zeker weten! maar wil wel es een keer kappen met die peuken. ben idd een beetje geschrokken van mijn nicotineaddiction in de bunkertquote:
Ja, maar het is nog geen twee weken bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vond 't al wel een acht, maar na vanavond (de tweede keer dat ze dit flikken) zakt het flink. weet ook niet of ik uberhaupt wel weer ga inschakelen. *mompelt iets over ezels en stenen*
koop morgen een doos raketjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hey meis ik ben nu ook net een paar maanden gestopt alleen wanneer je er drank in stopt gaat het mis en rook ik toch een sigaret, althans nu heb ik nog niet gerookt maar het ligt ernstig dichtbij voor de verleiding
ha die Huub, Alles goed?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen moeten ook gewoon slapen, want morgenochtend gaat gewoon de wekker om 8 uur, en mensen mogen overdag niet slapen, loopt morgen iedereen weer te zeiken dat iedereen de hele dag niets uitvoert...
anyhoe, wat gaan we jatten vnvnd?
Slapen? Dit is toch de Bunker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen moeten ook gewoon slapen, want morgenochtend gaat gewoon de wekker om 8 uur, en mensen mogen overdag niet slapen, loopt morgen iedereen weer te zeiken dat iedereen de hele dag niets uitvoert...
Jat Eline maar, en lever die voor één nacht bij mij afquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar jammer... Het concept is hartstikke leuk, maar blijkbaar zijn de middelen te beperkt? Ik heb het gevoel dat als een feest vroegtijdig wordt afgekapt, dat de redactie gewoonweg moe is en naar bed wil gaan. Voor mij in ieder geval een domper vanavond, maar weerhoud mij niet om een feestje te bouwen thuis
De beer van Eline en de sigaretten van Peter?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
geef dan geen feestquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,
deelnemers die overdag niet mogen slapen lopen morgen anders echt de hele dag te gapen en geen flikker uit te voeren. Ze gaan het nu al zwaar hebben met al die drank en morgenochtend gewoon om 8 uur al weer op
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben je dan weer ongesteld,kan ik er rekening mee houden![]()
Grapjehhh
Alsof tot half 2 niet had gekund. Dat notabene jij dit niet snapt zeg.. je wilt de tv-wereld in he? nou dan is dit een behoorlijk leermoment.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,
deelnemers die overdag niet mogen slapen lopen morgen anders echt de hele dag te gapen en geen flikker uit te voeren. Ze gaan het nu al zwaar hebben met al die drank en morgenochtend gewoon om 8 uur al weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |