Iedeetje ingestuurd.
Die polls zij echt de moeite bijna niet waard om op te stemmen. Ze staan er een eeuwigheid en de meeste stellen geen reet voor.
Nou heel goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zag dat ik het fout had op het moment dat ik op invoeren klikte al
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
redactie@TBO(maar dan voluit geschreven).TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |