Ik vond je maar vervelendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoor anders niks dan lof over mijn altijd gezellige aanwezigheid afgelopen zaterdag
Lektroluv is best tof inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:06 schreef SpankmasterC het volgende:
ik moet morgen ook werken!
En dat terwijl ik hele avond in Haarlem was op bevrijdingspop! De Staat is nog best ok bandje, Ziggi is een toffe raggae-neger en Dr lektroluv is een goede plaatjes-draaier! (en dat meisje kan lekker zoenen)
Nu nog een webcam erbij en het mag idd altijd zo zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:06 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een heerlijk lui leven. Vriendlief is richting werk en heeft zijn laptop bij mij gelaten en nu lig ik op bed lekker te internetten en te SC'en. Zo zou het altijd moeten zijn.
Er zit wel een webcam op, maar die doe ik lekker niet aan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu nog een webcam erbij en het mag idd altijd zo zijn
Laat hem maar verjaardagsliedjes voor mij zingen dan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Trent Reznor is verloofd
Nu maar hopen dat hij niet ineens liefdesliedjes gaat zingen 8 juli...
Starfuckerquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Trent Reznor is verloofd
Nu maar hopen dat hij niet ineens liefdesliedjes gaat zingen 8 juli...
Sharia ingevoerd in Gouda?quote:
quote:
Je vergeet de beertenderquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voortaan maar niet je wasmachine, droger, PS3, PC, koelkast, vriezer, industriële airco, verlichting en opgevoerde stofzuiger op één groep zetten?
Dat ken makkelijk hoor. Zullen we er een workshop over beginnenquote:
Is dat nieuws? Ik dacht dat dat vrij natuurlijk was...quote:
Dat zijn andere palenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Ik dacht dat dat vrij natuurlijk was...
Hoe wist je dan dat de stroom uit was? En hoe kon je dan posten dat de stroom uit was als jij lag te pitten? He? He? Verantwoord jezelf!quote:
Natuurlijk... Ik kan niet slapen zonder het geluid van m'n opgevoerde stofzuiger dichtbij me..quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Misan het volgende:
[..]
en alle apparaten stonden nog aan toen je ging pitten?
Je kan natuurlijk ook dichterbij Disjfa gaan wonenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk... Ik kan niet slapen zonder het geluid van m'n opgevoerde stofzuiger dichtbij me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |