quote:di 05 mei 2009, 22:17 | lees voor
Presidentiële hamburger
Arlington - Als je zin hebt in een hamburger, wil je gewoon een hamburger. President Barack Obama en vice-president Joe Biden gingen op weg naar het Witte Huis even de snelweg af om een vette burger te halen.
De andere klanten konden tevreden zijn; Obama wachtte netjes zijn beurt af en betaalde de hamburger van 6,96 dollar uit eigen zak.
Obama en Biden besloten binnen te lunchen aan de tafel bij Ray's Hell Burger.
Bron!? Want op CNN heb ik daar nog nooit iets over gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef DuchessX het volgende:
Nieuwswaarde 0.
Hij laat ook scheten en moet ook poepen. Net een echt mens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb mijn mond voorbijgesproken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bron!? Want op CNN heb ik daar nog nooit iets over gehoord.
Een man van het volk die een hamburger eet. Dat mensen daar zelfs een probleem van maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een slecht voorbeeld, hij had beter een gezonde broodjeszaak uit kunnen zoeken.
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.quote:
Hij heeft net als elke andere amerikaan last van de kredietcrisis, je weetz.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Héél bijzonder, ja! Een Amerikaan die Mac eet
Ray's Hell Burger, niet mac.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Héél bijzonder, ja! Een Amerikaan die Mac eet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.
De baas moest anders wel op z'n beurt wachten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef nietzman het volgende:
Het mag dan wel non-nieuws zijn, Obama geeft wel weer aan een baas te zijn.
Dat was al duidelijk vanaf de dag dat hij geboren werd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef nietzman het volgende:
Waarom? Bush bestelde ook zo vaak hamburgers en andere troep dat voor voedsel moet doorgaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef nietzman het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk vanaf de dag dat hij geboren werd.
Hoeft bea ook helemaal niet te doen.quote:
Nee, die staat een paar dagen na een aanslag gewoon weer buiten in de aandacht. Of was je dat voor het gemak even vergeten.quote:
Helemaal niet gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee, die staat een paar dagen na een aanslag gewoon weer buiten in de aandacht. Of was je dat voor het gemak even vergeten.
Daarnaast gaan ouderen niet naar fastfood keten.
Is niet zo maar een burger. Het is een Ray's Hell Burger:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
6.96 voor een hamburger, hallo zeg.
quote:They serve only one dish: ten-ounce hamburgers made from prime beef. It’s the same farm-raised meat—aged in house—that steak lovers line up for at Ray’s the Steaks and Ray's the Classics, just ground in-house several times daily.
Dan kom jij bij hele vage filialen of je hebt iets aan je ogen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb bij de mac iig nog nooit iemand gezien ouder dan een jaar of 40.
Of ik ben er gewoon niet zo vaak, dat kan ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan kom jij bij hele vage filialen of je hebt iets aan je ogen.
Als ik zo'n burger opgediend zou krijgen, zou deze linea recta teruggaan naar de keuken. Er is een verschil tussen een broodje hamburger en een broodje kanker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Castor het volgende:
[..]
Is niet zo maar een burger. Het is een Ray's Hell Burger:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, veel Nederlanders denken dat alle hamburgerrestaurants onderdeel van slechte fastfood-ketens zijn, maar daar zijn er ook zaken die dat gerecht veel serieuzer nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Castor het volgende:
[..]
Is niet zo maar een burger. Het is een Ray's Hell Burger:
[ afbeelding ]
[..]
Broodje hamburger met extra foetussenquote:
Gerechtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Inderdaad, veel Nederlanders denken dat alle hamburgerrestaurants onderdeel van fastfood-ketens zijn, maar daar zijn er ook zaken die dat gerecht veel serieuzer nemen.
Broodje kankerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik zo'n burger opgediend zou krijgen, zou deze linea recta teruggaan naar de keuken. Er is een verschil tussen een broodje hamburger en een broodje kanker.
nee joe Bidenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef Marble het volgende:
Zijn lieftallige echtgenote Michelle was ook van de partij.
[ afbeelding ]
Want als je een dikke hamburger bestelt geef je duidelijk veel om je gezondheid jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik zo'n burger opgediend zou krijgen, zou deze linea recta teruggaan naar de keuken. Er is een verschil tussen een broodje hamburger en een broodje kanker.
Dan nog, ik kom er praktisch nooit en toch heb ik ze genoeg gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Of ik ben er gewoon niet zo vaak, dat kan ook.
Probeer het eens, dan zeur je niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
GerechtDat gore broodje erbij maakt het al geen gerecht meer.
Ik ben vorige week nog geweest waar was je dan??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb bij de mac iig nog nooit iemand gezien ouder dan een jaar of 40.
*grinnik*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef GasTurbine het volgende:
Het zou leuker zijn geweest als hij langs de KFC was gegaan.
Daar niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog geweest waar was je dan??
Indien sarcastische grinnik: ken je feiten, kneusquote:
Vraag me af in hoeverre deze actie spontaan was...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef A-mineur het volgende:
Prima dat hij gewoon normaal is en niet te hoog van zichzelf. Gewoon een mens als ieder ander
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
ZOMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111
Als ik Obama was had ik de geheime dienst eerst even de rij wachtenden weg laten werken.
Om ze vervolgens vastgebonden toe te laten kijken hoe ik luid smakkend mijn burger verorber terwijl het vet over mijn lippen druipt.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef nietzman het volgende:
Ja, hoor, geloof je hetzelf? Heb je ook gezien met wat voor convooi hij aankwam bij die tent?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef A-mineur het volgende:
Prima dat hij gewoon normaal is en niet te hoog van zichzelf. Gewoon een mens als ieder ander
mogelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, hoor, geloof je hetzelf? Heb je ook gezien met wat voor convooi hij aankwam bij die tent?
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Obama vóór hij 'gewoon' moest doen van zijn spin doctors nog niet in de buurt van een hamburger gezien wilde worden. Gelet op zijn verklaarde voorkeur voor gezond eten is dit bezoekje waarschijnlijk weken vantevoren bedacht door zijn medewerkers.
Oh my God, het is echt niet te geloven in wat voor onzin mensen WILLEN trappen. Alsof er iets fouters te bedenken is dan een $5 fooi in een zelfbedieningszaak waar je normaal nog niet eens zou komen om de WC te gebruiken.quote:
Alsof er niks aan de hand is met alle problemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Dizer het volgende:
Wordt dit nou zo een reeks, Obama liet zijn hond uit. Obama liet een scheet, Obama kan wel 1 + 1 optellen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |