Jij braaf "ja meneerquote:Moet niet zeuren volgens hem, want het is niet mijn plek
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij braaf "ja meneer" zeggen en vlug naar binnen rennen om een topic erover te openen.
FAIL
Toen ik dat suggereerde kwam de stoom uit zn orenquote:
Ergens heb je wel een punt, maar feit is dat ik weinig kan doen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij braaf "ja meneer" zeggen en vlug naar binnen rennen om een topic erover te openen.
FAIL
Woon in een centrumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef IJsblock het volgende:
Leen een vorkheftruck bij een nabijgelegen bedrijf!
Tip: noteer alvast het kenteken, TSquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ja. Een relatief vredige oplossing is je buren en andere mensen uit de straat vragen om zijn auto klem te rijden.
De vraag is natuurlijk of zij het risico willen nemen schade te krijgen aan hun auto wanneer meneer de aso zich op een aggressieve manier tussen de Smarts uit worstelt.
Als het niet anders kan is dat toch een kwestie van jammer dan? Hier in de straat houdt iemand met zijn motor altijd een complete parkeerplaats bezet, dat vind ik dan een stuk asocialer. Of van die mensen die met 1 auto 2 parkeerplaatsen bezet houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Een mens met enig fatsoen parkeert toch geen auto vlak voor iemand anders zijn deur?
Fail!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef eNaSnI het volgende:
Als ik die Smarts er zo omheen zie staan, krijgt hij hem er zelf niet meer uit.
zo jij hebt nog nooit in amsterdam geparkeerd? daar sta je op elke gracht voor iemands deurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Een mens met enig fatsoen parkeert toch geen auto vlak voor iemand anders zijn deur?
Had jij trouwens niet al eens eerder zon topic geopend? Het beeld op de fotos komt bekend voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef Jumparound het volgende:
Naja, nu breek mn klomp!
Een of andere lompe boer zet zn auto zo neer voor _mijn_ deur.
Moet niet zeuren volgens hem, want het is niet mijn plek
Ik wens hem veel overstekende bomen toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, hij had ook al wat topics geopend over een Opel Astra, een Mitsubishi Galant, een Ford Focus C-MAX en zelfs een heuse BMW 316iquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet al eens eerder zon topic geopend? Het beeld op de fotos komt bekend voor
Ik moest echt hardop lachen toen ik deze onzin las.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Aaah hier meldt zich de bestuurder van de auto uit de OPquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen ik deze onzin las.![]()
Nog niet bekant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aaah hier meldt zich de bestuurder van de auto uit de OP
Nog beter: In ieder paneel eentjequote:
Nou de manier waarop die vent zijn auto heeft geparkeerd vind ik toch redelijk kansloos, net als het daaropvolgende gesprek. Als die man nou of de auto wegzet, of aangeeft dat er NERGENS anders ruimte is, is het een ander verhaal, maar nu is die bestuurder gewoon kansloos bezig.. Zelf zou ik nooit een auto zo parkeren..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nog niet bekant.
Maar zeg nou zelf, die post was toch hilarisch![]()
"Hij staat op mijn plek voor mijn deur, boe boe"
Want invaliden mogen geen grote auto rijden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DJKoster het volgende:
Een chevy avalanche staat hier geregeld op de invalidenparkeerplaats..
Dat is pas asociaal..
Als je dit een normale auto noemtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Want invaliden mogen geen grote auto rijden?
Je was te snel met je editquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je dit een normale auto noemt.
[ afbeelding ]
Verder heb je gelijk mits hij een invalidenkaart heeft.
Ik heb beide bestuurders regelmatig gezien, ze vertonen uiterlijk geen enkele invaliditeit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Want invaliden mogen geen grote auto rijden?
Ach, dat is pas een probleem als daardoor een gehandicapte daadwerkelijk niet daar kan parkeren..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb beide bestuurders regelmatig gezien, ze vertonen uiterlijk geen enkele invaliditeit.
(Ze hebben ook geen invalidenparkeerkaart)
Ze parkeren daar omdat hun auto niet in een normaal vak past![]()
Waarschijnlijk hebben ze een geestelijke handicap.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb beide bestuurders regelmatig gezien, ze vertonen uiterlijk geen enkele invaliditeit.
Ze parkeren daar omdat hun auto niet in een normaal vak past![]()
Wat is er mis met zo'n auto? Mss heeft ie lekker gespaard tot ie invalide werd..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd direct heel erg veel medelijden met zulke mensen, die hebben dan geen fysieke maar een mentale beperking. Dat is in hun geval duidelijk zeer ernstig omdat ze nogal egoïstisch zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Of ze kunnen niet parkeren natuurlijkquote:Ze parkeren daar omdat hun auto niet in een normaal vak past![]()
Met zo'n auto is die kans behoorlijk aanwezig ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een geestelijke handicap.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Cracka-ass het volgende:
TS claim je ook weleens rotondes of een stukje snelweg bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
F350 van Ford?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas boven baas.
omgquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Prosac het volgende:
TS:
Je stoep aflopen met een zware koffer en die bij de draai per ongeluk tegen die auto aangooien...
Hahaha!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas boven baas.
En dan lopen ze hier te huilen en te stampvoeten over een paar SUVjes in de randstadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
F650. Heeft iets van een 6.7 liter diesel V8, die 1 op 0.8 tot 1 op 1.2 doet.
Wat zou ik je dan graag een pak slaag geven. Beetje dubbel voor eigen rechter spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef WEST het volgende:
men neemt gele verf die die lui van de weg ook gebruiken en dan een gedeelte stoeprand geel maken.
bij ons voor de uitrit zetten ze ook autos neer gele streep iets verlengd en geen problemen meer gehad. en als ze er wel gaan staan hebben ze kras op de auto
Niet veel (hoewel het niet echt mijn smaak is), maar een normale auto kun je het toch niet noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n auto? Mss heeft ie lekker gespaard tot ie invalide werd..
Het is een pickup. Aan de andere kant van de plas zijn die wat populairder dan hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet veel (hoewel het niet echt mijn smaak is), maar een normale auto kun je het toch niet noemen.
Yup. Daar zijn ze redelijk normaal. Maar TS woont in Nederland, niet in de VS.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het is een pickup. Aan de andere kant van de plas zijn die wat populairder dan hier
Mensen die zich openbare parkeerplekken toe-eigenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef swollywood het volgende:
Als het kadastraal jouw plek is, dan had je er van die klap-paaltjes met slot neer moeten zetten.
Maar ik gok dat het gewoon openbare weg is en dat de beste man er gewoon legaal staat.
Dat gejank altijd van 'mijn' plekje.![]()
Als je een eigen parkeerplek wilt hebben moet je niet in een centrum gaan wonen, maar op het platteland met een eigen oprit.
Hier staat de straat ook altijd vol. De ene keer staat mijn auto op de ene plek, dan weer op een andere.
Soms helemaal aan de andere kant van de straat, soms zelfs in de straat hier tegenover. Net waar plek is.
Leuk bakkie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
F650. Heeft iets van een 6.7 liter diesel V8, die 1 op 0.8 tot 1 op 1.2 doet.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef TommyGun het volgende:
Whehe klote stedenLang leve eigen oprit en garage
Huis is al uitgezocht, maar mag met dit tempo nog wel 10.000 jaar sparenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef TommyGun het volgende:
Whehe klote stedenLang leve eigen oprit en garage
Neen, afstandsbestuurbare raceautotjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef PierreTT het volgende:
Ach, een V70. Heeft ie ook een vrouw, 2 kinderen en een labrador bij zich? Anders kan je die natuurlijk kidnappen!
Nee, nog niet een topic met deze strekkingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet al eens eerder zon topic geopend? Het beeld op de fotos komt bekend voor
en nu sta ik erquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef B.E.D het volgende:
'ja maar ik woon hier al 15 jaar, en ik parkeer al die tijd in dat vak'
[..]
FAIL
Is dit een woonerf? Dan mag hij enkel in de vakken parkeren. En dit lijkt geen vak te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef Jumparound het volgende:
Naja, nu breek mn klomp!
Een of andere lompe boer zet zn auto zo neer voor _mijn_ deur.
Moet niet zeuren volgens hem, want het is niet mijn plek
Ik wens hem veel overstekende bomen toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parkeer er vervolgens zelf en wacht op een bon van de Hermandadquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef byah het volgende:
Koop een pot witte verf en maak een mooi kruis op het wegdek voor je huis.
het past toch gewoon? ruimte zat...quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:14 schreef Jumparound het volgende:
maar de oplossing is gevonden
Volgende keer geef ik hem 50 cent, kan hij letterlijk 20 meter verder de rest van de avond betaald parkeren
En ja, ik weet dat het een openbare weg is, en nee, ik moet niet janken.
Maar wat mij het meest stoort is dat er gewoon voor deze huizen geen ruimte is om 2 v70's achter elkaar te zetten. Kan ie hoog en laag springen, maar we hebben toch nog wel enig fatsoen?
Of is dat teveel gevraagd? Rekening houden met andere mensen?
Welkom in nederland 2.0![]()
je moet je bek houden, want ik doe wat ik wil en het intereseert me geen ene fuck wat een ander ervan vind.
[..]
FAIL
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef noutie het volgende:
Wat jank je nou TS, die auto staat gewoon legaal op/naast de openbare weg. Of is het verboden om daar te parkeren?
Ik zou mijn auto ook zo neerzetten en als je me 50 cent geeft, dan leg ik er een euro bij zodat je de auto even kan wassen.
Kijk, en dat is nou een misverstand...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Florian_ het volgende:
In de straat van mijn vriendin heb je ook parkeervakken voor de huizen zegmaar. Er staat daar ook huis met van die zeurderige mensen erin, niet normaal. Zet je daar je auto neer (meestal 's avonds), gaan ze helemaal opstaan uit hun stoel om te kijken wie daar een auto heeft neergezet "voor onze deur". Ik zet hem nu altijd expres voor hun huis. Stelletje zeikerds.
TS, je hebt geen poot om op te staan trouwens. Het is gewoon een parkeervlak.
hoezo kan je er niet uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef Jumparound het volgende:
Ik klaag niet bij elke auto die voor de deur staat, ik vraag alleen aan iemand die hem zo parkeert dat ik er niet uit kan of hij misschien ergens anders wil parkeren. Als dank daarvoor krijg ik een grote bek.
Ow sorry, ik dacht even dat KLB was voor het posten van ergenissen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo kan je er niet uit?![]()
met wat kan je er niet uit?
Dus hij moet rekening houden met jou? Waarom jij niet met hem? Waar heb je nou last van. Je kan er nog makkelijk uit, of je moet 150 kilo wegen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:14 schreef Jumparound het volgende:
Of is dat teveel gevraagd? Rekening houden met andere mensen?
technisch gezien hoef je maar een strookje van 1 cm breed te kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef cvboer het volgende:
Stap naar de gemeente en koop die plek. probleem opgelost.
Kansloos dat een mod vernielingen aan andermans eigendom goed praat.quote:
Kijk als jij er niet uit kan met je rolstoel heb je zeker een validepunt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Jumparound het volgende:
Ow sorry, ik dacht even dat KLB was voor het posten van ergenissen.
In het vervolg zal ik daar aan denken en alleen onz klachten verzinnen met oogverscheuren paintz, einz!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |