quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Ik dacht dat dat vrij natuurlijk was...
quote:
nice, zo heb ik ooit eens een hele aziatische familie eruit laten donderen. Gewoon ooit eens laten vallen dat mijn buren volgens mij met veertien personen in dat huis woonden en dat er allemaal matrassen in de woonkamer lagen. Twee weken later stond de woning weer op Woningnetquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Tain het volgende:
Mijn onderburen worden waarschijnlijk het huis uitgezet dankzij mij![]()
Nee ik denk dat het wel mee valt dit keerquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:59 schreef Reintji het volgende:
Hey lennie, je komt zo toch niet langs hè.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef Tain het volgende:
Onderbuurman is 3 of 4 jaar geleden vertrokken naar 'het buitenland' en verhuurd zijn appartementje aan kansarme studenten en buitenlanders die geen woord Nederlands praten. Dus ja veel overlast van
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Misan het volgende:
[..]
nice, zo heb ik ooit eens een hele aziatische familie eruit laten donderen. Gewoon ooit eens laten vallen dat mijn buren volgens mij met veertien personen in dat huis woonden en dat er allemaal matrassen in de woonkamer lagen. Twee weken later stond de woning weer op Woningnet
Zonde man, je had ze mooi allemaal aan het werk kunnen zetten in je keukenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Misan het volgende:
[..]
nice, zo heb ik ooit eens een hele aziatische familie eruit laten donderen. Gewoon ooit eens laten vallen dat mijn buren volgens mij met veertien personen in dat huis woonden en dat er allemaal matrassen in de woonkamer lagen. Twee weken later stond de woning weer op Woningnet
een maand later was hun chinese restaurant ook gesloten/faillietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonde man, je had ze mooi allemaal aan het werk kunnen zetten in je keuken
Dus geen Sambalbijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:41 schreef Misan het volgende:
[..]
een maand later was hun chinese restaurant ook gesloten/failliet
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:54 schreef koei het volgende:
Ik Rotterdam zit een afhaalaziaat die Sambalbij heet, met een bij als logo
Nu begrijp ik waarom jij weer in nieuw vennep wilt gaan wonenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij weer in nieuw vennep wilt gaan wonen
* disjfa legt steen terug
nee, doe maar 15 en 23.... met extra kroepoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|