Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hebben toch zo ongeveer alle regimes die zich nu (en in het verleden) tegen hen keren zelf in het zadel geholpen? hun internationale politiek is een mengelmoes van hedonisme, bemoeizucht en imperialisme. vaak ook erg opportunistisch, met alle gevolgen van dien.
zo dit is gezegd.
In West-Europa worden mensen heel langzaam wakker, komt ook door de politieke correctheid die in West-Europa heerst. Voor 9/11 en de moord op Theo waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van islam. Toen werd ik, als niet-westerse allochtoon, soms als een racist bestempeld...door wie? Ra ra, ja door (linkse) blanke Nederlanders.quote:gaan we nu weer over naar denemarken. waar een premier tegen het bezoek van wilders is, omdat ze het in de grote steden blijkbaar al moeilijk genoeg hebben met niet-westerse korte lontjes. olie op het vuur moeten zij denken. ik denk laffe, linkse onderkruipers. laat het maar een keer uitbarsten, dan is het meteen ook echt afgelopen.
Ontken je soms dat het mensen zijn die die moorden plegen? Het zijn namelijk echt mensen die het doen, niet het idee. Een idee is, hoe vaak je het ook roept, niet verantwoordelijk voor daden van individuen. Noem je zoiets al 'links'?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
[..]
In West-Europa worden mensen heel langzaam wakker, komt ook door de politieke correctheid die in West-Europa heerst. Voor 9/11 en de moord op Theo waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van islam. Toen werd ik, als niet-westerse allochtoon, soms als een racist bestempeld...door wie? Ra ra, ja door (linkse) blanke Nederlanders.
Nederland lag toen nog massaal te slapen. Sinds 9/11 en de moord op Theo begint men in Nederland langzaam wakker te worden. Maar het proces gaat heel erg langzaam, waarbij het proces continu wordt tegen gewerkt door de politieke correctheid die er heerst
ik vind je sterk beginnen, maar dan begint er iets te knagen aan je verhaal. een soort van bittere jaloesie hunnie wel en de anderen niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten
Je moet natuurlijk eerst de vuile was buiten hangen, Chinezen afschilderen als een volk van gokverslaafden die hordes illegalen hier naar toe halen om zwart te werken in hun dubieuze horecazaken die dienstdoen als witwasserijen voor (chinese) criminelen! En zich schuldig maken aan mensenhandel! En kijk eens hoe schandalig die Chinezen omgaan met de rest van de wereld! Vergiftigd speelgoed, giftige melk! Schijt aan alles hebben ze!
Langzaam nemen ze de westerse wereld over! China is Amerika's grootste schuldeiser en bezit daarmee in feite de halve VS! Elke friettent wordt overgenomen door louche Chinezen die eerlijke Nederlandse ondernemers uit de markt werken.
Ze integreren totaal niet! Wat wordt er allemaal besproken in de rokerige achterkamertjes van hun louche tenten?
China is ook niet voor niks het land met de grootste staatsgesteunde cyberoorlogvoering. Spionage in westerse computers? Chinezen! Ze hebben al lang door dat de 3e wereldoorlog niet gevochten gaat worden met traditionele wapens maar met aantallen en informatie! Daarom willen ze de hele cyberspace naar hun hand zetten.
Zelfs in de online gamingwereld zijn het chinezen die altijd de criminelen zijn. Virtueel geld kopen in een MMO? 99% kans dat je het van een chinees koopt! Wéér meer westers vermogen dat naar China verdwijnt! Auteursrechtending? Als er één volk is dat profiteert van de westerse superieure software zijn het de chinezen wel! Nergens is zo veel piraterij als in China! Rijk worden van ónze arbeid, ons oplichten met gevaarlijke producten en onze software en merkartikelen kopiëren.
Toeval of zijn dit soort karakterfouten gewoon in de Chinese genen ingeslepen? Ik weet het antwoord wel....
Zo, eventjes een verhaaltje geschreven over Chinezen dat op praktisch louter feiten berust, alleen een beetje een agressieve toon neerzetten. Merk ook op hoe ik de misdragingen van China en haar regering projecteer op het complete chinese volk. Chinezen die hier een snackbar runnen? Dat zijn geen hardwerkende mensen maar smerige ratten die ons brodeloos maken, geen belasting betalen en dikke winsten opstrijken door illegalen hier naar toe te halen! Nou ben ik niet zo'n held in het schrijven van tendentieuze stukjes maar je moet hier toch wel enige parralel met Wilders zien.
Imams zijn democratisch gekozen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen Wilders een inreisverbod aanvroeg, gericht tegen bepaalde Imam's?
Nee, en die Imam liet ook zijn haar niet blonderen. Maakt het blonderen van het haar of democratisch verkozen iemand meer dan een ander?quote:
Mohammed B. is mens met een prachtige baard ja. Mo B. was niet gek of achterlijk. Mo B. was volkomen rationeel toen hij die moord pleegde. Hij voelde zich gerechtvaardigd om Theo te doden aan de hand van de Koran. In het Midden-Oosten en Azie worden tig mensen vervolgd, vermood of krijgen een fatwa tegen zich aan waarin wordt opgeroepen om hen te doden...omdat zij kritiek hebben op de islam. Dit soort dingen weten de Nederlandse moslims dondersgoed, alleen gaan ze dat natuurlijk niet vertellen aan Nederlanders. De moord op Theo wordt weer als een incidentje afgedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ontken je soms dat het mensen zijn die die moorden plegen? Het zijn namelijk echt mensen die het doen, niet het idee. Een idee is, hoe vaak je het ook roept, niet verantwoordelijk voor daden van individuen. Noem je zoiets al 'links'?
Maakt nogal een verschil. Een imam uit een of andere zandbak of een democratisch gekozen parlementslid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, en die Imam liet ook zijn haar niet blonderen. Maakt het blonderen van het haar of democratisch verkozen iemand meer dan een ander?
Ja dus. Jij vind van wel. Jij vind dat een parlementslid meer vrijheid van reizen heeft dan iemand die geen parlementslid is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maakt nogal een verschil. Een imam uit een of andere zandbak of een democratisch gekozen parlementslid.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten
Je moet natuurlijk eerst de vuile was buiten hangen, Chinezen afschilderen als een volk van gokverslaafden die hordes illegalen hier naar toe halen om zwart te werken in hun dubieuze horecazaken die dienstdoen als witwasserijen voor (chinese) criminelen! En zich schuldig maken aan mensenhandel! En kijk eens hoe schandalig die Chinezen omgaan met de rest van de wereld! Vergiftigd speelgoed, giftige melk! Schijt aan alles hebben ze!
Langzaam nemen ze de westerse wereld over! China is Amerika's grootste schuldeiser en bezit daarmee in feite de halve VS! Elke friettent wordt overgenomen door louche Chinezen die eerlijke Nederlandse ondernemers uit de markt werken.
Ze integreren totaal niet! Wat wordt er allemaal besproken in de rokerige achterkamertjes van hun louche tenten?
China is ook niet voor niks het land met de grootste staatsgesteunde cyberoorlogvoering. Spionage in westerse computers? Chinezen! Ze hebben al lang door dat de 3e wereldoorlog niet gevochten gaat worden met traditionele wapens maar met aantallen en informatie! Daarom willen ze de hele cyberspace naar hun hand zetten.
Zelfs in de online gamingwereld zijn het chinezen die altijd de criminelen zijn. Virtueel geld kopen in een MMO? 99% kans dat je het van een chinees koopt! Wéér meer westers vermogen dat naar China verdwijnt! Auteursrechtending? Als er één volk is dat profiteert van de westerse superieure software zijn het de chinezen wel! Nergens is zo veel piraterij als in China! Rijk worden van ónze arbeid, ons oplichten met gevaarlijke producten en onze software en merkartikelen kopiëren.
Toeval of zijn dit soort karakterfouten gewoon in de Chinese genen ingeslepen? Ik weet het antwoord wel....
Zo, eventjes een verhaaltje geschreven over Chinezen dat op praktisch louter feiten berust, alleen een beetje een agressieve toon neerzetten. Merk ook op hoe ik de misdragingen van China en haar regering projecteer op het complete chinese volk. Chinezen die hier een snackbar runnen? Dat zijn geen hardwerkende mensen maar smerige ratten die ons brodeloos maken, geen belasting betalen en dikke winsten opstrijken door illegalen hier naar toe te halen! Nou ben ik niet zo'n held in het schrijven van tendentieuze stukjes maar je moet hier toch wel enige parralel met Wilders zien.
Haatzaai imams die in verschillende moslimlanden notabene (!) een preekverbod hebben gekregen, mogen hier in Nederland gewoon komen preken. Hoe dom en naief kan je als Nederlandse overheid zijn? Haatzaai imams, die voor een grote groep gelovigen preken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
Wat is men opeens politiek correct wanneer Wilders het land probeert binnen te komen. Misschien moet men eens aandacht besteden aan de imams die in West-Europese moskeeen allemaal opruiende taal uitslaan.
Dat is echt geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mohammed B. is mens met een prachtige baard ja. Mo B. was niet gek of achterlijk. Mo B. was volkomen rationeel toen hij die moord pleegde. Hij voelde zich gerechtvaardigd om Theo te doden aan de hand van de Koran. In het Midden-Oosten en Azie worden tig mensen vervolgd, vermood of krijgen een fatwa tegen zich aan waarin wordt opgeroepen om hen te doden...omdat zij kritiek hebben op de islam. Dit soort dingen weten de Nederlandse moslims dondersgoed, alleen gaan ze dat natuurlijk niet vertellen aan Nederlanders. De moord op Theo wordt weer als een incidentje afgedaan.
Wil je nu eenzelfde gebrek aan vrijheid als in 'moslimlanden'? Dan moet je het even zeggen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Haatzaai imams die in verschillende moslimlanden notabene (!) een preekverbod hebben gekregen, mogen hier in Nederland gewoon komen preken. Hoe dom en naief kan je als Nederlandse overheid zijn? Haatzaai imams, die voor een grote groep gelovigen preken.
'idioot assimilatiecontract'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, verkapt-lees-in-Godsnaam-eens-mijn-hele-post, het antwoord op de vraag stond namelijk achter de komma.
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wil je nu eenzelfde gebrek aan vrijheid als in 'moslimlanden'? Dan moet je het even zeggen hoor.
Ssshhtt dat begrijpt Bowlingbal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.
Nee, dat vroeg je niet, je kwam met allerlei irrelevante voorbeelden aan. Maar als dat je vraag is, ook dat antwoord staat al in dit topic, namelijk hier: Deense premier tegen komst Nederlandse rechts-extremistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
'idioot assimilatiecontract'
Ach stom, zeker overheen gelezen. Nu is alles duidelijk![]()
Ik vroeg je juist dat te verduidelijken. Maar je krijgt nog een kans
Hartstikke fijn dat je een stukje van de wet uit probeerd te leggen, maar de premier van Denemarken zou exact hetzelfde kunnen zeggen, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.
Als je iets tegen mij wilt zeggen, kun je dat gewoon doen hoor. Of praat je altijd zo graag over mensen, in plaats van met ze? Dat zou wel je fascinatie van de Islam verklaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ssshhtt dat begrijpt Bowlingbal niet.
Je valt in herhaling. Want ook dit is eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg je niet, je kwam met allerlei irrelevante voorbeelden aan. Maar als dat je vraag is, ook dat antwoord staat al in dit topic, namelijk hier: Deense premier tegen komst Nederlandse rechts-extremist
Moet ik voortaan je begeleiden bij het schrijven van je posts? Ik heb er geen zin in.
quote:Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-post
Ik zag laatst een kale dude in de trein, met een tekeningetje van blood en honour op zijn hoofd die, voor wat ik kon zien, uit het niets helemaal uit zijn pantoffel ging tegen een neger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dan extreem rechts voor jou? Want als ik de standpunten van de extreem-rechtse NVU vergelijk met die van Wilders, kan ik amper verschil ontdekken.
Nee, je bent gewoon te lui om een stukje tekst te lezen, en baseert je mening op de eerste 5 woorden van users.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Want ook dit is een
[..]
Nou laat maar want ik heb geen zin in een op-de-man-spelletje om je gelijk te halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon te lui om een stukje tekst te lezen, en baseert je mening op de eerste 5 woorden van users.
Hoeft ook niet, alleen al mensen het idee aanpraten dat ze het (nog) beter zouden hebben als die en die mensen er niet meer waren en/of opgesloten zaten/beperkte rechten hadden/whatever is genoeg voor hele grote groepen mensen. Kijk, mensen zijn gemiddeld genomen niet erg slim, en zo'n beetje de helft is dus nog minder slim dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Py het volgende:
[..]
Nou doe het voor de lol. Ben benieuwd of de rest van Nederland nu ineens achter je aan gaat lopen.
Let wel, tijdens de opkomst van Pim Fortuijn en later Wilders ging de economie als een tierelier. We zaten niet in de problemen dat we een zondebok nodig hadden. Blijkbaar zijn er andere oorzaken voor het succes van WIlders.
Ik waarschuwde hem alleen maar omdat hij misschien niet weet wat voor "mens-met-een-zeer-ruime-visie" jij bent.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als je iets tegen mij wilt zeggen, kun je dat gewoon doen hoor. Of praat je altijd zo graag over mensen, in plaats van met ze? Dat zou wel je fascinatie van de Islam verklaren.
Prima, ik hou gewoon niet van herhalingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Py het volgende:
[..]
Nou laat maar want ik heb geen zin in een op-de-man-spelletje om je gelijk te halen.
Ik vroeg je wat inhoudelijks en jij kwam niet verder dan me belachelijk proberen te maken.
Precies, maar dat geldt ook voor Wilders en consortenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait, de Islam blijft een idee. De ene moslim is nooit verantwoordelijk of aansprakelijk voor de daden van de ander.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik waarschuwde hem alleen maar omdat hij misschien niet weet wat voor "mens-met-een-zeer-ruime-visie" jij bent.
Ik heb zeker fascinatie voor de islam en moslims. Hoe moslims het toch geflikt hebben om een deel v/d wereld met geweld te hebben bekeerd. En dan is er een vers: Er is geen dwang in de islam. Waarbij veel moslims zich achter dat vers schuilen om zich te verdedigen tegen die vele moordpraktijken van moslims op niet-moslims om hen te bekeren tot de islam. En dat er dan ook nog moslimknuffelaars zijn die de moslims steunen daarin.
Hoe moslims het toch flikken om Nederland "op stelten te zetten" met hun geloof en dat ze tóch nog op steun kunnen rekenen van vele Nederlandse politici die hen maar constant blijven verdedigen. Moslims en islam is heel fascinerend. De islam is heel uitgekiend. Zo uitgekiend, dat vele mensen blijven dromen in het sprookje van de religie van de vrede.
Ja dat het een stuk hoger is dan jouw visie daarop. Relkloon.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja dus. Jij vind van wel. Jij vind dat een parlementslid meer vrijheid van reizen heeft dan iemand die geen parlementslid is.
Zegt genoeg over hoe jij over vrijheid denkt dan, nietwaar?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat het een stuk hoger is dan jouw visie daarop. Relkloon.
De ene moslim is zeker niet verantwoordelijk voor de dader van een ander. En de Islam is een idee, maar wel een zeer uitgekiend idee. Het is een ideologie die fascinerend is voor 1,5 miljard mensen, wiens een deel van hun voorouders met geweld tot die ideologie is bekeerd. Weet je wat? Als iedereen nou moslim wordt, dan hebben we dat probleem tenminste niet meer. Oja, iedereen moet wel tot 1 stroming behoren, want moslims moorden elkaar onderling ook uit vanwege hun stroming binnen de islam. Laten we allemaal soennitische moslims wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait, de Islam blijft een idee. De ene moslim is nooit verantwoordelijk of aansprakelijk voor de daden van de ander.
Ja, laten we in Mein Kampf ook een zinnetje erbij zetten waarin staat: gij doodt geen Joden. Bombarderen we Mein Kampf tot het heilige boek van het Nazisme. En dan kunnen zeggen we samen met z'n herhalen dat het nazisme een vredelievende ideologie isquote:Het is dan ook m.i. meer dan terecht om te zeggen dat de islam, of, een idee, geen dwang kent.
Als daar een aanleiding voor is. Wilders doet zo nu en dan nog zijn best om iets te onderbouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, als WIlders mag zeggen dat de islam een achterlijke cultuur is dan moet je ook accepteren dat iemand zegt dat homo's inferieure honden zijn.
Ja oke, maar wie is eerder met de intolerantie begonnen? Islam met haar intolerantie tegen homoseksualiteit of Wilders met zn intolerantie jegens de islam?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, maar dat geldt ook voor Wilders en consorten![]()
Kijk, als WIlders mag zeggen dat de islam een achterlijke cultuur is dan moet je ook accepteren dat iemand zegt dat homo's inferieure honden zijn.
Ik vind dat publieke figuren dit soort uitspraken sowieso niet moeten kunnen doen.
Wederom, hoe je het ook draait, een idee is niet verantwoordelijk voor de daden van mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De ene moslim is zeker niet verantwoordelijk voor de dader van een ander. En de Islam is een idee, maar wel een zeer uitgekiend idee. Het is een ideologie die fascinerend is voor 1,5 miljard mensen, wiens een deel van hun voorouders met geweld tot die ideologie is bekeerd. Weet je wat? Als iedereen nou moslim wordt, dan hebben we dat probleem tenminste niet meer. Oja, iedereen moet wel tot 1 stroming behoren, want moslims moorden elkaar onderling ook uit vanwege hun stroming binnen de islam. Laten we allemaal soennitische moslims worden![]()
[..]
Ja, laten we in Mein Kampf ook een zinnetje erbij zetten waarin staat: gij doodt geen Joden. Bombarderen we Mein Kampf tot het heilige boek van het Nazisme. En dan kunnen zeggen we samen met z'n herhalen dat het nazisme een vredelievende ideologie is![]()
Overigens wil ik Mein-Kampf zeker niet vergelijken met de almachtige Koran, het ware woord van Allah.
Het verschil is dan dat die uitspraak van die imam gevolgd wordt door oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien, terwijl Wilders alleen maar aangeeft dat die cultuur naar onze maatstaven achterlijk is zonder daarbij tot geweld op te roepen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, maar dat geldt ook voor Wilders en consorten![]()
Ik vind dat publieke figuren dit soort uitspraken sowieso niet moeten kunnen doen.
Kan oo zijn dat het type criminaliteit verschuift. Als er meer inbraken en berovingen zijn en minder drugsdeals en ander minder opvallende criminaliteit dan kan het gevoel zijn dat Nederland onveiliger wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, alleen al mensen het idee aanpraten dat ze het (nog) beter zouden hebben als die en die mensen er niet meer waren en/of opgesloten zaten/beperkte rechten hadden/whatever is genoeg voor hele grote groepen mensen. Kijk, mensen zijn gemiddeld genomen niet erg slim, en zo'n beetje de helft is dus nog minder slim dan gemiddeld.
En sommige mensen zoeken altijd vijanden, die kunnen gewoon niet zonder.
Mooi voorbeeld van hoe subjectief mensen zijn is bijvoorbeeld het feit dat de criminaliteit in Nederland grosso modo afneemt, toch voelen mensen zich steeds onveiliger. Dan kom je een heel eind door alles op moslims te schuiven. Of wie dan ook.
Er verschijnen de laatste tijd af en toe berichten in de media over spionage in ons land van buitenlandse mogendheden. Toch schat ik de kans klein dat er een partij opstaat die met dit issue in zijn programma de verkieizngen gaat winnen.quote:Overigens vind ik dat welke potentiële bedreiging voor ons land aangepakt moet worden, of dat nou haatzaaiende imams, cyberspionage uit China of oneerlijk concurrentie vanuit de VS is of kutpubers die zich misdragen in het openbaar vervoer, alleen wil ik dat niet doen door hele bevolkingsgroepen aan te pakken puur en alleen omdat ze bij die bevolkingsgroep horen.
Dat kun je onderzoeken, waar de oorzaken liggen. In het voorbeeld wat jij geeft is het alleen zoonlief die ontspoort. Misschien wel omdat zijn ouders zo hard werken en te weinig aandacht aan hem gegeven hebben.quote:Wilders plannen om een heel gezin uit te zetten als het jong van 14 meisjes in elkaar slaat is gewoon bullshit. Stel je voor dat zijn zusje het ongelooflijk goed doet op de Havo, vader 50 uur per week in de fabriek werkt en zoonlief gewoon onhandelbaar is?
Nee, in dat geval niet. Open deur natuurlijk. Maar er zijn dus ook gezinnen die radicale denkbeelden hebben tegen onze manier van samenleven. Dan wordt het een ander verhaal.quote:Dat er winst is te behalen met fatsoenlijke opvoeding geloof ik meteen, maar dan nog, sommige kinderen ontsporen gewoon tijden hun puberteit, daar kan je geen heel gezin voor het land uitzetten.
Ja, lijkt me wel. Hoop dat Nederland ook niet zo open staat voor dat soort lui.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Verder blijft Denemarken een soevereine staat, dus als ze racistische, extreem-rechtse mensen als Wilders willen weigeren, dan moeten ze dat helemaal zelf weten.
En toen die homofobe imam uit z'n moeder werd gepoept?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja oke, maar wie is eerder met de intolerantie begonnen? Islam met haar intolerantie tegen homoseksualiteit of Wilders met zn intolerantie jegens de islam?
Toen Wilders uit z'n moeder werd gepoept had hij niet meteen afkeer jegens de islam hoor. Door te zien hoe de islam wordt beleden, is zijn afkeer jegens de islam stapje voor stapje begonnen.
Heb je een bron van een imam die oproept homo's van flatgebouwen te gooien? Dat is namelijk zo'n broodje aap verhaal waarbij iedereen elkaar nalult.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het verschil is dan dat die uitspraak van die imam gevolgd wordt door oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien, terwijl Wilders alleen maar aangeeft dat die cultuur naar onze maatstaven achterlijk is zonder daarbij tot geweld op te roepen.
Inderdaad. Haatzaaiende imams en handenweigeraars graag retour afzender.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Hoop dat Nederland ook niet zo open staat voor dat soort lui.
de mond snoeren moeten we zequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
Wat is men opeens politiek correct wanneer Wilders het land probeert binnen te komen. Misschien moet men eens aandacht besteden aan de imams die in West-Europese moskeeen allemaal opruiende taal uitslaan.
Wat is er mis met een handenweigeraar? Ik had het over extreem-rechtse politici.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. Haatzaaiende imams en handenweigeraars graag retour afzender.
Ja het waren toch maar mensen. Laten we het Nazisme gaan verheerlijken, het is immers toch niet het idee toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wederom, hoe je het ook draait, een idee is niet verantwoordelijk voor de daden van mensen.
Het is niet het boek Mein Kampf wat mensen vermoordde, het waren mensen.
Het waren toch ook de mensen? Het boek heef niemand vermoord hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja het waren toch maar mensen. Laten we het Nazisme gaan verheerlijken, het is immers toch niet het idee toch?
Het land uit is dat weer een beetje... maar als iemand mij een hand zou weigeren zou ik dat als nogal beledigend ervaren. Dat is er mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met een handenweigeraar? Ik had het over extreem-rechtse politici.
Ah met 2 maten meten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met een handenweigeraar? Ik had het over extreem-rechtse politici.
Als een ideologie aanleiding geeft om bepaalde daden te doen is die ideologie verantwoordelijk en als het misdaden betreft is die ideologie misdadig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wederom, hoe je het ook draait, een idee is niet verantwoordelijk voor de daden van mensen.
Het is niet het boek Mein Kampf wat mensen vermoordde, het waren mensen.
Niet alleen hollanders hoor, mensen in het algemeen. En je moet natuurlijk wel wat onderbouwen, zoals ik met de chinezen deed. Zoals ik al zei: dat verhaal van mij is vrijwel volledig gebaseerd op feiten, chinezen zijn gokkers, nemen vaak illegalen aan in hun restaurants, etc etc. Toch wordt daar geen ophef over gemaakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef Py het volgende:
[..]
Kan oo zijn dat het type criminaliteit verschuift. Als er meer inbraken en berovingen zijn en minder drugsdeals en ander minder opvallende criminaliteit dan kan het gevoel zijn dat Nederland onveiliger wordt.
En volgens jouw bewering kan je dus elke willekeurige groep aanwijzen als zondebok en de domme Hollanders geloven het direct? Daar geloof ik dus echt geen moer van.
[..]
Hij is al een tijd bezig en er is ook heel veel voorwerk voor hem gedaan. En natuurlijk is spionage wat verder van je bed dan lastig gevallen worden in de bus.quote:Er verschijnen de laatste tijd af en toe berichten in de media over spionage in ons land van buitenlandse mogendheden. Toch schat ik de kans klein dat er een partij opstaat die met dit issue in zijn programma de verkieizngen gaat winnen.
Waarom lukt het Wilders met zijn standpunten dan wel?
En jij denk dat Wilders dat onderscheid wil maken? Dat blijkt nergens uit zijn uitspraken... De man heeft wel gelijk dat er problemen zijn die aangepakt moeten worden maar bij hem heiligt het doel de middelen.quote:Nee, in dat geval niet. Open deur natuurlijk. Maar er zijn dus ook gezinnen die radicale denkbeelden hebben tegen onze manier van samenleven. Dan wordt het een ander verhaal.
Begon hij toen als 0-jarige baby meteen te schreeuwen dat homo's van flatgebouwen moesten worden gegooid? Nee, die man begon zich op een gegeven moment in de islam, in de Koran te verdiepen. En toen kwam hij de intolerantie van de islam jegens homoseksualiteit tegen. Vandaar is hij op z'n homofobe uitspraken gekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En toen die homofobe imam uit z'n moeder werd gepoept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |