abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68721766
Lasse Schöne
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:42:26 #27
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68721891
Ik sluit me volledig aan bij DatMeenjeNiet, met daarbij een eervolle vermelding voor Bahia.
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:59:09 #28
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68722418
Lastige keuze. Holla heeft zich dit seizoen echt super ontwikkeld. Granqvist vulde binnen 1 wedstrijd het gat dat Kruiswijk achterliet. Maar die is al genoemd, ik ga voor:

Onbegrijpelijk dat deze man een jaar op de bank heeft gezeten omdat Jans van Loo beter vond. In alles is Luciano een betere keeper dan van Loo. Hij durft uit te komen en twijfelt dan geen moment. Corners gaat hij voor de bal, natuurlijk mist hij die dan wel eens, maar bij vrije trappen en corners zit ik zelden meer met angst op mijn stoeltje. Reflexen, gigantische sprongkracht, overzicht en geweldig in een op een situaties. Luciano heeft het. Hij probeert regelmatig het spel snel door te zetten, daar waar Brian liever de bal langer vast hield. Luciano oogt onrustig, druistig, maar het is lang geleden dat ik onze defensie met zoveel vertrouwen in een goalie heb zien spelen.
Luciano is voor een keeper klein en hopelijk houdt dat de grotere clubs tegen hem te benaderen.

Ook voor het eerst sinds de periode Beukenkamp dat er niks te zeiken viel op de keeper in een seizoen.
pi_68727858
looooooooooooooooool lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 mei 2009 @ 13:56:59 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68728460
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:36:55 #31
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68730159
Samen met Granqvist en Luciano hoort Holla absoluut tot de beste drie spelers van dit seizoen.

pi_68731910
Lastig.. Brama ongelooflijke ontwikkeling, superseizoen gespeeld, Arnautovic definitief doorgebroken, Elia is al niet meer te houden, dankzij Stam weten we ook niet meer wie Wilkshire is en Perez is nog altijd een topper gebleken... Met minimale verschillen kies ik dan toch voor Elia, alleen al omdat je voor hem echt naar een stadion komt, helemaal in de 1e competitiehelft.. De rest van de uitleg laat ik aan Jan van Halst over

pi_68732172
Gabor Babos

Rots in de branding voor NEC in bange dagen. Zonder deze man hadden we het (zeker de laatste wedstrijden) nooit rond de middenmoot uit kunnen houden. De meeste gelijkspelen de laatste tijd hebben we grotendeels aan zijn knappe keepers kunsten te danken.

Ook Europees heeft hij NEC geholpen. Tegen Boekarest mede door Babos dat de nul werd gehouden (uit en thuis). Erg waardevol voor NEC.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:34:01 #34
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_68732496
Ik vind het lastig om echt één speler te noemen maar voor mij is:

Youssef El-Akchaoui

Omdat hij voor mij het beeld was van een strijdbaar NEC dat er altijd voor ging en de wedstrijden dat hij speelde de beleving zodanig was, dat het een genot was om naar te kijken. Ook als motivator in het team zeer belangrijk en niet te bang om zijn mond open te trekken naar ongemotiveerde medespelers.

Echter kan ik de keuzes voor Babos en Schöne ook begrijpen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_68735007
Bij Werder Bremen absoluut:

Diego.

Echt de bepalende man bij Werder, gaat helaas dus weg

en als goede 2e, Duitslands beste keeper:

Tim Wiese

Bij VVV zijn het 4:

Keisuke Honda, Sandro Calabro, Ken Leemans en Samir El Gaaouri

Bij PSV Affelay en Marcellis

[ Bericht 10% gewijzigd door Ruder op 06-05-2009 16:37:34 ]
pi_68743215
Vond je die vier van VVV ook allemaal even belangrijk? Had toch altijd het idee dat het vooral Honda was vaak. Hoewel Calabro er veel maakte en El Gaaouiri de laatste tijd goed bezig is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68743838
Ik denk dat het bij Cambuur toch Sandor van der Heide wordt:

Er springt niet echt een speler uit bij Cambuur, en Sandor van der Heide speelde zeker niet een super seizoen. Toch vond ik het vaak een smaakmaker
pi_68743962
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat het bij Cambuur toch Sandor van der Heide wordt:

[ afbeelding ]

Er springt niet echt een speler uit bij Cambuur, en Sandor van der Heide speelde zeker niet een super seizoen. Toch vond ik het vaak een smaakmaker
Ik dacht dat het een gefotoshopte versie van Overmars was
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68744070
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een gefotoshopte versie van Overmars was
hahahaha nou je het zegt
verder is bij PSV afellay mots, geen discussie over mogelijk, hetgeen ook wel genoeg over het psv van dit seizoen zegt
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_68745130
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef numero_uno het volgende:
Ik vind het lastig om echt één speler te noemen maar voor mij is:

[ afbeelding ]
Youssef El-Akchaoui
Vind je? Ik vind El-Ak dit seizoen eerlijk gezegd niet veel bijzonders. Toch een heel stuk minder dan vorig seizoen. Komt denk ik ook door de vele wedstrijden dit seizoen, waardoor hij meer moest doseren en daardoor minder voorwaartse dreiging had.

Mijn speler van het seizoen is:

De meest constante factor. Eigenlijk nauwelijks een foutje gemaakt. Schöne heeft heel veel potentie, maar had toch ook een mindere periode. Daarnaast vind ik hem af en toe wat onzichtbaar. Maar tegen PSV afgelopen zondag was het bijvoorbeeld weer genieten. Door zijn balbehandeling nauwelijks van de bal te krijgen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_68745592
Ik denk dat ik dan Vidic moet noemen:

Maar vooral in combinatie met Ferdinand.

Ook Giggs verdient 'n eervolle vermelding en Sar in de eerste seizoenshelft. Ook zwaar respect natuurlijk voor hun hoge leeftijd en nog steeds absolute top
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68746958

Ik heb er serieus 20 minuten over zitten dubben, twijfelen en ben er nog niet uit. Maar omdat het op zeker zijn laatste seizoen is en hij toch het meest allround kies ik voor Daniel Pranjic, al speelde hij niet zijn sterkste seizoen voor Heerenveen. Heerenveen speelde voetbaltechnisch misschien wel het zwakst van de afgelopen 5/6 seizoenen en geen enkele speler heeft het grootste deel van het seizoen op topnivo gespeeld.
Ik had Bak Nielsen of Grindheim kunnen nemen. Maar een verdediging die zoveel goals toelaat.... Ik had Popov kunnen nemen omdat hij de grootste metamorfose (misschien wel van de hele eredivisie) heeft doorgemaakt. Of Beerens maar die heeft toch te weinig zijn stempel kunnen drukken. Of Hans Vonk uit protest. Of Henrique maar die wordt het hopelijk volgend jaar.

Toch Pranjic, omdat hij nooit verzaakt. Omdat hij, ook in slechte doen, altijd werkt, altijd sleurt en overal te vinden is. Omdat hij de topscorer is. Maar eerlijk is eerlijk: het is een keuze bij gebrek aan beter. Hopelijk volgend seizoen een echte speler van het jaar. Behalve als Daniel de winnende in de bekerfinale scoort natuurlijk
pi_68776510
Mooie keuze SCH, ook met een duidelijke toelichting. Zou wel een mooi einde zijn, de winnende in de bekerfinale.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:25:27 #44
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68776552
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik denk dat ik dan Vidic moet noemen:
[ afbeelding ]

Maar vooral in combinatie met Ferdinand.
[ afbeelding ]

Ook Giggs verdient 'n eervolle vermelding en Sar in de eerste seizoenshelft. Ook zwaar respect natuurlijk voor hun hoge leeftijd en nog steeds absolute top
[ afbeelding ]
Ik zou gelijk het hele team nemen als ik jou was.
pi_68776740
Afellay bij PSV en Lampard bij Chelsea.

En eigenlijk om dezelfde reden. Elke aanval loopt via deze spelers, ze zijn belangrijk bij het spelverdelen, ze zijn belangrijk bij het maken van goals en assists. Ze halen allebei gewoon hun topniveau, ondanks dat het team om hen heen het regelmatig laat afweten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:31:21 #46
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_68776785
Daley Blind!

Waarom?
Het is de zoon van Danny Blind

En Ryan Giggs, gewoon omdat hij een held is!
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:40:35 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68777116
Alberto Paloschi. Dreigend, technisch sterk en op zo'n jonge leeftijd al zo beslissend en belangrijk. Eerlijk is eerlijk, hij heeft optimaal geprofiteerd van de geweldige vorm van Leon, die hier ook genoemd moet zijn. Toch kan hij ook zelf kansen creëren met z'n snelheid en techniek. Als hij over 9 jaar Italië naar de wereldtitel schiet zal hij trots terug kunnen kijken op z'n jaartje in de Serie B.
pi_68777577
Welke club gaat dat over pfap?
pi_68777864
Parma
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68903589
* een schop naar boven. *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')