Mooie fotoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn Schaars!
Waarom?
Omdat hij heeft laten zien dat je van een zware blessure "gewoon" weer mee kan doen op het hoogste niveau in Nederland.
Omdat hij heeft bewezen een leider te kunnen zijn die idd teamleden tijdens de wedstrijd coacht en hij het verschil maakt bij een club als hij niet (Twente) of wel meespeelt.
Omdat ie weer geselecteerd is voor het Nederlands elftal..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef dvs- het volgende:
PSV EINDHOVEN
[ afbeelding ]
WAAROM?
Uitmuntende spits. Altijd koelbloedig, volwassen, beheerst in zijn optreden naar buiten toe. Ben benieuwd welke eredivisie speler deze jongen de aankomende 10 jaar nog gaat overtreffen.
Er verscheen even een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef dvs- het volgende:
PSV EINDHOVEN
[ afbeelding ]
WAAROM?
Uitmuntende spits. Altijd koelbloedig, volwassen, beheerst in zijn optreden naar buiten toe. Ben benieuwd welke eredivisie speler deze jongen de aankomende 10 jaar nog gaat overtreffen.
Dit is toch niet serieus bedoeld he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef dvs- het volgende:
PSV EINDHOVEN
[ afbeelding ]
WAAROM?
Nou, denk dat er weinig PSV'ers met je eens zijn. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijkquote:
Eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele andere keuze mogelijk lijkt me.
Ik dacht dat het een gefotoshopte versie van Overmars wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat het bij Cambuur toch Sandor van der Heide wordt:
[ afbeelding ]
Er springt niet echt een speler uit bij Cambuur, en Sandor van der Heide speelde zeker niet een super seizoen. Toch vond ik het vaak een smaakmaker
hahahaha nou je het zegtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een gefotoshopte versie van Overmars was
Vind je? Ik vind El-Ak dit seizoen eerlijk gezegd niet veel bijzonders. Toch een heel stuk minder dan vorig seizoen. Komt denk ik ook door de vele wedstrijden dit seizoen, waardoor hij meer moest doseren en daardoor minder voorwaartse dreiging had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef numero_uno het volgende:
Ik vind het lastig om echt één speler te noemen maar voor mij is:
[ afbeelding ]
Youssef El-Akchaoui
Ik zou gelijk het hele team nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik denk dat ik dan Vidic moet noemen:
[ afbeelding ]
Maar vooral in combinatie met Ferdinand.
[ afbeelding ]
Ook Giggs verdient 'n eervolle vermelding en Sar in de eerste seizoenshelft. Ook zwaar respect natuurlijk voor hun hoge leeftijd en nog steeds absolute top
[ afbeelding ]
Honda steekt er natuurlijk bovenuit en is veruit de beste van VVV. Maar een spits als Calabro heb je ook nodig, en Leemans en El Gaaouiri waren vooral op het laatst nog erg belangrijk voor VVVquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef methodmich het volgende:
Vond je die vier van VVV ook allemaal even belangrijk? Had toch altijd het idee dat het vooral Honda was vaak. Hoewel Calabro er veel maakte en El Gaaouiri de laatste tijd goed bezig is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |