Ja, de zwakke, laffe PVV'stemmer wil helemaal geen integratie. Die willen concurrentie het land uit, grenzen dicht en uit Europa. Protectionisme. Om integratie eenvoudig onhaalbaar te stellen, stel je buitenproportionele eisen, zoals een idioot assimilatiecontract.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dus volgens jouw denken autochtone Nederlanders dat Moslims hun baantjes inpikken en dat Wilders daar handig gebruik van maakt?
En ook alleen moslims die carrière maken?
en dan komt links weer aan de macht, de ontevredenheid groeit weer en voor je het weet staat er een nieuwe jorg aan de poorten te kloppen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Stel dat hij 76 zetels krijgt en kan regeren, dan gebeurt hetzelfde als wat gebeurde toen Jorg Haider aan de macht kwam. Hij komt dan in een politiek isolement.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Nee.
De Amerikaanse regering is er nu zelf achter gekomen dat de Pakistaanse regering niet al te veel doet om het terrorisme en de Taliban op eigen bodem in te dammen.
Heb je het over premier Lars Lokke Rasmussen of over voormalig premier Anders Fogh Rasmussen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, want de Deense premier, dezelfde die juist achter de welbekende cartoons stond, is nu blijkbaar ineens Moslim geworden. Het is af en toe ook.
76 zetels zal hij nooit krijgen denk ik. Zijn plannen betreffende de islam zijn ook niet echt bepaald uitvoerbaar zonder dat hij grote protesten en kritiek over zich heen krijgt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Stel dat hij 76 zetels krijgt en kan regeren, dan gebeurt hetzelfde als wat gebeurde toen Jorg Haider aan de macht kwam. Hij komt dan in een politiek isolement.
nu pas achter gekomen? ik denk dat je de amerikaanse naïviteit wat onderschat in deze.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Nee.
De Amerikaanse regering is er nu zelf achter gekomen dat de Pakistaanse regering niet al te veel doet om het terrorisme en de Taliban op eigen bodem in te dammen.
Het weigeren op mening is een succesvolle aanslag op de rechtsstaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat om het tegenwerken van iemand, waardoor hij mogelijk als een martelaar gezien wordt. Dat moet geen uitgangspunt zijn om iets niet te doen.
Overigens pleegt Wilders misschien in letterlijke zin geen aanslagen, maar sommige uitspraken die hij doet zijn te vergelijken met een aanslag op de rechtsstaat.
Oh, ze heten allebei Rasmussen? I stand corrected.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Heb je het over premier Lars Lokke Rasmussen of over voormalig premier Anders Fogh Rasmussen?
Ik ben niet bepaald positief over Amerika. Amerika is er niet in de 1e plaats om tegen het terrorisme te strijden, maar om haar machtspolitiek in het Midden-Oosten te vergroten. De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorismequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu pas achter gekomen? ik denk dat je de amerikaanse naïviteit wat onderschat in deze.
En dat is juist de reden waarom veel mensen wilders stemmen. Ze weten dat hij toch nooit als alleenheerser aan de macht komt. Wilders is de ideale oppositie. Hij schudt de regering wakker op punten waar ze het af laten weten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
76 zetels zal hij nooit krijgen denk ik. Zijn plannen betreffende de islam zijn ook niet echt bepaald uitvoerbaar zonder dat hij grote protesten en kritiek over zich heen krijgt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zou jou graag willen wijzen op: http://www.watwilwilders.(...)20uitspraken_PVV.pdf
Hierin staan de uitspraken van Wilders waar aangifte tegen gedaan is, ik ben ervan overtuigd dat je daardoor je mening over Wilders zal bijstellen.
Ja, ik heb mijn mening bijgesteld; ben het steeds meer met hem eens.quote:19) "We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”
Geert Wilders, Interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
Maar waarom dan alleen moslims? Waarom Fitna? Dat gaat niet over baantjes inpikken, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, de zwakke, laffe PVV'stemmer wil helemaal geen integratie. Die willen concurrentie het land uit, grenzen dicht en uit Europa. Protectionisme. Om integratie eenvoudig onhaalbaar te stellen, stel je buitenproportionele eisen, zoals een idioot assimilatiecontract.
Een voorbeeld stond achter de komma, allemachtig. Holy shit. Heeft het nog wel zin als ik de rest van je post weerleg, of moet ik met 1 punt tegelijk komen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Py het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen moslims? Waarom Fitna? Dat gaat niet over baantjes inpikken, toch?
En wat bedoel je met buitenproportionele eisen? Opstaan voor de rechter als advocaat? Nederlands leren? Met je mes van de edele delen van vrouwen afblijven?
Wat is er mis met een beetje aanpassen aan de gewoonten van het land waar je naar toe komt en dus blijkbaar wil wonen?
Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden. Vandaar dat een deel van de moslims zich nooit aan gaat passen aan Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Py het volgende:
Wat is er mis met een beetje aanpassen aan de gewoonten van het land waar je naar toe komt en dus blijkbaar wil wonen?
ze hebben toch zo ongeveer alle regimes die zich nu (en in het verleden) tegen hen keren zelf in het zadel geholpen? hun internationale politiek is een mengelmoes van hedonisme, bemoeizucht en imperialisme. vaak ook erg opportunistisch, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald positief over Amerika. Amerika is er niet in de 1e plaats om tegen het terrorisme te strijden, maar om haar machtspolitiek in het Midden-Oosten te vergroten. De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorisme
Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-postquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een voorbeeld stond achter de komma, allemachtig. Holy shit. Heeft het nog wel zin als ik de rest van je post weerleg, of moet ik met 1 punt tegelijk komen?
Zoals voorheen de Taliban in Afghanistan vs de voormalig Sovjets.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De Amerikaanse regering zag Pakistan de laatste jaren als een bondgenoot tegen het terrorisme
That's it idd. Meer dan dit kan Wilders niet doen. Wilders is er om de slapende Nederlanders en de slapende traditionele partijen wakker te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat is juist de reden waarom veel mensen wilders stemmen. Ze weten dat hij toch nooit als alleenheerser aan de macht komt. Wilders is de ideale oppositie. Hij schudt de regering wakker op punten waar ze het af laten weten.
Tsja, conflict dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden.
de goden zijn bedankt dat er meerdere soorten moslims zijn. doe mij maar de gematigde soort, die zijn wel relaxed en vaak veel beter opgeleid dan de extremistische soort.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Moslims willen zich wel aanpassen. Maar ze willen ook hun geloof de islam behouden. En laat de (radicale) islam nou net haaks staan op de Nederlandse normen en waarden. Vandaar dat een deel van de moslims zich nooit aan gaat passen aan Nederland.
Nee, verkapt-lees-in-Godsnaam-eens-mijn-hele-post, het antwoord op de vraag stond namelijk achter de komma.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Py het volgende:
[..]
Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-post
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Als ik morgen een partij opricht tegen de Chinezen schat ik mijn kansen niet hoog in.
Zei je dat ook toen Wilders een inreisverbod aanvroeg, gericht tegen bepaalde Imam's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Tendentieuze TT. Ik dacht aan Meki bij het lezen van de TT.
Zwaktebod van die premier. Hij is bang voor de lange tenen van moslims?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |