Dat deed ie netjes iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso leek het me schier onmogelijk:
[ afbeelding ]
En dat door zich alleen maar op te trekken, hè. En hij bungelde zelfs even aan één hand.
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.quote:
Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.quote:
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef pberends het volgende:
Ik zag op Wiki dat er nog 2 extra afleveringen komen:
80 23 "The Old Ball and Chain[20]" Paul Scheuring[21] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ23
81 24 "Free[20]" Paul Scheuring[23] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ24
wtf?
edit: oh dat zou een film moeten voorstellen wtf....
pfffffffffffffff...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uit
Waar slaat dit nu op. Opeens is hij doodquote:
"Cause my mom is a psycho bitch"quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.
Prison Break moet hebben van de dvd verkoop en een grote groep gaat geen dvd's kopen wetend dat Michael sterft.
Ben zeer benieuwd naar 26 mei (uitzenddag The final break)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.
Inderdaad, wat was dát?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef Franktastic het volgende:
Sucre die aan Kellerman vraagt of hij de pen mag houden
Linc is soms wel tof.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef ukga het volgende:
Dat grapje met die kauwgom was wel alche van linc
en dat ze moeder 750 miljard kwijt was dat ie zie; o dan is de dag neit helemaal verneukt geweest
die was ook wel lol
4 years later dude...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef FastFox91 het volgende:
Maar de general deed het toch juist goed? Hij wilde voorkomen dat Christina een wereldoorlog zou veroorzaken. Opzich niks mis mee toch? Alleen op de manier hoe. En meestal duurt het jaren voordat de doodstraf echt uitgevoerd wordt.
Vier jaar vind ik nog weinig voor zo'n grote organisatie. Ik vind het vreemd dat er geen onderzoek naarThe Company, na Caroline en dan Linc weer vrij kwam.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
4 years later dude...
maar het is idd niet duidelijk of de orginele Company nu goed of slecht was. En wat moet de VN met sylla?
En toch in zn gezicht wordt gespuugdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
Tof dat Kellerman terugkwam trouwens om het allemaal te fixen! Maar aan de andere kant ook weer jammer, miljoenen mensen vermoorden, op de dag dat ie naar de gevangenis gaat z'n bewakers laten vermoorden, en dan ineens een hoge functie krijgen waarin iedereen hem aanbidt
Ja, terecht, ik had ook gedacht dat ie daarna alsnog naar de gevangenis zou gaan ofzo, maar dat gebeurde dus niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
En toch in zn gezicht wordt gespuugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |