quote:PSV staat open voor terugkeer Farfán'
Het is voor PSV een serieuze optie om Jefferson Farfán na dit seizoen weer terug te halen. De aanvaller werd afgelopen zomer nog verkocht aan Schalke 04, maar mag daar volgens verschillende Duitse en Peruviaanse media weer vertrekken.
Felix Magath, de nieuwe trainer van Schalke, ziet het namelijk niet zitten in de international. Farfán is dan ook op de transferlijst geplaatst en de Duitse club is bereid hem met verlies te verkopen. PSV ontving in de zomer nog tien miljoen euro voor de aanvaller, die in Duitsland niet wist te overtuigen.
Fred Rutten, behalve de nieuwe coach van PSV ook de man die Farfán naar Schalke haalde, heeft nog wel veel vertrouwen in de rechtspoot. Omdat de Eindhovenaren nog altijd op zoek zijn naar een allround aanvaller, zouden zij bij de Peruviaan zijn uitgekomen.
Behalve de 24-jarige Farfán mag ook Engelaar al na één seizoen weer vertrekken uit Gelsenkirchen. Laatstgenoemde staat in de belangstelling van zowel Ajax als PSV, al staat hij ook open voor een nieuw avontuur in het buitenland. Net als bij Farfán, die tevens verhuurd mag worden, heeft Schalke zich er ook bij neergelegd dat Engelaar met verlies zal worden verkocht. FC Twente ontving eerder zes miljoen euro voor de spelverdeler.
dat denk ik ook wel.. ik verwacht iig niet dat ie terug komt.. het lijken me weer net zulke geruchten als met Gomes...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt me ook sterk. Voor zo'n speler moet toch ook wel belangstelling zijn in Engeland of Spanje.
Je moet de fans een beetje tevreden houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel.. ik verwacht iig niet dat ie terug komt.. het lijken me weer net zulke geruchten als met Gomes...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef mcyodogg het volgende:
Heb net even gekeken, en PSV moet 19 wedstrijden doorkomen om die Europa League te winnen. Op je coefficient na, zijn er alleen maar nadelen aan deze halve competitie ernaast.
Reker zal het wel ff in de media gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook maar even een berichtje van gemaakt
PSV sprak met Ten Hag
mja maar ze zullen nu toch wel eens doorhebben dat de fans er niet meer intrappen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je moet de fans een beetje tevreden houden
Heerenveen schijnt ook interesse te hebben..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ferdi_vandeAa het volgende:
Farfan zou wel een goede aankoop zijn, want ik hoorde dat koevermans misschien wel weg zou gaan. Feyenoord toonde interesse dacht ik. Hebben ze ook weer wat meer ervaring terug zou goed zijn voor de nog redelijk jonge ploeg.
Feyenoord kan hem echt niet betalen, dat geven ze zelf ook aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ferdi_vandeAa het volgende:
Farfan zou wel een goede aankoop zijn, want ik hoorde dat koevermans misschien wel weg zou gaan. Feyenoord toonde interesse dacht ik. Hebben ze ook weer wat meer ervaring terug zou goed zijn voor de nog redelijk jonge ploeg.
Utrecht ook al.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Heerenveen schijnt ook interesse te hebben..
Ach, 90% laat zich keer op keer weer zand in de ogen strooien. Er worden 10 namen genoemd en uiteindelijk komt er daar misschien 1 (vooruit, misschien 2) van en nog wat verrassingsaankopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar ze zullen nu toch wel eens doorhebben dat de fans er niet meer intrappen..
Bronquote:Cocu heeft geen zin in assistentschap bij Rutten
Geschreven op dinsdag, 12 mei om 15:06
Philip Cocu heeft Fred Rutten laten weten dat hij komend seizoen zijn taak neer zal leggen als assistent-trainer bij PSV. De voormalig international bekleedde die functie op De Herdgang sinds het opstappen van Huub Stevens. Hij wil zich echter weer volledig gaan richten op zijn werk bij het Nederlands elftal. Rutten gaf Cocu te kennen dat hij hem graag wilde behouden in de technische staf voor volgend jaar, maar de oud-speler van onder meer Barcelona gaf volgens Omroep Brabant te kennen de functie bij Oranje, onder de vleugel van bondscoach Bert van Marwijk, te prefereren. Wel wordt hij mogelijk incidenteel betrokken bij de trainingen.
Eerder werd al bekend dat Erik ten Hag, momenteel nog assistent-trainer bij FC Twente, door PSV is benaderd om komend jaar die functie in Eindhoven te gaan vervullen. Rutten en Ten Hag kennen elkaar uit de periode dat Rutten als hoofdcoach bij FC Twente op de bank zat en Ten Hag hem als assistent bijstond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |