Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.quote:
Ik heb jus gegooid over al het haar. We kunnen er niet dichtbij komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Zie je wel dat het sprekend op NL lijkt!
Jag är jättestolt över alla här. Vi kan gå ner i vikt
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, je bent briljant! In één keer goed
Ik ben trots op iedereen hier. We vallen af
Dat was dan ook de grap, drol!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat
dat was inderdaad erg zielig.
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit".quote:
Ik las slagroom ipv slagboomquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit". Vreemd
The West Wing is geweeeeeeeeeldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
Mijn collega probeert me die serie al een jaar aan te smeren, maar tis nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
s1e4 pas hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The West Wing is geweeeeeeeeeldig!waar ben je nu?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar eigenlijk is iedere aflevering ontzettend sterk en er zijn zoveel drama's en en enquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
s1e4 pas hoor
Maar ik wil ook speechschrijver voor de president worden!
OHH je hebt op de spoiler geklikt!!! En dan ons de schuld geven dat we spoileren he! Moet je maar niet op de spoiler klikkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.
Je klikt gewoon op de spoilerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.
Wij hebben een jaar of twee terug de hele box gekocht en ze in korte tijd allemaal gekeken. Wow. Met een hoofdletter! Top serie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Merel het volgende:
s1e4 pas hoor
Maar ik wil ook speechschrijver voor de president worden!
NEE ik heb hem nog niet gezien maar ik kan nog geen subs vindenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Merel het volgende:
Bij House ben ik afgehaakt omdat elke aflevering qua opbouw precies hetzelfde is. En na een aantal seizoenen gaat dat vervelen
Hebben jullie trouwens de laatste aflering van Private Practice gezien?Of ben ik de enige die dat volgt?
En nu ga ik een paprika eten.
Geen verwarrende gevoelens nu achteraf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef kwakveense het volgende:
oh en sorry voor de dagboekpostjes vandaagkomt omdat ik steeds tussendoor kwam binnenvallen.... maar ik wilde even delen met jullie dus daarnet dat t niet tegen was gevallen McEx op bezoek... en nu gauw slapen...
Ik wil communications director in het Witte Huis worden, ik kijk naar The West Wing om te leren hoe het moetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben een jaar of twee terug de hele box gekocht en ze in korte tijd allemaal gekeken. Wow. Met een hoofdletter! Top serie!
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Waar is het ook alweer precies voor AKnynke?
Dit is netjes hoor, maar heb je geen compleet pak met broek en jasje?
En het blousje dat je onder dat creme truitje aan hebt is roze? Of zie ik dat verkeerd op de foto door de flits?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...
Netjes, maar niet te netjes dus.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
in de categorie van je vriendje moet je het hebben (incl verliefde blik): popjeje bent de laatste tijd echt opgeknapt
?
Trusten, taartenbakster met talenknobbel!quote:
Zit je inlegkruisje nog goed?quote:
close: groen-wit. Met stiekem een heel klein zwart streepje, maar dat zie je bijna niet, en dat kan ook bruin zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
in de categorie van je vriendje moet je het hebben (incl verliefde blik): popjeje bent de laatste tijd echt opgeknapt
?
in ieder geval het uiterlijk.. Hij zei: je ziet er nu sowieso beter uit dan tijdens het rechte pony debacle. Maar eigenlijk ook leuker dan daarvoor dus ik snap niet dat je naar de kapper wil! En dat hij mij helemaal leuk vond dat ik zo braaf in de ub aan het studeren was en dat hij me dan zag zitten zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoelde hij het qua uiterlijk of gewoon heel lief dat je minder huilerig bent enzo?
Ik moet meer naar jou luisteren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef neen het volgende:
Ja Greys, je ziet dat ik meer gelijk heb dan jij.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat Greys zegt dus, ik heb het eerst netjes gevraagd en wie mij pbt krijgt het ziekenhuisadres .
Ik heb een update, maar helaas niet zo goed als ik gehoopt had.
Haar hersenkneuzing is nog niet aan de beterende hand, en ze eet heel slecht, als ze morgen te veel afgevallen is gaat ze sondevoeding krijgen, en ze is zit nog zwaar onder de pijnstilling.
Haar broertje is 11 jaar en heeft het er heel erg zwaar mee, maar ze worden heel goed begeleid door slachtofferhulp en psychologen en daar zijn ze heel blij mee!
Greys, wil jij de update doorspelen naar het andere topic ook?
Thnx!
En dank jullie wel allemaal , heel fijn dat er zo veel mensen zijn die haar een kaartje gaan sturen!
quote:
Oh-oh staat in verbinding met 'HET meisje' met de lichtblauwe bodywarmer op die vreselijke foto's van de aanslag op Koninginnedag. Ze vroeg of we misschien een dierenkaartje aan het meisje willen sturen omdat het meisje daar zo van houdt en ze is 8 mei jarig, dan wordt ze 9. Men kan haar PM-en voor het ziekenhuisadres en ze vroegen hier in het vorige topic hoe het met het meisje ging.quote:
Maar hoe ken jij oh-oh dan? En vroeg ze dat hier als in hier in slank of hier op fok?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh staat in verbinding met 'HET meisje' met de lichtblauwe bodywarmer op die vreselijke foto's van de aanslag op Koninginnedag. Ze vroeg of we misschien een dierenkaartje aan het meisje willen sturen omdat het meisje daar zo van houdt en ze is 8 mei jarig, dan wordt ze 9. Men kan haar PM-en voor het ziekenhuisadres en ze vroegen hier in het vorige topic hoe het met het meisje ging.
Ja, van o.a. de asielactie. Het is een schatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, wie is oh-oh?
-edit-
Een bekende van het gewonde meisjes van Koninginnedag? Maar kennen jullie oh-oh ook?
Je kunt beter te netjes gaan dan niet netjes genoeg, imho. Aan de andere kant... Je moet je er prettig in voelen, dus dit is prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...
Netjes, maar niet te netjes dus.
Red Bull verhoogt het concentratievermogen en de leerprestaties (ik was de hele dag aan het studeren!)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
PF, wat had ik nou gezegd over die RedBull?
Het is niet te weinig, maar wat stop jij een rotzooi in je lijf somsBalisto, eierkoeken, zoete frisdrank:
Hm.. Nee het is meer het smaakje dat ik lekker vind. En ik blief geen automaten koffie, helaas voor mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
OK, met een Balisto wil ik nog wel akkoord gaan, als je die zo superlekker vindt en je bent hard aan het studeren. Maar die RedBull, nee, echt nietDrink dan gewoon koffie, als je op cafeine reageert!
ocharme!quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
Mijn god, wat heb ik brak geslapen zeg de afgelopen 2 nachten.
Heb een of ander antibiotica kuurtje gekregen omdat ik ineens een bacteriële infectie bleek te hebben in m'n gezicht wat rode 'blaren' veroorzaakt van zo'n 2-5cm per stuk.![]()
Nou lees ik normaliter de bijsluiter niet, maar ditmaal valt enkel diarree en overgeven weg van het lijstje bijwerkingen dat ik wél heb.
Het is dat mensen weten dat ik dit slik, anders hadden ze gedacht dat ik recent in Mexico geweest ben, hondsziek!
Hoofdpijn, dusdanige spierpijn dat ik niet eens m'n bed uit kan stappen zonder probleem, misselijkheid, concentratieproblemen, vermoeid, krampen, slechter zicht ... heerlijk, neem er zo nog maar eentje.
Hmmmmm blij dat ik niet gegaan ben, hoorde al eerder dat het tegen uur of 7 al mis was daar.quote:Het feest bij de Erasmusbrug in Rotterdam ter ere van Bevrijdingsdag is dinsdagavond iets voortijdig beëindigd omdat het onrustig was. Dat heeft een woordvoerder van de politie woensdagochtend vroeg gezegd.
De menigte keerde zich tegen 22.00 uur tegen agenten. De politiemensen zagen zich genoodzaakt enkele waarschuwingsschoten in de lucht te lossen. Niemand raakte gewond bij de schermutselingen.
Het muziekfeest begon dinsdagmiddag om 1 uur. Aanvankelijk was het heel gezellig, maar in de loop van de avond werd het wat onrustig. Twee groepen waren agressief naar elkaar en naar anderen toe. Rond 20.00 uur verwijderde de politie een persoon en moest de muziek zachter, aldus de woordvoerder.
Tegen 10 uur laaide de onrust weer op en ontstond er een vechtpartij. Daarbij zou iemand met een mes gestoken zijn. De politie kwam ter plaatse, maar trof geen gewonde aan. Vanaf dat moment had de menigte het op de agenten gemunt en bekogelde de politiemensen met flessen.
Het was toen meteen afgelopen met het feest. De lichten gingen aan, de muziek uit en de nooduitgangen open. Tegen kwart voor elf was het plein leeg. Het feest zou normaal tot elf uur hebben geduurd.
Dat effect duurt niet lang genoeg om als argument te gebruiken en je put je lichaam uit! And you know itquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Red Bull verhoogt het concentratievermogen en de leerprestaties (ik was de hele dag aan het studeren!)
Tjee wat heftig man!quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
Heb een of ander antibiotica kuurtje gekregen omdat ik ineens een bacteriële infectie bleek te hebben in m'n gezicht wat rode 'blaren' veroorzaakt van zo'n 2-5cm per stuk.![]()
Nou lees ik normaliter de bijsluiter niet, maar ditmaal valt enkel diarree en overgeven weg van het lijstje bijwerkingen dat ik wél heb.
Het is dat mensen weten dat ik dit slik, anders hadden ze gedacht dat ik recent in Mexico geweest ben, hondsziek!
Hoofdpijn, dusdanige spierpijn dat ik niet eens m'n bed uit kan stappen zonder probleem, misselijkheid, concentratieproblemen, vermoeid, krampen, slechter zicht ... heerlijk, neem er zo nog maar eentje.
veel pijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Of je klettert even keihard van de trap.
Niets wat ik niet overleef, maar ik moest wel even zachtjes huilen.quote:
Naar de dokter jij. Als je zo reageert op een antibioticum kan je er overgevoelig voor zijn en is mogelijk een ander antibioticum beter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
eigen stront stinkt nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
en de TT is inderdaad echt mega-ranzig
Alle functies staan toch gewoon in de menu`s? En als je een macro zoekt, dan ga je het beste met de rechter muisknop naar de taakbalk en kijkt in het uitklapdingetje dat je dan ziet of de knop erbij zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Syrena het volgende:
Grrr, mijn collega's van de ICT zijn allemaal niet bereikbaar en ik ben een knop in Word kwijt
En ik kan het niet NIET uitprinten, want het zijn rappels. En ik ga ze niet met de hand aanpassen, want het zijn er 58 ofzo.
Thanks. ondertussen is het wat anders geworden, geel vestje met bruinig bloesje eronder. Schoenen zijn van leer. En andere nette schoenen heb ik niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
@ nynke: volgens mij is alleen die blouse + broek ook leuk. Ik vind dat witte shirtje er niet zo leuk bij staan doordat er niet zo veel contrast is met de blouse. Model schoenen vind ik leuk maar van wat voor materiaal zijn ze?
die is weer helemaal beter!quote:
Hoera!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die is weer helemaal beter!![]()
Gisterenmorgen opgehaald en ik moest wel weer even wennen want die leenauto die ik dit weekend gekregen had van mn zwager was 10x beter![]()
maja die was ook pas 1 jaar oud ofzo
Nee, 2003.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Word 2007?
Misschien even kijken bij " Word Options" (via de start-knop (de ronde) en dan de vierkante knop " Word OPtions "
daar staan als het goed is alle beschikbare knoppen?
Het is een speciaal knopjequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alle functies staan toch gewoon in de menu`s? En als je een macro zoekt, dan ga je het beste met de rechter muisknop naar de taakbalk en kijkt in het uitklapdingetje dat je dan ziet of de knop erbij zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:57 schreef Daph_ het volgende:
Even in een spoiler vanwege eventueel meelezen hier:Je moet eens navragen wat de wettelijke houdbaarheid van een 0-urencontract is. Wij werken zelf met veel mensen die vroeger 'oproepkracht' waren (ook iets met 0-uren dus) en daar heeft de Flexwet een stevig stokje voor gestoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoera!![]()
En de auto van je zwager heeft vast niet het nostalgische rijgevoel dat de kaasmobiel wel heeft
Oke, het gaat dus om een macro. Die zou toch echt met de rechtermuisknop op de taakbalk op te roepen moeten zijn normaal gesproken .quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, 2003.
[..]
Het is een speciaal knopjegemaakt door onze ICT-afdeling. We krijgen die rappellen in txt en door op die knop te drukken maak je de layout goed zodat ze in vensterenveloppen kunnen (dat het adres op de juiste plek staat). Handmatig zou je het wel kunnen doen met zoeken & vervangen, alleen heb ik dus geen idee wat je dan moet doen om het zo te krijgen.
Ik heb net al 1 collega aan de lijn gehad die wist van het bestaan van DE knop, en hij had ook mijn ICT-collega gezien die 'm evt. van de server af kan plukken. Alleen zit die dus niet op zijn kamer, want ik ben 'm al de hele tijd aan het bellen.
En me af aan het vragen hoe het kan dat mijn collega, de comp-n00b, die normaal deze dingen print, dat heeft gedaan zonder die knop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Het is niet mijn schuld, ik begon onschuldig over dat ik trots was enzo, niet over inlegkruisjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Lastpost en DaD, sterkte!Auw en kusje d'r op!
Ik vind de TT wel grappig, gezien de Zweedse taallessen van het vorige topic
En daarbij is hij toch zo weer vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Lastpost en DaD: beterschap.
Daph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga me niet schuldig voelen over de TT. Wat is er ranzig aan een inlegkruisje?
Ieeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles
echt, ik word al onpasselijk als ik aan die dingen denk
dat je ongesteld bent, opstaat en zo ' blob' voelt![]()
Dan kan je beter zeggen 'mijn associaties met de TT zijn echt ranzigquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles
echt, ik word al onpasselijk als ik aan die dingen denk
dat je ongesteld bent, opstaat en zo ' blob' voelt![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan wat voor muesli - sommige zit heel weinig suiker in (ik zou zeggemn: check de achterkant van de verpakking er goed op). cruesli is meestal heel zoet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef heaven7 het volgende:
Oh en nog ff over dat suikerverhaal; als je muesli eet zitten daar toch ook suikers in?
Ontbijt nu is karnemelk en een bruine boterham met kaas
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja sorry dat ik zo zit te klagen hoor, heb nog nooit in deze situatie gezeten en ik zit echt stiknerveus op mijn stoel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: tomaten, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met tehina
D: bloemkool met kerriesaus, aardappeltjes
Planning voor vandaag:
D: onbekend
S: anderhalf uur sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat van gisteren:
D: bloemkool met kerriesaus, aardappeltjes
Planning voor vandaag:
D: onbekend
S: anderhalf uur sporten
Helaas is dit het enige middel dat ik kan/mag gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:01 schreef ColdFeet het volgende:
Lastpost, wat rot! Meld even bij je huisarts dat je deze reactie had, zorg dat het ergens opgeschreven wordt, dan krijg je de volgende keer wat anders. En jee, wat eng, ineens blaren in je gezicht!
Beterschap!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef kwakveense het volgende:
@ daph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een heel offtopic vraagje: is iemand hier weleens in Tübingen (Duitsland) geweest? Ik zit erover te denken om daar stage te lopen maar ik wil wel even weten of het verder ook een beetje een leuke omgeving is.
Heb wel al gezien dat het in de buurt van hetSchwarzwald
is.
Dat ie daar aan denkt! Mij konden ze dan wat geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:44 schreef Daph_ het volgende:
Aaaaah de manager die doodziek aan de chemo ligt is vandaag jarig en heeft gebak laten bezorgen op kantoor. Hoe lief!
Dan nog moet je het melden! Stel dat je een keer knock-out na een ongeluk in het ziekenhuis komt ofzo en ze willen je dat spul weer gevenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Helaas is dit het enige middel dat ik kan/mag gebruiken.![]()
En bedankt allen.
Oh en @eetlijst: Mini, ik ben een groot voorstander van (bruin)brood eten, maar jij overdrijft vandaag wel een beetjequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje... Mijn O is niet optimaal want ik was misselijk van de migraine dus had nergens zin in.
O: 2 sneetjes geroosterd brood met dun pindakaas
L: 2 boterhammen met ham, ketchup, mosterd
T: 2 boterhammen met Philadelphia ergens op de dag
D: ciabattabroodje gevuld met gehakt/tomatenpuree/tomaten/olijvenmengsel
T: appel en/of kiwi
T: drankje op de housewarming van onze gang-woonkamer, van de chips ga ik afblijven
quote:from: Tena Pants <info@vdmail.nl>
to: me
date: Wed, May 6, 2009 at 10:31 AM
subject: Vraag een gratis Tena Pants Proefpakket aan!
Je hebt gelijk gereageerd natuurlijkquote:
Schwarzwald is inderdaad prachtig! Tüberingen ken ik dan niet, Freiburg wel en dat is echt schilderachtig.quote:
dan mag je een recensie en als die positief is een recept plaatsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't volgens mij ook, als ik zie wat de ingrediënten zijn! Is een recept van Tessa Kiros.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Worden jullie ook zo slooooooom van die wisselingen in temperatuur buiten?
Neeeeee, wel van het nare gevoel in mijn hoofd en ziekenhuizen die niet terugbellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Tinkepink het volgende:Worden jullie ook zo slooooooom van die wisselingen in temperatuur buiten?
Nee, ik word juist heel sloom van heel warm weer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Tinkepink het volgende:Worden jullie ook zo slooooooom van die wisselingen in temperatuur buiten?
Nee nog steeds niet minderquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Phaidra het volgende:
Nog steeds niet minder dus, Muis?Da's naar zeg... En wat raar dat je ook niet teruggebeld wordt, ik zou als ik jou was nog eens bellen!
Wanneer is het tentamen ook al weer? Was dat vandaag al? Sterkte en succes ermee (en don't forget: gezondheid gaat voor tentamen he!)
Schoenen leken van plastic, maar is dus wss door de flits!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks. ondertussen is het wat anders geworden, geel vestje met bruinig bloesje eronder. Schoenen zijn van leer. En andere nette schoenen heb ik niet!
Nou mijn dokter was er niet de afgelopen paar dagen (zal wel in het buitenland hebben gezeten) dus hij belt zodra hij terug is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
M'n tennisafspraak ging niet door vanwege de regen. Watje.
Ik word niet zozeer sloom van regenachtig weer, maar wel wat sombertjes. Maar dat ga ik verhelpen door even een hele vrolijke playlist aan te maken in iTunes en een klusje te gaan doen. Begin maar eens met de afwas.![]()
Muizepop, waarom bel je zelf nog niet een keertje? Misschien is hij het vergeten?
Hier regent het niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
M'n tennisafspraak ging niet door vanwege de regen. Watje.
Ik word niet zozeer sloom van regenachtig weer, maar wel wat sombertjes. Maar dat ga ik verhelpen door even een hele vrolijke playlist aan te maken in iTunes en een klusje te gaan doen. Begin maar eens met de afwas.![]()
Muizepop, waarom bel je zelfnog niet een keertje? Misschien is hij het vergeten?
Leuk! Heb je een van die boeken? Ik wil de nieuwe heel graag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't volgens mij ook, als ik zie wat de ingrediënten zijn! Is een recept van Tessa Kiros.
Volgens mij zie ik niet zo goed diepte, dus ik heb al ruim 10 jaar alle balsporten vermedenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een 2 uur durende tennis workshop gedaan. Ik vond het ontzettend leuk maar wel lastig om een beetje gecontroleerd te slaan. Hard slaan was niet zo moeilijk. En ik rende uit automatisme continu achter de bal aan als 'ie veel te hard/te hoog over vloog, terwijl er een bak met ballen vlak naast me stond. Ik was dus, zonder dat dat nodig was, de hele tijd buiten adem
.
Ik heb bij DOK van de week 'Alle smaken van de regenboog' gekocht. Ze hadden er veel meer ook van haar, maar deze heeft zo'n mooie roze zijkant en bijna al m'n kookboeken tot nu toe zijn roze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Heb je een van die boeken? Ik wil de nieuwe heel graag!
(ook tip voor MoBlo; zijn leuke, laagdrempelige boeken, dus geschikt voor doordeweeks).
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb bij DOK van de week 'Alle smaken van de regenboog' gekocht. Ze hadden er veel meer ook van haar, maar deze heeft zo'n mooie roze zijkant en bijna al m'n kookboeken tot nu toe zijn roze.. En de gerechten spraken me aan, natuurlijk.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Vind je hardlopen dan leuk? zo niet, dan zou ik lekker wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha go Co!![]()
Ik heb nooit getennist, wel gebadmintond (raar woord!), maar dat voelt toch minder intensief![]()
Na gisteren heb ik trouwens wel een beetje een Evy-motivatiedip: podoman zei namelijk ook dat ik waarschijnlijk nooit echt goed zou worden in hardlopen, dat het niet echt 'mijn ding zou zijn', mede omdat ik erg blessuregevoelig ben en dus ook vanwege mijn gekke loopje, wat alles wat lastiger maakt. "Maar je kan het wel doen, natuurlijk! Als je uitkijkt en goed rekt en strekt enzo". Very motivatiiiiiing
O ja ik voel je wel!! Ik heb/had namelijk astma en balsporten vond ik eng - kun je nagaan hoe populair ik was bij gymquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Podoman = podotherapeut waar ik gisteren geweest ben![]()
Ik was niet van plan om te stoppen hoor! Maar het is wel een beetje "" want ik wil ook een keer kick-ass ergens in zijn
Dus het was wel een beetje jammer
![]()
En ik dacht altijd dat het wel meeviel hoe raar mijn loopje is![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb bij DOK van de week 'Alle smaken van de regenboog' gekocht. Ze hadden er veel meer ook van haar, maar deze heeft zo'n mooie roze zijkant en bijna al m'n kookboeken tot nu toe zijn roze.. En de gerechten spraken me aan, natuurlijk.
.
Ik zou niet weten waar ik aanleg voor heb?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn raarHet is toch veel leuker om heel goed te worden in iets waar je ook aanleg voor hebt? Dan zie je resultaat enzo. En word je blij in plaats van gefrustreerd omdat iets niet lukt.
Je kan er natuurlijk ook mee doorgaan omdat je het gewoon leuk vindt, maar dan moet je iig niet proberen de beste te worden enzo.
Ik haatte sport ook altijd. Tot ik iets vond wat ik wel goed kon en leuk vond en ook volhield: Walken, waarmee ik sneller vooruit kom dan de meeste joggers. En omdat ik daardoor conditie kreeg, werd ik ineens ook goed in andere sporten. En nu is sport wel leuk! En hou ik het vol ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*boks PF*![]()
Tink: leuk, mja, wat is leuk. Ik vind het leuk als ik ineens meer kan dan eerst. Ik ben niet zo'n sportheld over het algemeen, dus ik ben al enige tijd bezig met denken wat helemaal hét voor mij zou zijnIk ga nu iig zaterdag een proefles Zumba doen, en als dat tof is ga ik me inschrijven bij de sportschool voor groepslesjes enzo (ook pilates denk ik). Maar ik wil ook wel Evy blijven doen, denk ik, omdat ik me al had voorgenomen daar kick-ass in te worden
Maak je niet druk. ik vond gisteren een schaaltje bruine, waterige koriander onderin de fruitschaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
Ik had gisteravond heel braaf boodschappen gedaan, maar ik ben de kwark en de rauwkost vergeten in de koelkast te doen. Godver. Ik ben niet gemaakt voor het huishouden
Hehe, ik had altijd met judo (bruine band, jeweets) dat als ik van iemand won dat ik deze persoon slap en slecht vond. Niet dat ik mezelf daardoor beter vond. Ik was nooit echt goed vond ik, alleen beter dan de hele slechte. Achteraf is dat logisch, die beteren waren 20 kilo zwaarder en een kop groterquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*boks PF*![]()
Tink: leuk, mja, wat is leuk. Ik vind het leuk als ik ineens meer kan dan eerst. Ik ben niet zo'n sportheld over het algemeen, dus ik ben al enige tijd bezig met denken wat helemaal hét voor mij zou zijnIk ga nu iig zaterdag een proefles Zumba doen, en als dat tof is ga ik me inschrijven bij de sportschool voor groepslesjes enzo (ook pilates denk ik). Maar ik wil ook wel Evy blijven doen, denk ik, omdat ik me al had voorgenomen daar kick-ass in te worden
Oh en ik hoef niet de beste te worden hoor!Maar wel gewoon, nou ja, niet slecht zeg maar
Dat zou al heel wat zijn
![]()
Druktequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je niet druk. ik vond gisteren een schaaltje bruine, waterige koriander onderin de fruitschaal
Bij drukte dingen vergeten is normaal, denk ik dan maar.
Ik weet het... Normaal gesproken zou ik Brinta als ontbijt gegeten hebben maar dat ging er vanochtend echt niet in. Misschien maak ik nog wel wat extra groente bij het avondeten want het is inderdaad niet echt veel. Thanks voor het meedenken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh en @eetlijst: Mini, ik ben een groot voorstander van (bruin)brood eten, maar jij overdrijft vandaag wel een beetjeDeze lijst is behoorlijk eenzijdig. Morgen wat meer veggies, ook
Nou ja, je wilt niet weten hoe vaak ik door de stad heb lopen dwalen op zoek naar de laatste open nachtwinkel omdat ik echt rijst of eieren nodig had en ze alwéér vergeten wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef P.F het volgende:
[..]
DrukteIk was alleen maar aan het studeren/computeren/boekje lezen in bed.
Ach, het is niet zo'n ramp; normaal eet je toch wel vrij gevarieerd, heb ik het ideequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet het... Normaal gesproken zou ik Brinta als ontbijt gegeten hebben maar dat ging er vanochtend echt niet in. Misschien maak ik nog wel wat extra groente bij het avondeten want het is inderdaad niet echt veel. Thanks voor het meedenken.
Nynke: weet je ook of je vriendje het daar een beetje naar z'n zin had?
Tofquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik haatte sport ook altijd. Tot ik iets vond wat ik wel goed kon en leuk vond en ook volhield: Walken, waarmee ik sneller vooruit kom dan de meeste joggers. En omdat ik daardoor conditie kreeg, werd ik ineens ook goed in andere sporten. En nu is sport wel leuk! En hou ik het vol ook!
Nog steeds zou ik goed willen leren hockeyen, paardrijden, kickboxen, zwemmen etc, maar ik heb me gerealiseerd dat die sporten gewoon niet voor mij zijn weggelegd omdat ik er toch na een aantal maanden mee stop.
Hoe kun je rijst of eieren ECHT nodig hebben?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, je wilt niet weten hoe vaak ik door de stad heb lopen dwalen op zoek naar de laatste open nachtwinkel omdat ik echt rijst of eieren nodig had en ze alwéér vergeten was
Maar verder ben ik echt een goddelijke huisvrouw; ik doe de was, ik kook, soms stof ik zelfs![]()
Dat kan ik me dan wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit meer dingen doe waar je bij kan winnen ()
Ik heb regelmatig eieren echt nodig, als ik de onbedwingbare behoefte heb om iets te bakken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe kun je rijst of eieren ECHT nodig hebben?
Ik heb standaard zilvervliesrijst/volkorenpasta/eieren + nog wel meer in m'n kastje staan..
quote:
Oja. Dansen.......quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TofZelfkennis hoezee! Je bedoelt Nordic Walken?
Ik wist wel dat ik qua bouw al geen hardloper ben (klein, veel heup, korte x-benen, uberhaupt niet tenger oids), maar ja nu heb ik een beetje zoiets van mja![]()
Zwemmen vind ik saai na een tijdje
Ik hou niet zo van paarden![]()
Teamsporten ben ik ook niet voor gemaakt![]()
Van gewoon stukken lopen hou ik welMaar dan wil ik wel een doel hebben
zoals winkels ofzo
![]()
Nu ga ik groepslesjes proberenHopen dat bij Zumba mijn Zuid-Amerikaanse genen het winnen van mijn klunzigheid
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TofZelfkennis hoezee! Je bedoelt Nordic Walken?
Uhuh! Boter, ook zoiets wat je ineens om 10 uur 's avonds nodig kunt hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig eieren echt nodig, als ik de onbedwingbare behoefte heb om iets te bakken.
Ooo.. Ja.. Ik heb altijd eieren voor de BF! (Maar eigenlijk voor mijzelf!) Als ik weet wat iemands lievelingseten is of wat iemand graag lust dan denk ik daar veel beter aan dan als ik zelf nog moet bedenken wat ik eventueel wil eten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig eieren echt nodig, als ik de onbedwingbare behoefte heb om iets te bakken.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja. Dansen.......
Dan sta ik zo in de sportschool.. En in mijn ogen ben ik heel gracieus en doe ik ge-wel-dig mee..
En dan kijk ik in de spiegel en dan durf ik niet meer![]()
Dan denk ik dat ik met heel m'n lichaam mee sta te doen maar dan beweeg ik alleen maar m'n arm!! Maar mijn ledematen zijn zo lang en slungelig dus het komt sowieso niet echt over
![]()
Nou ja.. Ze waren slungelig, ik heb ze al iets beter in control![]()
Ik denk wel dat jij goed kan dansen! Want als je korte benen hebt dan doet je hele lichaam al snel mee of lijkt het zoEn met heup lijken je bewegingen extra indrukwekkend!
Echtquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uhuh! Boter, ook zoiets wat je ineens om 10 uur 's avonds nodig kunt hebben![]()
Of als ik bedacht heb dat ik de volgende ochtend gebakken rijst moet en ik heb alles in huis behalve rijst
Proest!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van gewoon stukken lopen hou ik welMaar dan wil ik wel een doel hebben
zoals winkels ofzo
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb trouwens ook een raar loopje, dus je bent niet de enige Maria.
Dat is ooit zelfs nagedaan door mijn gymleraar tijdens een oudergesprek (de enige docent voor wie m'n ouders ooit op school hebben moeten komen), da's heel tactisch bij een puber.
Daarna ging ik helemaal niet meer van harte joggen in de gymlessen.
Tropische regenwouden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mijn gymleraren wouden mij destijds opgeven voor remedial gymNowai dus he, ik was al blij dat ik die 3 uur per week overleefde
Als ze zouden weten dat ik nu vrijwillig sport zouden ze heel hard lachen denk ik
of flauwvallen.
Aaahwquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mijn gymleraren wouden mij destijds opgeven voor remedial gymNowai dus he, ik was al blij dat ik die 3 uur per week overleefde
Als ze zouden weten dat ik nu vrijwillig sport zouden ze heel hard lachen denk ik
of flauwvallen.
O jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
of flauwvallen.
Oh ja dat is een goeie, ik ben alleen zo dol op kaas dat ik het het liefst overal doorheen gooi. Ben alleen bang dat couscous met gegrilde ui, courgette, en kip een beetje kaal en droog is of zo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, puik lijstjeZou na de tosti geitenkaas niet ook nog 's feta eten bij de couscous, kip lijkt me een betere keuze. Vanavond nog wat nootjes?
Hehe. Ken je nog de piepjes test? Dat je tot minimaal trap 7 moest voor een kleine voldoende?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik kwam mijn voormalige gymleraar vorig jaar ofzo eens tegen tijdens het hardlopen. Er is hier geen smiley goed genoeg om de verbaasde uitdrukking op zijn gezicht te illustreren. Vroeger had ik altijd smoesjes om niet mee te hoeven gymmen
.
Ik wist al bij voorbaat dat ik en het andere dikkige meisje als laatsten zouden overblijven, dus ik maakte het mezelf alvast gemakkelijk op de bank totdat het circus over wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaahw [ afbeelding ]
Ik dacht dat je nooit werd gekozen! Dat je zo heel nonchalant staat tot ze je kiezen.. En dat als er nog maar vijf (in jouw ogen) mensen die nog slechter zijn staan en dan nog maar vier en dat je dan opeens heel wanhopig gaat glimlachen en indringend gaat kijken.
Van de zijkant kun je hem inhouden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:44 schreef Daph_ het volgende:
Blurred dat met de buik (zijkant mooier) heb ik ook. Ik dacht dat het aan mij lag
Wij hadden geen piepjestest op de dovenschoolquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Ken je nog de piepjes test? Dat je tot minimaal trap 7 moest voor een kleine voldoende?
Tijdens trap 4 dacht ik altijd wat _DOE_ ik. Djees. En dan stopte ik omdat ik niet inzag waarom ik mee zou doen aan deze zinloze bezigheid
En de hele klas natuurlijk trap 10 of trap 15..
"Je kent me niet, dapper meisje, maar ik wil je heel veel sterkte wensen bij je herstel".quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dus een kaartje gekocht voor Senna, maar ik weet niet wat ik erop moet zetten, want ik ken haar niet (en zij mij niet). Help?
Bij mij hangt het er van af wat ik aan hebquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Blurred86 het volgende:
en ik vind mijn buik van de zijkant trouwens mooier/dunner dan van de voorkant
Vrijwillig nog meer gym? Yeah right...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
of flauwvallen.
Geef de couscous een dressing van citroen- of sinaasappelsap en een beetje zest, met een beetje olie en veel zwarte peper?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oh ja dat is een goeie, ik ben alleen zo dol op kaas dat ik het het liefst overal doorheen gooi. Ben alleen bang dat couscous met gegrilde ui, courgette, en kip een beetje kaal en droog is of zo?
Ik heb al bedacht dat ik als tussendoortje vanmiddag een gekookt ei op 2 knackebrod eet en dan vanavond fruit en een paar nootjes.
en ik vind mijn buik van de zijkant trouwens mooier/dunner dan van de voorkant
jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarIk probeer zoveel mogelijk uit de buurt van de spiegels te blijven, met mijn toch al gemartelde zelfbeeld
Trouwens, hebben jullie dat ook, dat je buik er van voren echt puik uitziet, maar van de zijkant nog niet echt?
Klinkt goed, ik ga het proberen! bedanktquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geef de couscous een dressing van citroen- of sinaasappelsap en een beetje zest, met een beetje olie en veel zwarte peper?
Prima tussendoortjes ook, trouwens
same herequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zonder inhouden vind ik hem ook mooier dan van de voorkant
Heb je snel gegeten? Het kan even duren voor je hersenen doorhebben dat je maag genoeg heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb net een halve liter brinta op maar ik heb nog steeds trek!
Hm, nee viel mee. Maar dan eet ik gewoon meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je snel gegeten? Het kan even duren voor je hersenen doorhebben dat je maag genoeg heeft.
Razz: WB! En: weinig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ontbijt: Twee volkoren boterhammen, 1 met ham en 1 met kaas, allebei met komkommer. Glas groene thee.
Tussendoor: 1 Australian homemade bonbon (ik was het afvalplan vergeten toen ik ineens werd gebeld door m'n moeder en zo achteloos een bonbon opatoei!)
Lunch: Yoghurt met aardbeien, thee.
Tussendoor: Een appel en wat amandelen.
Avondeten: Groentesoep met stokbrood.
Vanavond: Yoghurt.
Wat zij zegt, en welkom terug natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
WB Razz, en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, en jullie nieuwe huis, en je vaste contract, en ben ik nog iets vergeten?.
Is 't echt zo weinig? Ik heb besloten om geen calorieen meer te tellen.. daar wordt ik nerveus en obsessief van, en ik ga er zelfs anderen van verbeteren. Misschien maak ik zo van de lunch wel een salade met aardbeien (ze moeten op!) en wat geitenkaas en appel en rozijnen ofzo. Ik heb gewoon niet zo'n honger vandaagquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Razz: WB! En: weinig!
Ontbijt is OK, lunch is echt heel magertjes, middagtussendoortjes zijn OK maar ook niet echt veel kcal, en dan ook nog eens soep (ultiem slank indien zelfgemaakt, ultiem slecht indien niet zelfgemaakt) met een broodje...
Tel voor de gein de calorieen eens?
Die bonbon, daar had je natuurlijk wat bewuster van moeten genieten
Ik zou gokken dat je nog niet eens aan de duizend komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is 't echt zo weinig? Ik heb besloten om geen calorieen meer te tellen.. daar wordt ik nerveus en obsessief van, en ik ga er zelfs anderen van verbeteren. Misschien maak ik zo van de lunch wel een salade met aardbeien (ze moeten op!) en wat geitenkaas en appel en rozijnen ofzo. Ik heb gewoon niet zo'n honger vandaag.
Mooi hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Blurred86 het volgende:
Kijk hoe mooi mijn orchideeën zijn!![]()
[ afbeelding ]
ik ben zo trots dat ik ze niet dood heb gemaakt en dat ze ook nog eens bloeien!
bij mij gaat alles dood behalve orchideeen, die doen het supergoedquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Blurred, mooie orchideen! Ik maak ze altijd dood, daarom hebben we binnen ook alleen maar heel veilige vetplanten.
Bij mij ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij gaat alles dood behalve orchideeen, die doen het supergoed
Je plaatje doet het eindelijk! Mooi!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Blurred86 het volgende:
Kijk hoe mooi mijn orchideeën zijn!![]()
[ afbeelding ]
ik ben zo trots dat ik ze niet dood heb gemaakt en dat ze ook nog eens bloeien!
Oeh, waar koop je die? Klinkt lekker!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef Phaidra het volgende:
Mooi Blurred! Op een of andere manier doet mijn orchidee het ook bijzonder goed, terwijl ik er niets speciaals mee doe...
Ik heb net chocolade & yoghurt coated banana chips gekocht![]()
dat heb ik gehad, remedial gymquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
of flauwvallen.
Oh jee... echt ongezond dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Mini, bij de Tuinen! Ze zijn heerlijk, maar wel arg vet:
per 100 gram:
-341 kcal
-eiwitten 2,6 g
-40,8 g koolhydraten (waarvan 35,9 suikers)
-vet 30 g (waarvan verzadigd 13,3)
-vezels 1,0 g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |