abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:19:42 #76
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68702794
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Py het volgende:

[..]

Dus volgens jouw denken autochtone Nederlanders dat Moslims hun baantjes inpikken en dat Wilders daar handig gebruik van maakt?
En ook alleen moslims die carrière maken?
Ja, de zwakke, laffe PVV'stemmer wil helemaal geen integratie. Die willen concurrentie het land uit, grenzen dicht en uit Europa. Protectionisme. Om integratie eenvoudig onhaalbaar te stellen, stel je buitenproportionele eisen, zoals een idioot assimilatiecontract.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:19:53 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68702798
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Stel dat hij 76 zetels krijgt en kan regeren, dan gebeurt hetzelfde als wat gebeurde toen Jorg Haider aan de macht kwam. Hij komt dan in een politiek isolement.
en dan komt links weer aan de macht, de ontevredenheid groeit weer en voor je het weet staat er een nieuwe jorg aan de poorten te kloppen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:20:11 #78
248844 Bowlingbal
pi_68702808
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Nee.
De Amerikaanse regering is er nu zelf achter gekomen dat de Pakistaanse regering niet al te veel doet om het terrorisme en de Taliban op eigen bodem in te dammen.
.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68702811
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, want de Deense premier, dezelfde die juist achter de welbekende cartoons stond, is nu blijkbaar ineens Moslim geworden. Het is af en toe ook .
Heb je het over premier Lars Lokke Rasmussen of over voormalig premier Anders Fogh Rasmussen?

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_68702829
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Stel dat hij 76 zetels krijgt en kan regeren, dan gebeurt hetzelfde als wat gebeurde toen Jorg Haider aan de macht kwam. Hij komt dan in een politiek isolement.
76 zetels zal hij nooit krijgen denk ik. Zijn plannen betreffende de islam zijn ook niet echt bepaald uitvoerbaar zonder dat hij grote protesten en kritiek over zich heen krijgt.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:21:00 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68702834
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Nee.
De Amerikaanse regering is er nu zelf achter gekomen dat de Pakistaanse regering niet al te veel doet om het terrorisme en de Taliban op eigen bodem in te dammen.
nu pas achter gekomen? ik denk dat je de amerikaanse naïviteit wat onderschat in deze.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:21:18 #82
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68702846
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het gaat om het tegenwerken van iemand, waardoor hij mogelijk als een martelaar gezien wordt. Dat moet geen uitgangspunt zijn om iets niet te doen.

Overigens pleegt Wilders misschien in letterlijke zin geen aanslagen, maar sommige uitspraken die hij doet zijn te vergelijken met een aanslag op de rechtsstaat.
Het weigeren op mening is een succesvolle aanslag op de rechtsstaat.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:21:47 #83
248844 Bowlingbal
pi_68702864
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Heb je het over premier Lars Lokke Rasmussen of over voormalig premier Anders Fogh Rasmussen?

Oh, ze heten allebei Rasmussen? I stand corrected. .
- Donald Love
pi_68702914
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu pas achter gekomen? ik denk dat je de amerikaanse naïviteit wat onderschat in deze.
Ik ben niet bepaald positief over Amerika. Amerika is er niet in de 1e plaats om tegen het terrorisme te strijden, maar om haar machtspolitiek in het Midden-Oosten te vergroten. De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorisme
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:24:16 #85
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68702960
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

76 zetels zal hij nooit krijgen denk ik. Zijn plannen betreffende de islam zijn ook niet echt bepaald uitvoerbaar zonder dat hij grote protesten en kritiek over zich heen krijgt.
En dat is juist de reden waarom veel mensen wilders stemmen. Ze weten dat hij toch nooit als alleenheerser aan de macht komt. Wilders is de ideale oppositie. Hij schudt de regering wakker op punten waar ze het af laten weten.
Overigens is dit weer zo'n achterlijke topictitel. Extreem-rechtse mensen plegen in mijn ogen aanslagen en nagelen negerts op een kruis.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:26:45 #86
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68703047
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zou jou graag willen wijzen op: http://www.watwilwilders.(...)20uitspraken_PVV.pdf

Hierin staan de uitspraken van Wilders waar aangifte tegen gedaan is, ik ben ervan overtuigd dat je daardoor je mening over Wilders zal bijstellen.
quote:
19) "We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”
Geert Wilders, Interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
Ja, ik heb mijn mening bijgesteld; ben het steeds meer met hem eens.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:27:30 #87
188345 Py
op zich
pi_68703069
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, de zwakke, laffe PVV'stemmer wil helemaal geen integratie. Die willen concurrentie het land uit, grenzen dicht en uit Europa. Protectionisme. Om integratie eenvoudig onhaalbaar te stellen, stel je buitenproportionele eisen, zoals een idioot assimilatiecontract.
Maar waarom dan alleen moslims? Waarom Fitna? Dat gaat niet over baantjes inpikken, toch?

En wat bedoel je met buitenproportionele eisen? Opstaan voor de rechter als advocaat? Nederlands leren? Met je mes van de edele delen van vrouwen afblijven?

Wat is er mis met een beetje aanpassen aan de gewoonten van het land waar je naar toe komt en dus blijkbaar wil wonen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:29:14 #88
248844 Bowlingbal
pi_68703115
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Py het volgende:

[..]

Maar waarom dan alleen moslims? Waarom Fitna? Dat gaat niet over baantjes inpikken, toch?

En wat bedoel je met buitenproportionele eisen? Opstaan voor de rechter als advocaat? Nederlands leren? Met je mes van de edele delen van vrouwen afblijven?

Wat is er mis met een beetje aanpassen aan de gewoonten van het land waar je naar toe komt en dus blijkbaar wil wonen?
Een voorbeeld stond achter de komma, allemachtig. Holy shit. Heeft het nog wel zin als ik de rest van je post weerleg, of moet ik met 1 punt tegelijk komen?
- Donald Love
pi_68703176
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Py het volgende:
Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden. Vandaar dat een deel van de moslims zich nooit aan gaat passen aan Nederland.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:31:27 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68703197
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik ben niet bepaald positief over Amerika. Amerika is er niet in de 1e plaats om tegen het terrorisme te strijden, maar om haar machtspolitiek in het Midden-Oosten te vergroten. De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorisme
ze hebben toch zo ongeveer alle regimes die zich nu (en in het verleden) tegen hen keren zelf in het zadel geholpen? hun internationale politiek is een mengelmoes van hedonisme, bemoeizucht en imperialisme. vaak ook erg opportunistisch, met alle gevolgen van dien.

zo dit is gezegd.

gaan we nu weer over naar denemarken. waar een premier tegen het bezoek van wilders is, omdat ze het in de grote steden blijkbaar al moeilijk genoeg hebben met niet-westerse korte lontjes. olie op het vuur moeten zij denken. ik denk laffe, linkse onderkruipers. laat het maar een keer uitbarsten, dan is het meteen ook echt afgelopen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:31:43 #91
188345 Py
op zich
pi_68703206
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Een voorbeeld stond achter de komma, allemachtig. Holy shit. Heeft het nog wel zin als ik de rest van je post weerleg, of moet ik met 1 punt tegelijk komen?
Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-post
pi_68703239
Die rare Denen toch. Eerst doen ze stoer met die cartoons, maar als het erop aan komt kruipen ze in hun schulp. Oja Meh7, aan de TT te zien dacht ik eerst dat het een Meki-topic was.
pi_68703246
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorisme
Zoals voorheen de Taliban in Afghanistan vs de voormalig Sovjets.
Mocht de geschiedenis zich herhalen belooft dat nog wat voor de toekomst.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_68703250
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

En dat is juist de reden waarom veel mensen wilders stemmen. Ze weten dat hij toch nooit als alleenheerser aan de macht komt. Wilders is de ideale oppositie. Hij schudt de regering wakker op punten waar ze het af laten weten.
That's it idd. Meer dan dit kan Wilders niet doen. Wilders is er om de slapende Nederlanders en de slapende traditionele partijen wakker te maken.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:34:46 #95
188345 Py
op zich
pi_68703342
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden.
Tsja, conflict dus.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:35:05 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68703358
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden. Vandaar dat een deel van de moslims zich nooit aan gaat passen aan Nederland.
de goden zijn bedankt dat er meerdere soorten moslims zijn. doe mij maar de gematigde soort, die zijn wel relaxed en vaak veel beter opgeleid dan de extremistische soort.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:35:34 #97
248844 Bowlingbal
pi_68703372
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Py het volgende:

[..]

Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-post
Nee, verkapt-lees-in-Godsnaam-eens-mijn-hele-post, het antwoord op de vraag stond namelijk achter de komma.
- Donald Love
pi_68703384
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Py het volgende:

[..]

Als ik morgen een partij opricht tegen de Chinezen schat ik mijn kansen niet hoog in.
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten

Je moet natuurlijk eerst de vuile was buiten hangen, Chinezen afschilderen als een volk van gokverslaafden die hordes illegalen hier naar toe halen om zwart te werken in hun dubieuze horecazaken die dienstdoen als witwasserijen voor (chinese) criminelen! En zich schuldig maken aan mensenhandel! En kijk eens hoe schandalig die Chinezen omgaan met de rest van de wereld! Vergiftigd speelgoed, giftige melk! Schijt aan alles hebben ze!

Langzaam nemen ze de westerse wereld over! China is Amerika's grootste schuldeiser en bezit daarmee in feite de halve VS! Elke friettent wordt overgenomen door louche Chinezen die eerlijke Nederlandse ondernemers uit de markt werken.

Ze integreren totaal niet! Wat wordt er allemaal besproken in de rokerige achterkamertjes van hun louche tenten?

China is ook niet voor niks het land met de grootste staatsgesteunde cyberoorlogvoering. Spionage in westerse computers? Chinezen! Ze hebben al lang door dat de 3e wereldoorlog niet gevochten gaat worden met traditionele wapens maar met aantallen en informatie! Daarom willen ze de hele cyberspace naar hun hand zetten.

Zelfs in de online gamingwereld zijn het chinezen die altijd de criminelen zijn. Virtueel geld kopen in een MMO? 99% kans dat je het van een chinees koopt! Wéér meer westers vermogen dat naar China verdwijnt! Auteursrechtending? Als er één volk is dat profiteert van de westerse superieure software zijn het de chinezen wel! Nergens is zo veel piraterij als in China! Rijk worden van ónze arbeid, ons oplichten met gevaarlijke producten en onze software en merkartikelen kopiëren.

Toeval of zijn dit soort karakterfouten gewoon in de Chinese genen ingeslepen? Ik weet het antwoord wel....

Zo, eventjes een verhaaltje geschreven over Chinezen dat op praktisch louter feiten berust, alleen een beetje een agressieve toon neerzetten. Merk ook op hoe ik de misdragingen van China en haar regering projecteer op het complete chinese volk. Chinezen die hier een snackbar runnen? Dat zijn geen hardwerkende mensen maar smerige ratten die ons brodeloos maken, geen belasting betalen en dikke winsten opstrijken door illegalen hier naar toe te halen! Nou ben ik niet zo'n held in het schrijven van tendentieuze stukjes maar je moet hier toch wel enige parralel met Wilders zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68703425
Tendentieuze TT. Ik dacht aan Meki bij het lezen van de TT .

Zwaktebod van die premier. Hij is bang voor de lange tenen van moslims?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:39:12 #100
248844 Bowlingbal
pi_68703491
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Tendentieuze TT. Ik dacht aan Meki bij het lezen van de TT .

Zwaktebod van die premier. Hij is bang voor de lange tenen van moslims?
Zei je dat ook toen Wilders een inreisverbod aanvroeg, gericht tegen bepaalde Imam's?
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')