Goed idee jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Hey Huub/Bram/Bart
Laat Brabant even door die speakers daar knallen
Maar wij zijn nog wakker, dus zij ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
Ze slapen weer net Manu.. lijkt mij niet echt een best plan
Slapen doen ze thuis maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
Ze slapen weer net Manu.. lijkt mij niet echt een best plan
"GAASSLAPENDAN"quote:
ik had het over : Ik heb haar tussen neus en lippen door 2 keer zien postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Renate was er iets meer dan 2 posts hoor...
Had even een soort trauma-flashbacks... Ze heeft het hart op de goede plek, vast en zeker, maar ik kon haar net als Amber echt 100% niet uitstaan. Zodra zij d'r mond opentrok, dan voelde ik m'n bloed koken.
Heb dat bij al haar posts hier op FOK! weer... Kan er niets aan doen...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wij zijn nog alweer wakker, dus zij ook
* BobbyRond wil ook die gavequote:Op woensdag 6 mei 2009 04:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had het over : Ik heb haar tussen neus en lippen door 2 keer zien posten![]()
ik denk dat enorm groot deel streamers jullie de hand kunnen schudden. Ze zal het best allemaal goed bedoelen.. maar bij grotendeel gewoon niet lekker liggen
bij mij persoonlijk gingen mijn nekharen omhoog staan. Overal zo op hakken wat er niet toe doet, aandacht trekkerij... kijk mij nou .. kijk mij nou.. pos of negatief.
Op een gegeven ogenblik ging ze gewoon op gehoor-ignore.
Zouden jullie zo ver gaan om een The Bunker reunie te houden zonder haar uit te nodigen? Hoewel, zo ver gaan is dat niet, ze wist zelf ook wel vanaf dag 1 dat ze niet in de groep paste.quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Had even een soort trauma-flashbacks... Ze heeft het hart op de goede plek, vast en zeker, maar ik kon haar net als Amber echt 100% niet uitstaan. Zodra zij d'r mond opentrok, dan voelde ik m'n bloed koken.
Zelfkennis bij sommige mensen zou heel praktisch zijn, zeker. Als ik aan zoiets mee zou doen en ik op een forum helemaal uitgekotst word, denk ik niet dat ik terug zou gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Als je dat wilt leren zal jij mijn mams moeten leren kennenquote:
"De rest van de gesprekken wel kunnen volgen met volume.. alleen renate niet? " -knop?quote:
Nee die nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
"De rest van de gesprekken wel kunnen volgen met volume.. alleen renate niet? " -knop?
die heb ik niet standaard op mijn player![]()
downloaden ergens dan
Zie alleen tekst en foto's, geen video... ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:25 schreef Dottey het volgende:
heb nog wel een stukje voor je liggen trouwens bobbyover je gepuzzel
![]()
zaterdag, 01:25 die tijd moet je effe scrollen..![]()
http://midpointkelder.hyv(...)ter_Nuninga_special/
dat vond ik echt een geweldige actie van je
Nee helaas.. ik heb geen tijd om videootjes op te nemen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zie alleen tekst en foto's, geen video... ?
Het zou kunnen dat ze niet naar de reünie komt... Dat is niet aan mij alleen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zouden jullie zo ver gaan om een The Bunker reunie te houden zonder haar uit te nodigen? Hoewel, zo ver gaan is dat niet, ze wist zelf ook wel vanaf dag 1 dat ze niet in de groep paste.
Heb je die escher puzzel al gekocht trouwens? Die kon je echt niet laten voor wat het was he
Ignorance is a blessing...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Zelfkennis bij sommige mensen zou heel praktisch zijn, zeker. Als ik aan zoiets mee zou doen en ik op een forum helemaal uitgekotst word, denk ik niet dat ik terug zou gaan, laat staan om er nog eens te reageren.
En waarschijnlijk vindt ze het zelf heel 'stoer', dat ze dan nog 'durft' te reageren![]()
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee helaas.. ik heb geen tijd om videootjes op te nemen..![]()
Laatste minuutjes (uurtjes) van je.. heb ik zo zitten lachen om je getut met die puzzel..
meer mauwen dan plaatjes zoeken..
en zo trots kijken naar je gevonden knoopje (in vier stukjes) die je prompt liet vallen
JAAAAAAAAAAAA.. en een van de dames.. meen amber zei : "thuiswerker?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?
Hahaha, can't recall...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA.. en een van de dames.. meen amber zei : "thuiswerker?"
Nine minutes till Wapner... I'm an excellent driver...quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:44 schreef Dottey het volgende:
of dat je alles zo mooi in rijen had gelegd.... en iemand een stukje pakte.. jij echt effe keek van HEEEEEEEEEEEjjjjjj..
hallo ik leg ze hier weg met doel hoor! Afblijven! (alsof ze alleen maar gegroepeerd moesten worden)
Zoals Pim al zei, beetje een 'tik' van je... beetje OCDquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat al die puzzelstukjes groeperen per kleur en vorm was ook mijn favoriete bezigheid... Ik weet niet of je mij die lege batterijen terug in de doosjes hebt zien stoppen?
zolang het niet dwangmatig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals Pim al zei, beetje een 'tik' van je... beetje OCD
Die heeft alleen ff een 48u banquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:54 schreef peperklipje het volgende:
Bobby, als je iets terug wilt zien, pm hidiho even
Danny, hoe wil je nu ooit een goedlopende tent van Fok! maken. Zaken doe je overdag en vooral van te voren. Je spreekt dingen af en daar houden beide partijen zich aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.
zo'n laag nummer en dan nog niet kunnen editen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:32 schreef voyeur het volgende:
quote en edit knopjes zouden verder van elkaar moeten zitten...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
stem blijft amber hoor je had die andere wel weg kunnen laten
Dat zijn de lurkende familieledenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
drukker met stemmers dan met tikkers
ik heb het wel gedaan, maar ik ben geen cap-poster hier, dus mochten anderen het af laten weten dan kan ik 'm wel postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin ligt er wel erg sexy bij ... sorry ken geen fotootje maken anders had ik het gedaan
haha ik zeg niks jammer voor de slapende en hard werkende mannen hebben jullie mooi gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:25 schreef D. het volgende:
Je zou er bijna iets van gaan denken als je Marielin zo ziet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |