abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:47:32 #81
174940 W00fer
Maar echt
pi_68717399
Zieke bedoeling daar. Guardia Civil in Spanje had met rubberkogels al geschoten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68717402
http://members.tripod.com/jongerenkern/amok.htm

hier mongool
DE RJK BESTAAT AL JAREN EN IS VAN FEYENOORD!! KK KNUPPEL
pi_68717403
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Het was je moeder .
Dat zou wel mooi zijn, die is alweer langer dood dan jij oud bent waarschijnlijk.
Maar ik heb niet echt behoefte verder om je gratis een opleiding te geven. Als je je wil aanmelden kun je gewoon terecht bij de standaard defensie adressen. Als je dan heel goed blijkt te zijn, kom je vanzelf mij wel een keer tegen als je in de houding staat Maar dan moeten we wel iets aan je manieren doen, want zoals je nu bezig bent zul je het niet gaan redden.
pi_68717422
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef theyshootingtupac het volgende:
hahahah pacman je ben echt een kneusje die niks weet

ga vooral door misschien geloof je jezelf dan binnekort hahaha
Mensen die speciaal een kloon aanmaken om te proberen hun gelijk te halen

k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68717426
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef Volirus het volgende:
Zelf niet ooggetuige geweest van het daadwerkelijke incident, aangezien ik, toen ik de eerste vuisten op ongeveer 10 meter afstand door de lucht zag vliegen, mijzelf rustig richting de andere kant heb verplaats.

Een goede vriend van mij stond echter wel tussen 1 van de eerste knokpartijen. Een groep nederlanders was het woord ka****ne*** naar een groep antiliaanen of afrikanen aan het roepen. Hierop wilde een paar van deze gasten op in gaan, maar toen die maat van mij allebei de partijen probeerde te kalmeren, en tegen hun zei dat als ze het verstandigst waren van de 2 groepen, ze het gewoon lieten gaan. Dit hebben zij dan ook gedaan, zij zijn omgedraaid en weggelopen. Op dit moment krijg die maat van een bierflesje tegen ze hoofd (3 hechtingen achter z'n oor), draait zich om, en krijgt tenminste 3 klappen boven op z'n neus (neus zwaar bloedend, hopelijk niet gebroken). Van de groep van nederlanders wel te verstaan, die hem vervolgens uitscheldt voor landverrader en nsb'er. Hij is vervolgens op de grond gaan zitten en heeft zichzelf geprobeert af te schermen voor de groep nederlanders die naar hem toe kwamen rennen. Die hebben nog een paar klappen op hem in staan slaan, totdat hij door een gekleurde kerel op is gepakt en naar de kant is gedragen. Daar geholpen door de EHBO, maar heeft vervolgens zijn eigen weg naar het Eramus MC moeten vinden, omdat de politie hem hierbij niet wilde helpen.

Kan zelf wel bevestigen dat het een enorme chaos was na de schoten, massa hysterie en mensen die allerlei verschillende kanten opvlogen. In de paar minuten dat ik bij het kruispunt heb gestaan, 2 politie agenten op de fiets en 1 busje gezien. Voor de rest weinig beveiliging e.d.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:50:56 #86
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68717432
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:47 schreef theyshootingtupac het volgende:
http://members.tripod.com/jongerenkern/amok.htm

hier mongool
DE RJK BESTAAT AL JAREN EN IS VAN FEYENOORD!! KK KNUPPEL
*zucht* die jeugd van tegenwoordig.. alleen maar schreeuwen en schelden... kunnen we nu weer ff normaal doen allemaal? Ook daar op het festival natuurlijk ....

enuh... RJK is van Feyenoord??? Ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord zich daar flink van distantieert ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68717436
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:50 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Goed idee. Terug ontopic.
Nog meer mensen daar geweest?
pi_68717437
wat een mongolen hiero hahahahh

de mazzel stelletje kneuzen
pi_68717454
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:47 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Dat zou wel mooi zijn, die is alweer langer dood dan jij oud bent waarschijnlijk.
Maar ik heb niet echt behoefte verder om je gratis een opleiding te geven. Als je je wil aanmelden kun je gewoon terecht bij de standaard defensie adressen. Als je dan heel goed blijkt te zijn, kom je vanzelf mij wel een keer tegen als je in de houding staat Maar dan moeten we wel iets aan je manieren doen, want zoals je nu bezig bent zul je het niet gaan redden.
Pleur jij lekker op naar Uruzgan om soldaatje te spelen. Ik verdien minimaal het viervoudige van jouw magere ambtenarenloontje .

Toegegeven je krijgt wel een mooie vlag op je kist
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68717464
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Pleur jij lekker op naar Uruzgan om soldaatje te spelen. Ik verdien minimaal het viervoudige van jouw magere ambtenarenloontje .

Toegegeven je krijgt wel een mooie vlag op je kist
te makkelijk maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens gun ik je je loon van harte. Misschien is het wel zo, maar met zo een V-tje op je shirtje betwijfel ik het. Maar het zou zomaar kunnen inderdaad. Besteed het verstandig in dat geval
pi_68717477
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:54 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

te makkelijk maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar Moet er niet aan denken om voor een hongerloontje ergens naar een of andere woestijn gestuurd te worden
SPOILER
pi_68717479
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:58 schreef Pacmaniac het volgende:

0:45 moet je even kijken.

Ze moeten gewoon niet met 8 man willen ingrijpen maar wachten op versterking of de ME!
Ik snap nooit dat ze niet zeer snel kunnen opschalen qua mankracht. Zolang er geen rellen zijn of aanwijzingen daarvoor zijn is het logisch dat je met niet al te veel agenten/ME aanwezig wil zijn, alleen al vanwege het kostenaspect. Maar zodra het mis gaat moet het toch mogelijk zijn massaal alle agenten uit de stad op te roepen, als je met 500 agenten naar zo'n groep gaat moet de klus toch eenvoudig te klaren zijn. Omsingelen, insluiten en allemaal arresteren, inladen die hap.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:01 schreef RemcoW85 het volgende:
Nounou, fijn vooroordeel. Op die feesten gaat het er gemoedelijker aan toe dan hier iig .
Ik heb niks tegen de hardcore muziek of feesten met dat genre, maar het valt gewoon op dat al die hooligans altijd hardcore luisteren, zie ook dat filmpje van Pacmaniac.
pi_68717503
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik snap nooit dat ze niet zeer snel kunnen opschalen qua mankracht. Zolang er geen rellen zijn of aanwijzingen daarvoor zijn is het logisch dat je met niet al te veel agenten* Bolkesteijn aanwezig wil zijn, alleen al vanwege het kostenaspect. Maar zodra het mis gaat moet het toch mogelijk zijn massaal alle agenten uit de stad op te roepen, als je met 500 agenten naar zo'n groep gaat moet de klus toch eenvoudig te klaren zijn. Omsingelen, insluiten en allemaal arresteren, inladen die hap.
Hebben ze een keer eerder gedaan, werden er 700 supporters ingesloten en aangehouden op de brug bij de Stadionweg terwijl er maar een mannetje of 50 aan het rellen was (waarvan het merendeel allang niet meer op de brug stond)
pi_68717521
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Gelukkig maar Moet er niet aan denken om voor een hongerloontje ergens naar een of andere woestijn gestuurd te worden
SPOILER
Het spijt me, mijn vrouwtje eindigt haar schrijfsels met Prof. Drs. Ik denk dus niet dat het realistisch is om te denken dat ze jou voor die taak zou uitkiezen. Van de andere kant is ze natuurlijk wel afgestudeerd in de psychiatrie. Wie weet kan ze nog een keer op je promoveren. Maar tot nu toe heeft ze meer interesse in mensen waarbij er nog hoop is. Hoewel ze gedragsproblemen ook erg interessant vind. Dus helemaal afschrijven doe ik je nog niet
pi_68717536
quote:

[..]

Ik snap nooit dat ze niet zeer snel kunnen opschalen qua mankracht. Zolang er geen rellen zijn of aanwijzingen daarvoor zijn is het logisch dat je met niet al te veel agenten* Bolkesteijn aanwezig wil zijn, alleen al vanwege het kostenaspect. Maar zodra het mis gaat moet het toch mogelijk zijn massaal alle agenten uit de stad op te roepen, als je met 500 agenten naar zo'n groep gaat moet de klus toch eenvoudig te klaren zijn. Omsingelen, insluiten en allemaal arresteren, inladen die hap.
[..]

Ik heb niks tegen de hardcore muziek of feesten met dat genre, maar het valt gewoon op dat al die hooligans altijd hardcore luisteren, zie ook dat filmpje van Pacmaniac.
Die groep gaat snel hoor. Die hoeven zich niet meer te verzamelen, die hebben geen organisatie en ze zijn al op de plek. Voor de agenten ligt dat anders. Gewoon een simpele rij vormen kost tijd. Tijd die je niet hebt als zo een groep charges gaat uitvoeren zoals je op die eerste video ziet.
pi_68717545
Prof. Drs.
Lijkt me sterk....
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:04:41 #97
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68717546
quote:

[..]

[..]

dat niet alleen, maar vlakbij hebben we een mariniers kazerne staan... wel zo makkelijk om die ff uit hun bed op te trommelen om zo'n plein schoon te vegen van het tuig
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68717547
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Pacmaniac het volgende:
Hebben ze een keer eerder gedaan, werden er 700 supporters ingesloten en aangehouden op de brug bij de Stadionweg terwijl er maar een mannetje of 50 aan het rellen was (waarvan het merendeel allang niet meer op de brug stond)
Maar die rellen in dat filmpje 27 mensen aangehouden. Ik tel toch echt minstens 100 man die met bivakmutsen, sjaals over het gezicht en petjes, stenen loopt te gooien. Je zou toch zeggen dat het wel mogelijk moet zijn die lui van de echte supporters te onderscheiden. Ik ga nooit naar voetbal, maar ik ga er vanuit dat er toch ook vaders met kinderen zijn, jongeren die gewoon met voetbalsjaal om de nek een leuke middag gehad hebben, ouderen.
pi_68717555
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Het spijt me, mijn vrouwtje eindigt haar schrijfsels met Prof. Drs. Ik denk dus niet dat het realistisch is om te denken dat ze jou voor die taak zou uitkiezen. Van de andere kant is ze natuurlijk wel afgestudeerd in de psychiatrie. Wie weet kan ze nog een keer op je promoveren. Maar tot nu toe heeft ze meer interesse in mensen waarbij er nog hoop is. Hoewel ze gedragsproblemen ook erg interessant vind. Dus helemaal afschrijven doe ik je nog niet
Wel praktisch mocht je een keertje getraumatiseerd terugkeren van een "vredesmissie"

BTW het bloed kruipt waar het niet gaan mag hé
pi_68717560
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Neuroscience het volgende:
Prof. Drs.
Lijkt me sterk....
Nouja de drs mocht ze gebruiken nadat ze iets had geschreven ooit. En de prof nadat ze iets had uitgelegt aan een boel mensen

Heej, ik ben zo slim ook niet hoor. Ik zie er gewoon verdomd goet uit. Vandaar.
pi_68717568
quote:
Prof. Drs.
Lijkt me sterk....
Het kan wel maar het zou wel hoogst ongewoon zijn.
pi_68717574
quote:
Prof. Drs.
Lijkt me sterk....
Tuurlijk niet man , er zijn 127 vrouwen in Nederland met een dergelijke titel . Waarvan allen 50 jaar en ouder. Waarschijnlijk bedoelt tie zn oma ofzo
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:08:41 #103
144616 Neuroscience
Just say no
pi_68717576
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:06 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Nouja de drs mocht ze gebruiken nadat ze iets had geschreven ooit. En de prof nadat ze iets had uitgelegt aan een boel mensen

Heej, ik ben zo slim ook niet hoor. Ik zie er gewoon verdomd goet uit. Vandaar.
Ik bedoel meer dat de meeste professoren (iig in de biologie) Dr. zijn, en geen Drs.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_68717581
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
dat niet alleen, maar vlakbij hebben we een mariniers kazerne staan... wel zo makkelijk om die ff uit hun bed op te trommelen om zo'n plein schoon te vegen van het tuig
Die zitten volgens mij aan de overkant hoor, maar ik ben voor, eens kijken hoe stoer de hooligans dan nog zijn.
pi_68717583
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:06 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Nouja de drs mocht ze gebruiken nadat ze iets had geschreven ooit. En de prof nadat ze iets had uitgelegt uitgelegd aan een boel mensen

Heej, ik ben zo slim ook niet hoor . Ik zie er gewoon verdomd goet uit. Vandaar.
Dat blijkt
pi_68717584
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:08 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat de meeste professoren (iig in de biologie) Dr. zijn, en geen Drs.
Dat zou ik bij god niet weten!
Helpt het nog als ik eraan toe kan voegen dat ze niet de klinische richting heeft gekozen?
pi_68717590
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:09 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat blijkt
en goet laat je staan
Point made, thanks
pi_68717601
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar die rellen in dat filmpje 27 mensen aangehouden. Ik tel toch echt minstens 100 man die met bivakmutsen, sjaals over het gezicht en petjes, stenen loopt te gooien. Je zou toch zeggen dat het wel mogelijk moet zijn die lui van de echte supporters te onderscheiden. Ik ga nooit naar voetbal, maar ik ga er vanuit dat er toch ook vaders met kinderen zijn, jongeren die gewoon met voetbalsjaal om de nek een leuke middag gehad hebben, ouderen.
Moet gewoon een voetbalwet komen, we hebben een nieuwe evenementen-wet ja dat weer wel. Nee in Nederland doen ze het weer anders. Geen publiek uitspelende team mee naar Rotterdam <==> Amsterdam. Iets dat in Engeland ondenkbaar zou zijn , terwijl ze daar de laatste jaren de zaken wél op orde hebben. Zelfs een simpel concept overnemen in Den haag is teveel gevraagd
pi_68717604
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:08 schreef Neuroscience het volgende:
Ik heb wel eens een prof. ir. gehad, maar dat is de enige die ik ooit ben tegengekomen. Het komt, zeker bij de jongere professoren, echt heel heel zelden voor.
pi_68717615
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een prof. ir. gehad, maar dat is de enige die ik ooit ben tegengekomen. Het komt, zeker bij de jongere professoren, echt heel zelden voor.
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik toch niet onze doopnamen ga vertellen hier. Zo gek jong zijn we ook niet meer trouwens. Als we naar een discotheek gaan vallen we op
pi_68717625
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:12 schreef Pacmaniac het volgende:
Nee in Nederland doen ze het weer anders. Geen publiek uitspelende team mee naar Rotterdam <==> Amsterdam. Iets dat in Engeland ondenkbaar zou zijn , terwijl ze daar de laatste jaren de zaken wél op orde hebben.
Hoe doen ze het daar dan? Ik dacht altijd dat de voetbalhooligans een soort onuitroeibaar probleem waren, tenminste als je het spelletje voor de supporters leuk wil houden.
pi_68717633
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:12 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Moet gewoon een voetbalwet komen, we hebben een nieuwe evenementen-wet ja dat weer wel. Nee in Nederland doen ze het weer anders. Geen publiek uitspelende team mee naar Rotterdam <==> Amsterdam. Iets dat in Engeland ondenkbaar zou zijn , terwijl ze daar de laatste jaren de zaken wél op orde hebben. Zelfs een simpel concept overnemen in Den haag is teveel gevraagd
Met een poging om op normale toon verder te gaan:

Wat vind jij nu van die rellen eigenlijk dan? Dat vraag ik me wel af. Vond je het wel ok om te zien ofzo? Of heb je zelf toch ook zoiets van: man man man dit kan toch niet... En ik doel op de rellen van vandaag, niet in die parkeergarage want die waren ook ronduit belachelijk ja.
pi_68717638
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hoe doen ze het daar dan? Ik dacht altijd dat de voetbalhooligans een soort onuitroeibaar probleem waren, tenminste als je het spelletje voor de supporters leuk wil houden.
Na de ramp in engeland hebben ze daar de hekken weg gedaan. Maar wel de regel gezet:
iedereen die op het veld komt of relt: levenslang stadiumverbod.

Dat werkt. In engeland zijn de hekken niet meer nodig en dat is eigenlijk toch wel het land met hele heftige 'fans'....
pi_68717654
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:19 schreef Wappie78 het volgende:
Na de ramp in engeland hebben ze daar de hekken weg gedaan. Maar wel de regel gezet:
iedereen die op het veld komt of relt: levenslang stadiumverbod.

Dat werkt. In engeland zijn de hekken niet meer nodig en dat is eigenlijk toch wel het land met hele heftige 'fans'....
Klinkt goed, waar wachten ze in Nederland op? Die drie keer per jaar dat ik voetbal kijk valt het mij ook altijd op dat in Engeland de tribunes veel dichter op het veld staan, en dan ook nog zonder hekken, dat is voor de toeschouwers en voetballers ook veel leuker.
pi_68717660
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het komt erop neer dat mensen die lopen te rellen en gepakt worden een levenslang stadionverbod krijgen , en zich daarnaast op wedstrijddagen van hun team (ook uitwedstrijden) zich verplicht moeten melden bij de politie óf d.m.v. het dragen van een elektronische enkelband gedwongen de deur niet uit kunnen.(banning order)
Doen ze dat wel dan riskeren ze een celstraf van 1 jaar.
De precieze inhoud van de wet staat in deze link:

http://www.crimereduction.homeoffice.gov.uk/policing13.htm?w46

Editie NL heeft er een poos geleden ook een item over gemaakt, filmpje zie hier:

http://www.rtl.nl/compone(...)balwet.avi_plain.xml
pi_68717688
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klinkt goed, waar wachten ze in Nederland op? Die drie keer per jaar dat ik voetbal kijk valt het mij ook altijd op dat in Engeland de tribunes veel dichter op het veld staan, en dan ook nog zonder hekken, dat is voor de toeschouwers en voetballers ook veel leuker.
Je moet je dan wel bedenken waarom engeland dit kan doen.
In Engeland is het zo dat er op dit moment enkele miljoenen (!) camera's hangen. Met gezichtsherkenningsoftware daar weer achter en een enorme database. Als burger heb je in Engeland nog minder privacy dan hier of zelfs China. Ik denk dat dit hele systeem van hun alleen daardoor haalbaar is. Persoonlijk vind ik het dat niet waard. Ik vind vrijheid van gaan en staan zonder dat de overheid elke meter weet waar je bent veel belangrijker dan het inperken van voetbalrellen. Omdat daar iedereen het slachtoffer van is, terwijl dat bij voetbalrellen toch een stuk minder mensen zijn.
pi_68717699
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:29 schreef Wappie78 het volgende:In Engeland is het zo dat er op dit moment enkele miljoenen (!) camera's hangen. Met gezichtsherkenningsoftware daar weer achter en een enorme database. Als burger heb je in Engeland nog minder privacy dan hier of zelfs China. Ik denk dat dit hele systeem van hun alleen daardoor haalbaar is. Persoonlijk vind ik het dat niet waard. Ik vind vrijheid van gaan en staan zonder dat de overheid elke meter weet waar je bent veel belangrijker dan het inperken van voetbalrellen. Omdat daar iedereen het slachtoffer van is, terwijl dat bij voetbalrellen toch een stuk minder mensen zijn.
Aha, ik ben zelf ook zeer gesteld op privacy, zelfs in Nederland vind ik dat er veel te weinig aandacht is voor de inmenging van de overheid op het gebied van privacy in ons dagelijk leven. Als het met cameratoezicht moet dan hoeft het van mij niet, maar ze zouden op z'n minst wel kunnen beginnen om het systeem uit Engeland op de reguliere arrestanten toe te gaan passen, ik denk dat dat ook wel enige preventieve werking gaat hebben.
pi_68717727
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Aha, ik ben zelf ook zeer gesteld op privacy, zelfs in Nederland vind ik dat er veel te weinig aandacht is voor de inmenging van de overheid op het gebied van privacy in ons dagelijk leven. Als het met cameratoezicht moet dan hoeft het van mij niet, maar ze zouden op z'n minst wel kunnen beginnen om het systeem uit Engeland op de reguliere arrestanten toe te gaan passen, ik denk dat dat ook wel enige preventieve werking gaat hebben.
Gedeeltelijk is dat er ook al geloof ik Notoire rellers moeten zich als hun clubje een wedstrijd heeft melden op het politiebureau in hun stadje. Clubs en de KNVB en de strafrechter geven harde straffen aan mensen die gepakt worden. De geldboetes vind ik zelf wel een een beetje absurd. 10.000 euro is niet ongewoon. Maar dat word dan door clubs opgelegd. Ik begrijp die constructie zelf ook niet. Voor mij lijkt het alsof daar geen rechter aan te pas komt. Terwijl er in mijn ogen toch wel ergere dingen nog gebeuren waarbij slachtoffers blij mogen zijn als ze een bedrag met 4 cijfers krijgen. En dan praat ik over verkrachting en zelfs moord. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik ook geen die-hard voetballer ben ofzo, dus of dit ook echt zo is weet ik nieteens. Dat wil zeggen, ik heb het nooit opgezocht.

(offtopic: ik mis BOF echt... en Nederland heeft BOF nu harder nodig dan ooit.)
pi_68717734
Ik denk trouwens ook dat het de preventieve werking is. Als je eenmaal moet toezien dat na 2 wedstrijden de helft van je vrienden niet meer mee kunnen. Dan is die groep weg. En het veiligheidsgevoel van die groep ook. En daarmee het geweld vaak ook. Want niemand wil klappen krijgen. Denk ik
pi_68717742
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:39 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk is dat er ook al geloof ik Notoire rellers moeten zich als hun clubje een wedstrijd heeft melden op het politiebureau in hun stadje. Clubs en de KNVB en de strafrechter geven harde straffen aan mensen die gepakt worden. De geldboetes vind ik zelf wel een een beetje absurd. 10.000 euro is niet ongewoon. Maar dat word dan door clubs opgelegd. Ik begrijp die constructie zelf ook niet. Voor mij lijkt het alsof daar geen rechter aan te pas komt. Terwijl er in mijn ogen toch wel ergere dingen nog gebeuren waarbij slachtoffers blij mogen zijn als ze een bedrag met 4 cijfers krijgen. En dan praat ik over verkrachting en zelfs moord. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik ook geen die-hard voetballer ben ofzo, dus of dit ook echt zo is weet ik nieteens. Dat wil zeggen, ik heb het nooit opgezocht.

(offtopic: ik mis BOF echt... en Nederland heeft BOF nu harder nodig dan ooit.)
Nederland is wereldwijd toonaangevend als het gaat om laf beleid voeren. Of het nu gaat om rellende supporters of de aanpak van criminele Marokkanen constant lopen ze achter de feiten aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')