Hierquote:Daphne Bunskoek gaat niet alleen een dagelijkse talkshow maken voor NET 5, ook gaat ze aan de slag voor BNN. Dat heeft de jongerenomroep vandaag bekendgemaakt. Bunskoek is vanaf 13 september samen met Floortje Dessing en Dennis Storm te zien in de reisserie 3 op Reis, een gezamenlijke productie van BNN en LLiNK. Wellicht gaan Bunskoek en BNN vanaf 2010 meer met elkaar maken, vertelt voorzitter Patrick Lodiers. “Wij zijn enorm blij dat zij bij BNN pro- gramma’s gaat maken.”
Daphne zal daarnaast te beluisteren zijn in het programma BNN Today op Radio 1. “Ik ben heel blij dat ik voor BNN het reisprogramma kan gaan maken. Ik denk dat ik me thuis zal voelen in een omgeving waar jonge mensen met veel enthousiasme programma’s maken. En op Radio 1 kan ik iets meer de journalistieke kant op.”
Patrick Lodiers is trots op zijn aanwinst. “‘BNN is op z’n best als we een goede balans hebben tussen een jonge, aanstormende garde en ervaren mensen. De ervaring en het talent van Daphne kunnen wij daarom goed gebruiken. Bovendien is Daphne intelligent, mooi en spreekt zij een breed, maar vooral ook jong publiek aan.“
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |