The naked man is echt geniaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef koei het volgende:
ik zit nog bij aflevering 8 ofzo, over the naked man move. Ook een geweldige aflevering
Overigens zijn ze op TV ook al bij seizoen 4 zag ik laatst
Haha, ik ga dat maar eens opzoeken voordat ik gaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
The naked man is echt geniaaldie move ga ik bij poit proberen op lowlands
Is prima maar dan betaal je die sticker wel zelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar het kan nog wel beterzoals op de bovenkant van het raam zo'n rand met 'lennarts #1 bitch' erin.
En een tijger die zichzelf uit je motorkap klauwt!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik ga dat maar eens opzoeken voordat ik ga
[..]
Is prima maar dan betaal je die sticker wel zelf
Godver, heb echt zin om de auto te pimpen
How I met your mother seizoen 4, aflevering 9quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik ga dat maar eens opzoeken voordat ik ga
even joeptoepen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
How I met your mother seizoen 4, aflevering 9
Sterker nog.. Nieuwsgroepen zijn m'n vriendjesquote:
DUDE!! Zit het net te kijken.. Té FUCKING geniaal!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
The naked man is echt geniaaldie move ga ik bij poit proberen op lowlands
Works 2 out of 3 timesquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef Poit het volgende:
[..]
DUDE!! Zit het net te kijken.. Té FUCKING geniaal!!
Koei, de volgende keer als ik je thuis breng weet je wat je kan verwachten
Duidelijk een must see serie.. Ik ga eens zoekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Works 2 out of 3 times
Download meteen maar alle seizoenen!
Je kan nog wel meer handige dingen leren. Zoals jezelf verkleden als oude man, tegen een meisje zeggen dat je uit de toekomst komt en dat zij met jou uit het heden naar bed moet om de wereld te redden
Ik was er ook altijd heel slecht in, maar ik kan het nu al wel een tijdje. Maar ik doe het zo goed als nooit. Als ik blow dan is dat met vrienden die veel beter kunnen draaienquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk een must see serie.. Ik ga eens zoeken
Net gewoon eigenhanding een jointje gedraaid.. Terwijl ik dat stiekem helemaal niet kan
Best prima gelukt.. En hij doet het goed
Ik ook.. Normaal doe ik het ook alleen als vrienden het meenemen.. Maar.. Had nog wat sigaretten liggen, wat hash en de benodigdheden.. Deze boy doet gewoon even ze stoute schoentjes aan.. (lees, spaanse sloffen)quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik was er ook altijd heel slecht in, maar ik kan het nu al wel een tijdje. Maar ik doe het zo goed als nooit. Als ik blow dan is dat met vrienden die veel beter kunnen draaien
Ik gok.. disjma en z'n pa disjpa.. Die poepte heel lang geleden disjfa uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik wist hoe je moeder heette had ik een grap gemaakt
Als ik wist hoe mijn moeder heette had ik er een grap over gemaakt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik wist hoe je moeder heette had ik een grap gemaakt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ik wist hoe mijn moeder heette had ik er een grap over gemaakt!
http://www.theonion.com/c(...)utm_source=a-section
Wat lach je mn ouders uitquote:
quote:
prima wakker worden en dit zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:49 schreef Poit het volgende:
Daphne Bunskoek ook aan de slag voor BNN
Daphne Bunskoek![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu is het kinderbedtijd.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef disjfa het volgende:
Of wat leuks
Of koei natuurlijk!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Poit het volgende:
Jongens! Laat Laniboekje d'r UI met rust!
Wees blij dat ze nu locoroco heeft...
En mijn UI blijft.. Tenzijn Lenny m'n auto dusdanigvet pimped dat daar een UI van gemaakt moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |