abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68702104
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat hier wel om de belangrijkste standpunten van beide partijen en niet om zomaar wat toevallige overeenkomsten. Wilders is gewoon een racistische, discriminerende rechts-extremist. Dat moet hij verder zelf weten, maar het zou dapper zijn als zijn aanhangers dat ook gewoon eens zouden toegeven (en hij zelf ook trouwens).
wilders heeft een hekel aan de islam.
de islam is geen ras maar een gevaarlijke idealogie.
kijk godverdomme eens naar landen waar de islam tot in de overheid is vertegendwoordigd.

geen wonder dat wilders en heel veel mensen de islam haten...

als moslims het hier zo beroerd vinden gaan ze toch lekker terug, dat gekanker op de westerse overheid en samenleving.
als het hier zo verschrikkelijk is dan zou ik weg gaan hoor...
pi_68702111
Deense premier tegen komst Geert Wilders

Deense premier weigert Wilders en opeens is het de schuld van de Moslims

I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:02:27 #53
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68702112
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Py het volgende:
De boodschapper is belangrijker dan de boodschap?

Ik probeer te achterhalen WAAROM Wilders dergelijke standpunten heeft. Die zal toch niet op een ochtend opgestaan zijn en gedacht hebben: ienemienemutte, de moslims zijn de klos???

Daar moet meer achter zitten...
A conspiracy!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:03:11 #54
248844 Bowlingbal
pi_68702137
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef mudkipzz het volgende:
Deense premier tegen komst Geert Wilders

Deense premier weigert Wilders en opeens is het de schuld van de Moslims

Ja, want de Deense premier, dezelfde die juist achter de welbekende cartoons stond, is nu blijkbaar ineens Moslim geworden. Het is af en toe ook .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:04:32 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68702175
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Bin Laden krijgt ook meer sympathie omdat de VS hem tegenwerkt, moet je hem dan ook maar zijn gang laten gaan?
je wordt steeds radicaler in je denkwijze, na een periode van relatieve gematigdheid met afentoe zelfs een per ongeluk intelligente post. ik maak me zorgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68702189
Wie heeft Wilders trouwens benoemd tot expert op het gebied van vrijheid van meningsuiting, hij is daar niet bepaald voorstander van, alleen als het zijn eigen mening betreft heb ik de indruk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:07:00 #57
248844 Bowlingbal
pi_68702251
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie heeft Wilders trouwens benoemd tot expert op het gebied van vrijheid van meningsuiting, hij is daar niet bepaald voorstander van, alleen als het zijn eigen mening betreft heb ik de indruk...
Die indruk lijkt me een correcte analyse. Zeker gezien zijn verboden op de Koran, het niet willen laten spreken van Imam's, et cetera.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:07:40 #58
188345 Py
op zich
pi_68702277
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

A conspiracy!
Nouja, op zijn minst een theorie ja.
  Donald Duck held dinsdag 5 mei 2009 @ 19:08:11 #59
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68702294
prima, weer een paar zetels erbij
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68702325
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Die indruk lijkt me een correcte analyse. Zeker gezien zijn verboden op de Koran, het niet willen laten spreken van Imam's, et cetera.
Dat hij andere vrijheden ook niet altijd op prijs stelt blijkt wel uit dit citaat:
quote:
“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:09:03 #61
248844 Bowlingbal
pi_68702340
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef Py het volgende:

[..]

Nouja, op zijn minst een theorie ja.
Ik heb een theorie:
'Oh, oh, oh, hoe kan ik toch gewoon heerlijk op het pluche terecht komen zonder na te denken over inhoudelijke standpunten. Even kijken hoe men dat in de geschiedenis deed, ah, een minderheid afschilderen als het kwaad!'
- Donald Love
pi_68702351
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, want de Deense premier, dezelfde die juist achter de welbekende cartoons stond, is nu blijkbaar ineens Moslim geworden. Het is af en toe ook .
Buigen voor de Islam heet dat..zo voorkom je aanslagen, wel zo veilig.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:10:30 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68702407
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat hij andere vrijheden ook niet altijd op prijs stelt blijkt wel uit dit citaat:
[..]
welke vrijheid schendt hij met de laatste? in iedergeval niet de vrijheid van een land dat niet zit te wachten op criminele asiel/goudzoekers. en ja, die zijn vaak niet-westers.
pi_68702456
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
prima, weer een paar zetels erbij
Hij kan niet eindeloos zetels erbij krijgen. Als mensen doorkrijgen hoe men in het buitenland naar Wilders kijkt, zullen ze ook minder snel op hem stemmen.
pi_68702471
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

.

Laat de VS ook maar alle banden met Nederland verbreken. Nederland ja, het land waar mensen worden doodgereden. .
JIj hebt misschien geen hersens maar alleen maar bowlingballen in je kop zitten he? Amerika is grote vriendjes met Saoedi-Arabie (een land dat de financiele steungever is van vele terroristische traningskampen). Amerika valt Irak aan, Irak dat onder Saddam niks met het terrorisme te maken had.
Amerika geeft geld aan Pakistan. Pakistan, 1 v/d gevaarlijkste moslimlanden ter wereld waar zich vele trainingskampen bevinden waarin terroristen worden opgeleid. De Pakistaanse regering, die ervan wordt verdacht terrostische activiteiten te steunen.
pi_68702488
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]
Die is helemaal triest, dan krijg je een soort aparte wetten voor "niet-westerse allochtonen"

Maar verder is Geertje helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen rechtsextremist of racist hoor! Neu! Ech nie!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:12:38 #67
188345 Py
op zich
pi_68702502
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik heb een theorie:
'Oh, oh, oh, hoe kan ik toch gewoon heerlijk op het pluche terecht komen zonder na te denken over inhoudelijke standpunten. Even kijken hoe men dat in de geschiedenis deed, ah, een minderheid afschilderen als het kwaad!'
Als ik morgen een partij opricht tegen de Chinezen schat ik mijn kansen niet hoog in.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:13:17 #68
248844 Bowlingbal
pi_68702524
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef qonmann het volgende:

[..]

Buigen voor de Islam heet dat..zo voorkom je aanslagen, wel zo veilig.
Je theorie zou standhouden als hij in het verleden ook voor de 'veilige' weg koos bij de cartoons. Dat deed hij niet. En nu?
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:14:10 #69
248844 Bowlingbal
pi_68702546
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Py het volgende:

[..]

Als ik morgen een partij opricht tegen de Chinezen schat ik mijn kansen niet hoog in.
Die zijn ook totaal niet bedreigend voor de carrière van de gemiddelde Nederlander. Op Nederlanders die een Chinees restaurant willen beginnen na.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:15:10 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68702583
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Py het volgende:

[..]

pi_68702615
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hij kan niet eindeloos zetels erbij krijgen. Als mensen doorkrijgen hoe men in het buitenland naar Wilders kijkt, zullen ze ook minder snel op hem stemmen.
Hoogstens 30 / 40 zetels zal hij krijgen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:16:02 #72
248844 Bowlingbal
pi_68702627
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

JIj hebt misschien geen hersens maar alleen maar bowlingballen in je kop zitten he? Amerika is grote vriendjes met Saoedi-Arabie (een land dat de financiele steungever is van vele terroristische traningskampen). Amerika valt Irak aan, Irak dat onder Saddam niks met het terrorisme te maken had.
Amerika geeft geld aan Pakistan. Pakistan, 1 v/d gevaarlijkste moslimlanden ter wereld waar zich vele trainingskampen bevinden waarin terroristen worden opgeleid. De Pakistaanse regering, die ervan wordt verdacht terrostische activiteiten te steunen.
Dus geld geven staat bij jou gelijk aan het beleid steunen? Wie probeer je nu voor dom uit te maken?
- Donald Love
pi_68702705
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hoogstens 30 / 40 zetels zal hij krijgen.
Stel dat hij 76 zetels krijgt en kan regeren, dan gebeurt hetzelfde als wat gebeurde toen Jorg Haider aan de macht kwam. Hij komt dan in een politiek isolement.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:17:33 #74
188345 Py
op zich
pi_68702708
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Die zijn ook totaal niet bedreigend voor de carrière van de gemiddelde Nederlander. Op Nederlanders die een Chinees restaurant willen beginnen na.
Dus volgens jouw denken autochtone Nederlanders dat moslims hun baantjes inpikken en dat Wilders daar handig gebruik van maakt?
En ook alleen moslims die carrière maken?
pi_68702763
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dus geld geven staat bij jou gelijk aan het beleid steunen? Wie probeer je nu voor dom uit te maken?
Heb ik dat gezegd? Nee.
De Amerikaanse regering is er nu zelf achter gekomen dat de Pakistaanse regering niet al te veel doet om het terrorisme en de Taliban op eigen bodem in te dammen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')