Hij is 10 minuten geleden gemaakt, denk niet dat hij al op Youtube staat. Ik heb dat toen wel met die goal van Ronaldo gedaan, 30000 views in 2 dagenquote:
Dan nog vond ik het leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad nergens over.
50% geluk. Je kan echt niet een goal zoals dat scoren puur met techniek.
Zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog vond ik het leuk om naar te kijken
quote:
Nee, kan niet online.. Er komt wel een multiplayer patch maar weet niet of die online kan..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef lkb9000 het volgende:
gekke taal heb jij vandaag noby noby poit!
Kan je noby noby online spelen? Want dan wil ik wel even een potje tegen je doen
bubs?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef lkb9000 het volgende:
Laffe twat, drogba, en eerder vandaag ook iets raars wat ik niet meer weet
quote:
Ik ben totaal geen fan van Star Trek maar vond de trailer er best prima uitzien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef RitseB het volgende:
Morgen naar de nieuwe Star Trek film. hopelijk issie iets aan.
Ik vond Star Trek altijd wel tof, hou wel van een sci-fi sfeertje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Star Trek maar vond de trailer er best prima uitzien.
Da's helemaal geen Goudse straattaal.. Ik spreek toch geen berbersquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gooi hier nog eens wat mooie moderne goudse straattaal neer
Laat maar ffies weten wat je er van vind.. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd wel tof, hou wel van een sci-fi sfeertje.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
[TK] Suzuki Alto 0.8 1990 Wit
Fuck, deze is bijna stoerder dan mijn koekblik
zeggen ze dat niet altijdquote:Deze auto is is bijna 15 jaar in het bezit van mijn grootmoeder. Hij heeft al deze tijd binnen gestaan.
Het lijkt te kloppen alleenquote:
Die had ik ook al bekeken jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
[TK] Suzuki Alto 0.8 1990 Wit
Fuck, deze is bijna stoerder dan mijn koekblik
Het zal ook wel kloppen, het klinkt alleen zo goedkoopquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt te kloppen alleenOf de kleinzoon moet er in gescheurd hebben
Hij ziet er ook wel erg goed uit voor een toet toet uit 1990..
Dat vond ik nou ook! En Sylar is tof natuurlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Star Trek maar vond de trailer er best prima uitzien.
Duidelijk! Al ziet ie er wel erg gay uit..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook! En Sylar is tof natuurlijk!
Dragracen prima.. maar doen we het gewoon voor de fun?? Heb geen geld voor 2 auto's en wil de mijne al helemaal niet kwijtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die had ik ook al bekeken ja
Zal ik hem gewoon kopen? Gaan wij dragracen, winner keeps both
Ach, hij heeft wel sexy puntoren!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk! Al ziet ie er wel erg gay uit..
Potje chicken anders?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk! Al ziet ie er wel erg gay uit..
[..]
Dragracen prima.. maar doen we het gewoon voor de fun?? Heb geen geld voor 2 auto's en wil de mijne al helemaal niet kwijt
quote:Sexy bolide, in het bezit geweest van jonge wildebras, zoekt nieuwe zorgzame ruiter om liefdevol rondgestuurd te worden.
Dan leen ik even de hummer van een maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan leen ik even de hummer van een maatDan leen ik wel even de monstertruck van mn omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan leen ik wel even de monstertruck van mn oma
Of net z'n kwakkie mannenpap vanonder z'n handdoek over de puntoren van sylar kwakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Misan het volgende:
die rechter kijkt alsof ie een hele natte scheet laat
Awesome! Gravediggerquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Die waar je stiekem nog steeds mee speelt??
[ afbeelding ]
Hier zegt Sylar:"Wat de fuck doe je man!! Hou die mannenpap bij je!"quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef koei het volgende:
Oke, nog even de foto eronder er ook bij dan...
[ afbeelding ]
het was een foutje van mijn kant iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat je ze zelf hebt verwijderd Misan..
boefjequote:
Over vreemde taal gesprokenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier zegt Sylar:"Wat de fuck doe je man!! Hou die mannenpap bij je!"
Waarom die ander zegt:"Sorry, het komt doordat je hetzelfde borsthaar hebt als Zangief!"
[ afbeelding ]
ah vandaar idd, zaten toch al luttele tientallen seconden tussen mijn verwijderde reactie en jouw reactie namelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
Ik had het gezien.. Denk reageer d'r even op zodat je niet denkt er zo mee weg te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |