Binnenstebuitendraaien doet niets aan de smaak, de hoeveelheid vloei doet dat. En als je een beetje kunt draaien ben je ongeveer een zelfde hoeveelheid vloei kwijtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vind ik niet, komt de smaak zeker ten goede. Maar ik draai(de) dan ook vrij dunne joints.
Ik zie ze nog niet roken, dus ik denk dat ze netjes op Marielin wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
Gaan ze hem nou ook nog roken?
Altijd leuk om mensen voor het eerst stoned te zien worden
Belachelijk. Gewoon opdonderen met die gast.quote:
ja...maar waarom zit zij dan aaaapahhhaaarttttquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ze nog niet roken, dus ik denk dat ze netjes op Marielin wachten
Netjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe laat komt Marielin uit de isoleer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk even bij streamverslag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar waarom zit zij dan aaaapahhhaaartttt
24 uur isoleer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is haar opdracht, samen met Peter 24 uur in de isoleer, maar Peter heeft al opgegeven, Marielin moet hem wel afmaken wil ze de prijs krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken. Ondanks dat ik wat miskleunen van haar heb gelezen vandaag ben ik nog steeds fan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:11 schreef blomst het volgende:
Iemand , Amber?, riep om fanmail.
Hoelang zal het duren voordat er cadeaus binnen worden gebracht?
Vliegtuigje is niet nodig, die zien niet.
Tja, dat heb ik ook even gemist (moet ook nog gegeten worden hier nl) , zal nog wel een keer gaan lullen erover.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
Peter alweer boven, is hij toch al geweest.
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat zijn de verdiensten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
24 uur met Peter opgesloten was de opdracht. Toen Peter hoorde dat ie zijn gel kwijt was ging ie eruit. Marielin volbrengt de opdracht.
Daar staat dan toch wel een extraatje voor Marielin tegenover?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
was een opdracht ze moest samen met Peter daar 24 uur zitten, Peter heeft opgegeven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet ik klikken...ik ben vandaag niet klikkable
Ja, moest ook ff eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook even gemist (moet ook nog gegeten worden hier nl) , zal nog wel een keer gaan lullen erover.
Als hij je favo is is het maar goed dat je het gemist hebt vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als hij je favo is is het maar goed dat je het gemist hebt vandaag
Wat was hij zich aan het aanstellen, was echt net een kleuter
Als ik het goed heb begrepen mag zij 5 minuten warm douchenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar staat dan toch wel een extraatje voor Marielin tegenover?
Nou...de jouwe wel hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook thanx....en peter opgegeven??? nee niet onze peter toch??
En het bed, maar die gunst verkoopt ze voor sigaretten aan Pim die er met Eline induikt vanavondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen mag zij 5 minuten warm douchen
Ja, dat zei ik. En aangezien ik vrij dunne joints draai(de), is het dat geval in beter om het binnenstebuiten te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Binnenstebuitendraaien doet niets aan de smaak, de hoeveelheid vloei doet dat. En als je een beetje kunt draaien ben je ongeveer een zelfde hoeveelheid vloei kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |