Hij is 10 minuten geleden gemaakt, denk niet dat hij al op Youtube staat. Ik heb dat toen wel met die goal van Ronaldo gedaan, 30000 views in 2 dagenquote:
Dan nog vond ik het leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad nergens over.
50% geluk. Je kan echt niet een goal zoals dat scoren puur met techniek.
Zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog vond ik het leuk om naar te kijken
quote:
Nee, kan niet online.. Er komt wel een multiplayer patch maar weet niet of die online kan..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef lkb9000 het volgende:
gekke taal heb jij vandaag noby noby poit!
Kan je noby noby online spelen? Want dan wil ik wel even een potje tegen je doen
bubs?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef lkb9000 het volgende:
Laffe twat, drogba, en eerder vandaag ook iets raars wat ik niet meer weet
quote:
Ik ben totaal geen fan van Star Trek maar vond de trailer er best prima uitzien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef RitseB het volgende:
Morgen naar de nieuwe Star Trek film. hopelijk issie iets aan.
Ik vond Star Trek altijd wel tof, hou wel van een sci-fi sfeertje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Star Trek maar vond de trailer er best prima uitzien.
Da's helemaal geen Goudse straattaal.. Ik spreek toch geen berbersquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gooi hier nog eens wat mooie moderne goudse straattaal neer
Laat maar ffies weten wat je er van vind.. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd wel tof, hou wel van een sci-fi sfeertje.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
[TK] Suzuki Alto 0.8 1990 Wit
Fuck, deze is bijna stoerder dan mijn koekblik
zeggen ze dat niet altijdquote:Deze auto is is bijna 15 jaar in het bezit van mijn grootmoeder. Hij heeft al deze tijd binnen gestaan.
Het lijkt te kloppen alleenquote:
Die had ik ook al bekeken jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
[TK] Suzuki Alto 0.8 1990 Wit
Fuck, deze is bijna stoerder dan mijn koekblik
Het zal ook wel kloppen, het klinkt alleen zo goedkoopquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt te kloppen alleenOf de kleinzoon moet er in gescheurd hebben
Hij ziet er ook wel erg goed uit voor een toet toet uit 1990..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |