Ja ik moet wel weten hoe het afloopt tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog elke week de moeite doen om de episode te downloaden en te kijken. Wat een fail.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb heel ep22 zitten kijken, alvorens ik erachter kwam dat er toch heel wat gaten in het verhaal zaten en ik ep21 had overgeslagen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ja ik moet wel weten hoe het afloopt toch
Dat zal een leuke game worden ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef pberends het volgende:
We krijgen een vervolg!!!!
http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/13812/prison-break-game-bijna-af/
Sowieso leek het me schier onmogelijk:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef pberends het volgende:
Pfffffffffff, wat een zaadaflevering.
Scofield die het balkon opklimt, ook zo erg geloofwaardig met die dikke pens van 'm.
Dat deed ie netjes iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso leek het me schier onmogelijk:
[ afbeelding ]
En dat door zich alleen maar op te trekken, hè. En hij bungelde zelfs even aan één hand.
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.quote:
Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.quote:
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef pberends het volgende:
Ik zag op Wiki dat er nog 2 extra afleveringen komen:
80 23 "The Old Ball and Chain[20]" Paul Scheuring[21] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ23
81 24 "Free[20]" Paul Scheuring[23] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ24
wtf?
edit: oh dat zou een film moeten voorstellen wtf....
pfffffffffffffff...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uit
Waar slaat dit nu op. Opeens is hij doodquote:
"Cause my mom is a psycho bitch"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |