Binnenstebuitendraaien doet niets aan de smaak, de hoeveelheid vloei doet dat. En als je een beetje kunt draaien ben je ongeveer een zelfde hoeveelheid vloei kwijtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vind ik niet, komt de smaak zeker ten goede. Maar ik draai(de) dan ook vrij dunne joints.
Ik zie ze nog niet roken, dus ik denk dat ze netjes op Marielin wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
Gaan ze hem nou ook nog roken?
Altijd leuk om mensen voor het eerst stoned te zien worden
Belachelijk. Gewoon opdonderen met die gast.quote:
ja...maar waarom zit zij dan aaaapahhhaaarttttquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ze nog niet roken, dus ik denk dat ze netjes op Marielin wachten
Netjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe laat komt Marielin uit de isoleer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk even bij streamverslag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar waarom zit zij dan aaaapahhhaaartttt
24 uur isoleer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is haar opdracht, samen met Peter 24 uur in de isoleer, maar Peter heeft al opgegeven, Marielin moet hem wel afmaken wil ze de prijs krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken. Ondanks dat ik wat miskleunen van haar heb gelezen vandaag ben ik nog steeds fan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:11 schreef blomst het volgende:
Iemand , Amber?, riep om fanmail.
Hoelang zal het duren voordat er cadeaus binnen worden gebracht?
Vliegtuigje is niet nodig, die zien niet.
Tja, dat heb ik ook even gemist (moet ook nog gegeten worden hier nl) , zal nog wel een keer gaan lullen erover.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
Peter alweer boven, is hij toch al geweest.
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat zijn de verdiensten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.
Daar staat dan toch wel een extraatje voor Marielin tegenover?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet ik klikken...ik ben vandaag niet klikkable
Ja, moest ook ff eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook even gemist (moet ook nog gegeten worden hier nl) , zal nog wel een keer gaan lullen erover.
Als hij je favo is is het maar goed dat je het gemist hebt vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als hij je favo is is het maar goed dat je het gemist hebt vandaag
Wat was hij zich aan het aanstellen, was echt net een kleuter
Als ik het goed heb begrepen mag zij 5 minuten warm douchenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar staat dan toch wel een extraatje voor Marielin tegenover?
Nou...de jouwe wel hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??
En het bed, maar die gunst verkoopt ze voor sigaretten aan Pim die er met Eline induikt vanavondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen mag zij 5 minuten warm douchen
Ja, dat zei ik. En aangezien ik vrij dunne joints draai(de), is het dat geval in beter om het binnenstebuiten te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Binnenstebuitendraaien doet niets aan de smaak, de hoeveelheid vloei doet dat. En als je een beetje kunt draaien ben je ongeveer een zelfde hoeveelheid vloei kwijt
En als het kan een vette bonus als ze het klusje alleen heeft geklaard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen mag zij 5 minuten warm douchen
ja tis ook wat 24 uur isoleer...watje as je da nie kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en een luxe artikel plus het grote bed, las ik net. Het is haar gegund.
Ze heeft een toiletje daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tis ook wat 24 uur isoleer...watje as je da nie kan![]()
Ze is niet mijn favo, maar van mij mag het. Ze zit sinds vroeg in de middag alleen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als het kan een vette bonus als ze het klusje alleen heeft geklaard.
oeeeeeeeeeeeeeeeeh.....doe my maar een happy meal kipnugget met bbq sausquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef D. het volgende:
Ik gun Marielin ook een Mac menu
Daarover gesproken...ik denk dat ik zo ff door de McDrive ga
Tja de stress sloeg toe toen hij aan de andere kant van het rolluik hoorde dat zijn gel de bunker uit ging en das heftig hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tis ook wat 24 uur isoleer...watje as je da nie kan![]()
Een emmer, toch? Best heftig, ik ga al over m'n nek van een franse plee. respect voor Marielin, superbikkelquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef D. het volgende:
Ik gun Marielin ook een Mac menu
Daarover gesproken...ik denk dat ik zo ff door de McDrive ga
Happy meal? Je wil gewoon het speeltje hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeeeeeeeh.....doe my maar een happy meal kipnugget met bbq saus
nou ja kijk...hij als ras artiest moet er ten alle tijden goed uitzien...wat had ie dan moet ge bruiken ipv zn gel.......oe nee lama....nie zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja de stress sloeg toe toen hij aan de andere kant van het rolluik hoorde dat zijn gel de bunker uit ging en das heftig hoor...
Sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nu heb ik ook vet zin in de Mc.
Ai...ik ben een soort van open boek voor jou he....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Happy meal? Je wil gewoon het speeltje hebben
Genoeg alternatievenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ja kijk...hij als ras artiest moet er ten alle tijden goed uitzien...wat had ie dan moet ge bruiken ipv zn gel.......oe nee lama....nie zeggen
En terecht. Na de fail van Peter had ze ook kunnen zeggen...doeiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef Maanvis het volgende:
Marielin's bikkelactie levert haar wel stemmen op hoor!
Einduitslag is vast HIJ DURFT NIET.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Gaat Peter kaal denk je?Nee, hij durft niet! Ja natuurlijk, Peter is ene bikkel!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als er 'Ja, Peter is wanhopig voor sigaretten' had gestaan dan had ik daar voor gestemdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Gaat Peter kaal denk je?Nee, hij durft niet! Ja natuurlijk, Peter is ene bikkel!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef beequeen het volgende:
Amber had zich er helemaal op ingesteld om te vertrekken. Ze baalt dus dat Peter wrs blijft.
Dat mens is zo doorzichtig en sneaky.
Tsja, soms zit het mee Ruudemans. In dit geval dus niet.quote:
Eet zequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, soms zit het mee Ruudemans. In dit geval dus niet.![]()
Ik ga in de pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Ja dat degene die het aanvraagt en dan terugkrabbelt, lees> besluit om er toch maar in te blijven, dus ¤250 aan de pot moet toevoegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef Espabilado het volgende:
Er zou iets tegenover het aanvragen van 12u moeten staan... ¤250 van de prijzenpot ofzo.. anders gaat iedereen dat doen.
Of die 250 dan nog wat uitmaakt, als je al bereid bent de rest voor 2500 euro te naaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef Espabilado het volgende:
Er zou iets tegenover het aanvragen van 12u moeten staan... ¤250 van de prijzenpot ofzo.. anders gaat iedereen dat doen.
Ik vind dat ze hiermee goed en vooral lekker eten, een warme douche en iets persoonlijks mee verdientquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk daar zit karakter...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hiermee goed en vooral lekker eten, een warme douche en iets persoonlijks mee verdient
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ai...ik ben een soort van open boek voor jou he....
DIe is mooiquote:
Leuk juist, komen alleen maar weer ruzies vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:37 schreef Tessio het volgende:
Oh wat kinderachtig zeg, Amber praat alleen nog maar tegen Marielin en Peter.
Amber denkt:quote:
ik zou zeggen...zet de deur voor dr open ...spullen in een zakkie ...en daaaaaaaaaaaaag amberquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Amber denkt:
"ik wil hier WEEEEEEEEEEEG"
Is niet erg dan is het misschien eerder afgelopen en kunnen we weer verder naar de volgende real lifequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nou gaat lekker zo.. Amber óók maar 12uurtje. ach wat maak er gelijk maar 1200uurtjes van.. het 12uutjes-sydroomis toegeslagen... wanneer gaan ze hun 24 en 48uurtjes aanvragen? wanneer komt de familie op de koffie?? ook een leuke "Ontbering.."
TBO2?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Is niet erg dan is het misschien eerder afgelopen en kunnen we weer verder naar de volgende real life
Zonder Peter dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies met echte mensen en geen mietjes
Ik wil haar knuffelen, bikkelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef chufi het volgende:
Nog een paar uur en ze mag weer bij de rest ..
[ afbeelding ]
Zo af en toe wordt er ook wat gezegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Mag niemand met Marielin praten? Jawel toch, post werd ook voorgelezen.
Ik ben benieuwd of ze buiten gebroken ook bekaf is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
patatquote:
Raar he, dat ze zo lang stil is en in dat fftjes alweer irriteert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef Laysa het volgende:
als wij nu eens een aanslag laten slagen....drukken ze dan eindelijk op de mute knop van euwline
ik denk dat zij zich erg verkeken hebben op wat zij konden verwachten en van niks doen word men ook gaar van..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Jacquelineh het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er veel mensen graag de bunker in wilde,En nu kijk ik naar shagerijnige gezichten.
Z'n opdracht is al mislukt omdat hij er uit ging.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als die lafbek teruk komt van zijn 12uurtje gaat 'ie toch wél zijn resterende isolatietijd afmaken hé? De geloofwaardigheid komt anders weer danig op de helling....
Nee, is dagduel, dus dat heeft ie verloren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als die lafbek teruk komt van zijn 12uurtje gaat 'ie toch wél zijn resterende isolatietijd afmaken hé? De geloofwaardigheid komt anders weer danig op de helling....
Ik ben benieuwd.quote:Met 68% voor en 32% tegen heeft de kijker beslist.
Het haar van Peter gaat er af in ruil voor zeven pakjes sigaretten.
Zal Peter deze uitdaging aannemen om zo een enorme vooraad sigaretten op te bouwen?
ze is zo'n kindmeisje...zo van hallowwww ik ben euwline en ik ben liewwwwffffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Raar he, dat ze zo lang stil is en in dat fftjes alweer irriteert.
Waarom zit Marilin dan nog geďsoleerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, is dagduel, dus dat heeft ie verloren.
Wel met een goede beloning hoop ik (de dingen die ik al eerder opnoemdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Rica het volgende:
Peter vandaag.
[ afbeelding ]
Peter morgen.
[ afbeelding ]
Afmaken, anders verliest ze ook nog.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zit Marilin dan nog geďsoleerd?
Haha en dan gaat Jeroen 'm steeds over zn bol aaienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Rica het volgende:
Peter vandaag.
[ afbeelding ]
Peter morgen.
[ afbeelding ]
Omdat zij wel haar opdracht af moet maken wil ze de prijs winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zit Marilin dan nog geďsoleerd?
Betekent dat de groep nog 12 uur heeft om je over te halen om te laten blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Maanvis het volgende:
12 uurtje betekent dat je 12 uur uit de bunker mag?
Ik ben wel benieuwd, als Peter de uitdaging aan gaat, hoeveel sigaretten Marielin krijgt van die 7 pakjes. Voor het groepsgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef beequeen het volgende:
Even een berichtje tussen het koken door.
Uitslag poll: Peter kaal? Gepubliceerd op: 05/05/2009 Dinsdag 05-05-2009 18:00
[..]
Ik ben benieuwd.
Put your money where your mouth is Peter.
neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Maanvis het volgende:
12 uurtje betekent dat je 12 uur uit de bunker mag?
Tsjongejonge.. waar istie dan??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Betekend dat de groep nog 12 uur heeft om je over te halen om te laten blijven.
Je moet je vertrek 12 uur van te voren aankondigen dus.
hehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Rica het volgende:
Peter vandaag.
[ afbeelding ]
Peter morgen.
[ afbeelding ]
En renate dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Betekent dat de groep nog 12 uur heeft om je over te halen om te laten blijven.
Je moet je vertrek 12 uur van te voren aankondigen dus.
Hij ziet er gelijk 20 jaar ouder uit he?quote:
die heeft ook 12 uur gehad. langer zelfs.quote:
`quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heheik vind dat toch echt niet verkeerd staan eigenlijk.
Dat is een goeiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, als Peter de uitdaging aan gaat, hoeveel sigaretten Marielin krijgt van die 7 pakjes. Voor het groepsgevoel
eensch en zeker niet met Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zeg marielin straks een lekker big mac menu en ze mag niet delen !!!
Dat gun ik haar ook wel en inderdaad, niet delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zeg marielin straks een lekker big mac menu en ze mag niet delen !!!
Dus Peter gaat nou 12 uur rondlopen vertellen dat de rest hem mág tegenhouden? de aandacht exit-chantage, Die flauwekul mag in de Bunker2 er uit gesodemieterd worden , hier trapt een beetje gezonde streamer niet meer in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Net z'n dagboek ding uittikken, nu loopt hij rond
denk dat hij weigert, want hij is een grote ijdeltuitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, als Peter de uitdaging aan gaat, hoeveel sigaretten Marielin krijgt van die 7 pakjes. Voor het groepsgevoel
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Peter was al boven geweest?
[ afbeelding ]
wel poetsmiddelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft hij in ieder geval geen gel meer nodig
Ik neem mijn text terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk dat hij weigert, want hij is een grote ijdeltuit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:
Hij krijgt dan 7 dagen lang elke dag 1 pakje sigaretten.
t Zou hem sieren als Marielin daar minimaal 5 van krijgt.
Voor t groepsgevoel.
helemaal te wouws hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst zien, dan geloven.
En wŕt een lieve, schattige reactie van Eline.![]()
Zň dolletjes.
Hij is maar een half uurtje boven geweest hoor, de rest van de dag heeft hij lopen vloeken en schelden op Jeroen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
Peter de Slimme..
1- breekt met veel tamtam zijn 24uur isolatie af
2- vraagt 12uur aan en verdwijnt naar boven..
3-De kaalscheer poll komt precies op tijd ná Peters terugkeer..
4-Peter Popie+ veel sigaretten de hele week...
Sorry hoor.. maarrrr
Het is dat ze daar geen ijsklontjes hebben..................quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een mooie 'Dennis', ijsberend met zijn hand in zijn zak.
the male bqquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst zien, dan geloven.
En wŕt een lieve, schattige reactie van Eline.![]()
Zň dolletjes.
Dude, hij zegt het net zelf. Zijn mooiboylook gaat eraan voor 28 euro aan peukenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
Peter de Slimme..
1- breekt met veel tamtam zijn 24uur isolatie af
2- vraagt 12uur aan en verdwijnt naar boven..
3-De kaalscheer poll komt precies op tijd ná Peters terugkeer..
4-Peter Popie+ veel sigaretten de hele week...
Sorry hoor.. maarrrr
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
Bij jullie ook de stream op zwart?
Zeg maar tegen APK dat zijn Kankerbunker vanavond een compleet nieuwe dimensie krijgt, lurkertje.quote:
Hij heeft dit toch zelf verzonnen ook, van dat kaal scheren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:13 schreef hondjes het volgende:
Dus die 12 uur was gewoon geen zin hebben in die opdracht.
Dennix!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef logicc123 het volgende:
wel een raare omekeer zeg,
eigenlijk zou ik moeten zeggen wat tof van hem!, maar wie gaat dat nou doen voor 7 pakjes sigaretten?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef snetje het volgende:
nu Jeroen ook graag voor 7 dagen lang een kratje bier
Kletskoek, hij heeft het in de isolatie prima doordacht..hij ging nét effe te snel door de knieën. en hij weet dat hij toch niet vertrekt voordat zijn koppie weer aangegroeid is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dude, hij zegt het net zelf. Zijn mooiboylook gaat eraan voor 28 euro aan peuken
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef snetje het volgende:
ja dat is een goeie van jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef snetje het volgende:
Eerst moet er naar standje 0 gegaan zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef logicc123 het volgende:
IK WIL EEN POLL, stroom uit ja of nee !!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Ze maakt een Karst van hem..... "Eerst een hanekam"
quote:
"lurkertje"? ik las de verslagen en zag daarna je naam als laatste cos-poster, echt waarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen APK dat zijn Kankerbunker vanavond een compleet nieuwe dimensie krijgt, lurkertje.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef Rica het volgende:
ik zou hem nou 7 pakjes chocoladesigaretten geven
Ze is toffer dan tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |