Hahaha die snap ik nu pas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Svensational het volgende:
Mooiste quote kwam nog van Christina!
"Son of a....![]()
"
Linc, wat een Binc is dat! Hij was al drie keer dood, maar leeft nog steeds. Kwam zeker door die naaldhak in z'n buik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef tass het volgende:
Werkelijk, ik ben zo blij dat die serie eindelijk afgelopen is!
Al die domme dingen met als hoogtepunt het heen en weer gezeul met een op sterven na dood zijnde Linc; een Sarah die in het ziekenhuis der zakken volpropt met medicamenten en dan alleen 1 spuitje gebruikt; Kellerman die niks meer was als een sniper is nu contactpersoon voor de VN, Linc die opeens niks meer mankeert bij die vergadering en dan gaat Micheal ook nog opeens dood.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het einde was nog redelijk, maar alles daarvoor was weer grotendeels om te janken.
Gelukkig is de marteling afgelopen en kan deze topic reeks eindelijk worden gesloten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.
Toen ik dit plaatje zeg zat ik hardop zo van "Duuuuh uuuh uuh uh uuuuuh"!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:43 schreef ASroma het volgende:
mooi einde![]()
![]()
![]()
![]()
voor de rest was het natuurlijk weer als vanouds!
[ afbeelding ]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS"quote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje zeg zat ik hardop zo van "Duuuuh uuuh uuh uh uuuuuh"!
Geweldig, Don Selfish. Graaikerel eerste klas.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS".
Ik vond Don Self trouwens een van de slechtst gecaste personages in Prison Break, simpelweg omdat hij een comedyhoofd heeft. Totaal niet geschrikt voor zo'n serieuze rol.
Nee, leg eens uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:38 schreef Dark_Killah het volgende:
"Can I keep the pen" snapt iedereen toch wel hoop ik?
ik vond het een van de beste hij speelde heel goed het 'sukkeltje'.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS".
Ik vond Don Self trouwens een van de slechtst gecaste personages in Prison Break, simpelweg omdat hij een comedyhoofd heeft. Totaal niet geschrikt voor zo'n serieuze rol.
Hij en pam was nooit goed geweest. Maar betekend nog niet dat hij niet om haar geeft en der zomaar dood laat gaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef WeebI het volgende:
Ik vond het alleen extreem vreemd waarom Mahone ineens met die negerin ging terwijl ie de afleveringen daarvoor alles op alles zette om Pam veilig te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |