Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.quote:
Ik heb jus gegooid over al het haar. We kunnen er niet dichtbij komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Zie je wel dat het sprekend op NL lijkt!
Jag är jättestolt över alla här. Vi kan gå ner i vikt
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, je bent briljant! In één keer goed
Ik ben trots op iedereen hier. We vallen af
Dat was dan ook de grap, drol!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat
dat was inderdaad erg zielig.
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit".quote:
Ik las slagroom ipv slagboomquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit". Vreemd
The West Wing is geweeeeeeeeeldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
Mijn collega probeert me die serie al een jaar aan te smeren, maar tis nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
s1e4 pas hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The West Wing is geweeeeeeeeeldig!waar ben je nu?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar eigenlijk is iedere aflevering ontzettend sterk en er zijn zoveel drama's en en enquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
s1e4 pas hoor
Maar ik wil ook speechschrijver voor de president worden!
OHH je hebt op de spoiler geklikt!!! En dan ons de schuld geven dat we spoileren he! Moet je maar niet op de spoiler klikkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.
Je klikt gewoon op de spoilerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezien, ik zit nu in de dubbel van de dubbele aflevering. Ik moest ook heel hard huilen toen zij zo hard moest huilen. Wat ik wel stom vond en niet geloofwaardig is dat ze gingen zingen. Dat was over de top.
Wij hebben een jaar of twee terug de hele box gekocht en ze in korte tijd allemaal gekeken. Wow. Met een hoofdletter! Top serie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Merel het volgende:
s1e4 pas hoor
Maar ik wil ook speechschrijver voor de president worden!
NEE ik heb hem nog niet gezien maar ik kan nog geen subs vindenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Merel het volgende:
Bij House ben ik afgehaakt omdat elke aflevering qua opbouw precies hetzelfde is. En na een aantal seizoenen gaat dat vervelen
Hebben jullie trouwens de laatste aflering van Private Practice gezien?Of ben ik de enige die dat volgt?
En nu ga ik een paprika eten.
Geen verwarrende gevoelens nu achteraf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef kwakveense het volgende:
oh en sorry voor de dagboekpostjes vandaagkomt omdat ik steeds tussendoor kwam binnenvallen.... maar ik wilde even delen met jullie dus daarnet dat t niet tegen was gevallen McEx op bezoek... en nu gauw slapen...
Ik wil communications director in het Witte Huis worden, ik kijk naar The West Wing om te leren hoe het moetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben een jaar of twee terug de hele box gekocht en ze in korte tijd allemaal gekeken. Wow. Met een hoofdletter! Top serie!
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Waar is het ook alweer precies voor AKnynke?
Dit is netjes hoor, maar heb je geen compleet pak met broek en jasje?
En het blousje dat je onder dat creme truitje aan hebt is roze? Of zie ik dat verkeerd op de foto door de flits?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...
Netjes, maar niet te netjes dus.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
in de categorie van je vriendje moet je het hebben (incl verliefde blik): popjeje bent de laatste tijd echt opgeknapt
?
Trusten, taartenbakster met talenknobbel!quote:
Zit je inlegkruisje nog goed?quote:
close: groen-wit. Met stiekem een heel klein zwart streepje, maar dat zie je bijna niet, en dat kan ook bruin zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
in de categorie van je vriendje moet je het hebben (incl verliefde blik): popjeje bent de laatste tijd echt opgeknapt
?
in ieder geval het uiterlijk.. Hij zei: je ziet er nu sowieso beter uit dan tijdens het rechte pony debacle. Maar eigenlijk ook leuker dan daarvoor dus ik snap niet dat je naar de kapper wil! En dat hij mij helemaal leuk vond dat ik zo braaf in de ub aan het studeren was en dat hij me dan zag zitten zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoelde hij het qua uiterlijk of gewoon heel lief dat je minder huilerig bent enzo?
Ik moet meer naar jou luisteren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef neen het volgende:
Ja Greys, je ziet dat ik meer gelijk heb dan jij.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat Greys zegt dus, ik heb het eerst netjes gevraagd en wie mij pbt krijgt het ziekenhuisadres .
Ik heb een update, maar helaas niet zo goed als ik gehoopt had.
Haar hersenkneuzing is nog niet aan de beterende hand, en ze eet heel slecht, als ze morgen te veel afgevallen is gaat ze sondevoeding krijgen, en ze is zit nog zwaar onder de pijnstilling.
Haar broertje is 11 jaar en heeft het er heel erg zwaar mee, maar ze worden heel goed begeleid door slachtofferhulp en psychologen en daar zijn ze heel blij mee!
Greys, wil jij de update doorspelen naar het andere topic ook?
Thnx!
En dank jullie wel allemaal , heel fijn dat er zo veel mensen zijn die haar een kaartje gaan sturen!
quote:
Oh-oh staat in verbinding met 'HET meisje' met de lichtblauwe bodywarmer op die vreselijke foto's van de aanslag op Koninginnedag. Ze vroeg of we misschien een dierenkaartje aan het meisje willen sturen omdat het meisje daar zo van houdt en ze is 8 mei jarig, dan wordt ze 9. Men kan haar PM-en voor het ziekenhuisadres en ze vroegen hier in het vorige topic hoe het met het meisje ging.quote:
Maar hoe ken jij oh-oh dan? En vroeg ze dat hier als in hier in slank of hier op fok?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh staat in verbinding met 'HET meisje' met de lichtblauwe bodywarmer op die vreselijke foto's van de aanslag op Koninginnedag. Ze vroeg of we misschien een dierenkaartje aan het meisje willen sturen omdat het meisje daar zo van houdt en ze is 8 mei jarig, dan wordt ze 9. Men kan haar PM-en voor het ziekenhuisadres en ze vroegen hier in het vorige topic hoe het met het meisje ging.
Ja, van o.a. de asielactie. Het is een schatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, wie is oh-oh?
-edit-
Een bekende van het gewonde meisjes van Koninginnedag? Maar kennen jullie oh-oh ook?
Je kunt beter te netjes gaan dan niet netjes genoeg, imho. Aan de andere kant... Je moet je er prettig in voelen, dus dit is prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, in het zwart. Het is voor een carrieredag op de uni, die ik georganiseerd heb. Komen een heleboel bedrijven zich voorstellen en een praatje maken. Het moet alleen ook neit te formeel zijn, ik zit niet in de business sector, het zijn allemaal non-gouvermentele, non-commerciele organisaties...
Netjes, maar niet te netjes dus.
Red Bull verhoogt het concentratievermogen en de leerprestaties (ik was de hele dag aan het studeren!)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
PF, wat had ik nou gezegd over die RedBull?
Het is niet te weinig, maar wat stop jij een rotzooi in je lijf somsBalisto, eierkoeken, zoete frisdrank:
Hm.. Nee het is meer het smaakje dat ik lekker vind. En ik blief geen automaten koffie, helaas voor mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
OK, met een Balisto wil ik nog wel akkoord gaan, als je die zo superlekker vindt en je bent hard aan het studeren. Maar die RedBull, nee, echt nietDrink dan gewoon koffie, als je op cafeine reageert!
ocharme!quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
Mijn god, wat heb ik brak geslapen zeg de afgelopen 2 nachten.
Heb een of ander antibiotica kuurtje gekregen omdat ik ineens een bacteriële infectie bleek te hebben in m'n gezicht wat rode 'blaren' veroorzaakt van zo'n 2-5cm per stuk.![]()
Nou lees ik normaliter de bijsluiter niet, maar ditmaal valt enkel diarree en overgeven weg van het lijstje bijwerkingen dat ik wél heb.
Het is dat mensen weten dat ik dit slik, anders hadden ze gedacht dat ik recent in Mexico geweest ben, hondsziek!
Hoofdpijn, dusdanige spierpijn dat ik niet eens m'n bed uit kan stappen zonder probleem, misselijkheid, concentratieproblemen, vermoeid, krampen, slechter zicht ... heerlijk, neem er zo nog maar eentje.
Hmmmmm blij dat ik niet gegaan ben, hoorde al eerder dat het tegen uur of 7 al mis was daar.quote:Het feest bij de Erasmusbrug in Rotterdam ter ere van Bevrijdingsdag is dinsdagavond iets voortijdig beëindigd omdat het onrustig was. Dat heeft een woordvoerder van de politie woensdagochtend vroeg gezegd.
De menigte keerde zich tegen 22.00 uur tegen agenten. De politiemensen zagen zich genoodzaakt enkele waarschuwingsschoten in de lucht te lossen. Niemand raakte gewond bij de schermutselingen.
Het muziekfeest begon dinsdagmiddag om 1 uur. Aanvankelijk was het heel gezellig, maar in de loop van de avond werd het wat onrustig. Twee groepen waren agressief naar elkaar en naar anderen toe. Rond 20.00 uur verwijderde de politie een persoon en moest de muziek zachter, aldus de woordvoerder.
Tegen 10 uur laaide de onrust weer op en ontstond er een vechtpartij. Daarbij zou iemand met een mes gestoken zijn. De politie kwam ter plaatse, maar trof geen gewonde aan. Vanaf dat moment had de menigte het op de agenten gemunt en bekogelde de politiemensen met flessen.
Het was toen meteen afgelopen met het feest. De lichten gingen aan, de muziek uit en de nooduitgangen open. Tegen kwart voor elf was het plein leeg. Het feest zou normaal tot elf uur hebben geduurd.
Dat effect duurt niet lang genoeg om als argument te gebruiken en je put je lichaam uit! And you know itquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Red Bull verhoogt het concentratievermogen en de leerprestaties (ik was de hele dag aan het studeren!)
Tjee wat heftig man!quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
Heb een of ander antibiotica kuurtje gekregen omdat ik ineens een bacteriële infectie bleek te hebben in m'n gezicht wat rode 'blaren' veroorzaakt van zo'n 2-5cm per stuk.![]()
Nou lees ik normaliter de bijsluiter niet, maar ditmaal valt enkel diarree en overgeven weg van het lijstje bijwerkingen dat ik wél heb.
Het is dat mensen weten dat ik dit slik, anders hadden ze gedacht dat ik recent in Mexico geweest ben, hondsziek!
Hoofdpijn, dusdanige spierpijn dat ik niet eens m'n bed uit kan stappen zonder probleem, misselijkheid, concentratieproblemen, vermoeid, krampen, slechter zicht ... heerlijk, neem er zo nog maar eentje.
veel pijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Of je klettert even keihard van de trap.
Niets wat ik niet overleef, maar ik moest wel even zachtjes huilen.quote:
Naar de dokter jij. Als je zo reageert op een antibioticum kan je er overgevoelig voor zijn en is mogelijk een ander antibioticum beter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |