abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68695825
Het seizoen is bijna ten einde. Dat betekent dat bij vrijwel elke club de speler van het jaar bekend gemaakt gaat worden. In dit topic kun je plaatsen wie dit bij jouw club is geworden. Maar uiteraard kun je ook je eigen kandidaat bekend maken, liefst met toelichting. Of je reageert op de speler die is gekozen.

Zo werd bij Utrecht Silberbauer speler van het jaar: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/63761

Als voorbeeld trap ik af met mijn eigen club, ASWH.

Mijn keuze valt op Joshua Brard.

Deze foto, waarin hij een tackle inzet, zegt eigenlijk alles. Brard is de koning van de tweede bal. Verovert elke wedstrijd talloze ballen, speelt met het hart, heeft een enorme inzet. Natuurlijk speelt het ook mee dat hij een echte Ambachter is en uit de ASWH-jeugd komt en daarna via enkele BVO's en LRC Leerdam afgelopen zomer terugkeerde. Maar ook qua spel verdient hij het. Waar hij het seizoen nog als reserve begon, was hij één van de weinige spelers die dit niet zomaar accepteerden en in plaats van mokkend op de bank te zitten, knokte hij zich het elftal in. Kwam in de ploeg in de vijfde wedstrijd en verdween er niet meer uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68696025

Wout Brama
Gigantische ontwikkeling doorgemaakt, dit jaar een van de meest constante spelers en samen met Perez de smaakmakende en controlerende middenvelder bij Twente

[ Bericht 52% gewijzigd door Mark-Hgl op 05-05-2009 22:22:17 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:34:40 #3
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68697110

Stijn Schaars!

Waarom?
Omdat hij heeft laten zien dat je van een zware blessure "gewoon" weer mee kan doen op het hoogste niveau in Nederland.

Omdat hij heeft bewezen een leider te kunnen zijn die idd teamleden tijdens de wedstrijd coacht en hij het verschil maakt bij een club als hij niet (Twente) of wel meespeelt.

Omdat ie weer geselecteerd is voor het Nederlands elftal..

[ Bericht 61% gewijzigd door fuckbuddy op 05-05-2009 16:46:23 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:36:21 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_68697185
Op Ajax gaan vast nog genoeg anderen in.. Dus: Stephen Ireland.

Hij heeft zeker zijn mindere wedstrijden gekend, maar de positieve noot overheerst. Heeft zich opnieuw sterk weten te ontwikkelen, scoort belangrijke doelpunten en geeft veel doorslaggevende passes. Bij verre de beste man van City dit seizoen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:38:16 #5
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_68697258
FC Groningen:

dinsdag 5 mei 2009 @ 16:43:26 #6
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_68697411
Beetje onderbouwing kan geen kwaad!
  Moderator dinsdag 5 mei 2009 @ 16:44:45 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68697462

Geen uitleg nodig.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68697862
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]

Stijn Schaars!

Waarom?
Omdat hij heeft laten zien dat je van een zware blessure "gewoon" weer mee kan doen op het hoogste niveau in Nederland.

Omdat hij heeft bewezen een leider te kunnen zijn die idd teamleden tijdens de wedstrijd coacht en hij het verschil maakt bij een club als hij niet (Twente) of wel meespeelt.

Omdat ie weer geselecteerd is voor het Nederlands elftal..
Mooie foto en terrecht

Bij Vitesse :

Paul Verhaegh

Kuiper heeft te weinig wedstrijden gespeeld , Van Wolfswinkel heeft het nog niet echt , Stevanovic ook te weinig wedstrijden gespeeld maar zeker een aanwinst dan heb je nog 2 spelers Hofs en Claudemir deze 2 zijn een goede 2de en 3de maar ook Sprockel verdiend een vermelding omdat ie zich goed heeft herpakt.

Vorig jaar werd Piet Velthuizen speler van het jaar maar dit jaar gaat Verhaegh met de prijs er mee vandoor en waarom ? hij was het meest constant , is de het niveau bij Vitesse een beetje ontstegen en is ook toe aan een volgende stap ( Twente wou hem eerder al hebben wie anders ) maar gelukkig bleef Paul en koos Twente voor Stam , dit seizoen 2 goals gemaakt en was een goede aanvoerder voor het team
pi_68698021
Bij Feyenoord:

Georginio Wijnaldum

Uitleg lijkt me overbodig.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:17:11 #10
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68698716
De keuze tussen Fer, Biseswar en Wijnaldum is erg lastig voor mij. Fer heeft duidelijk mindere partijen gehad, als het team stroef loopt merkt hij dat als controlerende middenvelder als eerste natuurlijk, maar in andere partijen was hij toch heel belangrijk. Wijnaldum heeft na een blessure een maand of twee heel slecht gespeeld. Verloor ook zijn basisplaats, maar in de andere periodes was ie verder wel heel goed natuurlijk.

Toch kies ik voor De Bies.

De groei die hij dit seizoen heeft meegemaakt is bijna niet te beschrijven. Ik zie hem nog blind dartelen in de voorbereiding, kop naar beneden, ongelofelijke ergernis bij medespelers en hoewel hij toen al een beetje zijn kwaliteiten liet zien, schrok ik van het feit dat hij niet eens normaal een bal kon inspelen.

Een driekwart jaar verder is alles veranderd. De laatste twee wedstrijden zijn daar eigenlijk een goed voorbeeld van. Maakt het 90 minuten zijn tegenstander moeilijk met (potentiële) dribbels, is uit het niets balvast, speelt de bal gewoon terug of breed als dat moet éééén zijn overzicht is enorm gegroeid. Tegen ADO twee uitstekende assists en ook afgelopen weekend legt hij weer een heerlijke voorzet op het hoofd van Wijnaldum.

Inmiddels staat hij op 7 goals en 7 assists. Uitstekende cijfers voor iemand die niet zo heel lang geleden nog werd afgetest door Sheffield United. Verder het feit dat hij heeft bijgetekend staat eigenlijk symbool voor hoe volwassen deze jongen is geworden.

Komend seizoen verwacht ik dat hij zich goed doorontwikkeld. Hij is misschien al 21, maar voor mijn gevoel helemaal herboren. Het is pas zijn eerste jaar als de volwassen Biseswar zeg maar, en zal zich tactisch en mentaal veel kunnen verbeteren.

Verder overigens ook een pluim voor Tomasson.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 mei 2009 @ 18:44:02 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_68701490
Suarez bij Ajax.

Scoorde er genoeg en als de andere spelers ook zoveel gele kaarten hadden gescoord waren we kampioen geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68701659

Schöne

Begon fantastisch, kende daarna een mindere periode, maar is de laatste weken weer groots.

Dit doelpunt helpt ook mee:

pi_68702028
Dat is natuurlijk Luis Suárez. Suárez is veruit de belangrijkste speler geweest bij Ajax. Zoals iedereen heeft kunnen zien heeft hij ontzettend veel doelpunten gemaakt (22 in de competitie) en hij heeft ook af en toe gescoord in de beker en de UEFA-Cup. De doelpunten waren voor een groot deel gescoord op belangrijke momenten; in de competitie maakte hij vijf keer de gelijkmaker, vijf keer bracht hij Ajax (weer) op voorsprong en drie keer bracht hij de marge naar twee. Zeven van de 22 doelpunten waren gescoord op momenten dat de wedstrijd er eigenlijk niet echt meer toe deed. Voor iemand die grotendeels rechts in de aanval heeft gestaan is 22 een mooi aantal.

Ook heeft hij met 14 assists een groot aandeel gehad in het laten scoren van andere spelers. Daarmee gaat hij bovenaan eindigen in de lijst met meeste assists van de Eredivisie. En als El Hamdaoui dit weekend niet scoort, dan eindigt Suárez ook bovenaan de gedeelde topscorerslijst.

Als Suárez dit seizoen niet bij Ajax had gespeeld, dan had Ajax nooit zo lang gestreden voor de tweede plek, maar had het zeker weten buiten de top vijf geëindigd. Het is te hopen dat hij volgend jaar nog steeds bij Ajax voetbalt.

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68702190
Keisuke Honda

Gewoonweg omdat hij ongelooflijk goed is...
pi_68702366
PSV EINDHOVEN

WAAROM?

Uitmuntende spits. Altijd koelbloedig, volwassen, beheerst in zijn optreden naar buiten toe. Ben benieuwd welke eredivisie speler deze jongen de aankomende 10 jaar nog gaat overtreffen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 mei 2009 @ 19:17:21 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_68702699
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef dvs- het volgende:
PSV EINDHOVEN

[ afbeelding ]

WAAROM?

Uitmuntende spits. Altijd koelbloedig, volwassen, beheerst in zijn optreden naar buiten toe. Ben benieuwd welke eredivisie speler deze jongen de aankomende 10 jaar nog gaat overtreffen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 mei 2009 @ 19:17:40 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68702717
quote:
PSV EINDHOVEN

[ afbeelding ]

WAAROM?

Er verscheen even een glimlach op mijn gezicht
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68703252
Jan Wuytens
Vorig seizoen al goed, dit seizoen nog beter geworden. Vormt een sterk centrum met Birger Maertens, Heracles liep dankzij hen sporadisch op tegen een grote nederlaag ondanks (een) ongelukkig spelende back(s).

Verder is hij zonder twijfel de belangrijkste speler in de opbouw van achteruit. Heracles wist dit seizoen vaak een achterstand ongedaan te maken, vooral dankzij de inschuivende Wuytens die ervoor zorgde dat Heracles een man meer situatie wist te creëren op het middenveld.

Niet alleen in de verdediging en op het middenveld was hij van grote waarde, ook voor de goal was hij dit seizoen bijzonder succesvol. Met 5 doelpunten is hij de meest scorende verdediger van de eredivisie (penalties niet meegerekend). Op belangrijke momenten schoot hij de club dus ook in aanvallend opzicht te hulp.
pi_68703258
AJAX

Drijvende kracht achter vrijwel ieder aanvallend intentie van Ajax. Als Ajax Suarez niet had, was het seizoen nog dramatischer geëindigd.

FC BARCELONA

Geen Messi? Nee, inderdaad. Iniesta is het geniale link tussen het middenveld en aanval. Door zijn fantastische techniek, inzicht, snelheid en doorsteek ballen, is hij het brein waar de meeste aanvallen bij beginnen. Heeft zich fantastisch ontwikkeld dit seizoen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68703350
quote:
PSV EINDHOVEN

[ afbeelding ]

WAAROM?

Dit is toch niet serieus bedoeld he?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68703655
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit is toch niet serieus bedoeld he?
Daar verschillen de mening alom over.
pi_68703750
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef dvs- het volgende:

[..]

Daar verschillen de mening alom over.
Nou, denk dat er weinig PSV'ers met je eens zijn. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:02:26 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68704392
Bij Ajax is er maar één keuze mogelijk en dat is Luis Suarez.
Over de rest hoeven we het eigenlijk niet te hebben
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:36:14 #24
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_68721682

Geen enkele andere keuze mogelijk lijkt me.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_68721743
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele andere keuze mogelijk lijkt me.
Eens!

Alhoewel Marcellis ook een beresterk jaar heeft gehad. Zonder te mauwen een paar wedstrijden rechtsback gespeeld en in de eredivisie helemaal geen kaarten gepakt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')