Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hebben toch zo ongeveer alle regimes die zich nu (en in het verleden) tegen hen keren zelf in het zadel geholpen? hun internationale politiek is een mengelmoes van hedonisme, bemoeizucht en imperialisme. vaak ook erg opportunistisch, met alle gevolgen van dien.
zo dit is gezegd.
In West-Europa worden mensen heel langzaam wakker, komt ook door de politieke correctheid die in West-Europa heerst. Voor 9/11 en de moord op Theo waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van islam. Toen werd ik, als niet-westerse allochtoon, soms als een racist bestempeld...door wie? Ra ra, ja door (linkse) blanke Nederlanders.quote:gaan we nu weer over naar denemarken. waar een premier tegen het bezoek van wilders is, omdat ze het in de grote steden blijkbaar al moeilijk genoeg hebben met niet-westerse korte lontjes. olie op het vuur moeten zij denken. ik denk laffe, linkse onderkruipers. laat het maar een keer uitbarsten, dan is het meteen ook echt afgelopen.
Ontken je soms dat het mensen zijn die die moorden plegen? Het zijn namelijk echt mensen die het doen, niet het idee. Een idee is, hoe vaak je het ook roept, niet verantwoordelijk voor daden van individuen. Noem je zoiets al 'links'?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
[..]
In West-Europa worden mensen heel langzaam wakker, komt ook door de politieke correctheid die in West-Europa heerst. Voor 9/11 en de moord op Theo waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van islam. Toen werd ik, als niet-westerse allochtoon, soms als een racist bestempeld...door wie? Ra ra, ja door (linkse) blanke Nederlanders.
Nederland lag toen nog massaal te slapen. Sinds 9/11 en de moord op Theo begint men in Nederland langzaam wakker te worden. Maar het proces gaat heel erg langzaam, waarbij het proces continu wordt tegen gewerkt door de politieke correctheid die er heerst
ik vind je sterk beginnen, maar dan begint er iets te knagen aan je verhaal. een soort van bittere jaloesie hunnie wel en de anderen niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten
Je moet natuurlijk eerst de vuile was buiten hangen, Chinezen afschilderen als een volk van gokverslaafden die hordes illegalen hier naar toe halen om zwart te werken in hun dubieuze horecazaken die dienstdoen als witwasserijen voor (chinese) criminelen! En zich schuldig maken aan mensenhandel! En kijk eens hoe schandalig die Chinezen omgaan met de rest van de wereld! Vergiftigd speelgoed, giftige melk! Schijt aan alles hebben ze!
Langzaam nemen ze de westerse wereld over! China is Amerika's grootste schuldeiser en bezit daarmee in feite de halve VS! Elke friettent wordt overgenomen door louche Chinezen die eerlijke Nederlandse ondernemers uit de markt werken.
Ze integreren totaal niet! Wat wordt er allemaal besproken in de rokerige achterkamertjes van hun louche tenten?
China is ook niet voor niks het land met de grootste staatsgesteunde cyberoorlogvoering. Spionage in westerse computers? Chinezen! Ze hebben al lang door dat de 3e wereldoorlog niet gevochten gaat worden met traditionele wapens maar met aantallen en informatie! Daarom willen ze de hele cyberspace naar hun hand zetten.
Zelfs in de online gamingwereld zijn het chinezen die altijd de criminelen zijn. Virtueel geld kopen in een MMO? 99% kans dat je het van een chinees koopt! Wéér meer westers vermogen dat naar China verdwijnt! Auteursrechtending? Als er één volk is dat profiteert van de westerse superieure software zijn het de chinezen wel! Nergens is zo veel piraterij als in China! Rijk worden van ónze arbeid, ons oplichten met gevaarlijke producten en onze software en merkartikelen kopiëren.
Toeval of zijn dit soort karakterfouten gewoon in de Chinese genen ingeslepen? Ik weet het antwoord wel....
Zo, eventjes een verhaaltje geschreven over Chinezen dat op praktisch louter feiten berust, alleen een beetje een agressieve toon neerzetten. Merk ook op hoe ik de misdragingen van China en haar regering projecteer op het complete chinese volk. Chinezen die hier een snackbar runnen? Dat zijn geen hardwerkende mensen maar smerige ratten die ons brodeloos maken, geen belasting betalen en dikke winsten opstrijken door illegalen hier naar toe te halen! Nou ben ik niet zo'n held in het schrijven van tendentieuze stukjes maar je moet hier toch wel enige parralel met Wilders zien.
Imams zijn democratisch gekozen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen Wilders een inreisverbod aanvroeg, gericht tegen bepaalde Imam's?
Nee, en die Imam liet ook zijn haar niet blonderen. Maakt het blonderen van het haar of democratisch verkozen iemand meer dan een ander?quote:
Mohammed B. is mens met een prachtige baard ja. Mo B. was niet gek of achterlijk. Mo B. was volkomen rationeel toen hij die moord pleegde. Hij voelde zich gerechtvaardigd om Theo te doden aan de hand van de Koran. In het Midden-Oosten en Azie worden tig mensen vervolgd, vermood of krijgen een fatwa tegen zich aan waarin wordt opgeroepen om hen te doden...omdat zij kritiek hebben op de islam. Dit soort dingen weten de Nederlandse moslims dondersgoed, alleen gaan ze dat natuurlijk niet vertellen aan Nederlanders. De moord op Theo wordt weer als een incidentje afgedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ontken je soms dat het mensen zijn die die moorden plegen? Het zijn namelijk echt mensen die het doen, niet het idee. Een idee is, hoe vaak je het ook roept, niet verantwoordelijk voor daden van individuen. Noem je zoiets al 'links'?
Maakt nogal een verschil. Een imam uit een of andere zandbak of een democratisch gekozen parlementslid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, en die Imam liet ook zijn haar niet blonderen. Maakt het blonderen van het haar of democratisch verkozen iemand meer dan een ander?
Ja dus. Jij vind van wel. Jij vind dat een parlementslid meer vrijheid van reizen heeft dan iemand die geen parlementslid is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maakt nogal een verschil. Een imam uit een of andere zandbak of een democratisch gekozen parlementslid.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten
Je moet natuurlijk eerst de vuile was buiten hangen, Chinezen afschilderen als een volk van gokverslaafden die hordes illegalen hier naar toe halen om zwart te werken in hun dubieuze horecazaken die dienstdoen als witwasserijen voor (chinese) criminelen! En zich schuldig maken aan mensenhandel! En kijk eens hoe schandalig die Chinezen omgaan met de rest van de wereld! Vergiftigd speelgoed, giftige melk! Schijt aan alles hebben ze!
Langzaam nemen ze de westerse wereld over! China is Amerika's grootste schuldeiser en bezit daarmee in feite de halve VS! Elke friettent wordt overgenomen door louche Chinezen die eerlijke Nederlandse ondernemers uit de markt werken.
Ze integreren totaal niet! Wat wordt er allemaal besproken in de rokerige achterkamertjes van hun louche tenten?
China is ook niet voor niks het land met de grootste staatsgesteunde cyberoorlogvoering. Spionage in westerse computers? Chinezen! Ze hebben al lang door dat de 3e wereldoorlog niet gevochten gaat worden met traditionele wapens maar met aantallen en informatie! Daarom willen ze de hele cyberspace naar hun hand zetten.
Zelfs in de online gamingwereld zijn het chinezen die altijd de criminelen zijn. Virtueel geld kopen in een MMO? 99% kans dat je het van een chinees koopt! Wéér meer westers vermogen dat naar China verdwijnt! Auteursrechtending? Als er één volk is dat profiteert van de westerse superieure software zijn het de chinezen wel! Nergens is zo veel piraterij als in China! Rijk worden van ónze arbeid, ons oplichten met gevaarlijke producten en onze software en merkartikelen kopiëren.
Toeval of zijn dit soort karakterfouten gewoon in de Chinese genen ingeslepen? Ik weet het antwoord wel....
Zo, eventjes een verhaaltje geschreven over Chinezen dat op praktisch louter feiten berust, alleen een beetje een agressieve toon neerzetten. Merk ook op hoe ik de misdragingen van China en haar regering projecteer op het complete chinese volk. Chinezen die hier een snackbar runnen? Dat zijn geen hardwerkende mensen maar smerige ratten die ons brodeloos maken, geen belasting betalen en dikke winsten opstrijken door illegalen hier naar toe te halen! Nou ben ik niet zo'n held in het schrijven van tendentieuze stukjes maar je moet hier toch wel enige parralel met Wilders zien.
Haatzaai imams die in verschillende moslimlanden notabene (!) een preekverbod hebben gekregen, mogen hier in Nederland gewoon komen preken. Hoe dom en naief kan je als Nederlandse overheid zijn? Haatzaai imams, die voor een grote groep gelovigen preken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
Wat is men opeens politiek correct wanneer Wilders het land probeert binnen te komen. Misschien moet men eens aandacht besteden aan de imams die in West-Europese moskeeen allemaal opruiende taal uitslaan.
Dat is echt geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mohammed B. is mens met een prachtige baard ja. Mo B. was niet gek of achterlijk. Mo B. was volkomen rationeel toen hij die moord pleegde. Hij voelde zich gerechtvaardigd om Theo te doden aan de hand van de Koran. In het Midden-Oosten en Azie worden tig mensen vervolgd, vermood of krijgen een fatwa tegen zich aan waarin wordt opgeroepen om hen te doden...omdat zij kritiek hebben op de islam. Dit soort dingen weten de Nederlandse moslims dondersgoed, alleen gaan ze dat natuurlijk niet vertellen aan Nederlanders. De moord op Theo wordt weer als een incidentje afgedaan.
Wil je nu eenzelfde gebrek aan vrijheid als in 'moslimlanden'? Dan moet je het even zeggen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Haatzaai imams die in verschillende moslimlanden notabene (!) een preekverbod hebben gekregen, mogen hier in Nederland gewoon komen preken. Hoe dom en naief kan je als Nederlandse overheid zijn? Haatzaai imams, die voor een grote groep gelovigen preken.
'idioot assimilatiecontract'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, verkapt-lees-in-Godsnaam-eens-mijn-hele-post, het antwoord op de vraag stond namelijk achter de komma.
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wil je nu eenzelfde gebrek aan vrijheid als in 'moslimlanden'? Dan moet je het even zeggen hoor.
Ssshhtt dat begrijpt Bowlingbal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.
Nee, dat vroeg je niet, je kwam met allerlei irrelevante voorbeelden aan. Maar als dat je vraag is, ook dat antwoord staat al in dit topic, namelijk hier: Deense premier tegen komst Nederlandse rechts-extremistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
'idioot assimilatiecontract'
Ach stom, zeker overheen gelezen. Nu is alles duidelijk![]()
Ik vroeg je juist dat te verduidelijken. Maar je krijgt nog een kans
Hartstikke fijn dat je een stukje van de wet uit probeerd te leggen, maar de premier van Denemarken zou exact hetzelfde kunnen zeggen, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vrijheid heeft overal zijn grenzen, opruiende taal die aanzet tot haat en geweld moet worden aangepakt, ook al gaat dat ten koste van de vrijheid van die betreffende persoon.
Als je iets tegen mij wilt zeggen, kun je dat gewoon doen hoor. Of praat je altijd zo graag over mensen, in plaats van met ze? Dat zou wel je fascinatie van de Islam verklaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ssshhtt dat begrijpt Bowlingbal niet.
Je valt in herhaling. Want ook dit is eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg je niet, je kwam met allerlei irrelevante voorbeelden aan. Maar als dat je vraag is, ook dat antwoord staat al in dit topic, namelijk hier: Deense premier tegen komst Nederlandse rechts-extremist
Moet ik voortaan je begeleiden bij het schrijven van je posts? Ik heb er geen zin in.
quote:Verkapte hier-heb-ik-geen-verweer-op-en-probeer-je-nu-belachelijk-te-maken-post
Ik zag laatst een kale dude in de trein, met een tekeningetje van blood en honour op zijn hoofd die, voor wat ik kon zien, uit het niets helemaal uit zijn pantoffel ging tegen een neger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dan extreem rechts voor jou? Want als ik de standpunten van de extreem-rechtse NVU vergelijk met die van Wilders, kan ik amper verschil ontdekken.
Nee, je bent gewoon te lui om een stukje tekst te lezen, en baseert je mening op de eerste 5 woorden van users.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Want ook dit is een
[..]
Nou laat maar want ik heb geen zin in een op-de-man-spelletje om je gelijk te halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon te lui om een stukje tekst te lezen, en baseert je mening op de eerste 5 woorden van users.
Hoeft ook niet, alleen al mensen het idee aanpraten dat ze het (nog) beter zouden hebben als die en die mensen er niet meer waren en/of opgesloten zaten/beperkte rechten hadden/whatever is genoeg voor hele grote groepen mensen. Kijk, mensen zijn gemiddeld genomen niet erg slim, en zo'n beetje de helft is dus nog minder slim dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Py het volgende:
[..]
Nou doe het voor de lol. Ben benieuwd of de rest van Nederland nu ineens achter je aan gaat lopen.
Let wel, tijdens de opkomst van Pim Fortuijn en later Wilders ging de economie als een tierelier. We zaten niet in de problemen dat we een zondebok nodig hadden. Blijkbaar zijn er andere oorzaken voor het succes van WIlders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |