oe oe oe, morgen vroeg op om te genieten van de wallen onder hun ogen. dat doet het een stuk beter dan de tieten van Amberquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,
deelnemers die overdag niet mogen slapen lopen morgen anders echt de hele dag te gapen en geen flikker uit te voeren. Ze gaan het nu al zwaar hebben met al die drank en morgenochtend gewoon om 8 uur al weer op
Ja, maar daar bemoei ik mij liever niet of minimaal meer mee of tegenaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor mij ook een zeven, maar voor een 9 of 10 moeten er nog wel wat meer dingetjes gebeuren.
Bij DGK was het anders primaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,
deelnemers die overdag niet mogen slapen lopen morgen anders echt de hele dag te gapen en geen flikker uit te voeren. Ze gaan het nu al zwaar hebben met al die drank en morgenochtend gewoon om 8 uur al weer op
Ja, fokkers zijn ook zo'n ontiegelijke zeikerds altijd he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen moeten ook gewoon slapen, want morgenochtend gaat gewoon de wekker om 8 uur, en mensen mogen overdag niet slapen, loopt morgen iedereen weer te zeiken dat iedereen de hele dag niets uitvoert...
wat mij betreft niks, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden als het allemaal niet uitkomtquote:anyhoe, wat gaan we jatten vnvnd?
Oh come on... Ezels en stenen zijn te makkelijk. Fok! is gebaseerd op real life soaps en het samenbrengen van personen rondom een triviaal iets. En dat is, om wat voor reden dan ook, een klinkende succesformule gebleken. Je hebt als forumbaas de afgelopen jaren toch wel enigszins moeite gedaan om dat te doorgronden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vond 't al wel een acht, maar na vanavond (de tweede keer dat ze dit flikken) zakt het flink. weet ook niet of ik uberhaupt wel weer ga inschakelen. *mompelt iets over ezels en stenen*
Je kunt ook iets brengen ipv jatten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen moeten ook gewoon slapen, want morgenochtend gaat gewoon de wekker om 8 uur, en mensen mogen overdag niet slapen, loopt morgen iedereen weer te zeiken dat iedereen de hele dag niets uitvoert...
anyhoe, wat gaan we jatten vnvnd?
zit al een tijdje in de tv wereld, thnx voor de tip.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alsof tot half 2 niet had gekund. Dat notabene jij dit niet snapt zeg.. je wilt de tv-wereld in he? nou dan is dit een behoorlijk leermoment.
de vork(en)quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
anyhoe, wat gaan we jatten vnvnd?
onvoorstelbaar. gewoon niet toegeven dat dit niet handig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef ditisHuub het volgende:
zit al een tijdje in de tv wereld, thnx voor de tip.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww hidi!![]()
Nog steeds alles hetzelfde als toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |